Het topic?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:01 schreef chufi het volgende:
in mn eentje duurt het eeuwen voor ie vol is
Maar je kan toch in CUL vragen? Over dan glutenvrije brood? Recepten ofzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:01 schreef Deisyy het volgende:
Lijkt me best ranzig, rozijnenbrood met pindakaas
Mijn dochter had een recept, haar schoonvader bakt het ook weleens, tapiocameel, he he ik kon niet op de naam komen, maar dat gebruikt hij en volgens hem is het smakelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar je kan toch in CUL vragen? Over dan glutenvrije brood? Recepten ofzo?
weten ze vast wel
Ze hebben ook kleintjes, maar als je het niet erg vindt om af te wassen....quote:
Bij mij stinkt de vaatwasser nooit. je spoelt toch alles af voordat het de vaatwasser in gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja... en dan in je eentje.. dan is écht zonde... ligt alles straks te stinken
@Justin_Casequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe heet die klootviool nu dan?
Oh.. ja dat is ook wel zo... maar anyway.. we hebben hier ook geen afvoer voor zo'n ding,quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij stinkt de vaatwasser nooit. je spoelt toch alles af voordat het de vaatwasser in gaat.
Ah....haar schoonvader had beter eerst een stukkie mee kunnen geven aan je dochterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had een recept, haar schoonvader bakt het ook weleens, tapiocameel, he he ik kon niet op de naam komen, maar dat gebruikt hij en volgens hem is het smakelijk.
Daar kun je kroepoek van makenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had een recept, haar schoonvader bakt het ook weleens, tapiocameel, he he ik kon niet op de naam komen, maar dat gebruikt hij en volgens hem is het smakelijk.
Kiek an... het eerste recept is al binnen!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kun je kroepoek van maken
Dat juist niet de bedoeling, zo gebruik je dubbele hoeveelheden waterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij stinkt de vaatwasser nooit. je spoelt toch alles af voordat het de vaatwasser in gaat.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat juist niet de bedoeling, zo gebruik je dubbele hoeveelheden water
Verrek wist ik ook niet...quote:
Mijn vaat is schoon en ik doe lekker zoals ik dat wil!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verrek wist ik ook niet...![]()
Wanneer de afwas al schoongespoeld is voordat je het in de vaatwasser zet, dan hebben de enzymen uit het wasmiddel niks om aan vast te kleven.
Het vaatwasmiddel wordt niet instaat gesteld om zijn werk goed te doen en optimaal te reinigen. Uit het onderzoek blijkt dat borden niet schoner worden als je ze eerst afspoelt.
Ja en je doet het dus goed... dat bedoel ik...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn vaat is schoon en ik doe lekker zoals ik dat wil!
Ze doet het niet goedquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja en je doet het dus goed... dat bedoel ik...![]()
Maar... Om eerlijk te zijn zou ik ook de neiging hebben om het ergste vuil eraf te wassen![]()
Zo Zie je maar weer.. maar ik heb ook geen vaatwasser dus ik heb me er nooit verdiept ....
Ik gebruik ook veel water als ik afwas hoorquote:
Jawel...quote:
Maar ze wast wel eerst af ....quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gat nie goe....
ik ga een broodje Brie eten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel...
Niet eerst afwassen ...
Zelfs de Libelle weet dat![]()
https://www.libelle.nl/hu(...)rspoelen-vaatwasser/
Dit is waarom je de afwas niet moet voorspoelen voordat je het in de vaatwasser stopt
Veel mensen spoelen de vieze borden, pannen en bestek eerst af voordat ze die in de vaatwasser doen. Maar is dat wel zo’n goed idee?
Afwas móét vuil zijn als je wilt dat het wasmiddel z’n werk doet. Bij teveel schone borden kunnen de enzymen nergens aan vastkleven. Laat dat restje jus of saus dus juist in de pan zitten. Gooi grotere resten zoals stronken bloemkool en pizzakorsten wel eerst even in de prullenbak, anders is het vaarwel vaatwasser.
Plus met dit weer zit er na 2 dagen schimmel opquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:01 schreef chufi het volgende:
in mn eentje duurt het eeuwen voor ie vol is
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:58 schreef Laysa het volgende:
Zo ff afspoelen en dan de vaatwasser aan.
Blijkbaar doe ik het ook al jaren verkeerd. Het ergste haal ik toch echt ff weg hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:58 schreef Laysa het volgende:
Zo ff afspoelen en dan de vaatwasser aan.
Mijn vaatwassertje spint inmiddels tevreden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik het ook al jaren verkeerd. Het ergste haal ik toch echt ff weg hoor
De mijne ook, en ik heb hem al 5 jaar dus ik heb het niet echt verkeerd gedaan lijkt mij. .quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn vaatwassertje spint inmiddels tevreden.
Ik kan er zo een plaatsen maar ik was met de hand af nu. Prima en stukken schoner.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De mijne ook, en ik heb hem al 5 jaar dus ik heb het niet echt verkeerd gedaan lijkt mij. .
Ja, kan ook best en eigenlijk is het pure luiigheid, maar ja, toch wel gemakkelijk hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er zo een plaatsen maar ik was met de hand af nu. Prima en stukken schoner.
Als een schoon gespoelde vuilnisbakquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil niet weten hoe de vaatwasser ruikt als je alle etensresten aan het servies laat zitten
Dan blijft het hier ook verkeerd gebeuren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als een schoon gespoelde vuilnisbak
Hier ookquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan blijft het hier ook verkeerd gebeuren.
Zo'n leeg bakje van de yoghurt wat je 's ochtends in de vaatwasser zet en dan 's avonds pas aan gaatquote:
Nee hoor, we zijn het eens dat we het niet eens zijn.quote:
Voiláquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:03 schreef chufi het volgende:
En klaar is de hand afwas .. en afgedroogd en opgeborgen
Dan verspil je wel heel veel water en hoe doe je dat met je afwasmiddel?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:00 schreef Straatverlichting het volgende:
Gewoon met de hand, niet in een spoelbak met bak water, maar onder een zacht lopende kraan... en een schuurspons.Naar mijn idee schoner dan een vaatwasser.
Nee, dat .. Dat wat je er af veegt voordat je het ff afspoelt doe je nu ook, maar dan spoel je nu niet meer af..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar een beetje vuil kan de vaatwasser wel aan. Je moet niet hele maaltijden erin laten slingeren.
Ik laat het wel wat voorweken in laagje water... en afwasmiddel goed uitsmeren over je spons. Zoiets. En klein heet straaltje water natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan verspil je wel heel veel water en hoe doe je dat met je afwasmiddel?
Met of zonder handschoenen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik laat het wel wat voorweken in laagje water... en afwasmiddel goed uitsmeren over je spons. Zoiets. En klein heet straaltje water natuurlijk.
lol.. zonderquote:
Ja en je glazen gaan naar de sodeflikker aangezien ik er wel wat wijn en bier glazen doorheen jaagquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:03 schreef Straatverlichting het volgende:
Het voordeel van een vaatwasser is wel dat je alles er in flikkert en je aanrecht leeg is. Dahwast.
Jup dat ook.. zo'n smerig waasje erop.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en je glazen gaan naar de sodeflikker aangezien ik er wel wat wijn en bier glazen doorheen jaag
Je hebt ze toch niet nodig want je goooit alles in de vaatwasserquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vreet de mijne doorgaans niet op.
En wat?quote:
Kip kerrie pittig boontjesquote:
Hoe laatquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kip kerrie pittig boontjes
Huh... heb je ook honger of zo?quote:
Lekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:39 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Huh... heb je ook honger of zo?
Doppen, snijden, bakken, kruiden, rijst. 20:30 met jouw permissie.
Ik laat t je wetenquote:
Ja ik heb die van gisterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:48 schreef chufi het volgende:
maaltijd salade gemaakt.. iets te veel .. dus morgen meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:28 schreef drakin het volgende:
Geen vaatwasser, verplicht gezellig doen in de keuken hierHieperdepiepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Gewoon week lang van hetzelfde bordje achter de tv.quote:
Ja meestal wel jaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon week lang van hetzelfde bordje achter de tv.
Nee meestal maak ik iets waar ik meerdere pannen voor gebruik en meerdere dagen mee voorzien benquote:
Die meuk staat bol van de kunstmatige smaak-, geur- en conserveringsstoffen. Achteraf vraag je je altijd af waarom je het in godesnaam hebt gegetenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:12 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb vanavond bij de Mac zo'n homestyle crispy chicken gehaald.
Godsamme wat een gore vracht eten zeg.
ja dat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die meuk staat bol van de kunstmatige smaak-, geur- en conserveringsstoffen. Achteraf vraag je je altijd af waarom je het in godesnaam hebt gegeten
Ik ben morgen bij de lunch ook nog voorzien van shoarma, lekker stinken op kantoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee meestal maak ik iets waar ik meerdere pannen voor gebruik en meerdere dagen mee voorzien ben
Maar eet je dan meerdere dagen achter elkaar hetzelfde?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee meestal maak ik iets waar ik meerdere pannen voor gebruik en meerdere dagen mee voorzien ben
Het is tijden geleden dat ik iets van de Mac at, toen de kindjes nog klein waren kwam ik er iets regelmatiger zeg maar.quote:
Happy meals.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is tijden geleden dat ik iets van de Mac at, toen de kindjes nog klein waren kwam ik er iets regelmatiger zeg maar.
Ik wel iig.. functioneel koken. Meestal voor 2 dagen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar eet je dan meerdere dagen achter elkaar hetzelfde?
ik vries het dan in. Als het in te vriezen is dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik wel iig.. functioneel koken. Meestal voor 2 dagen.
Dat klopt wel een beetje, maar er is ook een veggie-versie van, die is een stuk minder vet en vol.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:12 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb vanavond bij de Mac zo'n homestyle crispy chicken gehaald.
Godsamme wat een gore vracht eten zeg.
nou, het begint er al mee dat als je zo'n doos open doet dat je die hele meuk recht moet leggen, want de helft ligt er naast.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Eerst opvreten en dan klagen zeker
Ja kan ook.. maar m'n vriezers zitten nog vol van het uh : "hamster-tijdperk"quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
ik vries het dan in. Als het in te vriezen is dan.
twee dagen hetzelfde eten vind ik niet wat.
hmm, misschien eens proberen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat klopt wel een beetje, maar er is ook een veggie-versie van, die is een stuk minder vet en vol.
Die neem ik eigenlijk altijd nu. En ik ben niet eens vegetariër, maar het is gewoon een beter product, niet gelijk zo'n gore vracht
soms wel, soms gaan er porties in de vriezer..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar eet je dan meerdere dagen achter elkaar hetzelfde?
Ken jij natuurlijk ook wel. Al die poppetjes of dingetjes van een serie moesten gespaard wordenquote:
Ow, hamsteren heb ik niet gedaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja kan ook.. maar m'n vriezers zitten nog vol van het uh : "hamster-tijdperk"
Voor één persoon koken is ook bijna niet te doen, je maakt al snel veel te veel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik wel iig.. functioneel koken. Meestal voor 2 dagen.
jazeker. belle en het beest, sneeuwwitje, doornroosjequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken jij natuurlijk ook wel. Al die poppetjes of dingetjes van een serie moesten gespaard worden
Ik maak regelmatig pastasaus en de ene dag met spaghetti, de andere met pennen en zo is het toch ook wat andersquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
ik vries het dan in. Als het in te vriezen is dan.
twee dagen hetzelfde eten vind ik niet wat.
creatief.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig pastasaus en de ene dag met spaghetti, de andere met pennen en zo is het toch ook wat anders
Handig voor de tweede golf.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja kan ook.. maar m'n vriezers zitten nog vol van het uh : "hamster-tijdperk"
Waren ook best leuke dingen vaak.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
jazeker. belle en het beest, sneeuwwitje, doornroosje
Klopt! En wel zo makkelijk vind ik dan... voor 2 dagen, al is t hetzelfde.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor één persoon koken is ook bijna niet te doen, je maakt al snel veel te veel.
quote:
Ik zou dan toch ook kiezen voor invriezen, ik maak vaak saus, rendang, zuurkool oid voor 2 dagen en dan gaat er gewoon een helft de vriezer in.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Klopt! En wel zo makkelijk vind ik dan... voor 2 dagen, al is t hetzelfde.
herkenbaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dan toch ook kiezen voor invriezen, ik maak vaak saus, rendang, zuurkool oid voor 2 dagen en dan gaat er gewoon een helft de vriezer in.
Sinds kort met stickers, want laatst dacht ik pastasaus ontdooid te hebben en toen bleek het chili con carne te zijn
Zulke pannen heb ik niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kook vaak voor drie of vier dagenVooral als ik lange werkdagen voor de boeg heb.
Kook je dan hetzelfde gerecht en deel je dat op?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kook vaak voor drie of vier dagenVooral als ik lange werkdagen voor de boeg heb.
Ach, een goede Chili is ook niet verkeerd..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De deceptie als je het deksel eraf haalt
Hetzelfde gerecht en ik deel het niet op. Alles in een grote pan in de koelkast. Evt. vries ik een deel in.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kook je dan hetzelfde gerecht en deel je dat op?
Maar als je pasta verwacht is het even schakelen zeg maarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ach, een goede Chili is ook niet verkeerd..
Gewoon hendig uit de pan scheppen, is best fijn als je lange dagen maakt en er niet om geeft om hetzelfde te eten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hetzelfde gerecht en ik deel het niet op. Alles in een grote pan in de koelkast. Evt. vries ik een deel in.
Bij sommige maaltijden kan je inderdaad nog best het één en ander variëren. Wat zijn voor jou lange dagen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Inderdaad. Ik varieer dan nog een beetje met de kruiden die ik toevoeg.
Was het D.?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb een mol in mijn tuintje.![]()
En het is maar zo'n postzegeltuintje.
Alles opgegraven.
Domnivoor, wat hier aan te doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb een mol in mijn tuintje.![]()
En het is maar zo'n postzegeltuintje.
Alles opgegraven.
Een uur of 7 in de hitte werken en twee uur fietsen. Dan heb ik niet zo veel energie meer om uitgebreid te koken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij sommige maaltijden kan je inderdaad nog best het één en ander variëren. Wat zijn voor jou lange dagen?
Echt. En ik maar harken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het D.?
Die beesten kunnen zo'n zooi van je tuin maken.
In die hitte 7 uur werken is al heel erg lang, en dan ook nog eens twee uur fietsen. Dat vreet echt energie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een uur of 7 in de hitte werken en twee uur fietsen. Dan heb ik niet zo veel energie meer om uitgebreid te koken.
Dat is moordend ja. Dan heb je geen zin meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een uur of 7 in de hitte werken en twee uur fietsen. Dan heb ik niet zo veel energie meer om uitgebreid te koken.
Ik heb weleens gelezen dat je een lege fles ondersteboven in de molshoop moet steken, door het geluid van de echo schijnen ze weg te blijven, maar geen idee of het werkt.quote:
Zat nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens gelezen dat je een lege fles ondersteboven in de molshoop moet steken, door het geluid van de echo schijnen ze weg te blijven, maar geen idee of het werkt.
Lege flessen heb je vast wel
Probeer het eensquote:
Nou, ik hoorde ook ooit dat weilanden die belopen worden door paarden of ander vee, niet door mollen worden aangetast door de trillingen. Ik had 4 paarden lopen, maar een mollenvanger ving 24 mollen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer het eens
Al lees ik net dat de flessen niet ondersteboven moeten
Mollen schijnen daar inderdaad gevoelig voor te zijn, maar die mollen die jij daar had blijkbaar nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde ook ooit dat weilanden die belopen worden door paarden of ander vee, niet door mollen worden aangetast door de trillingen. Ik had 4 paarden lopen, maar een mollenvanger ving 24 mollen.
Wij rijden hier een tunnel onderdoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
Tja, wij zetten hier ook een raam los, of een deur.
In de rest van Nederland zetten ze het open.
ook raar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij rijden hier een tunnel onderdoor
Waarschijnlijk voorlopig voor het laatstquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:25 schreef Gooddeal het volgende:
Morgen ga ik de Roer tunnel weer onderdoor.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voorlopig voor het laatst
Nee. Als er 1 mee terug gaat is dat Iggy. Maar Pim wil het nog even proberen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat Pixel meteen al met jou mee terug?
Ow het is dus net andersom. Lief dat Pim het nog even wil proberen en als het niet gaat heeft jou nog als oplossing.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee. Als er 1 mee terug gaat is dat Iggy. Maar Pim wil het nog even proberen.
Iggy is de meest moeilijke, maar die is helemaal geconcentreerd op mij.
Pix was echt Mo zijn kat.
Iggy was eigenlijk zoekende. Ik denk dat Iggy bij mij gelukkiger zal zijn.
Hier even een beste bui. Maar die stortregens hebben we niet zoveel aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:33 schreef chufi het volgende:
De hemel flikkert van het onweer, maar ik hoor geen donders en de regen blijft ook weg
Iggy is welkom hier.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow het is dus net andersom. Lief dat Pim het nog even wil proberen en als het niet gaat heeft jou nog als oplossing.
Ja bijzonder is dat hè, je zou juist verwachten dat ze elkaar opzoeken omdat ze elkaar nodig hebben. Voor jou misschien ook wel fijn als Iggy bij je komt wonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Iggy is welkom hier.
Het is raar dat veranderende omstandigheden ook een wig kan drijven tussen 2 zusjes katten.
Dankjewel Deisyyquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja bijzonder is dat hè, je zou juist verwachten dat ze elkaar opzoeken omdat ze elkaar nodig hebben. Voor jou misschien ook wel fijn als Iggy bij je komt wonen.
Ik ga mijn bed in, sterkte de komende dagen Gooddeal
Sterkte GD..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef Gooddeal het volgende:
Dag allemaal. Ik ga morgen naar Heerlen. Afscheid nemen en de kist sluiten.
Zaterdag de uitvaart.
Ik wens je heel veel sterktequote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef Gooddeal het volgende:
Zaterdag de uitvaart.
Sterkte morgen Gooddealquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef Gooddeal het volgende:
Zaterdag de uitvaart.
Sterkte GDquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef Gooddeal het volgende:
Zaterdag de uitvaart.
Aanstelsterquote:
We gaan er allemaal aan !!!!!!quote:
We moeten berusten, komt goed...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 05:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan !!!!!!
Paniekquote:
quote:
Ik ga zo slapenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 05:52 schreef pullup het volgende:
Zooooo dat is lekkere muziek zeg op de vroege ochtend
Moet er niet aan denken, jouw ritmequote:
quote:
Hallo Justinquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 06:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Hallo Justin
Die UI ken ik ergens van
Is Haags nu definitief foetsie?quote:
Dat het hem goed mogen gaanquote:
Komt goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 06:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou ook maar eens aan een andere UI gaan denken dan
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 06:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou ook maar eens aan een andere UI gaan denken dan
wtfquote:
Het is net als de rups en de vlinderquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 06:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is net als de rups en de vlinder
Rupsje nooit genoegquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 06:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is net als de rups en de vlinder
Maar ok... ieder z'n keus .. maar Justin??? HK (uh, Justin)quote:
I'm at a party I don't wanna be atquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pieper zal m dankbaar zijn...@:HK: meh
quote:
snap m niet... dan ga je toch naar andere party?? of je laat deze gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I'm at a party I don't wanna be at
Goedemorgenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen.
We hebben een nieuw seizoen: naakte herfst. Ja zo noem ik deze dag maar.
Ken de Justin Bieber hitsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
snap m niet... dan ga je toch naar andere party?? of je laat deze gaan.
Wind zonder blaadjes?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen.
We hebben een nieuw seizoen: naakte herfst. Ja zo noem ik deze dag maar.
Goedemorgen Chanel5quote:
Sorry vriend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe naam maar niks
koffiequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een troep !
[ afbeelding ]
smörebrood volgens mij ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een troep !
[ afbeelding ]
pak je alleen de koffiequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Roggebrood met schimmelkaas ofzo dat eet je toch niet vrijwillig
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
pak je alleen de koffie
Toch wel een mondkapje aangetrokken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Het waaide hier behoorlijk met regen. Het leek wel herfst. Maar je kon geen herfstige kleren aan, naakt was de enige mogelijkheid. Vandaar naakte herfst.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch wel een mondkapje aangetrokken?
Ik heb de politie gebeldquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Liever fashionable in de kist dan een mondkapje
Wel regio Midden Middenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb dit plaatje opgestuurd naar de politie
[ afbeelding ]
Toppie. Ik zet de koffie vast voor ze klaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
En?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kom vechten dan[ afbeelding ]
Veilig met mondkapjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kom vechten dan[ afbeelding ]
ijskoffie dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg waar blijven ze? De koffie wordt koud
quote:
Die stond 4 jaar terug al in Tru of Bnwquote:
quote:
Ja, dat was een TRU/BNW meet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Die stond 4 jaar terug al in Tru of Bnw
ggz bezuinigingen dan krijg je dat soort toestandenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was een TRU/BNW meet.
Was jij daarbijquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was een TRU/BNW meet.
Wow die durfden!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is zelfs een BNW-avond bij mij thuis geweest
Daarom nooit een 2e keer aangedurfdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. het was een uhhh... bijzondere avond.
Met een paar gram paddos opquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. het was een uhhh... bijzondere avond.
Niet bij mij thuis nee. Maar er zijn wel meer BNW-meetings geweest. Ik heb er een stuk of 10 meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom nooit een 2e keer aangedurfd
Een bekende FOK!er had cocabladeren meegenomenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met een paar gram paddos op
O das al aardig wat. Lang geleden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis nee. Maar er zijn wel meer BNW-meetings geweest. Ik heb er een stuk of 10 meegemaakt.
Ca. 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:46 schreef drakin het volgende:
[..]
O das al aardig wat. Lang geleden?
En toen stroomde fok leeg, is daar al een topic van in bnw?quote:
Was Mata toen in het land?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Je kan wel raden wie het was
Geen ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:49 schreef drakin het volgende:
[..]
En toen stroomde fok leeg, is daar al een topic van in bnw?
wie?quote:
meets zijn leuk zie je gezicht bij de user en is vaak zo dat je dan elkaar beter begrijpt enzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis nee. Maar er zijn wel meer BNW-meetings geweest. Ik heb er een stuk of 10 meegemaakt.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meets zijn leuk zie je gezicht bij de user en is vaak zo dat je dan elkaar beter begrijpt enzo
ja want letters op scherm kan zo vaak verkeerd overkomen en verkeerd beeld afgeven...quote:
Kom je ook naar de volgende 40+ meet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meets zijn leuk zie je gezicht bij de user en is vaak zo dat je dan elkaar beter begrijpt enzo
Die heb ik ook op foto in panterprintquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah leuk. Ik heb zijn (toen nog) verloofde ook ontmoet.
ja zeer zeker als het ver van te voren bekend is de datumquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je ook naar de volgende 40+ meet?
Oh enig haha.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik ook op foto in panterprint
Komt me vaag bekend voor die naam.quote:
jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:18 schreef drakin het volgende:
Iedereen smeert hem meteen na die vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |