soms wel, soms gaan er porties in de vriezer..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar eet je dan meerdere dagen achter elkaar hetzelfde?
Ken jij natuurlijk ook wel. Al die poppetjes of dingetjes van een serie moesten gespaard wordenquote:
Ow, hamsteren heb ik niet gedaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja kan ook.. maar m'n vriezers zitten nog vol van het uh : "hamster-tijdperk"
Voor één persoon koken is ook bijna niet te doen, je maakt al snel veel te veel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik wel iig.. functioneel koken. Meestal voor 2 dagen.
jazeker. belle en het beest, sneeuwwitje, doornroosjequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken jij natuurlijk ook wel. Al die poppetjes of dingetjes van een serie moesten gespaard worden
Ik maak regelmatig pastasaus en de ene dag met spaghetti, de andere met pennen en zo is het toch ook wat andersquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
ik vries het dan in. Als het in te vriezen is dan.
twee dagen hetzelfde eten vind ik niet wat.
creatief.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig pastasaus en de ene dag met spaghetti, de andere met pennen en zo is het toch ook wat anders
Handig voor de tweede golf.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja kan ook.. maar m'n vriezers zitten nog vol van het uh : "hamster-tijdperk"
Waren ook best leuke dingen vaak.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
jazeker. belle en het beest, sneeuwwitje, doornroosje
Klopt! En wel zo makkelijk vind ik dan... voor 2 dagen, al is t hetzelfde.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor één persoon koken is ook bijna niet te doen, je maakt al snel veel te veel.
quote:
Ik zou dan toch ook kiezen voor invriezen, ik maak vaak saus, rendang, zuurkool oid voor 2 dagen en dan gaat er gewoon een helft de vriezer in.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Klopt! En wel zo makkelijk vind ik dan... voor 2 dagen, al is t hetzelfde.
herkenbaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dan toch ook kiezen voor invriezen, ik maak vaak saus, rendang, zuurkool oid voor 2 dagen en dan gaat er gewoon een helft de vriezer in.
Sinds kort met stickers, want laatst dacht ik pastasaus ontdooid te hebben en toen bleek het chili con carne te zijn
Zulke pannen heb ik niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kook vaak voor drie of vier dagenVooral als ik lange werkdagen voor de boeg heb.
Kook je dan hetzelfde gerecht en deel je dat op?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kook vaak voor drie of vier dagenVooral als ik lange werkdagen voor de boeg heb.
Ach, een goede Chili is ook niet verkeerd..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De deceptie als je het deksel eraf haalt
Hetzelfde gerecht en ik deel het niet op. Alles in een grote pan in de koelkast. Evt. vries ik een deel in.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kook je dan hetzelfde gerecht en deel je dat op?
Maar als je pasta verwacht is het even schakelen zeg maarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ach, een goede Chili is ook niet verkeerd..
Gewoon hendig uit de pan scheppen, is best fijn als je lange dagen maakt en er niet om geeft om hetzelfde te eten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hetzelfde gerecht en ik deel het niet op. Alles in een grote pan in de koelkast. Evt. vries ik een deel in.
Bij sommige maaltijden kan je inderdaad nog best het één en ander variëren. Wat zijn voor jou lange dagen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Inderdaad. Ik varieer dan nog een beetje met de kruiden die ik toevoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |