Ik laat t je wetenquote:
Ja ik heb die van gisterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:48 schreef chufi het volgende:
maaltijd salade gemaakt.. iets te veel .. dus morgen meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:28 schreef drakin het volgende:
Geen vaatwasser, verplicht gezellig doen in de keuken hierHieperdepiepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Gewoon week lang van hetzelfde bordje achter de tv.quote:
Ja meestal wel jaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon week lang van hetzelfde bordje achter de tv.
Nee meestal maak ik iets waar ik meerdere pannen voor gebruik en meerdere dagen mee voorzien benquote:
Die meuk staat bol van de kunstmatige smaak-, geur- en conserveringsstoffen. Achteraf vraag je je altijd af waarom je het in godesnaam hebt gegetenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:12 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb vanavond bij de Mac zo'n homestyle crispy chicken gehaald.
Godsamme wat een gore vracht eten zeg.
ja dat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die meuk staat bol van de kunstmatige smaak-, geur- en conserveringsstoffen. Achteraf vraag je je altijd af waarom je het in godesnaam hebt gegeten
Ik ben morgen bij de lunch ook nog voorzien van shoarma, lekker stinken op kantoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee meestal maak ik iets waar ik meerdere pannen voor gebruik en meerdere dagen mee voorzien ben
Maar eet je dan meerdere dagen achter elkaar hetzelfde?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee meestal maak ik iets waar ik meerdere pannen voor gebruik en meerdere dagen mee voorzien ben
Het is tijden geleden dat ik iets van de Mac at, toen de kindjes nog klein waren kwam ik er iets regelmatiger zeg maar.quote:
Happy meals.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is tijden geleden dat ik iets van de Mac at, toen de kindjes nog klein waren kwam ik er iets regelmatiger zeg maar.
Ik wel iig.. functioneel koken. Meestal voor 2 dagen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar eet je dan meerdere dagen achter elkaar hetzelfde?
ik vries het dan in. Als het in te vriezen is dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik wel iig.. functioneel koken. Meestal voor 2 dagen.
Dat klopt wel een beetje, maar er is ook een veggie-versie van, die is een stuk minder vet en vol.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:12 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb vanavond bij de Mac zo'n homestyle crispy chicken gehaald.
Godsamme wat een gore vracht eten zeg.
nou, het begint er al mee dat als je zo'n doos open doet dat je die hele meuk recht moet leggen, want de helft ligt er naast.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Eerst opvreten en dan klagen zeker
Ja kan ook.. maar m'n vriezers zitten nog vol van het uh : "hamster-tijdperk"quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
ik vries het dan in. Als het in te vriezen is dan.
twee dagen hetzelfde eten vind ik niet wat.
hmm, misschien eens proberen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat klopt wel een beetje, maar er is ook een veggie-versie van, die is een stuk minder vet en vol.
Die neem ik eigenlijk altijd nu. En ik ben niet eens vegetariër, maar het is gewoon een beter product, niet gelijk zo'n gore vracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |