Het topic?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:01 schreef chufi het volgende:
in mn eentje duurt het eeuwen voor ie vol is
Maar je kan toch in CUL vragen? Over dan glutenvrije brood? Recepten ofzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:01 schreef Deisyy het volgende:
Lijkt me best ranzig, rozijnenbrood met pindakaas
Mijn dochter had een recept, haar schoonvader bakt het ook weleens, tapiocameel, he he ik kon niet op de naam komen, maar dat gebruikt hij en volgens hem is het smakelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar je kan toch in CUL vragen? Over dan glutenvrije brood? Recepten ofzo?
weten ze vast wel
Ze hebben ook kleintjes, maar als je het niet erg vindt om af te wassen....quote:
Bij mij stinkt de vaatwasser nooit. je spoelt toch alles af voordat het de vaatwasser in gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja... en dan in je eentje.. dan is écht zonde... ligt alles straks te stinken
@Justin_Casequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe heet die klootviool nu dan?
Oh.. ja dat is ook wel zo... maar anyway.. we hebben hier ook geen afvoer voor zo'n ding,quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij stinkt de vaatwasser nooit. je spoelt toch alles af voordat het de vaatwasser in gaat.
Ah....haar schoonvader had beter eerst een stukkie mee kunnen geven aan je dochterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had een recept, haar schoonvader bakt het ook weleens, tapiocameel, he he ik kon niet op de naam komen, maar dat gebruikt hij en volgens hem is het smakelijk.
Daar kun je kroepoek van makenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had een recept, haar schoonvader bakt het ook weleens, tapiocameel, he he ik kon niet op de naam komen, maar dat gebruikt hij en volgens hem is het smakelijk.
Kiek an... het eerste recept is al binnen!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kun je kroepoek van maken
Dat juist niet de bedoeling, zo gebruik je dubbele hoeveelheden waterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij stinkt de vaatwasser nooit. je spoelt toch alles af voordat het de vaatwasser in gaat.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat juist niet de bedoeling, zo gebruik je dubbele hoeveelheden water
Verrek wist ik ook niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |