Het topic?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:01 schreef chufi het volgende:
in mn eentje duurt het eeuwen voor ie vol is
Maar je kan toch in CUL vragen? Over dan glutenvrije brood? Recepten ofzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:01 schreef Deisyy het volgende:
Lijkt me best ranzig, rozijnenbrood met pindakaas
Mijn dochter had een recept, haar schoonvader bakt het ook weleens, tapiocameel, he he ik kon niet op de naam komen, maar dat gebruikt hij en volgens hem is het smakelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar je kan toch in CUL vragen? Over dan glutenvrije brood? Recepten ofzo?
weten ze vast wel
Ze hebben ook kleintjes, maar als je het niet erg vindt om af te wassen....quote:
Bij mij stinkt de vaatwasser nooit. je spoelt toch alles af voordat het de vaatwasser in gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja... en dan in je eentje.. dan is écht zonde... ligt alles straks te stinken
@Justin_Casequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe heet die klootviool nu dan?
Oh.. ja dat is ook wel zo... maar anyway.. we hebben hier ook geen afvoer voor zo'n ding,quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij stinkt de vaatwasser nooit. je spoelt toch alles af voordat het de vaatwasser in gaat.
Ah....haar schoonvader had beter eerst een stukkie mee kunnen geven aan je dochterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had een recept, haar schoonvader bakt het ook weleens, tapiocameel, he he ik kon niet op de naam komen, maar dat gebruikt hij en volgens hem is het smakelijk.
Daar kun je kroepoek van makenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had een recept, haar schoonvader bakt het ook weleens, tapiocameel, he he ik kon niet op de naam komen, maar dat gebruikt hij en volgens hem is het smakelijk.
Kiek an... het eerste recept is al binnen!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kun je kroepoek van maken
Dat juist niet de bedoeling, zo gebruik je dubbele hoeveelheden waterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij stinkt de vaatwasser nooit. je spoelt toch alles af voordat het de vaatwasser in gaat.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat juist niet de bedoeling, zo gebruik je dubbele hoeveelheden water
Verrek wist ik ook niet...quote:
Mijn vaat is schoon en ik doe lekker zoals ik dat wil!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verrek wist ik ook niet...![]()
Wanneer de afwas al schoongespoeld is voordat je het in de vaatwasser zet, dan hebben de enzymen uit het wasmiddel niks om aan vast te kleven.
Het vaatwasmiddel wordt niet instaat gesteld om zijn werk goed te doen en optimaal te reinigen. Uit het onderzoek blijkt dat borden niet schoner worden als je ze eerst afspoelt.
Ja en je doet het dus goed... dat bedoel ik...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn vaat is schoon en ik doe lekker zoals ik dat wil!
Ze doet het niet goedquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja en je doet het dus goed... dat bedoel ik...![]()
Maar... Om eerlijk te zijn zou ik ook de neiging hebben om het ergste vuil eraf te wassen![]()
Zo Zie je maar weer.. maar ik heb ook geen vaatwasser dus ik heb me er nooit verdiept ....
Ik gebruik ook veel water als ik afwas hoorquote:
Jawel...quote:
Maar ze wast wel eerst af ....quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gat nie goe....
ik ga een broodje Brie eten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel...
Niet eerst afwassen ...
Zelfs de Libelle weet dat![]()
https://www.libelle.nl/hu(...)rspoelen-vaatwasser/
Dit is waarom je de afwas niet moet voorspoelen voordat je het in de vaatwasser stopt
Veel mensen spoelen de vieze borden, pannen en bestek eerst af voordat ze die in de vaatwasser doen. Maar is dat wel zo’n goed idee?
Afwas móét vuil zijn als je wilt dat het wasmiddel z’n werk doet. Bij teveel schone borden kunnen de enzymen nergens aan vastkleven. Laat dat restje jus of saus dus juist in de pan zitten. Gooi grotere resten zoals stronken bloemkool en pizzakorsten wel eerst even in de prullenbak, anders is het vaarwel vaatwasser.
Plus met dit weer zit er na 2 dagen schimmel opquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:01 schreef chufi het volgende:
in mn eentje duurt het eeuwen voor ie vol is
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:58 schreef Laysa het volgende:
Zo ff afspoelen en dan de vaatwasser aan.
Blijkbaar doe ik het ook al jaren verkeerd. Het ergste haal ik toch echt ff weg hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:58 schreef Laysa het volgende:
Zo ff afspoelen en dan de vaatwasser aan.
Mijn vaatwassertje spint inmiddels tevreden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik het ook al jaren verkeerd. Het ergste haal ik toch echt ff weg hoor
De mijne ook, en ik heb hem al 5 jaar dus ik heb het niet echt verkeerd gedaan lijkt mij. .quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn vaatwassertje spint inmiddels tevreden.
Ik kan er zo een plaatsen maar ik was met de hand af nu. Prima en stukken schoner.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De mijne ook, en ik heb hem al 5 jaar dus ik heb het niet echt verkeerd gedaan lijkt mij. .
Ja, kan ook best en eigenlijk is het pure luiigheid, maar ja, toch wel gemakkelijk hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er zo een plaatsen maar ik was met de hand af nu. Prima en stukken schoner.
Als een schoon gespoelde vuilnisbakquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil niet weten hoe de vaatwasser ruikt als je alle etensresten aan het servies laat zitten
Dan blijft het hier ook verkeerd gebeuren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als een schoon gespoelde vuilnisbak
Hier ookquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan blijft het hier ook verkeerd gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |