Was het D.?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb een mol in mijn tuintje.![]()
En het is maar zo'n postzegeltuintje.
Alles opgegraven.
Domnivoor, wat hier aan te doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb een mol in mijn tuintje.![]()
En het is maar zo'n postzegeltuintje.
Alles opgegraven.
Een uur of 7 in de hitte werken en twee uur fietsen. Dan heb ik niet zo veel energie meer om uitgebreid te koken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij sommige maaltijden kan je inderdaad nog best het één en ander variëren. Wat zijn voor jou lange dagen?
Echt. En ik maar harken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het D.?
Die beesten kunnen zo'n zooi van je tuin maken.
Mollenverjager. Die werkt met infrasone trillingen. Dier- en milieuvriendelijk.quote:
In die hitte 7 uur werken is al heel erg lang, en dan ook nog eens twee uur fietsen. Dat vreet echt energie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een uur of 7 in de hitte werken en twee uur fietsen. Dan heb ik niet zo veel energie meer om uitgebreid te koken.
Dat is moordend ja. Dan heb je geen zin meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een uur of 7 in de hitte werken en twee uur fietsen. Dan heb ik niet zo veel energie meer om uitgebreid te koken.
Ik heb weleens gelezen dat je een lege fles ondersteboven in de molshoop moet steken, door het geluid van de echo schijnen ze weg te blijven, maar geen idee of het werkt.quote:
Zat nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens gelezen dat je een lege fles ondersteboven in de molshoop moet steken, door het geluid van de echo schijnen ze weg te blijven, maar geen idee of het werkt.
Lege flessen heb je vast wel
Probeer het eensquote:
Nou, ik hoorde ook ooit dat weilanden die belopen worden door paarden of ander vee, niet door mollen worden aangetast door de trillingen. Ik had 4 paarden lopen, maar een mollenvanger ving 24 mollen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer het eens
Al lees ik net dat de flessen niet ondersteboven moeten
Mollen schijnen daar inderdaad gevoelig voor te zijn, maar die mollen die jij daar had blijkbaar nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde ook ooit dat weilanden die belopen worden door paarden of ander vee, niet door mollen worden aangetast door de trillingen. Ik had 4 paarden lopen, maar een mollenvanger ving 24 mollen.
Wij rijden hier een tunnel onderdoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
Tja, wij zetten hier ook een raam los, of een deur.
In de rest van Nederland zetten ze het open.
ook raar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij rijden hier een tunnel onderdoor
Waarschijnlijk voorlopig voor het laatstquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:25 schreef Gooddeal het volgende:
Morgen ga ik de Roer tunnel weer onderdoor.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voorlopig voor het laatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |