Nee. Als er 1 mee terug gaat is dat Iggy. Maar Pim wil het nog even proberen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat Pixel meteen al met jou mee terug?
Ow het is dus net andersom. Lief dat Pim het nog even wil proberen en als het niet gaat heeft jou nog als oplossing.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee. Als er 1 mee terug gaat is dat Iggy. Maar Pim wil het nog even proberen.
Iggy is de meest moeilijke, maar die is helemaal geconcentreerd op mij.
Pix was echt Mo zijn kat.
Iggy was eigenlijk zoekende. Ik denk dat Iggy bij mij gelukkiger zal zijn.
Hier even een beste bui. Maar die stortregens hebben we niet zoveel aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:33 schreef chufi het volgende:
De hemel flikkert van het onweer, maar ik hoor geen donders en de regen blijft ook weg
Iggy is welkom hier.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow het is dus net andersom. Lief dat Pim het nog even wil proberen en als het niet gaat heeft jou nog als oplossing.
Ja bijzonder is dat hè, je zou juist verwachten dat ze elkaar opzoeken omdat ze elkaar nodig hebben. Voor jou misschien ook wel fijn als Iggy bij je komt wonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Iggy is welkom hier.
Het is raar dat veranderende omstandigheden ook een wig kan drijven tussen 2 zusjes katten.
Dankjewel Deisyyquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja bijzonder is dat hè, je zou juist verwachten dat ze elkaar opzoeken omdat ze elkaar nodig hebben. Voor jou misschien ook wel fijn als Iggy bij je komt wonen.
Ik ga mijn bed in, sterkte de komende dagen Gooddeal
Sterkte GD..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef Gooddeal het volgende:
Dag allemaal. Ik ga morgen naar Heerlen. Afscheid nemen en de kist sluiten.
Zaterdag de uitvaart.
Ik wens je heel veel sterktequote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef Gooddeal het volgende:
Zaterdag de uitvaart.
Sterkte morgen Gooddealquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef Gooddeal het volgende:
Zaterdag de uitvaart.
Sterkte GDquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef Gooddeal het volgende:
Zaterdag de uitvaart.
Aanstelsterquote:
We gaan er allemaal aan !!!!!!quote:
We moeten berusten, komt goed...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 05:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan !!!!!!
Paniekquote:
quote:
Ik ga zo slapenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 05:52 schreef pullup het volgende:
Zooooo dat is lekkere muziek zeg op de vroege ochtend
Moet er niet aan denken, jouw ritmequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |