Gaat best goed. Ze zijn prachtig blauw geworden. Dat staat me op zich welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prish!![]()
Hoe is het met de beurse plekken?
Blauw is ook best een mooi kleurquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat best goed. Ze zijn prachtig blauw geworden. Dat staat me op zich wel![]()
Heb wat last van mijn rug en oh man wat een spierpijn in mijn armen gehad. Maar verder gaat het wel
Je zit buiten met een wijntje / hapje zeker?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen mag het nog wel boven de 20 zijn, daarna ook, maar een zwoele avond zou wel fijn zijn.
Morgen naar Yrseke in Zeeland. Middagje mee op een mosselschip. Laten ze zien hoe ze dat doen met sleepnetten, uitzoektafels etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blauw is ook best een mooi kleur
Maar wat een smakker heb je gemaakt. Heb je nog avonturen in het verschiet?
Ik hou van blauw. En groen.quote:
Nee maar morgenavond welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je zit buiten met een wijntje / hapje zeker?
quote:
Leuk! Zeeluchtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Morgen naar Yrseke in Zeeland. Middagje mee op een mosselschip. Laten ze zien hoe ze dat doen met sleepnetten, uitzoektafels etc.
Dat zijn ook mijn lievelingskleuren, heb die kleur(en) ook heel veel in mijn huisquote:
Morgenavond is dat concert van Di-rect, buitenquote:
ja ook. Alles op 1.5m uiteraard. Dat was ook zo bizar in die grotten vorig week, Dat moest met mondkapje. Daar kreeg ik het wel benauwd van. Sta je jezelf uit te putten en dan zo'n ding om. Maar goed, dat was verplicht en ik begrijp het ook wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Zeelucht![]()
Mag je ze ook eten?
die ookquote:
mooi he, ben er gek opquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn ook mijn lievelingskleuren, heb die kleur(en) ook heel veel in mijn huis
Blauw dat op groen lijktquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ook. Alles op 1.5m uiteraard. Dat was ook zo bizar in die grotten vorig week, Dat moest met mondkapje. Daar kreeg ik het wel benauwd van. Sta je jezelf uit te putten en dan zo'n ding om. Maar goed, dat was verplicht en ik begrijp het ook wel.
Ow chill,in Breda zag ik. Have fun!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgenavond is dat concert van Di-rect, buiten
Mijn tinten in huis zijn van grijs naar antraciet/zwart en als bijkleur om het niet te saai te maken van mint tot turquoise zodat het niet te saai wordt. Kaarsen, kussens, krukje, plaid, windlicht noem maar op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blauw dat op groen lijkt
Mijn zoon had vroeger een Gameboy, als je dan vroeg welke kleur hij was noemde hij dat "blauw dat op groen lijkt"
[ afbeelding ]
Breda?!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow chill,in Breda zag ik. Have fun!
Zo'n kleurtje haalt het dan helemaal op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn tinten in huis zijn van grijs naar antraciet/zwart en als bijkleur om het niet te saai te maken van mint tot turquoise zodat het niet te saai wordt. Kaarsen, kussens, krukje, plaid, windlicht noem maar op.
ow .. ik zag dit https://www.podiuminfo.nl(...)ttheater-De-Goffert/quote:
Jaaaaa! Eindelijk! Je bent bijna oma!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Net appje....ze zijn in zkh...ze is begonnen!!!!
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n kleurtje haalt het dan helemaal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |