Eigenlijk ondervind ik niet heel veel hinder van het nieuwe normaal. Jij wel?quote:
Lekker bijtijds hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben ik een dag te vroeg![]()
![]()
werk weekend heb ik avonddiensten zaterdag en zondag is nog afwachten. heb veel ingevallen dus misschien zondag vrijquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker bijtijds hoor.
Heb jij ook weekend of moet je nog werken?
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk ondervind ik niet heel veel hinder van het nieuwe normaal. Jij wel?
ik ontzettend veel. vooral op het werk...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk ondervind ik niet heel veel hinder van het nieuwe normaal. Jij wel?
Gezellig!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
werk weekend heb ik avonddiensten zaterdag en zondag is nog afwachten. heb veel ingevallen dus misschien zondag vrij
quote:
Jouw werk gaat natuurlijk ook gewoon door zonder of zonder al te grote aanpassingen.quote:
Kortom alle pakjes komen niet via de boxquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw werk gaat natuurlijk ook gewoon door zonder of zonder al te grote aanpassingen.
Bij mij eigenlijk ook, als zijn er wel een paar aanpassingen zoals geen handen meer schudden, zo min mogelijk mensen op kantoor en de pakjes- en postbezorgers komen niet meer binnen maar deponeren buiten in een box, mits ze kunnen lezen
mits ze kunnen lezen haha zie t al gebeuren binnen komen. hoi heb een pakketjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw werk gaat natuurlijk ook gewoon door zonder of zonder al te grote aanpassingen.
Bij mij eigenlijk ook, als zijn er wel een paar aanpassingen zoals geen handen meer schudden, zo min mogelijk mensen op kantoor en de pakjes- en postbezorgers komen niet meer binnen maar deponeren buiten in een box, mits ze kunnen lezen
Ja in de zorg is dat wel even anders, al zit daar ook maar weinig logica in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ontzettend veel. vooral op het werk...
prec zeer onlogisch vaak maar goed ik deal er maar meequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja in de zorg is dat wel even anders, al zit daar ook maar weinig logica in.
Het niveau bij onze bezorgers ligt net iets hogerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kortom alle pakjes komen niet via de box
Het gebeurt, echt. Het staat groot op de deur, naast de deur en op de box die naast de deur staat en nog komt er af en toe weleens een bezorger binnen met de mededeling dat hij een pakje heeft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mits ze kunnen lezen haha zie t al gebeuren binnen komen. hoi heb een pakketje
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gebeurt, echt. Het staat groot op de deur, naast de deur en op de box die naast de deur staat en nog komt er af en toe weleens een bezorger binnen met de mededeling dat hij een pakje heeft.
En afgelopen week vroeg er één of hij even gebruik van het toilet mocht maken.
Opbokken mafkees!
Eigen weerstand opkrikkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec zeer onlogisch vaak maar goed ik deal er maar mee
Ik vond het aan de andere kant ook wel sneu, want je zal maar nodig moeten, maar ik wilde het niet mijn probleem maken eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
stuk hier echt hoor bij ons als ze bijvb de was terug brengen kan ik naar toilet. ja dat kan maar niet hier
![]()
![]()
nee prec en bij ons al helemaal uit den bozequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het aan de andere kant ook wel sneu, want je zal maar nodig moeten, maar ik wilde het niet mijn probleem maken eigenlijk.
prec heb al zoveel dingen hier in brievenbus gehad die niet voor mij waren , was het dicht in de buurt bracht ik het. maar kreeg soms ook dingen die gewoon niet te achterhalen waren waar ik het moest afgeven. heb het vaak bij een afhaalpunt gebracht retourquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
De bezorgers hier in de buurt zijn ook niet allemaal even snugger.
Ik kreeg een keer een niet-thuis-briefje met:
"Geachte bewoner van 73, uw pakketje ligt bij 73."
Ik woon niet op nr. 73. Bij 73 lag geen pakketje voor mij. En op dat moment verwachtte ik sowieso niets.
Met de niet-thuis-code kon ik niet méér achterhalen dan dat het artikel bezorgd zou zijn.
Ik heb het nog in de buurtapp gegooid, maar dit raadsel is nooit opgelost
Morgen mag het nog wel boven de 20 zijn, daarna ook, maar een zwoele avond zou wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Het zoo deze week, volgens voorspellingen vorige week, al naar de 20 graden gaan
... eerst zien.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
De bezorgers hier in de buurt zijn ook niet allemaal even snugger.
Ik kreeg een keer een niet-thuis-briefje met:
"Geachte bewoner van 73, uw pakketje ligt bij 73."
Ik woon niet op nr. 73. Bij 73 lag geen pakketje voor mij. En op dat moment verwachtte ik sowieso niets.
Met de niet-thuis-code kon ik niet méér achterhalen dan dat het artikel bezorgd zou zijn.
Ik heb het nog in de buurtapp gegooid, maar dit raadsel is nooit opgelost
Was ik toen ook wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Het raadsel van het pakketje voor nummer 73, ik zou daar geïrriteerd nieuwsgierig van raken.
Gaat best goed. Ze zijn prachtig blauw geworden. Dat staat me op zich welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prish!![]()
Hoe is het met de beurse plekken?
Blauw is ook best een mooi kleurquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat best goed. Ze zijn prachtig blauw geworden. Dat staat me op zich wel![]()
Heb wat last van mijn rug en oh man wat een spierpijn in mijn armen gehad. Maar verder gaat het wel
Je zit buiten met een wijntje / hapje zeker?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen mag het nog wel boven de 20 zijn, daarna ook, maar een zwoele avond zou wel fijn zijn.
Morgen naar Yrseke in Zeeland. Middagje mee op een mosselschip. Laten ze zien hoe ze dat doen met sleepnetten, uitzoektafels etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blauw is ook best een mooi kleur
Maar wat een smakker heb je gemaakt. Heb je nog avonturen in het verschiet?
Ik hou van blauw. En groen.quote:
Nee maar morgenavond welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je zit buiten met een wijntje / hapje zeker?
quote:
Leuk! Zeeluchtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Morgen naar Yrseke in Zeeland. Middagje mee op een mosselschip. Laten ze zien hoe ze dat doen met sleepnetten, uitzoektafels etc.
Dat zijn ook mijn lievelingskleuren, heb die kleur(en) ook heel veel in mijn huisquote:
Morgenavond is dat concert van Di-rect, buitenquote:
ja ook. Alles op 1.5m uiteraard. Dat was ook zo bizar in die grotten vorig week, Dat moest met mondkapje. Daar kreeg ik het wel benauwd van. Sta je jezelf uit te putten en dan zo'n ding om. Maar goed, dat was verplicht en ik begrijp het ook wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Zeelucht![]()
Mag je ze ook eten?
die ookquote:
mooi he, ben er gek opquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn ook mijn lievelingskleuren, heb die kleur(en) ook heel veel in mijn huis
Blauw dat op groen lijktquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ook. Alles op 1.5m uiteraard. Dat was ook zo bizar in die grotten vorig week, Dat moest met mondkapje. Daar kreeg ik het wel benauwd van. Sta je jezelf uit te putten en dan zo'n ding om. Maar goed, dat was verplicht en ik begrijp het ook wel.
Ow chill,in Breda zag ik. Have fun!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgenavond is dat concert van Di-rect, buiten
Mijn tinten in huis zijn van grijs naar antraciet/zwart en als bijkleur om het niet te saai te maken van mint tot turquoise zodat het niet te saai wordt. Kaarsen, kussens, krukje, plaid, windlicht noem maar op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blauw dat op groen lijkt
Mijn zoon had vroeger een Gameboy, als je dan vroeg welke kleur hij was noemde hij dat "blauw dat op groen lijkt"
[ afbeelding ]
Breda?!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow chill,in Breda zag ik. Have fun!
Zo'n kleurtje haalt het dan helemaal op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn tinten in huis zijn van grijs naar antraciet/zwart en als bijkleur om het niet te saai te maken van mint tot turquoise zodat het niet te saai wordt. Kaarsen, kussens, krukje, plaid, windlicht noem maar op.
ow .. ik zag dit https://www.podiuminfo.nl(...)ttheater-De-Goffert/quote:
Jaaaaa! Eindelijk! Je bent bijna oma!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Net appje....ze zijn in zkh...ze is begonnen!!!!
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n kleurtje haalt het dan helemaal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |