O dat is fijn, even wennen in het begin want je bent best wel druk met zo kleintjequote:
Leuk 👌quote:
ja joh, niet normaal.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:23 schreef Deisyy het volgende:
Gefeliciteerd met je kleindochter Chanel![]()
Wat is het vlot gegaan op het laatst.
Je buiten is het een stuk aangenamer. Nu maar hopen dat het binnen ook lekker af gaat koelen.quote:
alles staat nog steeds als altijd open, mits het buiten koeler is natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je buiten is het een stuk aangenamer. Nu maar hopen dat het binnen ook lekker af gaat koelen.
Ja hier ook alles lekker open]Het is binnen nog steeds 23.5 het koelt nog niet echt afquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
alles staat nog steeds als altijd open, mits het buiten koeler is natuurlijk
Nog warmer dusquote:
actief blijven bestrijden die warmte, maar ik zit aan de koelste kant van het gebouw, de rest zal nog meer problemen hebben met de warmte in het gebouw...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog warmer dus
ALs ik s'avond naar bed ga is het altijd een graad koeler beneden dan wanneer ik s. morgens beneden kom.
Heb tot slapen gaan alles open in huis. Het huis zelf heeft veel warmte in de stenen zitten. Dus zodra je de boel dicht gooit komt de warmte weer terug.
Ik vind het zo raar dat je hier bijna niemand ziet die de ramen op de beneden verdieping open heeft.
Wees blij dat je aan de koelste kant zit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:43 schreef chufi het volgende:
[..]
actief blijven bestrijden die warmte, maar ik zit aan de koelste kant van het gebouw, de rest zal nog meer problemen hebben met de warmte in het gebouw...
Ja achteraf gezien wel ... Wat laat op de middag een beetje zon... Primaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees blij dat je aan de koelste kant zit.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel ... Wat laat op de middag een beetje zon... Prima
Dit is iets waar men vaak niet bij nadenkt als men een huis gaat huren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel ... Wat laat op de middag een beetje zon... Prima
Door de goede isolatie blijft de warmte ook juist meer buiten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dit is iets waar men vaak niet bij nadenkt als men een huis gaat huren.
MIjn dochter zat ooit in een flat, hoek, aan de zonkant. Plat dak
Die zat in de zomer meer bij mij dan thuis
En tegenwoordig zijn de meeste huizen energie zuinig, dus de warmte bijna niet je huis uit te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |