Liflafjes met een sausje. Ik eet liever een steak met frietquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:01 schreef drakin het volgende:
Vorige week uit eten in een tapasrestaurant was mijn eerste keus chorizokroketjes
40+ CULquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Liflafjes met een sausje. Ik eet liever een steak met friet
Johquote:
Koken is best leuk. Zo doe ik het ook, je hoeft niet een recept te volgen en je gooit de dingen erin die je zelf lekker vindtquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef chufi het volgende:
Af en toe wat proberen is leuk.. Ik heb een idee, dan zoek ik een recept en dan doe ik het bijna volgens het recept, maar meestal ook heel anders met iests andere ingrediënten
Ik heb ook vaak een idee en doe dan gewoon maar wat. Zoek eigenlijk nooit een recept op, nou ja bijna nooit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef chufi het volgende:
Af en toe wat proberen is leuk.. Ik heb een idee, dan zoek ik een recept en dan doe ik het bijna volgens het recept, maar meestal ook heel anders met iests andere ingrediënten
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 32] Het dodetopicspel #7354 demonstratie gelul Voila
Nee UTO meesten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
zit tegenwoordig ook een aantal van hier
Klopt . en paar laatste tijd die altijd hier zatenquote:
Ahh een pi hartje wat skeetig. Ik kom wel even langs daarquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt . en paar laatste tijd die altijd hier zaten
Zou echt gezellig zijn muisquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh een pi hartje wat skeetig. Ik kom wel even langs daar
Ja dat zou je wel willen he?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zou echt gezellig zijn muis
Ja . hoe meer ziel hoe meer vreugd. maar ik post ook soms hier en eldersquote:
Lol volgens mij heb je me meer notes bezorgd dan wie dan ook.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja . hoe meer ziel hoe meer vreugd. maar ik post ook soms hier en elders
dacht het niet en ik heb ook tig notesquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol volgens mij heb je me meer notes bezorgd dan wie dan ook.
Ok danquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dacht het niet en ik heb ook tig notes
135quote:
Zuchtquote:
Vandaar dat ik het ook niet kon vinden , er is geen afkorting met dts op Fokquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 32] Het dodetopicspel #7354 demonstratie gelul Voila
Het is wel aardig berucht.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ook niet kon vinden , er is geen afkorting met dts op Fok
Ik lig graag onder mijn steenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |