Wel fijn als je er tegen kan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
JahoorMeestal ga ik er goed op
Maar een paar uurtjes dat ik het echt minder vond de hele periode, geen enkel probleem.
Gisteren weer in de regen gefietst
Ziet er naar uit dat het voorlopig nog even zo blijft, ook prima hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn als je er tegen kan.
Ik ben lekker rustig zoveel mogelijk in de hete uren binnen gebleven.
In de vroege ochtend mijn dagelijks rondje gelopen. en zodra de zon het huis ging verwarmen alles dicht en de ventilator aan.
Ja de regen, ik vind het zelf altijd lekker in de regen buiten te zijn.
Ja, dat ziet er regenachtig uit voor de komende dagen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat het voorlopig nog even zo blijft, ook prima hoor.
Zo weer een dagje naar buitenquote:Op zondag 23 augustus 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er regenachtig uit voor de komende dagen.
We gaan het zien kunnen er toch niets aan veranderen.
Wat ga je doen als ik vragen mag.quote:Op zondag 23 augustus 2020 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo weer een dagje naar buiten
Lekker hoor
Ik werk ook op zondag, er zijn over 2 weken zowaar weer wedstrijden (roeien) EK in Duisburg voor atleten tot 23 jaarquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ik vragen mag.
Ik krijg vandaag bezoek, we zouden buiten zitten maar volgens mij regent het net rond die tijd dus dan is buiten zitten geen optie.
Het zijn 4 volwassenen en drie kinderen onder de 10 dus het mag maar ................
Dat heeft natuurlijk ook allemaal stil gelegen. Fijn dat je weer mag beginnen. Succesquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik werk ook op zondag, er zijn over 2 weken zowaar weer wedstrijden (roeien) EK in Duisburg voor atleten tot 23 jaar
en dat bereid ik voor
Als ze ons er nog inlaten nu net die Rotterdamse vandalen daar hebben huisgehouden
Dank jequote:Op zondag 23 augustus 2020 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk ook allemaal stil gelegen. Fijn dat je weer mag beginnen. Succes
Ja het is overal wat met die relletjes he. Het is iedere wel wel op meerdere plaatsten raak.
Ik snap het niet Pullupquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank je
Ja ik lees er met wat afgrijzen over, het is zo lomp en egoīstisch allemaal![]()
What is wrong with these people
quote:
En vandaag weer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
We zijn toch vanmiddag langs geweest, heb haar in mijn armen gehad.
Mooi, rustig soms best alert kindje maar ze is nog geen 24 uur oud dusssss
ja lekker!!!
Een paar trotse ouders en ik geniet vooral van de ervaring van het vader geworden zijn van mijn zoon.
Lekker even rustig het hele verhaal gehoord van de toch wel zeer korte weg naar het ouderschap.
A lekker Chanel, dat wil je toch het liefst gelijk. Je kleinkind in je armen houden en je kind en schoon kind feliciteren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
We zijn toch vanmiddag langs geweest, heb haar in mijn armen gehad.
Mooi, rustig soms best alert kindje maar ze is nog geen 24 uur oud dusssss
ja lekker!!!
Een paar trotse ouders en ik geniet vooral van de ervaring van het vader geworden zijn van mijn zoon.
Lekker even rustig het hele verhaal gehoord van de toch wel zeer korte weg naar het ouderschap.
Hey Shiiquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Goedemorgen oma!![]()
Alles goed met de kleine?
jij dus ook gezellligquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Goedemorgen oma!![]()
Alles goed met de kleine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:00 schreef chufi het volgende:
Zo deze zijn best lekker geworden ..O ziet er lekker uit sjoefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik kom hier af en toe, al jaren. Maar niet echt veelquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kwam hier al voordat ik in DTS kwam. Niet zo vaak, maar toch.
Wat is dts?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kwam hier al voordat ik in DTS kwam. Niet zo vaak, maar toch.
quote:
Je maakt ze vast nog wel een keertjequote:
Ja geslaagd projectje.. Nu alleen een beetje perfectionerenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Je maakt ze vast nog wel een keertje
Dit was de eerste keer?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geslaagd projectje.. Nu alleen een beetje perfectioneren
O zag er goed uit voor je eerste keerquote:
Iets waar je beter weg kan blijven, ze haten 40+ terwijl het gros uit UTO komtquote:
40 plus haten is gewoon een ontkenningsfase.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Iets waar je beter weg kan blijven, ze haten 40+ terwijl het gros uit UTO komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ziet er goed uitquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:58 schreef chufi het volgende:
met gehakt/chorizo groente vulling ... en nog 2 met kalkoenfilet/kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |