quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Goedemorgen oma!![]()
Alles goed met de kleine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:00 schreef chufi het volgende:
Zo deze zijn best lekker geworden ..O ziet er lekker uit sjoefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik kom hier af en toe, al jaren. Maar niet echt veelquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kwam hier al voordat ik in DTS kwam. Niet zo vaak, maar toch.
Wat is dts?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kwam hier al voordat ik in DTS kwam. Niet zo vaak, maar toch.
quote:
Je maakt ze vast nog wel een keertjequote:
Ja geslaagd projectje.. Nu alleen een beetje perfectionerenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Je maakt ze vast nog wel een keertje
Dit was de eerste keer?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geslaagd projectje.. Nu alleen een beetje perfectioneren
O zag er goed uit voor je eerste keerquote:
Iets waar je beter weg kan blijven, ze haten 40+ terwijl het gros uit UTO komtquote:
40 plus haten is gewoon een ontkenningsfase.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Iets waar je beter weg kan blijven, ze haten 40+ terwijl het gros uit UTO komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ziet er goed uitquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:58 schreef chufi het volgende:
met gehakt/chorizo groente vulling ... en nog 2 met kalkoenfilet/kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |