Nooit zulke dingen doen in je eigen stadquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu kom je nergens meer binnen ...?
Gewoon niet doen. Die gasten moeten ook leven van het geld. Domme klootzakquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nooit zulke dingen doen in je eigen stad
Iedereen moet levenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Die gasten moeten ook leven van het geld. Domme klootzak
Mmmmm je zit te ziekenquote:
Volgens mij sla je nog geen mug dood.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is ook lang geleden allemaal
Echt wel !!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij sla je nog geen mug dood.
Vertelquote:
Over fokkers jajajajajaquote:
Nee dat hoeft ook nietquote:
Ik ook maar nooit wat vernield of zoiets en ik betaalde voor mijn drank en etenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb wel een leuke uitgaanstijd gehad altijd![]()
Wat is dat nou weer voor BSquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fokkers zijn fokkers chufi.. en van dingen horen leer je liegen
Ga toch weg met je libelle waarheidquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en wat letters op een scherm kan totaal anders zijn . als elkaar in live ontmoeten bijvb..
Soms komen dingen verkeerd over en gaat het mis door letters op scherm.. heb dat zelf ook. betekend niet dat degene aan de andere kant niet een fijn persoon kan zijn
ha maar is wel zo en doe is niet zo knorrigquote:
Nee echtquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ha maar is wel zo en doe is niet zo knorrig
ja bijvb op een meet leer je mensen echt kennenquote:
Ja tief lekker op. Stoker eerste klas met je hartjequote:Op zondag 23 augustus 2020 19:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja bijvb op een meet leer je mensen echt kennen![]()
![]()
![]()
![]()
stoker is heel serieusquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tief lekker op. Stoker eerste klas met je hartje
Luister eens naar mij. Je maakt me de pis niet lauw. Je gaat je gang maar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
stoker is heel serieus
ik lees je snap je knorrigheid niet,,, dus ik laat je maar...quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Luister eens naar mij. Je maakt me de pis niet lauw. Je gaat je gang maar.
Je probeert iets op te stoken. En weet je wat, het gaat je niet lukken, je bent er niet echt goed genoeg voorquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat ik ermee bedoel is als je elkaar meet ... dan pas leer je de mens echt kennen dus niets gestook aan. maar laat maar knorretje
haha nee ik bedoel ermee te zeggen chufi dat op een forum we typen en makkelijker dingen neer zetten. en dat als je elkaar echt zou kennen heel anders kan zijn ...quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:31 schreef chufi het volgende:
Ik moet dus met Jack meeten waarschijnlijk begrijp ik
daar heb je het alweer mis muis.. maar goed laat t maar zo ..quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je probeert iets op te stoken. En weet je wat, het gaat je niet lukken, je bent er niet echt goed genoeg voor
Misselijk wijfquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha nee ik bedoel ermee te zeggen chufi dat op een forum we typen en makkelijker dingen neer zetten. en dat als je elkaar echt zou kennen heel anders kan zijn ...
man3 begrijpend lezen weer te moeilijk voor je muis.. blijf maar zuur doen..quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar heb je het alweer mis muis.. maar goed laat t maar zo ..
ik ga niet weg . ik geef het op want ik weet dat je slimmer bent als je nu doet voorkomen. dat je wel begrijp wat ik neerzet. maar je wilt sneren en be my gastquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ga niet weg . ik geef het op want ik weet dat je slimmer bent als je nu doet voorkomen. dat je wel begrijp wat ik neerzet. maar je wilt sneren en be my gast
Ah op die manier..quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha nee ik bedoel ermee te zeggen chufi dat op een forum we typen en makkelijker dingen neer zetten. en dat als je elkaar echt zou kennen heel anders kan zijn ...
gelukkig jij begrijpt het mensen kunnen in real live totaal anders zijn als overkomend op een forumquote:
niet nodig hoor ieniminimuis ik kom in vredequote:Op zondag 23 augustus 2020 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Popcorn! Slecht 3 euro per bakje! Haal hier uw popcorn!
Voor 6 euro graag. Ik ben niet alleenquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Popcorn! Slecht 3 euro per bakje! Haal hier uw popcorn!
Je bent op rellen uit. Maar het gaat je niet zo goed afquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet nodig hoor ieniminimuis ik kom in vrede
Oeh. Wil je daar iets over kwijt?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor 6 euro graag. Ik ben niet alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |