Nou dat idee heb ik niet hoor Deissy, sinds de renovatie is het hier nog nooit zo warm geweest binnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door de goede isolatie blijft de warmte ook juist meer buiten.
Rebelquote:
Ja duhh!!quote:
Gelukswensen Chanel!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
We zijn toch vanmiddag langs geweest, heb haar in mijn armen gehad.
Mooi, rustig soms best alert kindje maar ze is nog geen 24 uur oud dusssss
ja lekker!!!
Een paar trotse ouders en ik geniet vooral van de ervaring van het vader geworden zijn van mijn zoon.
Lekker even rustig het hele verhaal gehoord van de toch wel zeer korte weg naar het ouderschap.
9 maanden toch gemiddeldquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
ja lekker!!!
Een paar trotse ouders en ik geniet vooral van de ervaring van het vader geworden zijn van mijn zoon.
Lekker even rustig het hele verhaal gehoord van de toch wel zeer korte weg naar het ouderschap.
Gefeliciteerd Chanelquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
ja lekker!!!
ow, gemistquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
FoK1 was 4 uur down, dus is men wat anders gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |