zegt genoeg over hoe jij dingen ziet muisquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent op rellen uit. Maar het gaat je niet zo goed af
Wanneer ben jij in de bios geweestquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:42 schreef chufi het volgende:
wat duur trouwens voor een zakje geplofte mais
Nee zit in de kastquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh. Wil je daar iets over kwijt?
Welke film?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh ja daar vraag je wat ... NOg geen 10 jaar geleden dat iig niet
Ja tis wat met die gasten tegenwoordigquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daar verstoppen ze zich graag
nu al?quote:
Oh jeetje de laatste bios was Jokerquote:
Ja ik moest mijn huis uit. Sindsdien ben ik niet meer in de bioscoop geweestquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis wat met die gasten tegenwoordig
Dag Jacq. Loop je @Soury nou echt te klieren? En Soury, hoe smeer je iemand een ban aan?quote:
nee ik bedoelde het echt ... dat als je iemand in real ontmoet totaal anders kan zijn als op een forum. heb zelfs geprobeerd daarom een meet op te zetten in dts maar corona enzo... vd week topic voor geopend maar geen animo en lastig met coronaquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dag Jacq. Loop je @:soury nou echt te klieren? En Soury, hoe smeer je iemand een ban aan?
Ja maar forum taal pas je aan... Ik tik hier ook niet wat ik een privé mail of pm zou tikken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ik bedoelde het echt ... dat als je iemand in real ontmoet totaal anders kan zijn als op een forum. heb zelfs geprobeerd daarom een meet op te zetten in dts maar corona enzo...
klopt als een bus . ik pas mij ook best wel aan op forum.. want prive zou ik denk ik al eerder gestopt zijn et uitleggen. ook omdat je dan ook weer beter begrepen wordt... en ik zeg nu weer ik heb niets tegen muisquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja maar forum taal pas je aan... Ik tik hier ook niet wat ik een privé mail of pm zou tikken.
Verder zoeken julie t maar lekker uit met z'n 2..![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:41 schreef chufi het volgende:
FF Indianapolis kijken en zo ook de Champions League final
Gaat hard he als je naar je zin hebtquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:53 schreef Deisyy het volgende:
En alweer zondagavond, voorbij gevlogen weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |