quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel Driver of the Day.
Terecht
P8 (zonder ongelukken of schade) wanneer je teamgenoot P2 pakt is niet best jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:49 schreef Breekfast het volgende:
Albon moet plaats maken. Inhalen kan hij wel, maar hij is gewoon te traag.
Ik wil Hamilton naast Max.quote:
Dacht ik ook aan. Konden ze alvast wennenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:50 schreef Justevo het volgende:
Sky denkt dat ze bij de Q niet eens de party mode hebben gebruikt.
En dat terwijl er ook aangeraden wordt om in de elleboog te hoestenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:50 schreef RipCity het volgende:
Dat ellebogen slaat ook nergens op. De helft een handje de andere een elleboog
Ik mag Kimi graag, maar dat is wel gewoon klaar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof Kimi het beter zou doen dan Albon
Hij heeft al moeite met GIO....
Denk het nietquote:
Alles of niet-strategie.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:51 schreef Abdus18 het volgende:
Snap ook niet de keus voor de harde band bij Albon, en dan ook nog in verkeer vastkomen, hij is een stuk langzamer ja, maar dat zal alles ook wel wat vertekend hebben
Die komen daar al in een constante stroom binnen rijden joh... die zandzakken vullen zich niet vanzelf.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb wel zin om een vrachtwagen met zand af te leveren bij Mercedes
Ik bedoel het 'get in there' mannetje. Oersaaie race van een oppermachtige Mercedes maar Mercedes maakt er altijd een heroische prestatie van Hamilton van.quote:
Ja, HAM in een brakke RBR.quote:
(lol)quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:53 schreef Newone82 het volgende:
[ afbeelding ]
De sport is best ziek. 😷
Denk niet dat het veel uitmaakt wie je in de Red Bull naast Max zet, die worden ook gewoon 4e tot 8e met tientallen secondes achterstand.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
P8 (zonder ongelukken of schade) wanneer je teamgenoot P2 pakt is niet best ja
Máár het was een heroīsche overwinning, P3 op de startlijst was volgens Mercedes de grote favoriet!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik bedoel het 'get in there' mannetje. Oersaaie race van een oppermachtige Mercedes maar Mercedes maakt er altijd een heroische prestatie van Hamilton van.
Afscheid voor Vettel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:53 schreef tja77 het volgende:
7e In een Ferrari en DOTD
Kan raar lopen in een jaar.
Vrij bandenkeus was voor hem de sleutel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:54 schreef Blik het volgende:
Saaie race, wel leuk voor Vettel en uiteindelijk dus een goede call om niet de pit in te duiken
Bottas heeft geen assistentquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waarom heeft Lewis zo’n fancy mondkapje en Bottas een cheapy?
Dat is het verschil tussen een kampioen en zijn knecht.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ham verdient meer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat snap ik wel. Enige manier om de illusie van GOAT in stand te houdenquote:
Was jaloers op max van vorige weekquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De maatschappelijke boodschap van Lewis, dank je.
Bottas is een koele kikker en Hammie een metrosexueelquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zat een deel van de race in de auto naar Radio 1 te luisteren. Met commentaar op Formule 1, MXGP en wielrennen.quote:
Ik denk dat als je Hulkenberg er naast zet dat het verschil wel wat kleiner zou zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel uitmaakt wie je in de Red Bull naast Max zet, die worden ook gewoon 4e tot 8e met tientallen secondes achterstand.
Niet snappen dat de auto’s lichter raken gedurende de race....quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:56 schreef Zorro het volgende:
Het is toch ook triest dat de hele race in de 1:22, 1:23 rondjes gaat en dat Bottas als ie even aanzet een 1:18.1 rijdt
Dan is Bottas toch 4 tot 5 seconden lichter dan Hamilton en Maxquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Niet snappen dat de auto’s lichter raken gedurende de race....
Verschil zal wellicht iets kleiner zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Hulkenberg er naast zet dat het verschil wel wat kleiner zou zijn.
Albon+ Gasly dan bij Alpha Tauri. Kvyat mag vertrekken.
Jos leest alles.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:59 schreef franske19 het volgende:
Jos is niet meer welkom op het circuit dus nu gaat hij lekker los op twitter trollen.
Engeland is oranje, Finland is nog groen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
(lol)quote:
Well done, Baku.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:00 schreef Newone82 het volgende:
37(!) punten heeft Hamilton nu voorsprong op Max.
Over en uit dit seizoen
Kan in 2 races ingehaald zijnquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:00 schreef Newone82 het volgende:
Over en uit dit seizoen
Nee, joh. Die valt echt nog wel een keer uit.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:00 schreef Newone82 het volgende:
Over en uit dit seizoen
En vervolgens moet Bottas nieuwe banden gaan halen, 5 rondjes voor het eind.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:56 schreef Zorro het volgende:
Het is toch ook triest dat de hele race in de 1:22, 1:23 rondjes gaat en dat Bottas als ie even aanzet een 1:18.1 rijdt
Jackson behandelingquote:
Mwa, ik denk dat een Lando Norris hier wel wat beters van zou weten te maken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verschil zal wellicht iets kleiner zijn.
Maar het gat dat Max trekt tov z’n teamgenoten, ligt eerder aan de klasse van Max dan aan het gepruts van Albon/Gasly.
Dat was op die bandjes, 1 rondje voor het eind.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
En vervolgens moet Bottas nieuwe banden gaan halen, 5 rondjes voor het eind.
Is al 2 seizoenen niet uitgevallenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, joh. Die valt echt nog wel een keer uit.
Die 18 was na het pitten volgens mij. Op die softs deed hij een 19.7 en Ham op de oude mediums 19.8quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
En vervolgens moet Bottas nieuwe banden gaan halen, 5 rondjes voor het eind.
Wel wat beters ja, maar die RBR is verdomd lastig te rijden. Ook Norris zou geen rol in een pitstop strategie spelen. Albon geeft een ronde toe in een race, Norris wellicht een halve ronde.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat een Lando Norris hier wel wat beters van zou weten te maken.
Misschien kan Albon even een "stuurfoutje" maken de volgende keer dat Hamilton hem lapt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:02 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Is al 2 seizoenen niet uitgevallen
Precies, op het eind toen ze voor de FL vochten. Dus ze konden gewoon een 2 tot 3 seconden harder dan ze deden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die 18 was na het pitten volgens mij. Op die softs deed hij een 19.7 en Ham op de oude mediums 19.8
Tuurlijk kunnen ze harder, dat laten ze ook op zaterdag zien. Punt is dat ze dan de race niet uit kunnen rijden met maar twee stops.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies, op het eind toen ze voor de FL vochten. Dus ze konden gewoon een 2 tot 3 seconden harder dan ze deden.
Snap ik wel, maar ze kunnen het. De rest kan dat niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze harder, dat laten ze ook op zaterdag zien. Punt is dat ze dan de race niet uit kunnen rijden met maar twee stops.
Dat was toen ze even gingen aanzetten voor FL inderdaad. Verstappen zou ook nog wel een rondje kunnen aanzetten lijkt me maar waarom zou je als je bij voorbaat weet dat je het niet gaat redden. Die Mercs hebben gwn pace over.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies, op het eind toen ze voor de FL vochten. Dus ze konden gewoon een 2 tot 3 seconden harder dan ze deden.
Ik denk dat de RBR misschien net wat sneller is, maar moeilijker te rijden is. Vettel is meervoudig Wereldkampioen en Albon heeft op dit moment 0 zelfvertrouwen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:16 schreef DKUp het volgende:
Vettel eindigt in een dramatisch slechte Ferrari voor Albon.
Als je zijn carričre definitief kapot wil maken moet je dat doen ja. Voorlopig moet je Gasly gewoon lekker bij Alpha Tauri laten zitten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou leuk zijn maar ik denk eerder dat Gasly weer een kans krijgt.
Albon is een aardige jongen, maar die kan beter wat extra ervaring opdoen bij Alpha Tauri.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat de RBR misschien net wat sneller is, maar moeilijker te rijden is. Vettel is meervoudig Wereldkampioen en Albon heeft op dit moment 0 zelfvertrouwen.
Zodat die WEER door het ijs kan zakken?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou leuk zijn maar ik denk eerder dat Gasly weer een kans krijgt.
En wie zet je dan naast Max?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Albon is een aardige jongen, maar die kan beter wat extra ervaring opdoen bij Alpha Tauri.
Gasly zit goed nu inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als je zijn carričre definitief kapot wil maken moet je dat doen ja. Voorlopig moet je Gasly gewoon lekker bij Alpha Tauri laten zitten.
100 punten meer dan Perez die op #8 staat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:00 schreef Newone82 het volgende:
Over en uit dit seizoen
Ervaring?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef beantherio het volgende:
Rijders als Albon en Gasly kunnen wel heel snel zijn, maar ze missen iets op de een of andere manier. Vechtlust of een bepaalde vorm van wilskracht ofzo. Of misschien oog voor detail? Ik weet niet wat het is.
Gasly doet het in de AlphaTauri echt goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef beantherio het volgende:
Rijders als Albon en Gasly kunnen wel heel snel zijn, maar ze missen iets op de een of andere manier. Vechtlust of een bepaalde vorm van wilskracht ofzo. Of misschien oog voor detail? Ik weet niet wat het is.
Nico?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu zo laten. Volgend seizoen Nico. Vettel zal wel naar Stroll gaan.
Zijn later begonnen met racen, Max is echt opgegroeid met racen, zat met 2,5 jaar al op een quad en begon met 4,5 jaar al met karten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef beantherio het volgende:
Deels, maar het zit ook in je als rijder of niet.quote:
En zet je Albon er naast, dan zal het onderling niet zo veel uitmaken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gasly doet het in de AlphaTauri echt goed
Hamilton heeft dat niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deels, maar het zit ook in je als rijder of niet.
Je hoeft iemand als Schumacher, Hamilton of Verstappen niet te motiveren om naar voren te kijken, knokken en maximaliseren in een race. Dat is een eigenschap / vaardigheid die je hebt of niet.
Max had dat direct in het eerste seizoen al (met wisselende afloop).
Wie moeten ze er anders neerzetten?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zodat die WEER door het ijs kan zakken?
Vooral als de grappen over Sjek gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:31 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel leuk om Vettel weer eens een keertje grapjes te zien maken
Russell, of Lando losweken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wie moeten ze er anders neerzetten?
Heb liever Sjim en Sjomquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ho-Pin Tung is zo’n verademing trouwens.
Uhhhh....okéquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:34 schreef Joosie200 het volgende:
Max is de enige die strijdt om het podium, Albon zou plek 4 dan consequent veilig moeten stellen wat ie niet doet. Dus zet Albon maar naast Gasley in de Tauri. Kvyat exit, Vettel naar RBR en laat Ferrari maar op zoek gaan naar een nieuw iemand.
Denk dat Vettel blijer wordt van een bak onder zijn kont waar ie nog mee om het podium mee kan strijden en zo weer in een positieve flow komt dan getergd blijven rondrijden in een Ferrari. Zeker als je te weinig ondersteuning krijgt. Maarja geen idee of Max Vettel wel als tweede rijder wil en of Vettel daar wel zin in heeft.
Nooo, Lando moet blijven bij McLaren.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Russell, of Lando losweken.
En anders Albon gewoon laten zitten.
quote:
Russell en Norris zitten muurvast bij Mercedes en McLaren: die laten ze echt niet gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Russell, of Lando losweken.
En anders Albon gewoon laten zitten.
Ragunathan wist het eerst ook nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:38 schreef Zorro het volgende:
"Dus als de winnaar over de streep komt is het voor de rest ook de laatste ronde? Oh dat wist ik niet!"
(C) Marco van Basten.
Toch niet Hulkenberg?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Russell en Norris zitten muurvast bij Mercedes en McLaren: die laten ze echt niet gaan.
Maar ik denk ook dat je beter een andere coureur kunt hebben. Eentje met meer ervaring en een al wat langere carričre.
Max zou dan wel gaan inlopen als hij nog steeds zo goed is in de regenquote:
Vettel heeft best humor hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:31 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel leuk om Vettel weer eens een keertje grapjes te zien maken
Is waar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:40 schreef opgebaarde het volgende:
Marco durft het gewoon te vragen. Ik vind het een prettige gast (voor dit format)
Hij zei ook bijna.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
Van Gameren, dat was geen strike
Tja, misschien maar wel. Of misschien toch maar Vettel ja. Ik geloof gewoon niet meer dat de jongere garde RBR-auto's aan de praat kan krijgen.quote:
Nou hij is al heel het seizoen bij alle interviews, ook die buiten ZIggo om, al niet in een al te best humeur.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vettel heeft best humor hoor.
Alleen houden ze bij Ziggo graag het stereotype over Duitsers in stand.
Hamilton heeft nu een Mercedes onder z’n kont die in de regen beter is dan de RBR in de regen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Max zou dan wel gaan inlopen als hij nog steeds zo goed is in de regen
Tja, het gaat ook niet heel lekker natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hij is al heel het seizoen bij alle interviews, ook die buiten ZIggo om, al niet in een al te best humeur.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het best voor Red Bull was toch echt wel Daniel Ricciardoquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Tja, misschien maar wel. Of misschien toch maar Vettel ja. Ik geloof gewoon niet meer dat de jongere garde RBR-auto's aan de praat kan krijgen.
Nee beetje pijnlijk wel om Ferrari zo in te zien storten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, het gaat ook niet heel lekker natuurlijk.
Ik vind het geen domme vraag. Hij durft te vragen en je kan niet alles weten van elke sport.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:38 schreef Zorro het volgende:
"Dus als de winnaar over de streep komt is het voor de rest ook de laatste ronde? Oh dat wist ik niet!"
(C) Marco van Basten.
Vettel bij RBR in een rol zoals Raikkonen die destijds bij Ferrari had zou denk ik ook wel werken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het best voor Red Bull was toch echt wel Daniel Ricciardo
Op het laatst ook niet meer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Een topcoureur in de rol van een subtopper?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vettel bij RBR in een rol zoals Raikkonen die destijds bij Ferrari had zou denk ik ook wel werken.
Hamilton toch ook dus denk het nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat zou dan op dit moment de beste keus zijn voor Red Bull toch Vettel?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op het laatst ook niet meer.
Eerst had Ric nog de overhand in de Q.
Maar de racepace van Max was in het begin al beter, en dat verschil werd alleen maar groter. Max heeft flinke stappen gemaakt, en ook Ricciardo zou op een flinke achterstand worden gereden.
Volgens Ziggo nodigen ze de gasten uit omdat ze F1 liefhebber zijn. In die context vind ik het wel een domme vraag.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vind het geen domme vraag. Hij durft te vragen en je kan niet alles weten van elke sport.
nee. De huidige RB past ook niet bij de rijstijl van Vettelquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vettel bij RBR in een rol zoals Raikkonen die destijds bij Ferrari had zou denk ik ook wel werken.
maar ze mogen toch wel aan een ander gaan denken dan Albon, het verschil is wel heel grootquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee. De huidige RB past ook niet bij de rijstijl van Vettel
Vettel is (van de beschikbare coureurs) de snelste optie. Maar die zit al onofficieel bij Racing Point. Norris of Russel zou mijn voorkeur hebben, maar die zullen niet mogen vertrekken. Uit een andere raceklasse? Geen idee wie.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat zou dan op dit moment de beste keus zijn voor Red Bull toch Vettel?
Dan zou er weinig veranderen inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een topcoureur in de rol van een subtopper?
En is Albon nu zo slecht of is Max nu zo goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ze mogen toch wel aan een ander gaan denken dan Albon, het verschil is wel heel groot
Maar ja, dat is dus meer het probleem van Ziggo. Hoeveel Bekende Nederlanders zijn er nou echt, die echt verstand hebben van Formule 1? Weinig. Je bent dus zo door ze heen en dan nodig je maar andere Bekende Nederlanders uit en daar zet je dan een labeltje op van "F1 liefhebber".quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens Ziggo nodigen ze de gasten uit omdat ze F1 liefhebber zijn. In die context vind ik het wel een domme vraag.
En een beetje logisch nadenken helpt ook. Het is niet heel handig als iemand loopt te zwaaien en uitrijden en andren komen er op racesnelheid nog even langs, vechtend om een positie. Levert wel spektakel op, dat wel.
Wie dan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ze mogen toch wel aan een ander gaan denken dan Albon, het verschil is wel heel groot
Hulkenberg of Perez.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie dan?
En heb je dan de garantie dat het verschil kleiner is? En dan bedoel ik flink wat kleiner.
Want eerst kon Gasly er geen kut van.
Nu Albon.
En de volgende die naast Max komt te zitten, kan er plotsklaps ook geen kut meer van.
Er zijn nog coureurs die zo in kunnen springen. Sommigen zijn zelfs testrijder. Sirotkin bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie dan?
En heb je dan de garantie dat het verschil kleiner is? En dan bedoel ik flink wat kleiner.
Nu Albon.
En de volgende die naast Max komt te zitten, kan er plotsklaps ook geen kut meer van.
Dan zou het idd zomaar kunnen dat ze plots Vettel na Spa binnen hebben en dat RB voor later misschien een nieuw plan heeft?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
F1 liefhebbers aan tafel?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar ja, dat is dus meer het probleem van Ziggo. Hoeveel Bekende Nederlanders zijn er nou echt, die echt verstand hebben van Formule 1? Weinig. Je bent dus zo door ze heen en dan nodig je maar andere Bekende Nederlanders uit en daar zet je dan een labeltje op van "F1 liefhebber".![]()
Eigenlijk zouden ze de burger die flink wat verstand heeft van Formule 1 (vooraf te toetsen via een vragenlijst of interview oid) om de tafel moeten laten zitten. Dan krijg je dit soort vragen ook niet.
Zei Doornbos niet dat Sergio "ernstig" ziek was?
Veel mensen weten ook niet wat buitenspel is bij voetbal, terwijl dat ook een beetje logisch nadenken is. Het is maar net of de sport je ligt, dat je het snel kan begrijpen of je logisch vermogen ervoor wil aanspreken.
Max is zeker wel goed en Albon in deze auto slechtquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
En is Albon nu zo slecht of is Max nu zo goed
Wie is Mike van der Kruk?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Je bent zelf een jongetje.
Niet dat soort F1 "liefhebbers".quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
F1 liefhebbers aan tafel?
Nou, weet niet of dat verstandig is.
Is die beter dan Albon ja?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er zijn nog coureurs die zo in kunnen springen. Sommigen zijn zelfs testrijder. Sirotkin bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
geen idee maar het is wel topsport, gewoon maar accepteren dat dit het is kan ook niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie dan?
Nu Albon.
Dat denk ik ook. Helaas was dat een onhoudbare situatie.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
| 26 Years | Dutch | Performer/Calculator | Love Traveling ,F1 & Aviation | Seat Ibiza |quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Wat een kneus die gast, zelf 26 en dan zo’n denigrerende opmerking over jongetje Verstappen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:
quote:| 26 Years | Dutch | Performer/Calculator | Love Traveling ,F1 & Aviation | Seat Ibiza |
En waarom perse een 3e gast erbij dan? Of nog iemand met verstand van de sport of gewoon 2 en die kamphues er ook uit....quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
F1 liefhebbers aan tafel?
Nou, weet niet of dat verstandig is.
Klinkt een beetje als een user die wel heel de voorbeschouwing gaat kijken maar dan bij elk punt hier moet melden hoe kut ziggo en alles wel niet is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik kijk soms op Twitter allen.
Hij is een rekenmachine?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
| 26 Years | Dutch | Performer/Calculator | Love Traveling ,F1 & Aviation | Seat Ibiza |
Wiequote:Op zondag 16 augustus 2020 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens. Laten we ons focussen op Louis Dekker.
Ik denk (maar dat is een aanname) dat het een eis van Ziggo is. Om op die manier het toegankelijk te houden voor het grote publiek en voor “nieuwe” kijkers.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:59 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
En waarom perse een 3e gast erbij dan? Of nog iemand met verstand van de sport of gewoon 2 en die kamphues er ook uit....
Van Linkedin:quote:
quote:Unica
Werkvoorbereider E-Modificaties | Building Services
Bedrijfsnaam
Unica
Datums dienstverband feb. 2019 – heden
Duur dienstverband 1 jaar 7 maanden
Locatie Rotterdam en omgeving, Nederland
Calculeren/offertes maken, signaleert meer-/minderwerk, inkoop materialen, beheert en onderhoudt het projectdossier, opname van projecten. voert overleg met opdrachtgevers, toeleveranciers, onderaannemers en adviseurs.
Unica Building Services bestaat uit: Gebouw gebonden techniek, van ontwerp, realisatie tot en met beheer, onderhoud en inspectie.
quote:
bronquote:Onder de reglementen van parc fermé is Verstappen teruggestapt naar een andere verbrandingsmotor, turbo, MGU-H en MGU-K. Dat zijn allemaal exemplaren die de Nederlander eerder al had gebruikt en hij hoeft daarom geen bestraffing te nemen.
Denk dit ook hoor, met die extra gast willen ze een breder publiek aanspreken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk (maar dat is een aanname) dat het een eis van Ziggo is. Om op die manier het toegankelijk te houden voor het grote publiek en voor “nieuwe” kijkers.
kan, maar dat had vandaag de uitslag niet veranderdquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:11 schreef Twieki het volgende:
Kan het zijn dat Max minder kon pushen vanwege oude motoronderdelen?
[..]
bron
Omdat mensen nu eenmaal graag BN-ers willen zien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:12 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Denk dit ook hoor, met die extra gast willen ze een breder publiek aanspreken.
Maar ik vraag me echt af hoeveel er extra gaan kijken alleen door die gast (liefhebber). Kijkers zonder überhaupt de F1 interesse?...... En wat er om die reden afhaakt.... zoals ik iig wel meer lees.
wat een nerdquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Je kunt je ook afvragen of de nieuwe teammaat van Max een teammaat wordt of een gevaarlijke concurrent. Het is niet voor niks dat Hamilton niet wil dat Verstappen een teamgenoot van hem wordt. Veel meer dan de P2 zit er voor Max niet in met of zonder de hulp van de tweede rijder. Voor hem is Albon ideaal, daarmee is zijn stoel bij RBR verzekerd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
P8 (zonder ongelukken of schade) wanneer je teamgenoot P2 pakt is niet best ja
Juist ja..quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen of de nieuwe teammaat van Max een teammaat wordt of een gevaarlijke concurrent. Het is niet voor niks dat Hamilton niet wil dat Verstappen een teamgenoot van hem wordt. Veel meer dan de P2 zit er voor Max niet in met of zonder de hulp van de tweede rijder. Voor hem is Albon ideaal, daarmee is zijn stoel bij RBR verzekerd.
Zijn stoel zou bij elk team verzekerd zijn, elk team zou Verstappen erbij willen hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen of de nieuwe teammaat van Max een teammaat wordt of een gevaarlijke concurrent. Het is niet voor niks dat Hamilton niet wil dat Verstappen een teamgenoot van hem wordt. Veel meer dan de P2 zit er voor Max niet in met of zonder de hulp van de tweede rijder. Voor hem is Albon ideaal, daarmee is zijn stoel bij RBR verzekerd.
Ferrari ook?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn stoel zou bij elk team verzekerd zijn, elk team zou Verstappen erbij willen hebben.
Ideaal is een teamgenoot die net wat langzamer is, maar wel snel genoeg om rugdekking te verlenen aan Max ten op zichte van Mercedes.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een coureur die op sommige delen van het circuit sneller is, kan ook helpen. Dat was bij Ricciardo het geval, dan kun je ook profiteren van elkaar en op die manier de auto beter maken. Al werden die momenten steeds schaarser..quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ideaal is een teamgenoot die net wat langzamer is, maar wel snel genoeg om rugdekking te verlenen aan Max ten op zichte van Mercedes.
Die "gratis" pitstops die Mercedes bijvoorbeeld kreeg in Hongarije 2019 en 2020? Dat is juist wat je niet wil als team, en was ook niet nodig geweest als Gasly/Albon binnen het pit window van Mercedes bleven.
Het zal vast niet voor iedere Grand Prix noodzakelijk zijn, maar het is toch wel verrekte handig om achter de hand te hebben voor wanneer het nodig is.
Waarom ze Albon op de hards zetten is mij ook een raadsel.. elke coureur zegt dat er met die hards niet te rijden valt....quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:24 schreef bianconeri het volgende:
Was geen dag van RBR.
Tactiek bij Albon was maar raar. En Max die maar aan het janken was op de boordradio.
En RBR verliest echt alle geloofwaardigheid als Albon mag blijven. Die heeft echt niets goed gedaan deze race.
Buiten op de baan blijven dan.
Op een ronde gezet worden door je teamgenoot, man oh man.
Ook het excuus van geen vrije ruimte kan de deur uit. Werd gewoon door iedereen weggereden terwijl hij de ruimte had. Gasly bleef gewoon met Albon meerijden in een auto van het B-team.
Albon is een amateur in quali en qua racepace ook gewoon zeer slecht.
Bottas moet ook echt eens wat doen aan het starten. Daar heeft hij P2 verloren, want hij was gewoon sneller dan Max en verloor daar natuurlijk ook elke kans op P1.
Perez en Stroll oke, maar die missen wel echt wat racepace.
Gasly gewoon weer top hoor. Vettel ook prima gedaan.
Hamilton, laat weer zien waarom hij de allerbeste is.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ik begreep van Sky dat Albon een probleem zou hebben met het aantal beschikbare medium compounds.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:53 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Waarom ze Albon op de hards zetten is mij ook een raadsel.. elke coureur zegt dat er met die hards niet te rijden valt....
Ik zie eerlijk gezegd zo geen potentiële teamgenoten die het Verstappen moeilijk kunnen maken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Bang voor Helmut.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef beantherio het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op het laatst ook niet meer.
Eerst had Ric nog de overhand in de Q.
Maar de racepace van Max was in het begin al beter, en dat verschil werd alleen maar groter. Max heeft flinke stappen gemaakt, en ook Ricciardo zou op een flinke achterstand worden gereden.
Eigenlijk moet hij een teamgenoot hebben die het Verstappen makkelijker maakt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd zo geen potentiële teamgenoten die het Verstappen moeilijk kunnen maken.
Goed argument.quote:
Wel vervelend dat dit met bergen data bevestigd wordt. Terwijl het bij Ricciardo En zijn fans maar Bij roeptoeteren blijft. Ook nu hadden ze de pace weer om best of the rest te worden. En dan met P11 aankomen. Heeft hij al iemand de schuld kunnen geven?quote:
De beste keus zou zijn om Max naar Mercedes te laten gaan zodat ze zich realiseren dat ze gewoon een midfield auto hebben en Albon en de nieuwe rijder gewoon 4e - 8e worden 😆quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat zou dan op dit moment de beste keus zijn voor Red Bull toch Vettel?
Nee, maar als de tactiek er een was geweest om met een pitstop in plaats van twee van rood naar wit te switchen dan had ik de logica van die gok wel kunnen zien, nu was het gewoon een compleet mislukte stint voor Albon die daarop aan gekeken word.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Want Albon had echt iedereen zoek kunnen rijden op de harde band.
Albon moest naar hard omdat hij zelf na 7 ronden zijn banden opgerookt had. Bij de start was het ook helemaal niks.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Dit waren de beschikbare banden die iedereen over had.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik begreep van Sky dat Albon een probleem zou hebben met het aantal beschikbare medium compounds.
Hij heeft natuurlijk minimaal 1 extra set moeten gebruiken in de kwalificatie...
Maar dan zou hij wel de enige zijn geweest met dat probleem, daarom twijfel ik nog wel aan die verklaring.
Ik snap sowieso niet dat ze hem zo vroeg naar binnen haalden. Alweer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Albon had idd geen andere keuze zo te lezenquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dit waren de beschikbare banden die iedereen over had. [ twitter ]
Vraag me wel af waar dat extra setje medium heen is bij Albon. Staat ook niet bij used dus compleet afgeschreven?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Albon had idd geen andere keuze zo te lezen
Top 10 heeft een setje softs minder. Die moeten ze inleveren na Q3. Dus hij heeft eerder een extra set medium ingeleverd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar dat extra setje medium heen is bij Albon. Staat ook niet bij used dus compleet afgeschreven?
Heeft geen nut bij de mensen die een max bril op hebben.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Heeft geen nut bij de mensen die een max bril op hebben.
Allemaal coronels hier.
Niet allemaal hč.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Heeft geen nut bij de mensen die een max bril op hebben.
Allemaal coronels hier.
Ik snap wel dat Jos dankzij Ziggo denkt dat "verslaggeving" één grote ode aan Max zou moeten zijn, maar er zijn ook nog media die wel eens kritisch durven zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Niet allemaal hč.
Max zegt wel dat 'ie altijd relaxed is, alleen klonk ie over de boordradio niet vrolijk.
Vader Jos heeft 't intussen gehad met de NOS.
[ twitter ]
Ja oke, niet iedereenquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Niet allemaal hč.
Max zegt wel dat 'ie altijd relaxed is, alleen klonk ie over de boordradio niet vrolijk.
Vader Jos heeft 't intussen gehad met de NOS.
[ twitter ]
Errr.. Hamilton en Wolff gaven dat gisteren (nog eens een keer) zelf al aan: https://www.gpupdate.net/(...)zondag-als-favoriet/quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan gerust zeggen dat er weinig kritische artikelen zijn over Verstappen. in Nederland zijn veel fanboys.
Michael Bleekemolen zegt dat Mercedes bang is voor Verstappen
https://www.telegraaf.nl/(...)g-is-voor-verstappen
Onderstaande posting van vorig weekend pakte niet zo goed uit he?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja oke, niet iedereen, maar het grootste deel van fok (incl sommige mods) is totaal idolaat van max en wilt geen tegenspraak.
Kap gewoon eens met je getroll.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:30 schreef RubenSosa het volgende:
schattig.. max denkt dat hij kans maakt
Ja vorige week had ik het niet verwacht dat hij sneller zou zijn dan Bottas en Ham (net als de rest van de fucking wereld) .quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Onderstaande posting van vorig weekend pakte niet zo goed uit he?
[..]
Kap gewoon eens met je getroll.
Dan snap je er niet zoveel van. Verstappen werd door zijn engineer gemaand voldoende afstand te houden omdat hij in een het lopen was op Hamilton en er dus te dicht opzat. Daarop gaf hij aan dat Hamilton langzaam reed. Feitelijk deed Hamilton dat ook, want die kon uiteindelijk gewoon een stuk harder. Als Verstappen echt overspeed gehad dacht te hebben, dan had hij wel een aanval geplaatst natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja vorige week had ik het niet verwacht dat hij sneller zou zijn dan Bottas en Ham (net als de rest van de fucking wereld) .
Dit weekend is het bewijs dat vorige week een incident was. En dat mijn opmerking vorige week weer van toepassing is. Stop jij eens met zielig doen.
Hard roepen tijdens de race dat HAM te langzaam gaat, maar hij komt/durft hem niet voorbij te gaan...
Uiteraard had de grote max dat dan gedaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan snap je er niet zoveel van. Verstappen werd door zijn engineer gemaand voldoende afstand te houden omdat hij in een het lopen was op Hamilton en er dus te dicht opzat. Daarop gaf hij aan dat Hamilton langzaam reed. Feitelijk deed Hamilton dat ook, want die kon uiteindelijk gewoon een stuk harder. Als Verstappen echt overspeed gehad dacht te hebben, dan had hij wel een aanval geplaatst natuurlijk.
Ik meen toch gezien te hebben dat Max zo ongeveer de hele race voor Bottas heeft gereden,quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja vorige week had ik het niet verwacht dat hij sneller zou zijn dan Bottas en Ham (net als de rest van de fucking wereld) .
Dit weekend is het bewijs dat vorige week een incident was. En dat mijn opmerking vorige week weer van toepassing is. Stop jij eens met zielig doen.
Hard roepen tijdens de race dat HAM te langzaam gaat, maar hij durft hem niet voorbij te gaan met zijn grote mond. En daarna nog afgeven op zijn team. Nog even en jos is de liefste van de twee.
Gemiddeld 1 seconde per ronde langzamer😂😂🥳quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:24 schreef opreis het volgende:
Albon
http://en.mclarenf-1.com/(...)r2=Alexander%20Albon
Tja poepstart.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:24 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik meen toch gezien te hebben dat Max zo ongeveer de hele race voor Bottas heeft gereden,
maar dat zal wel aan mij liggen
Gaat er meer om dat hij feitelijk geen enkele ronde sneller is geweest dan Max tijdens de hele fucking racequote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gemiddeld 1 seconde per ronde langzamer😂😂🥳
Ah dat is wel goed onderbouwde tegenspraak met alle fatsoen. Ik begrijp zijn frustratie welquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Onderstaande posting van vorig weekend pakte niet zo goed uit he?
[..]
Kap gewoon eens met je getroll.
Alleen in de rondjes tijdens en na de stops van Max sneller. En uiteindelijk een achterstand van 1 minuut 39.181. Tja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:24 schreef opreis het volgende:
Albon
Volgens mij heeft hij de hele race in verkeer geredenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat hij feitelijk geen enkele ronde sneller is geweest dan Max tijdens de hele fucking race
En vroeg op de witte band.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de hele race in verkeer gereden
Wie moet hem opvolgen maatquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:24 schreef opreis het volgende:
Albon
AlbonGODquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:24 schreef opreis het volgende:
Albon
Anderhalfquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gemiddeld 1 seconde per ronde langzamer😂😂🥳
Norris of Russell zal Verstappen wel niet willen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zou voor Hulkie, Perez of Vettel gaan, tenzij je Norris of Russell kan krijgen.
Kubicaquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zou voor Hulkie, Perez of Vettel gaan, tenzij je Norris of Russell kan krijgen.
Perez kan Stroll nauwelijks voorblijven en de RBR is niets voor Vettel met de instabiele achterkant.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Norris of Russell zal Verstappen wel niet willen.
Omdat?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Norris of Russell zal Verstappen wel niet willen.
En toch alle 3 beter dan Gasly en Albonquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Perez kan Stroll nauwelijks voorblijven en de RBR is niets voor Vettel met de instabiele achterkant.
Ook de Hulk acht ik niet in staat in de buurt van Max te blijven. Hij moest het ook al afleggen tegen Ricciardo vorig jaar.
je weet nooit hoe een koe een Haas vangtquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
WK-beker kan wel vast naar Hamilton.
Strijd om plek 2 tussen Verstappen en Bottas wordt wel interessant. Bottas de betere auto maar Verstappen de betere coureur.
Denk dat ie de absolute leider wil zijn waar alles om draait.quote:
Dat is hij ook wel met Norris en Russell ernaast hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denk dat ie de absolute leider wil zijn waar alles om draait.
Maar zou wel mooi zijn. Eindelijk na Ricciardo weer iemand die het Max moeilijk kan maken waarschijnlijk
Dat alles bij RBR om Verstappen draait is vooral een theorie van diegenen die de prestaties van Max op een negatieve manier proberen te verklaren. Ik heb er nog geen bewijs voor gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar zou wel mooi zijn. Eindelijk na Ricciardo weer iemand die het Max moeilijk kan maken waarschijnlijk
In deze RBR zie ik vrijwel geen enkele coureur het Verstappen echt moeilijk maken. Dit is gewoon een heel lastig te rijden auto, waar Verstappen het maximale uit weet te persen. Norris en Russell zullen dichterbij zitten dan Albon en Gasly, en wellicht wel een rol kunnen spelen in pitstop strategie met Mercedes. Maar is het goed voor je carriere als Norris of Russell zijnde?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het leek mij het idee (gaf Pirelli ook aan) om een 1 stopper te doen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:53 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Waarom ze Albon op de hards zetten is mij ook een raadsel.. elke coureur zegt dat er met die hards niet te rijden valt....
Andersom bedoel je.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat alles bij RBR om Verstappen draait is vooral een theorie van diegenen die de prestaties van Max op een negatieve manier proberen te verklaren. Ik heb er nog geen bewijs voor gezien.
Dan is RBR echt niet geloofwaardig. Echt gewoon niets is positief aan Albon.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Albon blijft gwn zitten dit seizoen.
Russel verwacht ik niet dat die dat gaat doen vanwege zijn band met Mercedes.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:00 schreef tja77 het volgende:
Norris en Russell zullen dichterbij zitten dan Albon en Gasly, en wellicht wel een rol kunnen spelen in pitstop strategie met Mercedes. Maar is het goed voor je carriere als Norris of Russell zijnde?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Andersom bedoel je.
De personen die figuren zoals Albon proberen in te dekken zoeken constant maar naar excuses voor de slechte prestaties van Albon.
ik snap het team ook wel, want hij had tot de ronde waarin hij stopte nog niet genoeg marge op Strollquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:08 schreef Marcoss het volgende:
Max had vast gelijk met z’n opmerkingen over de radio, hij verloor duidelijk tijd op Hamilton op dat moment, maar dat soort dingen bespreek je toch vooraf? Lijkt me dat je dan vooraf de scenario’s doorneemt, zeker de 1e stint..
Dan kun je nog discussiëren over de tactiek. maar toch niet zo extreem als nu.
Die auto is echt niet zo goed als Max doet voorkomen hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Dan is RBR echt niet geloofwaardig. Echt gewoon niets is positief aan Albon.
Hij faalt op elk vlak kei en keihard.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |