Bottas heeft geen assistentquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waarom heeft Lewis zo’n fancy mondkapje en Bottas een cheapy?
Dat is het verschil tussen een kampioen en zijn knecht.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ham verdient meer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat snap ik wel. Enige manier om de illusie van GOAT in stand te houdenquote:
Was jaloers op max van vorige weekquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De maatschappelijke boodschap van Lewis, dank je.
Bottas is een koele kikker en Hammie een metrosexueelquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zat een deel van de race in de auto naar Radio 1 te luisteren. Met commentaar op Formule 1, MXGP en wielrennen.quote:
Ik denk dat als je Hulkenberg er naast zet dat het verschil wel wat kleiner zou zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel uitmaakt wie je in de Red Bull naast Max zet, die worden ook gewoon 4e tot 8e met tientallen secondes achterstand.
Niet snappen dat de auto’s lichter raken gedurende de race....quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:56 schreef Zorro het volgende:
Het is toch ook triest dat de hele race in de 1:22, 1:23 rondjes gaat en dat Bottas als ie even aanzet een 1:18.1 rijdt
Dan is Bottas toch 4 tot 5 seconden lichter dan Hamilton en Maxquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Niet snappen dat de auto’s lichter raken gedurende de race....
Verschil zal wellicht iets kleiner zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Hulkenberg er naast zet dat het verschil wel wat kleiner zou zijn.
Albon+ Gasly dan bij Alpha Tauri. Kvyat mag vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |