Wie moet hem opvolgen maatquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:24 schreef opreis het volgende:
Albon
http://en.mclarenf-1.com/(...)r2=Alexander%20Albon
AlbonGODquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:24 schreef opreis het volgende:
Albon
http://en.mclarenf-1.com/(...)r2=Alexander%20Albon
Anderhalfquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gemiddeld 1 seconde per ronde langzamer😂😂🥳
Norris of Russell zal Verstappen wel niet willen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zou voor Hulkie, Perez of Vettel gaan, tenzij je Norris of Russell kan krijgen.
Kubicaquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zou voor Hulkie, Perez of Vettel gaan, tenzij je Norris of Russell kan krijgen.
Perez kan Stroll nauwelijks voorblijven en de RBR is niets voor Vettel met de instabiele achterkant.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Norris of Russell zal Verstappen wel niet willen.
Omdat?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Norris of Russell zal Verstappen wel niet willen.
En toch alle 3 beter dan Gasly en Albonquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Perez kan Stroll nauwelijks voorblijven en de RBR is niets voor Vettel met de instabiele achterkant.
Ook de Hulk acht ik niet in staat in de buurt van Max te blijven. Hij moest het ook al afleggen tegen Ricciardo vorig jaar.
je weet nooit hoe een koe een Haas vangtquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
WK-beker kan wel vast naar Hamilton.
Strijd om plek 2 tussen Verstappen en Bottas wordt wel interessant. Bottas de betere auto maar Verstappen de betere coureur.
Denk dat ie de absolute leider wil zijn waar alles om draait.quote:
Dat is hij ook wel met Norris en Russell ernaast hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denk dat ie de absolute leider wil zijn waar alles om draait.
Maar zou wel mooi zijn. Eindelijk na Ricciardo weer iemand die het Max moeilijk kan maken waarschijnlijk
Dat alles bij RBR om Verstappen draait is vooral een theorie van diegenen die de prestaties van Max op een negatieve manier proberen te verklaren. Ik heb er nog geen bewijs voor gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar zou wel mooi zijn. Eindelijk na Ricciardo weer iemand die het Max moeilijk kan maken waarschijnlijk
In deze RBR zie ik vrijwel geen enkele coureur het Verstappen echt moeilijk maken. Dit is gewoon een heel lastig te rijden auto, waar Verstappen het maximale uit weet te persen. Norris en Russell zullen dichterbij zitten dan Albon en Gasly, en wellicht wel een rol kunnen spelen in pitstop strategie met Mercedes. Maar is het goed voor je carriere als Norris of Russell zijnde?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het leek mij het idee (gaf Pirelli ook aan) om een 1 stopper te doen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:53 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Waarom ze Albon op de hards zetten is mij ook een raadsel.. elke coureur zegt dat er met die hards niet te rijden valt....
Andersom bedoel je.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat alles bij RBR om Verstappen draait is vooral een theorie van diegenen die de prestaties van Max op een negatieve manier proberen te verklaren. Ik heb er nog geen bewijs voor gezien.
Dan is RBR echt niet geloofwaardig. Echt gewoon niets is positief aan Albon.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Albon blijft gwn zitten dit seizoen.
Russel verwacht ik niet dat die dat gaat doen vanwege zijn band met Mercedes.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:00 schreef tja77 het volgende:
Norris en Russell zullen dichterbij zitten dan Albon en Gasly, en wellicht wel een rol kunnen spelen in pitstop strategie met Mercedes. Maar is het goed voor je carriere als Norris of Russell zijnde?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Andersom bedoel je.
De personen die figuren zoals Albon proberen in te dekken zoeken constant maar naar excuses voor de slechte prestaties van Albon.
ik snap het team ook wel, want hij had tot de ronde waarin hij stopte nog niet genoeg marge op Strollquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:08 schreef Marcoss het volgende:
Max had vast gelijk met z’n opmerkingen over de radio, hij verloor duidelijk tijd op Hamilton op dat moment, maar dat soort dingen bespreek je toch vooraf? Lijkt me dat je dan vooraf de scenario’s doorneemt, zeker de 1e stint..
Dan kun je nog discussiėren over de tactiek. maar toch niet zo extreem als nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |