Wat zou dan op dit moment de beste keus zijn voor Red Bull toch Vettel?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op het laatst ook niet meer.
Eerst had Ric nog de overhand in de Q.
Maar de racepace van Max was in het begin al beter, en dat verschil werd alleen maar groter. Max heeft flinke stappen gemaakt, en ook Ricciardo zou op een flinke achterstand worden gereden.
Volgens Ziggo nodigen ze de gasten uit omdat ze F1 liefhebber zijn. In die context vind ik het wel een domme vraag.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vind het geen domme vraag. Hij durft te vragen en je kan niet alles weten van elke sport.
nee. De huidige RB past ook niet bij de rijstijl van Vettelquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vettel bij RBR in een rol zoals Raikkonen die destijds bij Ferrari had zou denk ik ook wel werken.
maar ze mogen toch wel aan een ander gaan denken dan Albon, het verschil is wel heel grootquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee. De huidige RB past ook niet bij de rijstijl van Vettel
Vettel is (van de beschikbare coureurs) de snelste optie. Maar die zit al onofficieel bij Racing Point. Norris of Russel zou mijn voorkeur hebben, maar die zullen niet mogen vertrekken. Uit een andere raceklasse? Geen idee wie.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat zou dan op dit moment de beste keus zijn voor Red Bull toch Vettel?
Dan zou er weinig veranderen inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een topcoureur in de rol van een subtopper?
En is Albon nu zo slecht of is Max nu zo goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ze mogen toch wel aan een ander gaan denken dan Albon, het verschil is wel heel groot
Maar ja, dat is dus meer het probleem van Ziggo. Hoeveel Bekende Nederlanders zijn er nou echt, die echt verstand hebben van Formule 1? Weinig. Je bent dus zo door ze heen en dan nodig je maar andere Bekende Nederlanders uit en daar zet je dan een labeltje op van "F1 liefhebber".quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens Ziggo nodigen ze de gasten uit omdat ze F1 liefhebber zijn. In die context vind ik het wel een domme vraag.
En een beetje logisch nadenken helpt ook. Het is niet heel handig als iemand loopt te zwaaien en uitrijden en andren komen er op racesnelheid nog even langs, vechtend om een positie. Levert wel spektakel op, dat wel.
Wie dan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ze mogen toch wel aan een ander gaan denken dan Albon, het verschil is wel heel groot
Hulkenberg of Perez.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie dan?
En heb je dan de garantie dat het verschil kleiner is? En dan bedoel ik flink wat kleiner.
Want eerst kon Gasly er geen kut van.
Nu Albon.
En de volgende die naast Max komt te zitten, kan er plotsklaps ook geen kut meer van.
Er zijn nog coureurs die zo in kunnen springen. Sommigen zijn zelfs testrijder. Sirotkin bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie dan?
En heb je dan de garantie dat het verschil kleiner is? En dan bedoel ik flink wat kleiner.
Nu Albon.
En de volgende die naast Max komt te zitten, kan er plotsklaps ook geen kut meer van.
Dan zou het idd zomaar kunnen dat ze plots Vettel na Spa binnen hebben en dat RB voor later misschien een nieuw plan heeft?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
F1 liefhebbers aan tafel?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar ja, dat is dus meer het probleem van Ziggo. Hoeveel Bekende Nederlanders zijn er nou echt, die echt verstand hebben van Formule 1? Weinig. Je bent dus zo door ze heen en dan nodig je maar andere Bekende Nederlanders uit en daar zet je dan een labeltje op van "F1 liefhebber".![]()
Eigenlijk zouden ze de burger die flink wat verstand heeft van Formule 1 (vooraf te toetsen via een vragenlijst of interview oid) om de tafel moeten laten zitten. Dan krijg je dit soort vragen ook niet.
Zei Doornbos niet dat Sergio "ernstig" ziek was?
Veel mensen weten ook niet wat buitenspel is bij voetbal, terwijl dat ook een beetje logisch nadenken is. Het is maar net of de sport je ligt, dat je het snel kan begrijpen of je logisch vermogen ervoor wil aanspreken.
Max is zeker wel goed en Albon in deze auto slechtquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
En is Albon nu zo slecht of is Max nu zo goed
Wie is Mike van der Kruk?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Je bent zelf een jongetje.
Niet dat soort F1 "liefhebbers".quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
F1 liefhebbers aan tafel?
Nou, weet niet of dat verstandig is.
Is die beter dan Albon ja?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er zijn nog coureurs die zo in kunnen springen. Sommigen zijn zelfs testrijder. Sirotkin bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
geen idee maar het is wel topsport, gewoon maar accepteren dat dit het is kan ook niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie dan?
Nu Albon.
Dat denk ik ook. Helaas was dat een onhoudbare situatie.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het best voor Red Bull was toch echt wel Daniel Ricciardo
| 26 Years | Dutch | Performer/Calculator | Love Traveling ,F1 & Aviation | Seat Ibiza |quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |