Tuurlijk kunnen ze harder, dat laten ze ook op zaterdag zien. Punt is dat ze dan de race niet uit kunnen rijden met maar twee stops.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies, op het eind toen ze voor de FL vochten. Dus ze konden gewoon een 2 tot 3 seconden harder dan ze deden.
Snap ik wel, maar ze kunnen het. De rest kan dat niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze harder, dat laten ze ook op zaterdag zien. Punt is dat ze dan de race niet uit kunnen rijden met maar twee stops.
Dat was toen ze even gingen aanzetten voor FL inderdaad. Verstappen zou ook nog wel een rondje kunnen aanzetten lijkt me maar waarom zou je als je bij voorbaat weet dat je het niet gaat redden. Die Mercs hebben gwn pace over.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies, op het eind toen ze voor de FL vochten. Dus ze konden gewoon een 2 tot 3 seconden harder dan ze deden.
Ik denk dat de RBR misschien net wat sneller is, maar moeilijker te rijden is. Vettel is meervoudig Wereldkampioen en Albon heeft op dit moment 0 zelfvertrouwen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:16 schreef DKUp het volgende:
Vettel eindigt in een dramatisch slechte Ferrari voor Albon.
Als je zijn carrière definitief kapot wil maken moet je dat doen ja. Voorlopig moet je Gasly gewoon lekker bij Alpha Tauri laten zitten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou leuk zijn maar ik denk eerder dat Gasly weer een kans krijgt.
Albon is een aardige jongen, maar die kan beter wat extra ervaring opdoen bij Alpha Tauri.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat de RBR misschien net wat sneller is, maar moeilijker te rijden is. Vettel is meervoudig Wereldkampioen en Albon heeft op dit moment 0 zelfvertrouwen.
Zodat die WEER door het ijs kan zakken?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou leuk zijn maar ik denk eerder dat Gasly weer een kans krijgt.
En wie zet je dan naast Max?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Albon is een aardige jongen, maar die kan beter wat extra ervaring opdoen bij Alpha Tauri.
Gasly zit goed nu inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als je zijn carrière definitief kapot wil maken moet je dat doen ja. Voorlopig moet je Gasly gewoon lekker bij Alpha Tauri laten zitten.
100 punten meer dan Perez die op #8 staat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:00 schreef Newone82 het volgende:
37(!) punten heeft Hamilton nu voorsprong op Max.
Over en uit dit seizoen
Ervaring?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef beantherio het volgende:
Rijders als Albon en Gasly kunnen wel heel snel zijn, maar ze missen iets op de een of andere manier. Vechtlust of een bepaalde vorm van wilskracht ofzo. Of misschien oog voor detail? Ik weet niet wat het is.
Gasly doet het in de AlphaTauri echt goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef beantherio het volgende:
Rijders als Albon en Gasly kunnen wel heel snel zijn, maar ze missen iets op de een of andere manier. Vechtlust of een bepaalde vorm van wilskracht ofzo. Of misschien oog voor detail? Ik weet niet wat het is.
Nico?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu zo laten. Volgend seizoen Nico. Vettel zal wel naar Stroll gaan.
Zijn later begonnen met racen, Max is echt opgegroeid met racen, zat met 2,5 jaar al op een quad en begon met 4,5 jaar al met karten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef beantherio het volgende:
Deels, maar het zit ook in je als rijder of niet.quote:
En zet je Albon er naast, dan zal het onderling niet zo veel uitmaken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gasly doet het in de AlphaTauri echt goed
Hamilton heeft dat niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deels, maar het zit ook in je als rijder of niet.
Je hoeft iemand als Schumacher, Hamilton of Verstappen niet te motiveren om naar voren te kijken, knokken en maximaliseren in een race. Dat is een eigenschap / vaardigheid die je hebt of niet.
Max had dat direct in het eerste seizoen al (met wisselende afloop).
Wie moeten ze er anders neerzetten?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zodat die WEER door het ijs kan zakken?
Vooral als de grappen over Sjek gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:31 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel leuk om Vettel weer eens een keertje grapjes te zien maken
Russell, of Lando losweken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wie moeten ze er anders neerzetten?
Heb liever Sjim en Sjomquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ho-Pin Tung is zo’n verademing trouwens.
Uhhhh....okéquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:34 schreef Joosie200 het volgende:
Max is de enige die strijdt om het podium, Albon zou plek 4 dan consequent veilig moeten stellen wat ie niet doet. Dus zet Albon maar naast Gasley in de Tauri. Kvyat exit, Vettel naar RBR en laat Ferrari maar op zoek gaan naar een nieuw iemand.
Denk dat Vettel blijer wordt van een bak onder zijn kont waar ie nog mee om het podium mee kan strijden en zo weer in een positieve flow komt dan getergd blijven rondrijden in een Ferrari. Zeker als je te weinig ondersteuning krijgt. Maarja geen idee of Max Vettel wel als tweede rijder wil en of Vettel daar wel zin in heeft.
Nooo, Lando moet blijven bij McLaren.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Russell, of Lando losweken.
En anders Albon gewoon laten zitten.
quote:
Russell en Norris zitten muurvast bij Mercedes en McLaren: die laten ze echt niet gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Russell, of Lando losweken.
En anders Albon gewoon laten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |