quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel Driver of the Day.
Terecht
P8 (zonder ongelukken of schade) wanneer je teamgenoot P2 pakt is niet best jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:49 schreef Breekfast het volgende:
Albon moet plaats maken. Inhalen kan hij wel, maar hij is gewoon te traag.
Ik wil Hamilton naast Max.quote:
Dacht ik ook aan. Konden ze alvast wennenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:50 schreef Justevo het volgende:
Sky denkt dat ze bij de Q niet eens de party mode hebben gebruikt.
En dat terwijl er ook aangeraden wordt om in de elleboog te hoestenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:50 schreef RipCity het volgende:
Dat ellebogen slaat ook nergens op. De helft een handje de andere een elleboog
Ik mag Kimi graag, maar dat is wel gewoon klaar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof Kimi het beter zou doen dan Albon
Hij heeft al moeite met GIO....
Denk het nietquote:
Alles of niet-strategie.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:51 schreef Abdus18 het volgende:
Snap ook niet de keus voor de harde band bij Albon, en dan ook nog in verkeer vastkomen, hij is een stuk langzamer ja, maar dat zal alles ook wel wat vertekend hebben
Die komen daar al in een constante stroom binnen rijden joh... die zandzakken vullen zich niet vanzelf.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb wel zin om een vrachtwagen met zand af te leveren bij Mercedes
Ik bedoel het 'get in there' mannetje. Oersaaie race van een oppermachtige Mercedes maar Mercedes maakt er altijd een heroische prestatie van Hamilton van.quote:
Ja, HAM in een brakke RBR.quote:
(lol)quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:53 schreef Newone82 het volgende:
[ afbeelding ]
De sport is best ziek. 😷
Denk niet dat het veel uitmaakt wie je in de Red Bull naast Max zet, die worden ook gewoon 4e tot 8e met tientallen secondes achterstand.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
P8 (zonder ongelukken of schade) wanneer je teamgenoot P2 pakt is niet best ja
Máár het was een heroïsche overwinning, P3 op de startlijst was volgens Mercedes de grote favoriet!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik bedoel het 'get in there' mannetje. Oersaaie race van een oppermachtige Mercedes maar Mercedes maakt er altijd een heroische prestatie van Hamilton van.
Afscheid voor Vettel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:53 schreef tja77 het volgende:
7e In een Ferrari en DOTD
Kan raar lopen in een jaar.
Vrij bandenkeus was voor hem de sleutel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:54 schreef Blik het volgende:
Saaie race, wel leuk voor Vettel en uiteindelijk dus een goede call om niet de pit in te duiken
Bottas heeft geen assistentquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waarom heeft Lewis zo’n fancy mondkapje en Bottas een cheapy?
Dat is het verschil tussen een kampioen en zijn knecht.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ham verdient meer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat snap ik wel. Enige manier om de illusie van GOAT in stand te houdenquote:
Was jaloers op max van vorige weekquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De maatschappelijke boodschap van Lewis, dank je.
Bottas is een koele kikker en Hammie een metrosexueelquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zat een deel van de race in de auto naar Radio 1 te luisteren. Met commentaar op Formule 1, MXGP en wielrennen.quote:
Ik denk dat als je Hulkenberg er naast zet dat het verschil wel wat kleiner zou zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel uitmaakt wie je in de Red Bull naast Max zet, die worden ook gewoon 4e tot 8e met tientallen secondes achterstand.
Niet snappen dat de auto’s lichter raken gedurende de race....quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:56 schreef Zorro het volgende:
Het is toch ook triest dat de hele race in de 1:22, 1:23 rondjes gaat en dat Bottas als ie even aanzet een 1:18.1 rijdt
Dan is Bottas toch 4 tot 5 seconden lichter dan Hamilton en Maxquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Niet snappen dat de auto’s lichter raken gedurende de race....
Verschil zal wellicht iets kleiner zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Hulkenberg er naast zet dat het verschil wel wat kleiner zou zijn.
Albon+ Gasly dan bij Alpha Tauri. Kvyat mag vertrekken.
Jos leest alles.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:59 schreef franske19 het volgende:
Jos is niet meer welkom op het circuit dus nu gaat hij lekker los op twitter trollen.
Engeland is oranje, Finland is nog groen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
(lol)quote:
Well done, Baku.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:00 schreef Newone82 het volgende:
37(!) punten heeft Hamilton nu voorsprong op Max.
Over en uit dit seizoen
Kan in 2 races ingehaald zijnquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:00 schreef Newone82 het volgende:
Over en uit dit seizoen
Nee, joh. Die valt echt nog wel een keer uit.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:00 schreef Newone82 het volgende:
Over en uit dit seizoen
En vervolgens moet Bottas nieuwe banden gaan halen, 5 rondjes voor het eind.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:56 schreef Zorro het volgende:
Het is toch ook triest dat de hele race in de 1:22, 1:23 rondjes gaat en dat Bottas als ie even aanzet een 1:18.1 rijdt
Jackson behandelingquote:
Mwa, ik denk dat een Lando Norris hier wel wat beters van zou weten te maken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verschil zal wellicht iets kleiner zijn.
Maar het gat dat Max trekt tov z’n teamgenoten, ligt eerder aan de klasse van Max dan aan het gepruts van Albon/Gasly.
Dat was op die bandjes, 1 rondje voor het eind.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
En vervolgens moet Bottas nieuwe banden gaan halen, 5 rondjes voor het eind.
Is al 2 seizoenen niet uitgevallenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, joh. Die valt echt nog wel een keer uit.
Die 18 was na het pitten volgens mij. Op die softs deed hij een 19.7 en Ham op de oude mediums 19.8quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
En vervolgens moet Bottas nieuwe banden gaan halen, 5 rondjes voor het eind.
Wel wat beters ja, maar die RBR is verdomd lastig te rijden. Ook Norris zou geen rol in een pitstop strategie spelen. Albon geeft een ronde toe in een race, Norris wellicht een halve ronde.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat een Lando Norris hier wel wat beters van zou weten te maken.
Misschien kan Albon even een "stuurfoutje" maken de volgende keer dat Hamilton hem lapt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:02 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Is al 2 seizoenen niet uitgevallen
Precies, op het eind toen ze voor de FL vochten. Dus ze konden gewoon een 2 tot 3 seconden harder dan ze deden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die 18 was na het pitten volgens mij. Op die softs deed hij een 19.7 en Ham op de oude mediums 19.8
Tuurlijk kunnen ze harder, dat laten ze ook op zaterdag zien. Punt is dat ze dan de race niet uit kunnen rijden met maar twee stops.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies, op het eind toen ze voor de FL vochten. Dus ze konden gewoon een 2 tot 3 seconden harder dan ze deden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |