Wat een kneus die gast, zelf 26 en dan zo’n denigrerende opmerking over jongetje Verstappen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Je bent zelf een jongetje.
quote:
quote:| 26 Years | Dutch | Performer/Calculator | Love Traveling ,F1 & Aviation | Seat Ibiza |
En waarom perse een 3e gast erbij dan? Of nog iemand met verstand van de sport of gewoon 2 en die kamphues er ook uit....quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
F1 liefhebbers aan tafel?
Nou, weet niet of dat verstandig is.
Klinkt een beetje als een user die wel heel de voorbeschouwing gaat kijken maar dan bij elk punt hier moet melden hoe kut ziggo en alles wel niet is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik kijk soms op Twitter allen.
Hij is een rekenmachine?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
| 26 Years | Dutch | Performer/Calculator | Love Traveling ,F1 & Aviation | Seat Ibiza |
Wiequote:Op zondag 16 augustus 2020 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens. Laten we ons focussen op Louis Dekker.
Ik denk (maar dat is een aanname) dat het een eis van Ziggo is. Om op die manier het toegankelijk te houden voor het grote publiek en voor “nieuwe” kijkers.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:59 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
En waarom perse een 3e gast erbij dan? Of nog iemand met verstand van de sport of gewoon 2 en die kamphues er ook uit....
Van Linkedin:quote:
quote:Unica
Werkvoorbereider E-Modificaties | Building Services
Bedrijfsnaam
Unica
Datums dienstverband feb. 2019 – heden
Duur dienstverband 1 jaar 7 maanden
Locatie Rotterdam en omgeving, Nederland
Calculeren/offertes maken, signaleert meer-/minderwerk, inkoop materialen, beheert en onderhoudt het projectdossier, opname van projecten. voert overleg met opdrachtgevers, toeleveranciers, onderaannemers en adviseurs.
Unica Building Services bestaat uit: Gebouw gebonden techniek, van ontwerp, realisatie tot en met beheer, onderhoud en inspectie.
quote:
bronquote:Onder de reglementen van parc fermé is Verstappen teruggestapt naar een andere verbrandingsmotor, turbo, MGU-H en MGU-K. Dat zijn allemaal exemplaren die de Nederlander eerder al had gebruikt en hij hoeft daarom geen bestraffing te nemen.
Denk dit ook hoor, met die extra gast willen ze een breder publiek aanspreken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk (maar dat is een aanname) dat het een eis van Ziggo is. Om op die manier het toegankelijk te houden voor het grote publiek en voor “nieuwe” kijkers.
kan, maar dat had vandaag de uitslag niet veranderdquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:11 schreef Twieki het volgende:
Kan het zijn dat Max minder kon pushen vanwege oude motoronderdelen?
[..]
bron
Omdat mensen nu eenmaal graag BN-ers willen zien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:12 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Denk dit ook hoor, met die extra gast willen ze een breder publiek aanspreken.
Maar ik vraag me echt af hoeveel er extra gaan kijken alleen door die gast (liefhebber). Kijkers zonder überhaupt de F1 interesse?...... En wat er om die reden afhaakt.... zoals ik iig wel meer lees.
wat een nerdquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Je kunt je ook afvragen of de nieuwe teammaat van Max een teammaat wordt of een gevaarlijke concurrent. Het is niet voor niks dat Hamilton niet wil dat Verstappen een teamgenoot van hem wordt. Veel meer dan de P2 zit er voor Max niet in met of zonder de hulp van de tweede rijder. Voor hem is Albon ideaal, daarmee is zijn stoel bij RBR verzekerd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
P8 (zonder ongelukken of schade) wanneer je teamgenoot P2 pakt is niet best ja
Juist ja..quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen of de nieuwe teammaat van Max een teammaat wordt of een gevaarlijke concurrent. Het is niet voor niks dat Hamilton niet wil dat Verstappen een teamgenoot van hem wordt. Veel meer dan de P2 zit er voor Max niet in met of zonder de hulp van de tweede rijder. Voor hem is Albon ideaal, daarmee is zijn stoel bij RBR verzekerd.
Zijn stoel zou bij elk team verzekerd zijn, elk team zou Verstappen erbij willen hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen of de nieuwe teammaat van Max een teammaat wordt of een gevaarlijke concurrent. Het is niet voor niks dat Hamilton niet wil dat Verstappen een teamgenoot van hem wordt. Veel meer dan de P2 zit er voor Max niet in met of zonder de hulp van de tweede rijder. Voor hem is Albon ideaal, daarmee is zijn stoel bij RBR verzekerd.
Ferrari ook?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn stoel zou bij elk team verzekerd zijn, elk team zou Verstappen erbij willen hebben.
Ideaal is een teamgenoot die net wat langzamer is, maar wel snel genoeg om rugdekking te verlenen aan Max ten op zichte van Mercedes.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een coureur die op sommige delen van het circuit sneller is, kan ook helpen. Dat was bij Ricciardo het geval, dan kun je ook profiteren van elkaar en op die manier de auto beter maken. Al werden die momenten steeds schaarser..quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ideaal is een teamgenoot die net wat langzamer is, maar wel snel genoeg om rugdekking te verlenen aan Max ten op zichte van Mercedes.
Die "gratis" pitstops die Mercedes bijvoorbeeld kreeg in Hongarije 2019 en 2020? Dat is juist wat je niet wil als team, en was ook niet nodig geweest als Gasly/Albon binnen het pit window van Mercedes bleven.
Het zal vast niet voor iedere Grand Prix noodzakelijk zijn, maar het is toch wel verrekte handig om achter de hand te hebben voor wanneer het nodig is.
Waarom ze Albon op de hards zetten is mij ook een raadsel.. elke coureur zegt dat er met die hards niet te rijden valt....quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:24 schreef bianconeri het volgende:
Was geen dag van RBR.
Tactiek bij Albon was maar raar. En Max die maar aan het janken was op de boordradio.
En RBR verliest echt alle geloofwaardigheid als Albon mag blijven. Die heeft echt niets goed gedaan deze race.
Buiten op de baan blijven dan.
Op een ronde gezet worden door je teamgenoot, man oh man.
Ook het excuus van geen vrije ruimte kan de deur uit. Werd gewoon door iedereen weggereden terwijl hij de ruimte had. Gasly bleef gewoon met Albon meerijden in een auto van het B-team.
Albon is een amateur in quali en qua racepace ook gewoon zeer slecht.
Bottas moet ook echt eens wat doen aan het starten. Daar heeft hij P2 verloren, want hij was gewoon sneller dan Max en verloor daar natuurlijk ook elke kans op P1.
Perez en Stroll oke, maar die missen wel echt wat racepace.
Gasly gewoon weer top hoor. Vettel ook prima gedaan.
Hamilton, laat weer zien waarom hij de allerbeste is.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ik begreep van Sky dat Albon een probleem zou hebben met het aantal beschikbare medium compounds.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:53 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Waarom ze Albon op de hards zetten is mij ook een raadsel.. elke coureur zegt dat er met die hards niet te rijden valt....
Ik zie eerlijk gezegd zo geen potentiële teamgenoten die het Verstappen moeilijk kunnen maken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Bang voor Helmut.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef beantherio het volgende:
Rijders als Albon en Gasly kunnen wel heel snel zijn, maar ze missen iets op de een of andere manier. Vechtlust of een bepaalde vorm van wilskracht ofzo. Of misschien oog voor detail? Ik weet niet wat het is.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op het laatst ook niet meer.
Eerst had Ric nog de overhand in de Q.
Maar de racepace van Max was in het begin al beter, en dat verschil werd alleen maar groter. Max heeft flinke stappen gemaakt, en ook Ricciardo zou op een flinke achterstand worden gereden.
Eigenlijk moet hij een teamgenoot hebben die het Verstappen makkelijker maakt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd zo geen potentiële teamgenoten die het Verstappen moeilijk kunnen maken.
Goed argument.quote:
Wel vervelend dat dit met bergen data bevestigd wordt. Terwijl het bij Ricciardo En zijn fans maar Bij roeptoeteren blijft. Ook nu hadden ze de pace weer om best of the rest te worden. En dan met P11 aankomen. Heeft hij al iemand de schuld kunnen geven?quote:
De beste keus zou zijn om Max naar Mercedes te laten gaan zodat ze zich realiseren dat ze gewoon een midfield auto hebben en Albon en de nieuwe rijder gewoon 4e - 8e worden 😆quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat zou dan op dit moment de beste keus zijn voor Red Bull toch Vettel?
Nee, maar als de tactiek er een was geweest om met een pitstop in plaats van twee van rood naar wit te switchen dan had ik de logica van die gok wel kunnen zien, nu was het gewoon een compleet mislukte stint voor Albon die daarop aan gekeken word.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Want Albon had echt iedereen zoek kunnen rijden op de harde band.
Albon moest naar hard omdat hij zelf na 7 ronden zijn banden opgerookt had. Bij de start was het ook helemaal niks.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Dit waren de beschikbare banden die iedereen over had.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik begreep van Sky dat Albon een probleem zou hebben met het aantal beschikbare medium compounds.
Hij heeft natuurlijk minimaal 1 extra set moeten gebruiken in de kwalificatie...
Maar dan zou hij wel de enige zijn geweest met dat probleem, daarom twijfel ik nog wel aan die verklaring.
Ik snap sowieso niet dat ze hem zo vroeg naar binnen haalden. Alweer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Albon had idd geen andere keuze zo te lezenquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dit waren de beschikbare banden die iedereen over had. [ twitter ]
Vraag me wel af waar dat extra setje medium heen is bij Albon. Staat ook niet bij used dus compleet afgeschreven?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Albon had idd geen andere keuze zo te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |