Ja weet ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die slaapt zo weer opnieuwTrust me
Ik dacht echt even dat ik een typo had gemaakt...quote:
Jij hebt ook weinig supermarkten in de buurt, geen Jumbo, geen Lidlquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OehAl heb ik ook weer niet echt een Lidl in de buurt, maar ik wil ze wel een keer proberen
Jaa Edsilia is leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Edsilia is echt een toffe vrouwHaar muziek ken ik niet goed genoeg, maar ze lijkt me echt een gezellige vrouw
Celine Dion had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het wel eens Celine Dion kan zijn.
Het was even weggezaktquote:
Nooouuuu met moeite hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef Meke het volgende:
3Js en toppers zullen we je ook vergeven @:molloot200
Veel plezier!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja weet ik![]()
Ik ben gewoon een enorm watje![]()
Ik ga nog ff serie kijken. Fijne avond nog!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik een typo had gemaakt...![]()
Rise Like a Phoenixquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over ABBA: The winner takes it all vind ik een van de meest James Bond-achtige nummers die het niet geweest is
Nee, maar wel aardig wat AH'squote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij hebt ook weinig supermarkten in de buurt, geen Jumbo, geen Lidl
Dit wordt nog wat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Celine Dion had ik nog niet eens aan gedachtVind ik niet per sé heel erg maar is ook zeker geen favoriet
Maar het is dus wel een vrij bekende, waarvan het een onpopulair mening is dat jij het niks vindt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Celine Dion had ik nog niet eens aan gedachtVind ik niet per sé heel erg maar is ook zeker geen favoriet
quote:
Het is toch niet Loreen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar het is dus wel een vrij bekende, waarvan het een onpopulair mening is dat jij het niks vindt?
Je bent wel erg nieuwsgierig hèquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar het is dus wel een vrij bekende, waarvan het een onpopulair mening is dat jij het niks vindt?
Wat is jouw muzieksmaak eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je bent wel erg nieuwsgierig hè
Ik maak me sowieso al vrij impopulair met m'n muzieksmaak vanavond dus ik weet niet of ik er nog heel veel meer bij kan hebben
Oeh gaan we weer een rondje onpopulaire meningen doen?quote:
Indie en obscuurquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is jouw muzieksmaak eigenlijk?
Als je niets met Mans Zelmerlow hebt mag je dat ook wel zeggen hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik maak me sowieso al vrij impopulair met m'n muzieksmaak vanavond dus ik weet niet of ik er nog heel veel meer bij kan hebben
Alexander Rybak wordt ook wel begrepen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je niets met Mans Zelmerlow hebt mag je dat ook wel zeggen hoor.
Niks mis met je muzieksmaak doorgaans hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat wel heeeeeel even aan Loreen te denken, maar dus toch nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
Euphoria is primaHebben we overigens ook nog gespeeld met m'n muziekvereniging een tijdje
Met rijst en vis kan je dingen maken die veel lekkerder zijn dan sushiquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Oeh gaan we weer een rondje onpopulaire meningen doen?![]()
Ja, daar lijkt me dit de perfecte avond voorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Oeh gaan we weer een rondje onpopulaire meningen doen?![]()
Valt wel mee. Alexander Rybak en Katrina and the Waves haat ik niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
Aan de suggesties kun je nu ook zien wie mensen zelf haten óf juist heel erg zouden vinden om te haten
ZINNINquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt me dit de perfecte avond voor
Óf waarvan ze dénken dat andere mensen het haten of juist heel erg zouden vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
Aan de suggesties kun je nu ook zien wie mensen zelf haten óf juist heel erg zouden vinden om te haten
Eigenlijk vrijwel alles wat niet mainstream is hahahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is jouw muzieksmaak eigenlijk?
Maar je zou het wel snáppen als iemand ze haatte?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alexander Rybak en Katrina and the Waves haat ik niet.
Oh Tim begon alquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
ZINNIN
Ik begin:
@:Dave wordt veel te vaak getagd voor veel te vergezochte dingen
Ja dat kan ook nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Óf waarvan ze dénken dat andere mensen het haten of juist heel erg zouden vinden
Zoals hierboven gedemonstreerdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
ZINNIN
Ik begin:
Nou preciesquote:
Die van jouquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dit jouw muzieksmaak of ben je die van mij al aan het omschrijven?
Eens!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
ZINNIN
Ik begin:
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eigenlijk vrijwel alles wat niet mainstream is hahahaAlthans, tegenwoordig niet. Heel veel indie, en dan de twintigduizend subsoorten die eronder vallen; indiefolk, indierock, etc. Verder sowieso veel rock en ook symphonische metal (maar bijna geen metal zelf zeg maar). Ook jazz vind ik heel fijn, en op zijn tijd ook wel reggae, funk of soul. Dat is wel zo'n beetje de samenvatting
Ik vind obscuur een heerlijk woord trouwens. Heb je verder niks aan, maar wilde het toch even vermelden.quote:
Deels. Alexander Rybak vindt niet iedereen leuk. En door het hoge puntenaantal wat overrated. Love Shine a Light kunnen mensen ook wat te zoetsappig vinden of te vaak gehoord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar je zou het wel snáppen als iemand ze haatte?
Nee ik vind sowieso niks mis aan mijn eigen muzieksmaakquote:
Eensquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind obscuur een heerlijk woord trouwens. Heb je verder niks aan, maar wilde het toch even vermelden.
Nee, maar ik ken ze nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee niet per se heel erg obscuur maar ik snap het als mensen vrij weinig kennen
Eensquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
La det swinge is maar een matig nummer
Ja dacht ik al dat het misschien niet eens heel unpopular was maar zocht gewoon een moment om het eens ter sprake te brengenquote:
Ach tegenwoordig hoor ik mijn muzieksmaak ook niet meer terug in de top 40. Terwijl dat vroegah wel het geval was. Dus zoveel zegt dat nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik vind sowieso niks mis aan mijn eigen muzieksmaakMaar het is eigenlijk alles wat je gaandeweg niet in de Top 40 terughoort
Vind het ook altijd wel interessant om dan te horen waar iemand zoal naar luistertquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik vind sowieso niks mis aan mijn eigen muzieksmaakMaar het is eigenlijk alles wat je gaandeweg niet in de Top 40 terughoort
Snapte ik destijds ook al nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
La det swinge is maar een matig nummer
Vind ik niet zo'n heel onpopulaire meningquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
ZINNIN
Ik begin:
En dan te bedenken dat het dezelfde schrijver is van Nocturnequote:
Rond 2015-2016 ontspoorde het voor mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig hoor ik mijn muzieksmaak ook niet meer terug in de top 40. Terwijl dat vroegah wel het geval was. Dus zoveel zegt dat niet
Dat heet ouder wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig hoor ik mijn muzieksmaak ook niet meer terug in de top 40. Terwijl dat vroegah wel het geval was. Dus zoveel zegt dat niet
Ja ik vind het ook heel leuk dat jij naar First Aid Kit lusitert ook want ik ken verder ook niemand die daarnaar luistert hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind het ook altijd wel interessant om dan te horen waar iemand zoal naar luistertZo ontdek je zelf ook weer veel nieuws
Dit vind ik een heel redelijke mening.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
Zal ook een poging doen. The Olsen Brothers hadden niet moeten winnen.
Denk Dave zelf ook nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n heel onpopulaire mening
Wauw dat heb je al wel erg vroegquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Rond 2015-2016 ontspoorde het voor mijIk ken ook meestal op feestjes alle "moderne" nummers in eerste instantie niet.
Dat heb ik dan deels nog wel, maar dat komt omdat op mijn werk de radio aanstaat. Of dat dergelijke nummers vaak genoeg op allerlei manieren voorbijkomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Rond 2015-2016 ontspoorde het voor mijIk ken ook meestal op feestjes alle "moderne" nummers in eerste instantie niet.
Maar wie dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
Die vind ik ook best topquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel leuk dat jij naar First Aid Kit lusitert ook want ik ken verder ook niemand die daarnaar luistert hoor
Ja nou ja hier thuis staat altijd Radio 2 aan, dan vang je af en toe wel een nieuw nummer op wat ook doorbreekt in Top 40's en zo, maar dat is echt mondjesmaatquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik dan deels nog wel, maar dat komt omdat op mijn werk de radio aanstaat. Of dat dergelijke nummers vaak genoeg op allerlei manieren voorbijkomen.
Deels waar. Maar ik luister ook naar moderne rockmuziek. Maar die zul je ook zelden terugvinden in de top 40.quote:
First Aid Kit is toch best bekend?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel leuk dat jij naar First Aid Kit lusitert ook want ik ken verder ook niemand die daarnaar luistert hoor
Hoewel ik het wel een van de betere vond dat jaar, had ik zelf veel liever Letland zien winnenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
Solo van Alsou. Maar buiten dat vind ik het een heel matig liedje.quote:
Ik had ze ook pas ontdekt door die commercialquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja toch wel? Ik dacht eigenlijk dat dat gewoon hoorde bij de puberteit, je eigen identiteit ontdekken, en daarbij ook je muzieksmaak en zoquote:
Ik ben top 40 muziek pas een jaar of 5 echt kwijt, beetje met de opkomst van nederrap en meuk als Femke Louisequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deels waar. Maar ik luister ook naar moderne rockmuziek. Maar die zul je ook zelden terugvinden in de top 40.
En daardoor ontdek je zelf ook weer nieuwe dingen. Door het online songcontest waar ik aan mee doe, heb ik deze Portugese groep nu ontdekt. Wat een nummer is dit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind het ook altijd wel interessant om dan te horen waar iemand zoal naar luistertZo ontdek je zelf ook weer veel nieuws
Over matige nummers gesproken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het dezelfde schrijver is van Nocturne
Ja uiteindelijk raakten wij dat dus op hetzelfde moment kwijtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben top 40 muziek pas een jaar of 5 echt kwijt, beetje met de opkomst van nederrap en meuk als Femke Louise
Op Radio 2 draaien ze dan nog wel eens de nummers waarvan ik begrijpen dat het hits zijn. Zo vind ik de nummers van Dua Lipa eigenlijk wel erg goed. Maar tegelijkertijd zijn er veel moderne artiesten waarvan ik de nummers niet eens zou herkennen, ondanks dat ik ze toch wel vaker gehoord heb. Arianna Grande bijvoorbeeld zou ik geen liedje van op kunnen noemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja hier thuis staat altijd Radio 2 aan, dan vang je af en toe wel een nieuw nummer op wat ook doorbreekt in Top 40's en zo, maar dat is echt mondjesmaat
Cee, neequote:
Op het werk hebben we vaak Studio Brussel aan staanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja hier thuis staat altijd Radio 2 aan, dan vang je af en toe wel een nieuw nummer op wat ook doorbreekt in Top 40's en zo, maar dat is echt mondjesmaat
Mwah, het grote publiek zal ze vooral kennen als 'dat bandje van die Renault-reclame', als ze al weten waar je het over hebtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
First Aid Kit is toch best bekend?
Eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Huzarensalde is gore, korrelige bende en mensen die het als avondmaal beschouwen zijn niet goed bij hun hoofd (zeker niet als ze wat blokjes appel hebben toegevoegd omdat dat 'lekker fris' is en zichzelf daarom heel creatief vinden)
Dat. Maar er is tegenwoordig ook heel erg veel van die 'niet aans de hand liftmuziek' die populair is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben top 40 muziek pas een jaar of 5 echt kwijt, beetje met de opkomst van nederrap en meuk als Femke Louise
Oh dit klinkt wel tof ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En daardoor ontdek je zelf ook weer nieuwe dingen. Door het online songcontest waar ik aan mee doe, heb ik deze Portugese groep nu ontdekt. Wat een nummer is dit.
Zeker. Sowieso natuurlijk te suf voor woorden dat ze er maar een paar woorden ingegooid hebben om het legaal te maken als deelnemer.quote:
Ja Ariana Grande kan ik dan weer wel!!! Denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op Radio 2 draaien ze dan nog wel eens de nummers waarvan ik begrijpen dat het hits zijn. Zo vind ik de nummers van Dua Lipa eigenlijk wel erg goed. Maar tegelijkertijd zijn er veel moderne artiesten waarvan ik de nummers niet eens zou herkennen, ondanks dat ik ze toch wel vaker gehoord heb. Arianna Grande bijvoorbeeld zou ik geen liedje van op kunnen noemen.
Met erg veel vervorming en autotunequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Maar er is tegenwoordig ook heel erg veel van die 'niet aans de hand liftmuziek' die populair is.
DEze heb ik even opgeslagen in mijn discover lijstje op spotify, thanks!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En daardoor ontdek je zelf ook weer nieuwe dingen. Door het online songcontest waar ik aan mee doe, heb ik deze Portugese groep nu ontdekt. Wat een nummer is dit.
Met zo weinig tekst komen is eigenlijk gewoon valsspelenquote:
Dat. Maar ook van die net niet beatjes of basslijntjes. Dan hoor ik zelfs nog liever Tino Martin en Emma Heesters die ik beide verschrikkelijk vind.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met erg veel vervorming en autotune
Die begreep ik ook nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het dezelfde schrijver is van Nocturne
Dan kom je al verder dan ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Ariana Grande kan ik dan weer wel!!! Denk ik
-One Last Time
-NASA
-Bang Bang
ok verder kom ik ook niet
quote:
Break Free, daarna moet ik het ook opzoekenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Ariana Grande kan ik dan weer wel!!! Denk ik
-One Last Time
-NASA
-Bang Bang
ok verder kom ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |