Niks mis met je muzieksmaak doorgaans hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je bent wel erg nieuwsgierig hè
Ik maak me sowieso al vrij impopulair met m'n muzieksmaak vanavond dus ik weet niet of ik er nog heel veel meer bij kan hebben
Ik zat wel heeeeeel even aan Loreen te denken, maar dus toch nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
Euphoria is primaHebben we overigens ook nog gespeeld met m'n muziekvereniging een tijdje
Met rijst en vis kan je dingen maken die veel lekkerder zijn dan sushiquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Oeh gaan we weer een rondje onpopulaire meningen doen?![]()
Ja, daar lijkt me dit de perfecte avond voorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Oeh gaan we weer een rondje onpopulaire meningen doen?![]()
Valt wel mee. Alexander Rybak en Katrina and the Waves haat ik niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
Aan de suggesties kun je nu ook zien wie mensen zelf haten óf juist heel erg zouden vinden om te haten
ZINNINquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt me dit de perfecte avond voor
Óf waarvan ze dénken dat andere mensen het haten of juist heel erg zouden vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
Aan de suggesties kun je nu ook zien wie mensen zelf haten óf juist heel erg zouden vinden om te haten
Eigenlijk vrijwel alles wat niet mainstream is hahahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is jouw muzieksmaak eigenlijk?
Maar je zou het wel snáppen als iemand ze haatte?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alexander Rybak en Katrina and the Waves haat ik niet.
Oh Tim begon alquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
ZINNIN
Ik begin:
@:Dave wordt veel te vaak getagd voor veel te vergezochte dingen
Ja dat kan ook nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Óf waarvan ze dénken dat andere mensen het haten of juist heel erg zouden vinden
Zoals hierboven gedemonstreerdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
ZINNIN
Ik begin:
Nou preciesquote:
Die van jouquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dit jouw muzieksmaak of ben je die van mij al aan het omschrijven?
Eens!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
ZINNIN
Ik begin:
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eigenlijk vrijwel alles wat niet mainstream is hahahaAlthans, tegenwoordig niet. Heel veel indie, en dan de twintigduizend subsoorten die eronder vallen; indiefolk, indierock, etc. Verder sowieso veel rock en ook symphonische metal (maar bijna geen metal zelf zeg maar). Ook jazz vind ik heel fijn, en op zijn tijd ook wel reggae, funk of soul. Dat is wel zo'n beetje de samenvatting
Ik vind obscuur een heerlijk woord trouwens. Heb je verder niks aan, maar wilde het toch even vermelden.quote:
Deels. Alexander Rybak vindt niet iedereen leuk. En door het hoge puntenaantal wat overrated. Love Shine a Light kunnen mensen ook wat te zoetsappig vinden of te vaak gehoord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar je zou het wel snáppen als iemand ze haatte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |