Ja weet ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die slaapt zo weer opnieuwTrust me
Ik dacht echt even dat ik een typo had gemaakt...quote:
Jij hebt ook weinig supermarkten in de buurt, geen Jumbo, geen Lidlquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OehAl heb ik ook weer niet echt een Lidl in de buurt, maar ik wil ze wel een keer proberen
Jaa Edsilia is leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Edsilia is echt een toffe vrouwHaar muziek ken ik niet goed genoeg, maar ze lijkt me echt een gezellige vrouw
Celine Dion had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het wel eens Celine Dion kan zijn.
Het was even weggezaktquote:
Nooouuuu met moeite hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef Meke het volgende:
3Js en toppers zullen we je ook vergeven @:molloot200
Veel plezier!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja weet ik![]()
Ik ben gewoon een enorm watje![]()
Ik ga nog ff serie kijken. Fijne avond nog!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik een typo had gemaakt...![]()
Rise Like a Phoenixquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over ABBA: The winner takes it all vind ik een van de meest James Bond-achtige nummers die het niet geweest is
Nee, maar wel aardig wat AH'squote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij hebt ook weinig supermarkten in de buurt, geen Jumbo, geen Lidl
Dit wordt nog wat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Celine Dion had ik nog niet eens aan gedachtVind ik niet per sé heel erg maar is ook zeker geen favoriet
Maar het is dus wel een vrij bekende, waarvan het een onpopulair mening is dat jij het niks vindt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Celine Dion had ik nog niet eens aan gedachtVind ik niet per sé heel erg maar is ook zeker geen favoriet
quote:
Het is toch niet Loreen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar het is dus wel een vrij bekende, waarvan het een onpopulair mening is dat jij het niks vindt?
Je bent wel erg nieuwsgierig hèquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar het is dus wel een vrij bekende, waarvan het een onpopulair mening is dat jij het niks vindt?
Wat is jouw muzieksmaak eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je bent wel erg nieuwsgierig hè
Ik maak me sowieso al vrij impopulair met m'n muzieksmaak vanavond dus ik weet niet of ik er nog heel veel meer bij kan hebben
Oeh gaan we weer een rondje onpopulaire meningen doen?quote:
Indie en obscuurquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is jouw muzieksmaak eigenlijk?
Als je niets met Mans Zelmerlow hebt mag je dat ook wel zeggen hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je bent wel erg nieuwsgierig hè
Ik maak me sowieso al vrij impopulair met m'n muzieksmaak vanavond dus ik weet niet of ik er nog heel veel meer bij kan hebben
Alexander Rybak wordt ook wel begrepen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je niets met Mans Zelmerlow hebt mag je dat ook wel zeggen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |