Nee ik vind sowieso niks mis aan mijn eigen muzieksmaakquote:
Eensquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind obscuur een heerlijk woord trouwens. Heb je verder niks aan, maar wilde het toch even vermelden.
Nee, maar ik ken ze nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee niet per se heel erg obscuur maar ik snap het als mensen vrij weinig kennen
Eensquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
La det swinge is maar een matig nummer
Ja dacht ik al dat het misschien niet eens heel unpopular was maar zocht gewoon een moment om het eens ter sprake te brengenquote:
Ach tegenwoordig hoor ik mijn muzieksmaak ook niet meer terug in de top 40. Terwijl dat vroegah wel het geval was. Dus zoveel zegt dat nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik vind sowieso niks mis aan mijn eigen muzieksmaakMaar het is eigenlijk alles wat je gaandeweg niet in de Top 40 terughoort
Vind het ook altijd wel interessant om dan te horen waar iemand zoal naar luistertquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik vind sowieso niks mis aan mijn eigen muzieksmaakMaar het is eigenlijk alles wat je gaandeweg niet in de Top 40 terughoort
Snapte ik destijds ook al nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
La det swinge is maar een matig nummer
Vind ik niet zo'n heel onpopulaire meningquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
ZINNIN
Ik begin:
@:Dave wordt veel te vaak getagd voor veel te vergezochte dingen
En dan te bedenken dat het dezelfde schrijver is van Nocturnequote:
Rond 2015-2016 ontspoorde het voor mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig hoor ik mijn muzieksmaak ook niet meer terug in de top 40. Terwijl dat vroegah wel het geval was. Dus zoveel zegt dat niet
Dat heet ouder wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig hoor ik mijn muzieksmaak ook niet meer terug in de top 40. Terwijl dat vroegah wel het geval was. Dus zoveel zegt dat niet
Ja ik vind het ook heel leuk dat jij naar First Aid Kit lusitert ook want ik ken verder ook niemand die daarnaar luistert hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind het ook altijd wel interessant om dan te horen waar iemand zoal naar luistertZo ontdek je zelf ook weer veel nieuws
Dit vind ik een heel redelijke mening.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
Zal ook een poging doen. The Olsen Brothers hadden niet moeten winnen.
Denk Dave zelf ook nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n heel onpopulaire mening
Wauw dat heb je al wel erg vroegquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Rond 2015-2016 ontspoorde het voor mijIk ken ook meestal op feestjes alle "moderne" nummers in eerste instantie niet.
Dat heb ik dan deels nog wel, maar dat komt omdat op mijn werk de radio aanstaat. Of dat dergelijke nummers vaak genoeg op allerlei manieren voorbijkomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Rond 2015-2016 ontspoorde het voor mijIk ken ook meestal op feestjes alle "moderne" nummers in eerste instantie niet.
Maar wie dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
Zal ook een poging doen. The Olsen Brothers hadden niet moeten winnen.
Die vind ik ook best topquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel leuk dat jij naar First Aid Kit lusitert ook want ik ken verder ook niemand die daarnaar luistert hoor
Ja nou ja hier thuis staat altijd Radio 2 aan, dan vang je af en toe wel een nieuw nummer op wat ook doorbreekt in Top 40's en zo, maar dat is echt mondjesmaatquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik dan deels nog wel, maar dat komt omdat op mijn werk de radio aanstaat. Of dat dergelijke nummers vaak genoeg op allerlei manieren voorbijkomen.
Deels waar. Maar ik luister ook naar moderne rockmuziek. Maar die zul je ook zelden terugvinden in de top 40.quote:
First Aid Kit is toch best bekend?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel leuk dat jij naar First Aid Kit lusitert ook want ik ken verder ook niemand die daarnaar luistert hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |