Hoewel ik het wel een van de betere vond dat jaar, had ik zelf veel liever Letland zien winnenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
Zal ook een poging doen. The Olsen Brothers hadden niet moeten winnen.
Solo van Alsou. Maar buiten dat vind ik het een heel matig liedje.quote:
Ik had ze ook pas ontdekt door die commercialquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel leuk dat jij naar First Aid Kit lusitert ook want ik ken verder ook niemand die daarnaar luistert hoor
Ja toch wel? Ik dacht eigenlijk dat dat gewoon hoorde bij de puberteit, je eigen identiteit ontdekken, en daarbij ook je muzieksmaak en zoquote:
Ik ben top 40 muziek pas een jaar of 5 echt kwijt, beetje met de opkomst van nederrap en meuk als Femke Louisequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deels waar. Maar ik luister ook naar moderne rockmuziek. Maar die zul je ook zelden terugvinden in de top 40.
En daardoor ontdek je zelf ook weer nieuwe dingen. Door het online songcontest waar ik aan mee doe, heb ik deze Portugese groep nu ontdekt. Wat een nummer is dit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind het ook altijd wel interessant om dan te horen waar iemand zoal naar luistertZo ontdek je zelf ook weer veel nieuws
Over matige nummers gesproken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het dezelfde schrijver is van Nocturne
Ja uiteindelijk raakten wij dat dus op hetzelfde moment kwijtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben top 40 muziek pas een jaar of 5 echt kwijt, beetje met de opkomst van nederrap en meuk als Femke Louise
Op Radio 2 draaien ze dan nog wel eens de nummers waarvan ik begrijpen dat het hits zijn. Zo vind ik de nummers van Dua Lipa eigenlijk wel erg goed. Maar tegelijkertijd zijn er veel moderne artiesten waarvan ik de nummers niet eens zou herkennen, ondanks dat ik ze toch wel vaker gehoord heb. Arianna Grande bijvoorbeeld zou ik geen liedje van op kunnen noemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja hier thuis staat altijd Radio 2 aan, dan vang je af en toe wel een nieuw nummer op wat ook doorbreekt in Top 40's en zo, maar dat is echt mondjesmaat
Cee, neequote:
Op het werk hebben we vaak Studio Brussel aan staanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja hier thuis staat altijd Radio 2 aan, dan vang je af en toe wel een nieuw nummer op wat ook doorbreekt in Top 40's en zo, maar dat is echt mondjesmaat
Mwah, het grote publiek zal ze vooral kennen als 'dat bandje van die Renault-reclame', als ze al weten waar je het over hebtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
First Aid Kit is toch best bekend?
Eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Huzarensalde is gore, korrelige bende en mensen die het als avondmaal beschouwen zijn niet goed bij hun hoofd (zeker niet als ze wat blokjes appel hebben toegevoegd omdat dat 'lekker fris' is en zichzelf daarom heel creatief vinden)
Dat. Maar er is tegenwoordig ook heel erg veel van die 'niet aans de hand liftmuziek' die populair is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben top 40 muziek pas een jaar of 5 echt kwijt, beetje met de opkomst van nederrap en meuk als Femke Louise
Oh dit klinkt wel tof ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En daardoor ontdek je zelf ook weer nieuwe dingen. Door het online songcontest waar ik aan mee doe, heb ik deze Portugese groep nu ontdekt. Wat een nummer is dit.
Zeker. Sowieso natuurlijk te suf voor woorden dat ze er maar een paar woorden ingegooid hebben om het legaal te maken als deelnemer.quote:
Ja Ariana Grande kan ik dan weer wel!!! Denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op Radio 2 draaien ze dan nog wel eens de nummers waarvan ik begrijpen dat het hits zijn. Zo vind ik de nummers van Dua Lipa eigenlijk wel erg goed. Maar tegelijkertijd zijn er veel moderne artiesten waarvan ik de nummers niet eens zou herkennen, ondanks dat ik ze toch wel vaker gehoord heb. Arianna Grande bijvoorbeeld zou ik geen liedje van op kunnen noemen.
Met erg veel vervorming en autotunequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Maar er is tegenwoordig ook heel erg veel van die 'niet aans de hand liftmuziek' die populair is.
DEze heb ik even opgeslagen in mijn discover lijstje op spotify, thanks!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En daardoor ontdek je zelf ook weer nieuwe dingen. Door het online songcontest waar ik aan mee doe, heb ik deze Portugese groep nu ontdekt. Wat een nummer is dit.
Met zo weinig tekst komen is eigenlijk gewoon valsspelenquote:
Dat. Maar ook van die net niet beatjes of basslijntjes. Dan hoor ik zelfs nog liever Tino Martin en Emma Heesters die ik beide verschrikkelijk vind.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met erg veel vervorming en autotune
Die begreep ik ook nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het dezelfde schrijver is van Nocturne
Dan kom je al verder dan ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Ariana Grande kan ik dan weer wel!!! Denk ik
-One Last Time
-NASA
-Bang Bang
ok verder kom ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |