SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Maar ja, de mense daar hè..quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Al kan ik de laatste jaren niet echt meer een goede vinden. Die zijn in Frankrijk een stuk beter.
Net Brabanders.quote:
Ik vind dat echt verschrikkelijk he, zo'n ding uitruimenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb eerst even de vaatwasser uitgeruimd maar er was nog steeds geen nieuw deeltje.
Daar kan ik geen enkele uitspraak over doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, misschien was Dave's apparaat een beetje te groot
Die houden we erin. Heeft Jobi de Lapo? Dan kun je ondertussen rustig je vaat opruimen of je was ophangen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb eerst even de vaatwasser uitgeruimd maar er was nog steeds geen nieuw deeltje.
Altijd beter dan met de hand afwassenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt verschrikkelijk he, zo'n ding uitruimen
Klopt.quote:
Ja das waar. Maar vroeger vond ik afwassen klote en nu de vaat in en uitruimenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Altijd beter dan met de hand afwassen![]()
Al heb ik wel hele coole Ikea afwasborstels.
First world strugglesquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja das waar. Maar vroeger vond ik afwassen klote en nu de vaat in en uitruimen
In de winter vind ik afwassen vaak niet erg, dan is het water lekker warmquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja das waar. Maar vroeger vond ik afwassen klote en nu de vaat in en uitruimen
Dat is dan wel weer van korte duurquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In de winter vind ik afwassen vaak niet erg, dan is het water lekker warm
Die bleef in een keer weg van school en niemand wist waarof ze was gebleven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk wel eens aan Monica, die woonde in de straat op nummer 7.
Die hete walm ineens in je gezichtquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt verschrikkelijk he, zo'n ding uitruimen
@D....quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hete walm ineens in je gezicht
Prachtig hèquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die bleef in een keer weg van school en niemand wist waarof ze was gebleven.
Noouuhoooouuuhoouuuu ik doe het de laatste tijd heel goed!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die houden we erin. Heeft Jobi de Lapo? Dan kun je ondertussen rustig je vaat opruimen of je was ophangen.
@Davequote:
Truequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In de winter vind ik afwassen vaak niet erg, dan is het water lekker warm
Haha ja nu helemaal met die hitte een verschrikking.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hete walm ineens in je gezicht
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd Lapoquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Noouuhoooouuuhoouuuu ik doe het de laatste tijd heel goed!
quote:
Het is geen wedstrijd hierquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd Lapo
Die zou jij altijd reglementair verliezen met 3 - 0 wegens te laat komen opdagen.quote:
Trustenquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is bij jou iig wel gebleken.
Daar heeft ze dan wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:40 schreef Cyan9 het volgende:
Jobi is meer van het "hardlopers zijn doodlopers" principe.
Hou op met mequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zou jij altijd reglementair verliezen met 3 - 0 wegens te laat komen opdagen.
Of het veld niet kunnen vinden.
Nou ja ik moet wel opletten natuurlijk. Aangezien jij aan dezelfde kant van het grote ESF bed ligtquote:
Ja ik tyf je eraf als je moeilijk doetquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja ik moet wel opletten natuurlijk. Aangezien jij aan dezelfde kant van het grote ESF bed ligt
Ik denk eerder andersom. Meer kracht en meer gewichtquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik tyf je eraf als je moeilijk doet
Deze heb ik 30 jaar niet gehoord ofzoquote:
Er zijn tijden in het leven dat dat 'Verliefd' een hoop gevoelens heel goed verwoordt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deze heb ik 30 jaar niet gehoord ofzo![]()
Zo'n deuntje dat af en toe in je hoofd zit en geen idee wie het zong... zij dus ook
Maar serieus wel een onderschatte groep, leuke nummers uitgebracht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn tijden in het leven dat dat 'Verliefd' een hoop gevoelens heel goed verwoordt.
Dat zou je niet verwachten van zulke complexe liedjesschrijvers he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn tijden in het leven dat dat 'Verliefd' een hoop gevoelens heel goed verwoordt.
Trustenquote:
Jij weet niet hoe sterk ik ben en hoeveel ik weegquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. Meer kracht en meer gewicht
Sowieso minder dan ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe sterk ik ben en hoeveel ik weeg
Trusten!quote:
Ja hoor, het ging nu beterquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
Hoe was toneel eigenlijk @:Aoibhin? Was het nu al wat beter uit te houden met de hitte?
VOF de Kunst is voor mij jeugdsentiment.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, het ging nu beterOok omdat het 's avonds was en toch een stuk koeler; we waren allemaal meer alert.
Leuke liedjes ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
VOF de Kunst is voor mij jeugdsentiment.
Jaquote:
Dit is een fijn nummer ja. En later Crowded House ook prima.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 01:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
YT komt nu met deze:
Sowieso fan van Crowded House en ander werk van de Finn broertjes.
Jammer alleen dat ze onderling niet altijd fan van elkaar zijn
40 jaar later kan Tim het nog steedsquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 01:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is een fijn nummer ja. En later Crowded House ook prima.
quote:Now I'm towing my car, there's a hole in the roof
My possessions are causing me suspicion but there's no proof
In the paper today tales of war and of waste
But you turn right over to the T.V. page
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 01:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
40 jaar later kan Tim het nog steeds
Trustenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 01:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wil morgenochtend nog even wat klussen voordat het écht warm wordt dus zal ook gaan slapen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 01:19 schreef Redefine het volgende:
Dan ben ik de laatste, om dan het licht uit te doen. Of Jobi moet er nog zijn.
Dan laat ik het licht nog aanquote:
Ik laat het licht denk ik sowieso maar aan. We willen geen inbrekersquote:
Hier gaat het nu wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 01:20 schreef Redefine het volgende:
Bij jou nog een beetje uit te houden met de warmte?
Ja maar al die muggen danquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik laat het licht denk ik sowieso maar aan. We willen geen inbrekers
Ah dat scheelt. Hier is het bijna 30 graden binnen. Maar door de ventilator nog wel te doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier gaat het nu wel jaWel warm, maar aangename warmte
Ah lekker! Hier dus ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 01:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dat scheelt. Hier is het bijna 30 graden binnen. Maar door de ventilator nog wel te doen.
Altijd blijven liggen als je de keuze hebtquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zal ik gaan opstaan, of nog even blijven liggen? Zolang ik niet beweeg, is het nog wel uit te houden.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:11 schreef Dave het volgende:
Voor wie was het laatst ook weer te laat om naar boven te rennen om te photoshoppen? Het hoeft in ieder geval niet meer...
[ twitter ]
Ik vind het alweer te warm worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Altijd blijven liggen als je de keuze hebt
Ik twijfel of ik nog een rondje ga fietsen of helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:59 schreef ijs_beer het volgende:
Vanmorgen lekker vroeg op gestaan om even op de racefiets te rijden. Anders sport ik helemaal niet meer met dit weer. Was wel even lekker zo, om met 20-25 graden even buiten te kunnen zijn.
Nu tijd om in de kakken.
Nu kan het nog wel. Na 11.00 wordt het te warm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nog een rondje ga fietsen of helemaal niet meer.
Nu gaat het al wel snel warmer worden natuurlijk. Maar even kort zou nog best moeten gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nog een rondje ga fietsen of helemaal niet meer.
Ik heb een kort knooppuntenrondje gemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nu gaat het al wel snel warmer worden natuurlijk. Maar even kort zou nog best moeten gaan.
Wat doe jij zo vroeg opquote:
Dat doe ik dan ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Altijd blijven liggen als je de keuze hebt
Ik las Gary More, maar die leeft niet meer, die dat kon niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:49 schreef usagi414 het volgende:
Lekker wakker worden op deze manier. Goedemorgen
[ facebook ]
M'n schema is helemaal naar de vaantjes. Maar ik ben ook vroeger gaan slapen dus heb wel genoeg slaap gehad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat doe jij zo vroeg op![]()
Ik zit nog in de wachtkamer. Wat haat ik dat het uitloopt.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n schema is helemaal naar de vaantjes. Maar ik ben ook vroeger gaan slapen dus heb wel genoeg slaap gehad.
Succes zoni
Straks herkennen we je niet meer terugquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n schema is helemaal naar de vaantjes. Maar ik ben ook vroeger gaan slapen dus heb wel genoeg slaap gehad.
Succes zoni
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja zegMoeten we de knokploeg erop afsturen?
En naar Spanje op vakantie gaatquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:19 schreef Aoibhin het volgende:
Dat @:Strani ineens hartstikke Nederlands om 18:00 aan de AVG zit ofzo
Dat is nog wel een paar stappen verwijderd maar ik durf niks meer uit te sluitenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:19 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En naar Spanje op vakantie gaat
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En naar Spanje op vakantie gaat
Ik vind dit enigszins engigquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is nog wel een paar stappen verwijderd maar ik durf niks meer uit te sluiten![]()
Eigen hagelslag, pindakaas en aardappels mee, want je weet het daar maar nooitquote:
Nederlandse pindakaas heb ik nu ook alquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eigen hagelslag, pindakaas en aardappels mee, want je weet het daar maar nooit
Uit eten bij Broodje Amsterdam. Lekker aan de kaassoufflé en bitterballen.quote:
Daar kun je zeker heel goed patat van makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederlandse pindakaas heb ik nu ook al![]()
Maar aardappelen koop ik gewoon Spaanse
Niet verbrand maar ik heb gisteren nog een frikandel speciaal en een patat oorlog gehadquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wacht nog![]()
@:strani je gaat wel roodverbrand frikandellen eten bij Friet van Piet?
Absoluutquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar kun je zeker heel goed patat van maken
Aangezien ik dat nooit doe, moet iemand dat corrigeren. Daar is @Strani dan voor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:19 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 10 augustus 2020
Plaats / aantal berichten / gebruiker
26. 091 @Strani
28. 090 Meke
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Klik hier voor meer stats
Toch te vroeg weg gegaan.quote:
En niks geen gezeik met siësta en winkels die niet open zijn, want we betalen toch gewoon voor de vakantie!?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eigen hagelslag, pindakaas en aardappels mee, want je weet het daar maar nooit
Ik ben gewoon ruim voor Jobi geëindigdquote:
Ja precies, @Strani wordt onze excuus-Nederlanderquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien ik dat nooit doe, moet iemand dat corrigeren. Daar is @:Strani dan voor.
Hoera!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:30 schreef Arizona het volgende:
Hij is er! Here we go. Dochter is nu eerst
Ik had een levenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ruim voor Jobi geëindigd
Dat gelooft werkelijk niemandquote:
Nou ja zeg gun die bouwvakkers hun pleziertjequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:33 schreef Aoibhin het volgende:
100% en 3 stuks
Zometeen ga ik meer uittrekken, maar de bouwvakkers zijn er nu
Jawel hoor! Half Utrecht bang maken met mijn Janis Joplin interpretatie, en daarna borrelen met acteursquote:
Neeeeeeeequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja zeg gun die bouwvakkers hun pleziertjeDie moeten al in die bloedhitte werken.
Ah vandaar dat al die trauma helicopters allemaal naar Utrecht moesten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel hoor! Half Utrecht bang maken met mijn Janis Joplin interpretatie, en daarna borrelen met acteurs
Alsof het niet Awkward zou zijn als ze je niet zouden kennenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeeeeeeeDit is awkward. Het zijn ook nog eens vrienden van mijn ouders die me nog kennen van toen ik klein was
Ja, maar tegen die tijd was ik al weggefietstquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah vandaar dat al die trauma helicopters allemaal naar Utrecht moesten.
Dat óók, maar wel minderquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsof het niet Awkward zou zijn als ze je niet zouden kennen
Hij ook geen pottenkijkers, want bouwvakkers zijn wegquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:41 schreef Redefine het volgende:
Hier geen pottenkijkers, dus straks kan ik gewoon naar 0 stuks gaan om te douchen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij ook geen pottenkijkers, want bouwvakkers zijn weg
Gelukkig hier een tuin waar ook geen pottenkijkers kunnen kijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:50 schreef Redefine het volgende:
En dan daarna naar buiten. Daar is het koeler dan binnen
Dat scheelt. Dat kan hier niet. Kan ik jouw tuin lenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig hier een tuin waar ook geen pottenkijkers kunnen kijken
Geen dank.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 06:37 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen, het is me te heet om alle 43 Davejes te checken, maar toch dank.
Joh, één sok minder kan wel toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:33 schreef Aoibhin het volgende:
100% en 3 stuks
Zometeen ga ik meer uittrekken, maar de bouwvakkers zijn er nu
Zeg, dit is nou net de eerste dag in maanden dat ik weer eens op kantoor benquote:
Moet je wel genoegen nemen met een Jobi die in een zwembadje dobbertquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat scheelt. Dat kan hier niet. Kan ik jouw tuin lenen![]()
Mijn voeten moeten toch echt wel bedekt zijn hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Joh, één sok minder kan wel toch?
Die sok is cruciaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Joh, één sok minder kan wel toch?
Als het maar koel isquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet je wel genoegen nemen met een Jobi die in een zwembadje dobbert
Dan daar de temperatuur naar nul.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeg, dit is nou net de eerste dag in maanden dat ik weer eens op kantoor ben
Tijd om de verrekijker erbij te pakkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:41 schreef Redefine het volgende:
Hier geen pottenkijkers, dus straks kan ik gewoon naar 0 stuks gaan om te douchen
Ze zouden daar ook wel raar opkijken in de wachtkamer als je het minder zou doenquote:
Dan toch maar wegblijven bij het raam.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Tijd om de verrekijker erbij te pakken
Fijn dat het achter de rug is!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:00 schreef Arizona het volgende:
Ik heb het weer gehad
Had alleen één plekje waar het tandvlees bloedde, daar moest ik beter stokeren
Nu weer op adem komen.
We gaan vandaag voor het eerst onze stoomoven uitproberen![]()
Vanmiddag komt de vaatwasser eindelijk, dus maakt veel afwas niet meer uit.
Ik ga nu een recept zoeken!
IJskoudquote:
Natuurlijk tellen schoenen mee. Maar die tel je net als sokken per paar, niet per stuk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:06 schreef Cyan9 het volgende:
Tellen schoenen mee? Dan zit ik ook op 7..
En 54%.
Ik ben onderwegquote:
Wat ingewikkeld.. Dan zit ik op vijf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Natuurlijk tellen schoenen mee. Maar die tel je net als sokken per paar, niet per stuk.
Goed om te horen. Veel plezier met de stoomoven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:00 schreef Arizona het volgende:
Ik heb het weer gehad
Had alleen één plekje waar het tandvlees bloedde, daar moest ik beter stokeren
Nu weer op adem komen.
We gaan vandaag voor het eerst onze stoomoven uitproberen![]()
Vanmiddag komt de vaatwasser eindelijk, dus maakt veel afwas niet meer uit.
Ik ga nu een recept zoeken!
Aan de andere kant. Iedereen moet lekker tellen zoals hij/zijn zelf wil.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat ingewikkeld.. Dan zit ik op vijf.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Samba zit enorm te kermen hier. Arm beestje
Ja zeg, wat zijn dit voor verwarrende praktijken met deze hitte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Iedereen moet lekker tellen zoals hij/zijn zelf wil.
Hey, die staat niet in mijn straatquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddeemorgen
[ afbeelding ]
Wel een lekkere temperatuur om dat uit te proberen ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:00 schreef Arizona het volgende:
We gaan vandaag voor het eerst onze stoomoven uitproberen
Chaos overal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja zeg, wat zijn dit voor verwarrende praktijken met deze hitte.
quote:
Ook niet in die van mijquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hey, die staat niet in mijn straat
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan toch maar wegblijven bij het raam.
quote:
Inmiddels ligt ze rustig in de vensterbank achter me. Geen idee of het daar echt koeler is, maar het is wel een raam die niet op de zon is gericht.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:15 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen![]()
IJskoffie voor jullie allemaal:
[ afbeelding ]
Het is buiten één en al stoomovenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Wel een lekkere temperatuur om dat uit te proberen ja.
quote:
Hier ook al nietquote:
Ah gelukkig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inmiddels ligt ze rustig in de vensterbank achter me. Geen idee of het daar echt koeler is, maar het is wel een raam die niet op de zon is gericht.
Nou vooruit, omdat je zo zielig kijkt ga ik speciaal voor jou wel even voor het raam staan.quote:
Af en toe komt haar koppie even tussen de gordijnen door om me een kopje te gevenquote:
Ze staan bij mij in de straat. Maar ik ben geen lidquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Af en toe komt haar koppie even tussen de gordijnen door om me een kopje te gevenBonkt er ineens iets tegen mijn achterhoofd aan
Het zal zeker wel benauwd zijn. Nog knap dat je dat gefietst hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van rondje fietsen. Het is vies benauwd.Dit keer 26,95 km gefietst.
Kan je ze overtuigen door je lid te laten zien?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze staan bij mij in de straat. Maar ik ben geen lid
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je ze overtuigen door je lid te laten zien?
Gisteren iets van 56% en 73% luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal zeker wel benauwd zijn. Nog knap dat je dat gefietst hebt.
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je ze overtuigen door je lid te laten zien?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Elke keer als ik mijn bril fatsoenlijk schoonmaak ben ik daarna verbaasd over hoe scherp ik alles weer kan zien
Vooral die luchtvochtigheid jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren iets van 56% en 73% luchtvochtigheid.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Elke keer als ik mijn bril fatsoenlijk schoonmaak ben ik daarna verbaasd over hoe scherp ik alles weer kan zien
Er gaat dus elke keer weer een wereld voor je open.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even zwaaien met je derde been danquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze staan bij mij in de straat. Maar ik ben geen lid
Maar goed dat je het gedaan hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van rondje fietsen. Het is vies benauwd.Dit keer 26,95 km gefietst.
quote:
Ik zag procenten en moest gelijk aan iets anders denkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren iets van 56% en 73% luchtvochtigheid.![]()
quote:
Procentenpolonaisequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zag procenten en moest gelijk aan iets anders denken
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
NeeIedereen is nu rijk behalve ik.
Hier ook. Tijdens het fietsen waren het er nog 5.quote:
Echt hé. Andere winnaar was degene Dagobert D.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het zijn ook altijd dezelfden...
Twee telefoons.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dik aangekleed voor een stuk fietsenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook. Tijdens het fietsen waren het er nog 5.
Valt toch wel mee. 2 sokken, onderbroek, broekje en shirt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dik aangekleed voor een stuk fietsen
Samequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh telt sokken als twee aparte dingen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Valt toch wel mee. 2 sokken, onderbroek, broekje en shirt.
Zijn het toch ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh telt sokken als twee aparte dingen?
Heb jij dan ook dat op de dag dat je je bril schoonmaakt het meteen begint te regenen of er een dikke zweetdruppel op valt waardoor het allemaal voor niets leek te zijn?quote:
Ik zweet niet, ik gloeiquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij dan ook dat op de dag dat je je bril schoonmaakt het meteen begint te regenen of er een dikke zweetdruppel op valt waardoor het allemaal voor niets leek te zijn?
Je moet je eten en drinken opeten en drinken hè. Niet over je bril heen gooienquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zweet niet, ik gloei![]()
Maar mijn bril is sowieso standaard na een uur weer vies, wat ik ook doe
Dat ookquote:
100quote:
Nee, dat hoop ik niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
100![]()
Nee, niet honderd kledingstukken
Je had de pan ook even buiten in de zon kunnen zetten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
Uitgerekend nu sta ik nasi te wokkenMaar anders verleppen de groenten
Zongedroogde nasi is ook weer niet de bedoelingquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Je had de pan ook even buiten in de zon kunnen zetten.
Werkt met tomaten ook heel goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zongedroogde nasi is ook weer niet de bedoeling
Met een chip zodat Putin je overal kan volgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:54 schreef Dave het volgende:
Rusland claimt een corona-vaccin te hebben.
Persoonlijk wacht ik nog wel even.
Er zitten paddenstoelen, wortel, prei en taugé in, geen tomaten!quote:
En iets van rijst neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zitten paddenstoelen, wortel, prei en taugé in, geen tomaten!
Nee zonder rijst; dit is een nieuw soort interpretatiequote:
Dan kunnen er ook wel tomaten in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee zonder rijst; dit is een nieuw soort interpretatie
Ja ehhh géén idee waarom, maar Rusland vertrouw je toch wat minder snel he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:54 schreef Dave het volgende:
Rusland claimt een corona-vaccin te hebben.
Persoonlijk wacht ik nog wel even.
Waarom heeft hij dan glazen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet je eten en drinken opeten en drinken hè. Niet over je bril heen gooien
Neenquote:
En tomaten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
Nasi is wel echt lekker gewordenLekker nog roerei en gebakken uitjes er doorheen gegooid
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is aan het afkoelen buiten.
Nog maar slechts 25 graden, gevoelstemperatuur nog wel 29.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:36 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja toch! We hoeven alleen maar het spul erin te zetten, de airco uit te doen en wachten maarquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Wel een lekkere temperatuur om dat uit te proberen ja.
Hier om 17.00 uur schijnt. Mag van mij wat later, anders moet ik in m'n eentje de partytent die we tegen de zon hebben laten staan opruimen.quote:
Je gaat me niet zover krijgenquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja Samba doet erg appelig nu. Weet niet of het echt door de hitte komt, maar ze doet vreemd. Hindi en Sheba zijn nergens te bekennen. Het lastige met buitenkatten is dat je nooit echt zeker weet of ze buiten wel een fijn koel plekje hebben gevondenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja toch! We hoeven alleen maar het spul erin te zetten, de airco uit te doen en wachten maar
@:aobhin heeft je kat zoveel last van de warmte? Merk aan onze kat dat hij nu heel veel beneden zit en slaapt (waar het dus koel is) terwijl hij anders vaak overdag boven gaat slapen. Jij ook veel plezier met kokkerellen!
Hier is het heel heet buiten, ook ongelooflijk plakweer vergeleken met de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sneu, hopelijk knapt ze snel weer op. Drinkt ze wel genoeg met dit warme weer, dat is ook wel belangrijk voor katten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Samba doet erg appelig nu. Weet niet of het echt door de hitte komt, maar ze doet vreemd. Hindi en Sheba zijn nergens te bekennen. Het lastige met buitenkatten is dat je nooit echt zeker weet of ze buiten wel een fijn koel plekje hebben gevonden
Ja, dat nog wel inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is het heel heet buiten, ook ongelooflijk plakweer vergeleken met de afgelopen dagen.
[..]
We hebben in de voortuin, de achtertuin en binnen bakken water neergezet, dus ze kunnen die amper missen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is het heel heet buiten, ook ongelooflijk plakweer vergeleken met de afgelopen dagen.
[..]
Sneu, hopelijk knapt ze snel weer op. Drinkt ze wel genoeg met dit warme weer, dat is ook wel belangrijk voor katten.
Wij hebben ijsjes voor onze kat gemaakt![]()
. Beetje natvoer gemengd met water en in een ijsblokjesvormpje
Vindt hij heerlijk en zo krijgt hij net wat extra vocht binnen.
Dat moet wel goedkomen danquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben in de voortuin, de achtertuin en binnen bakken water neergezet, dus ze kunnen die amper missen.
De convectieve neerslag die ontstaat na warm weer, die ontstaan in korte tijd, de neerslag is vaak is van korte duur, intensief en heel plaatselijk. De weerapp kunnen dat niet echt goed weergeven per plaats. Het ene model voorspelt in dorp 1 wel iets maar dorp 2 10km verder op niet, terwijl ze evenveel kans hebben op buien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:12 schreef molloot200 het volgende:
Hier zowel vandaag als morgen 0 mm verwacht
In dat geval van het binnenland zit ik dus wel goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:18 schreef Momo het volgende:
[..]
De convectieve neerslag die ontstaat na warm weer, die ontstaan in korte tijd, de neerslag is vaak is van korte duur, intensief en heel plaatselijk. De weerapp kunnen dat niet echt goed weergeven per plaats. Het ene model voorspelt in dorp 1 wel iets maar dorp 2 10km verder op niet, terwijl ze evenveel kans hebben op buien.
Binnenland heeft wel meer kans vanavond zo te zien.
In dat geval kun je ze ook in de vaatwasser zetten. Net zoals je verrekijkerquote:
Andere wet: mijn woonplaats piest bijna altijd naast de pot. Mijn werkplaats heeft verl vaker harde regen en onweer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:18 schreef Momo het volgende:
[..]
De convectieve neerslag die ontstaat na warm weer, die ontstaan in korte tijd, de neerslag is vaak is van korte duur, intensief en heel plaatselijk. De weerapp kunnen dat niet echt goed weergeven per plaats. Het ene model voorspelt in dorp 1 wel iets maar dorp 2 10km verder op niet, terwijl ze evenveel kans hebben op buien.
Binnenland heeft wel meer kans vanavond zo te zien.
Kan je dit bij alle anderen hier ook nog even installeren voor de hittegolf voorbij is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
32,8 graden buiten en geen regen in zicht
Wel een raamluik voor de airco gemaakt vanochtend, was nog wel te doen in de schaduw.
Binnen:
[ afbeelding ]
Buiten:
[ afbeelding ]
Het zit binnen met 2 grendels vast maar morgenochtend monteer ik er nog even 2 bij.
Dan kan het de hele zomer blijven zitten zonder extra risico op inbraak
Misschien geef ik 'm ook nog wel een likje verf als het wat koeler is.
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je dit bij alle anderen hier ook nog even installeren voor de hittegolf voorbij is?
Your biggest fanquote:
Aviator.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zat een vlekje op m'n scherm, wat zeg je?
@D...quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs daar ben je laat mee.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Kreatorquote:
quote:
Prima geregeldquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
32,8 graden buiten en geen regen in zicht
Wel een raamluik voor de airco gemaakt vanochtend, was nog wel te doen in de schaduw.
Binnen:
[ afbeelding ]
Buiten:
[ afbeelding ]
Het zit binnen met 2 grendels vast maar morgenochtend monteer ik er nog even 2 bij.
Dan kan het de hele zomer blijven zitten zonder extra risico op inbraak
Misschien geef ik 'm ook nog wel een likje verf als het wat koeler is.
Daar zit geen V inquote:
Klopt wel. En vliegtuig verplaatst meer lucht dan een ventilator.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan heeft ze dat andere ook niet meer nodig.
Wel een Dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |