SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Dit is echt zo'n; ik weet dat ik gelijk heb, maar wil je niet compleet afvallenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar zo heb ik het dus begrepen
Trumpquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trump weet al dat het om een bom ging.
Jij bent de Maggie MacNeal van deze reeksquote:
Ik had het van Tweakers, maar dat bericht is wat onduidelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor zover ik het begrepen heb, wordt Star een soort afgeslankte versie van Hulu. Star heeft dan basically de Disneycontent die ook op Hulu te vinden is. Hulu komt dus niet naar de rest van de wereld, Star wel.
Maar zo heb ik het dus begrepen
Ja die ondergrondse hebben ze nu net een jaar geleden overal hier genstalleerd en is een straat verderop.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:55 schreef Dave het volgende:
Is die zo ver dat je het eerst opspaart in je eigen kliko?
Alleen restafval mag bij ons in de ondergrondse, de pmd kliko wordt eens in de 2 weken opgehaald. Gelukkig is ie nog nooit zelf naar de straat gewandeld.
Ik zag 'm voorbij komen op twitter ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deze is wel geniaal trouwens, leuke montage van het recente HBO interview
Weet niet of hij al voorbij gekomen is?
[ twitter ]
Hmm, weet niet of dat zo snel gaat. Ik gooi de boel meestal meteen buiten in de kliko.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:31 schreef Prisha het volgende:
Ik weet dat ik van de week een keer haast had en dat niet gedaan aan. In het puntje van dat ding kunnen weleens resten achterblijven. Ik denk dat vliegjes dat hebben gevonden. Zou niet weten wat het anders kan zijn want de rest van het plastic is enkel verpakkingsmateriaal van groentje of andere niet-voedingsdingen.
Ik begrijp het niet helemaal. Zou je het iets uitgebreider kunnen opschrijven?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die ondergrondse hebben ze nu net een jaar geleden overal hier genstalleerd en is een straat verderop.
De restafval gaat in de ondergrondse, de plastic en het GFT wordt 1x per 2 weken opgehaald in de eigen kliko en papier 1x in de 4 weken.
Ik heb weinig restafval, heb dat ding ook nooit gebruikt. Het meest is plastic en papier. En dan GFT hoewel ik daarvan veel op de eigen compost doe. Die maden...ik denk dat ik weet waar het vandaan komt. Mijn hondenvoer zit in een soort plastic omhulsel. Die snij ik altijd doormidden en dan krijgt ze daar gedurende een paar dagen wat van. Als het op is, dan spoel ik het onder de kraan af en laat het drogen, zodat er geen vleesresten inzitten en geen geur, en dan gaat ie in de plastic kliko.
Ik weet dat ik van de week een keer haast had en dat niet gedaan aan. In het puntje van dat ding kunnen weleens resten achterblijven. Ik denk dat vliegjes dat hebben gevonden. Zou niet weten wat het anders kan zijn want de rest van het plastic is enkel verpakkingsmateriaal van groentje of andere niet-voedingsdingen.
Het zijn vast nomaden, die leggen altijd veel afstand af en doen ook diverse vuilcontainers aan op hun route.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die ondergrondse hebben ze nu net een jaar geleden overal hier genstalleerd en is een straat verderop.
De restafval gaat in de ondergrondse, de plastic en het GFT wordt 1x per 2 weken opgehaald in de eigen kliko en papier 1x in de 4 weken.
Ik heb weinig restafval, heb dat ding ook nooit gebruikt. Het meest is plastic en papier. En dan GFT hoewel ik daarvan veel op de eigen compost doe. Die maden...ik denk dat ik weet waar het vandaan komt. Mijn hondenvoer zit in een soort plastic omhulsel. Die snij ik altijd doormidden en dan krijgt ze daar gedurende een paar dagen wat van. Als het op is, dan spoel ik het onder de kraan af en laat het drogen, zodat er geen vleesresten inzitten en geen geur, en dan gaat ie in de plastic kliko.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zijn vast nomaden, die leggen altijd veel afstand af en doen ook diverse vuilcontainers aan op hun route.
Jaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:36 schreef Dave het volgende:
Ik moet natuurlijk nu wel even gebruik maken van andere posticonen dan ik normaal doe.
Oh, ik dacht altijd dat je met mottenballen moest gooien naar de motten. Vandaar dat het niet werkt met mijn richtingsgevoel.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:44 schreef Dave het volgende:
Zelf heb ik noch panties, noch mottenballen in huis.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat je met mottenballen moest gooien naar de motten. Vandaar dat het niet werkt met mijn richtingsgevoel.
In Mijn Grote Hobby Boek heb ik wel eens gelezen dat als je mottenballen in een glas met spa rood of zo doet, dat je een soort van lavalampje maakt, de ballen gaan dan continu op en neer. @Davequote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat je met mottenballen moest gooien naar de motten. Vandaar dat het niet werkt met mijn richtingsgevoel.
Is het gazon net aangelegd of zo?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:46 schreef Greys het volgende:
Hoe vaak sproei jij je gras met dit komende weer? Als ik een half gazon per avond kan doen moet ik echt elke avond he? Of kan ik daar tussen wel n avond overslaan denk je?
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
@:Prisha : Mottenballen voorkomen grotendeels dat vliegen op de vuilnisbak afkomen. Ze kunnen in een panty aan de binnenkant van de bak worden vastgezet, bijvoorbeeld aan het deksel. Door de panty aan het handvat te knopen kunnen de mottenballen ook tijdens het ledigen van de bak gewoon blijven zitten.
Weet niet, ben echt slecht in het verzorgen van m'n gras. Misschien is dat het geheim dat het zo mooi groen isquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe vaak sproei jij je gras met dit komende weer? Als ik een half gazon per avond kan doen moet ik echt elke avond he?Of kan ik daar tussen wel n avond overslaan denk je?
Ik heb geen groene vingers, maar gras hoeft toch geen water? Of anders gezegd, met deze droogte is het toch niet te voorkomen dat het geel wordt tot het in de herfst weer gaat regenen?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe vaak sproei jij je gras met dit komende weer? Als ik een half gazon per avond kan doen moet ik echt elke avond he?Of kan ik daar tussen wel n avond overslaan denk je?
Maar, maar, maar... eh... als ik het goed heb begrepen gaat het om een vrij recent ingezaaid / gelegd grasveld en is het niet dat van haarzelfquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen groene vingers, maar gras hoeft toch geen water? Of anders gezegd, met deze droogte is het toch niet te voorkomen dat het geel wordt tot het in de herfst weer gaat regenen?
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij bent de Maggie MacNeal van deze reeks![]()
En nee, ik ben niet de Willem Duyn ervan
Ah ok, met jong gras is het waarschijnlijk wel anders.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... eh... als ik het goed heb begrepen gaat het om een vrij recent ingezaaid / gelegd grasveld en is het niet dat van haarzelf
Dus mss wil ze het groen houden zodat het niet lijkt alsof ze er met de pet naar gezwaaid heeft
Heb dat ook met plantjes van de buren. Thuis wacht ik meestal tot de bladeren de rand van de pot raken maar bij de buren doe je toch iets meer je best
Geweldig dat filmpjequote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump
Maar echt erg wat er in Beiroet is gebeurd, zag de beelden ook pas gisteravond laat omdat ik 's avonds bij de buren in de tuin zat te genieten van een biertje en blokjes kaas en eerder op de dag ook weg was.
Deze is wel geniaal trouwens, leuke montage van het recente HBO interview
Weet niet of hij al voorbij gekomen is?
[ twitter ]
[..]
Het zijn vast nomaden, die leggen altijd veel afstand af en doen ook diverse vuilcontainers aan op hun route.
En je hebt vast wel eens gehoord van vliegreizen? Nou, dat zijn van die reizende vliegen die de maden vergezellen.
Ik zorg heel augustus voor iemands (enorme) gazon terwijl ze op vakantie zijn. Dus een geel veld afleveren na een maand is niet m'n plan. Behalve als er idd een sproeiverbod komt, dan is het niet anders.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen groene vingers, maar gras hoeft toch geen water? Of anders gezegd, met deze droogte is het toch niet te voorkomen dat het geel wordt tot het in de herfst weer gaat regenen?
Ik zou het gewoon iedere avond even besproeien met deze droogte, zeker als het hun water isquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Paar maanden geleden. Dus dit wordt de eerste lange droogte.
quote:Wanneer sproeien?
Hoe warmer het wordt, hoe vaker je gazon behoefte heeft aan water. Bij temperaturen boven de 20 graden kun je het beste drie keer per week watergeven. Het is belangrijk om pas water te geven als er geen (felle) zon is, dus voor zonsopgang of na zonsondergang. Hiermee voorkom je verbranding van het gras. Vebranding kan veel schade aanbrengen en is onherstelbaar. Daarnaast verdampt het water sneller in de felle zon waardoor het gazon er eigenlijk niks aan heeft.
Nieuw gazon
Een nieuw gazon heeft vooral de eerste twee tot zes weken weken veel water nodig. Zeker bij warm of droog weer moet je het regelmatig besproeien gedurende ongeveer 6 uur. Dit is afhankelijk van de grondsoort. Een zandgrond houdt bijvoorbeeld minder vocht vast dan een kleigrond. Zorg ervoor dat het gazon niet verbrandt door te weinig water, maar natuurlijk ook niet verdrinkt door te veel water. Zo moet je vooral de graskanten goed in de gaten houden. Als nieuw gazon erg droog wordt is de schade vaak niet meer te herstellen. Dit is hetzelfde bij het geven van te veel water. Nieuw gazon is in het begin erg kwetsbaar omdat de wortels nog moeten aangroeien.
Oeh, even bookmarken.quote:
Gewoon weer groen spuiten de dag voordat ze thuiskomen!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zorg heel augustus voor iemands (enorme) gazon terwijl ze op vakantie zijn. Dus een geel veld afleveren na een maand is niet m'n plan. Behalve als er idd een sproeiverbod komt, dan is het niet anders.
Oh het was al gesuggereerdquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon weer groen spuiten de dag voordat ze thuiskomen!
Weten ze gelijk hoe de Nederlandse zomers zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Paar maanden geleden. Dus dit wordt de eerste lange droogte.
Ja ja ja ja, jij bent het Dave, dus dat geloven we nietquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:52 schreef Dave het volgende:
Dat die man uit het filmpje Josh Cox heet is puur toeval.
Spuit 11quote:
Dat zou vervelend zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zorg heel augustus voor iemands (enorme) gazon terwijl ze op vakantie zijn. Dus een geel veld afleveren na een maand is niet m'n plan. Behalve als er idd een sproeiverbod komt, dan is het niet anders.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n; ik weet dat ik gelijk heb, maar wil je niet compleet afvallen
Zoals je vast wel weet, is het n de VS het wel mogelijk om Disney+, ESPN+ en Hulu gebundeld aan te schaffen, maar geen idee in hoeverre dat vervolgens gentegreerd is. Zou wel erg prettig zijn als het vanaf Disney+ makkelijk te bereiken is bijvoorbeeld, ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik had het van Tweakers, maar dat bericht is wat onduidelijk.
Ik bedoelde meer dat ik niet op nog meer streamingdiensten zit te wachten. Ik wil liever 1 app, dan tig verschillende. Apple heeft zoiets proberen te stroomlijnen binnen AppleTV geloof ik, maar daar dan niet alle diensten aan mee.
Ik ben al bij hoofdstuk 3. Als het boek uit is plaats ik het hierquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helemaal. Zou je het iets uitgebreider kunnen opschrijven?
Als ik dan elke avond n helft doe (wat al twee uur duurt) dan krijgt het per helft dus drie keer per week water. En sla ik per week n avond over. Denk dat ik dat ga doen. Dank voor het meedenken!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon iedere avond even besproeien met deze droogte, zeker als het hun water is
En als het misgaat dan regel je snel wat konijnen en zeg je "het was een plaag..."....
edit: mss is iedere avond toch wat te vaak
[..]
Ja plastic niet, die bewaar ik in een inzamelzak in de bijkeuken omdat ik anders voor elk plasticje naar buiten moet. En verdorie, er is cht zoveel plastic. Pas toen het gescheiden ingezameld werd merkte ik hoeveel het eigenlijk was.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of dat zo snel gaat. Ik gooi de boel meestal meteen buiten in de kliko.
En je hebt vast wel eens gehoord van vliegreizen? Nou, dat zijn van die reizende vliegen die de maden vergezellen.
Doe ik niet aanquote:
Ja, inderdaad. Er is best veel plastic.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja plastic niet, die bewaar ik in een inzamelzak in de bijkeuken omdat ik anders voor elk plasticje naar buiten moet. En verdorie, er is cht zoveel plastic. Pas toen het gescheiden ingezameld werd merkte ik hoeveel het eigenlijk was.
Schrok er best van eigenlijk. Plastic soep
Oh is dat zo? ik gooi alle plastic bij plasticquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Er is best veel plastic.
Alleen bij sommige dingen snap ik niet dat het bij het restafval moet, terwijl het mijn inziens ook plastic is.
Als je het spul dat in de plasticbak hoort kunt recyclen en wat bij het restafval moet (ook al lijkt het op plastic) niet, dan is het best logischquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Er is best veel plastic.
Alleen bij sommige dingen snap ik niet dat het bij het restafval moet, terwijl het mijn inziens ook plastic is.
Een BH subforum?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:30 schreef ijs_beer het volgende:
Hai.
Het laatste nieuws (van januari):
MED / ijs_beer is mod op B&H
Vooral babes en een heel klein beetje hunks.quote:
Ik kijk altijd wat er op de verpakking staat waar het moet.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh is dat zo? ik gooi alle plastic bij plastic
Ohh ok.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vooral babes en een heel klein beetje hunks.
chipszakken mogen wel bij het plasticafval, maar op de zak van het kroepoek staat dat het bij het restafval moet. Voor mij zijn het dezelfde soort zakken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je het spul dat in de plasticbak hoort kunt recyclen en wat bij het restafval moet (ook al lijkt het op plastic) niet, dan is het best logisch
Ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wat er op de verpakking staat waar het moet.
Vandaag is het nog enigszins te doen buiten, vanaf morgen niet meer.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik niet. En ik zit nog steeds op mijn stoel. En het is mooi weer. Ik moet naar buiten.
Oh da's wel gek jaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
chipszakken mogen wel bij het plasticafval, maar op de zak van het kroepoek staat dat het bij het restafval moet. Voor mij zijn het dezelfde soort zakken.
Ja morgen kan ik enkel onder de bomen in mijn hangmat liggen. Ik ga zo wat snoeien. Misschien. Ik geloof dat ik een beetje lui benquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag is het nog enigszins te doen buiten, vanaf morgen niet meer.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:30 schreef ijs_beer het volgende:
Hai.
Niks mis met een beetje lui met deze temperaturen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja morgen kan ik enkel onder de bomen in mijn hangmat liggen. Ik ga zo wat snoeien. Misschien. Ik geloof dat ik een beetje lui ben
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:30 schreef ijs_beer het volgende:
Hai.
Ik moest alleen zelf thuisblijven na mijn testquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:38 schreef Meke het volgende:
Een collega gaat getest worden en nu moet iedereen per direct thuiswerken tot we meer weten
Oei. Da's even schrikken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:38 schreef Meke het volgende:
Een collega gaat getest worden en nu moet iedereen per direct thuiswerken tot we meer weten
Nee is ook wel. Alleen dan is het zo mooi weer en ik zit hier binnen en dan voel ik me net van: dat is fout, ik moet naar buiten.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje lui met deze temperaturen.
Oeh Mekequote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:38 schreef Meke het volgende:
Ik zit ook binnen, zelfs met het rolgordijn naar beneden.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee is ook wel. Alleen dan is het zo mooi weer en ik zit hier binnen en dan voel ik me net van: dat is fout, ik moet naar buiten.
Oehquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:38 schreef Meke het volgende:
Dat laatste snap ik, ik heb ook de vouwgordijnen dicht. Blijft het toch koeler binnen. Ik zie nog drie bolletjes omhoog in de Gallileo dus het is nog niet superwarm hier waar ik zit.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit ook binnen, zelfs met het rolgordijn naar beneden.
26 graden hier nu buiten. Binnen wel wat koeler, denk ik. En dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik, ik heb ook de vouwgordijnen dicht. Blijft het toch koeler binnen. Ik zie nog drie bolletjes omhoog in de Gallileo dus het is nog niet superwarm hier waar ik zit.
Ik ga ook zo de hangmat in. yeah....hangmatbuddies boksquote:
Ja denk risico indammen dat iemand het per ongeluk al opgelopen heeft en nog verder besmetquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moest alleen zelf thuisblijven na mijn test
Hmmm ik ga zo kijken. Denk 22 a 23 binnen. In de serre zal het warmer zijn, daar is het altijd warmer.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
26 graden hier nu buiten. Binnen wel wat koeler, denk ik. En dat wil ik graag zo houden.
Wat is Galileo?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik, ik heb ook de vouwgordijnen dicht. Blijft het toch koeler binnen. Ik zie nog drie bolletjes omhoog in de Gallileo dus het is nog niet superwarm hier waar ik zit.
Veel plezier. Geniet van de zon, maar wel insmeren.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmm ik ga zo kijken. Denk 22 a 23 binnen. In de serre zal het warmer zijn, daar is het altijd warmer.
Anyway...ik ga nu cht cht naar buiten. laters!!!
Ja denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oeh MekeEn die collega hoort het in 48 uur dus tot dan moeten jullie afwachten?
Zo'n gallileo thermometerquote:
Ik zit nooit in de zon, en smeer me altijd in, elke dag een paar keer per dag. Zomer, winter, of ik op kantoor zit of de hele dag buiten ben. De UVA stralingen heb je altijd overal, elke dag.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier. Geniet van de zon, maar wel insmeren.
Oh wat coolquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:30 schreef ijs_beer het volgende:
Hai.
Boksquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga ook zo de hangmat in. yeah....hangmatbuddies boks![]()
Ik zit nog steeds binnenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Boks![]()
Al ben ik nu wel de hangmat uit en stap ik op de fiets
Hij loopt gewoon de hele dag met ons te pronken en te genieten van alle complimenten die hij krijgt met jitsiscreenshotsquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:22 schreef Strani het volgende:
Maar @:IJs_beer je vond ons dus niet knap genoeg, dat je je heil gezocht hebt in B&H?
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds binnen. Maar ik ga NU naar buiten.
Fiets ze!!
Goed punt, deze theorie vind ik leuker.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon de hele dag met ons te pronken en te genieten van alle complimenten die hij krijgt met jitsiscreenshots
Misschien duiken we daar straks wel opquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:22 schreef Strani het volgende:
Maar @:IJs_beer je vond ons dus niet knap genoeg, dat je je heil gezocht hebt in B&H?
*geeft Prisha een schop onder d'r kont*quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds binnen. Maar ik ga NU naar buiten.
Fiets ze!!
Speciaal topic daar voor 'In bed with Jobi'.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien duiken we daar straks wel op
Zolang we niet in KPD opduiken....quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We openen wel een Jobi topic daarquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is dat zo rustig dat niemand het nog was opgevallen.quote:
Ja een ruime week. Gelukkig ben ik volgende week vrij.quote:
Wanneer ik weer moet werken wordt het weer koeler.quote:
Ik vind het bij mij niet warm en waait best wel een briesje door woonkamer heen.quote:
Het is nu ook nog niet begonnenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vind het bij mij niet warm en waait best wel een briesje door woonkamer heen.
Jaaaaa lange leve de buurmanquote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:45 schreef Prisha het volgende:
Hoi! Ik heb een lieve buurman![]()
Vieze plastic zak is weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:48 schreef Meke het volgende:
OH MIJN GOD DIT IS BIZAREn toch zullen ze nooit de 31.999 bereiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat zei ik ook al: dichterbij dan vandaag kom je nietquote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En toch zullen ze nooit de 31.999 bereiken...
Zo warm is het nu ook nog niet. Eerste dag boven de 25 graden, dan merk je er nog niet zoveel van. Plus dat het de komende dagen een stuk warmer wordt.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vind het bij mij niet warm en waait best wel een briesje door woonkamer heen.
OH MIJN GOD DIT IS BIZARDIT MOET IETS BETEKENENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Die zijn dan wel weer zo stom om al die tijd in de warmte te gaan staan.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zouden zeggen: duurt te lang.
Die zag zeker dat die ook een abo cadeau heeft gekregen.quote:
OH MIJN GOD DIT IS BIZARDus gaan ze nooit even oud als oma worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Speciaal topic daar voor 'In bed with Jobi'.
quote:
Buurmanquote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:45 schreef Prisha het volgende:
Hoi! Ik heb een lieve buurman![]()
Vieze plastic zak is weg
Oh damn, dat ziet er slecht uitquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:26 schreef Momo het volgende:
Holy fuck die Groenenwegen en Jakobsen crash
Nee gewoon het grote Babe Jobi topicquote:
OH MIJN GOD DIT IS BIZAREcht bizar inderdaad dat jullie het nu toevallig daar over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Amenquote:
Zouden ze Groenewegen bannen voor langere tijd zo?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh damn, dat ziet er slecht uit
Hoe vaker ik 'm terugzie, hoe bozer ik er ook van word en hoe meer er fout is.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze Groenewegen bannen voor langere tijd zo?
Getrouwd, groot, kaal en 2 kinderen? Kweenie hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Buurman![]()
![]()
Stiekem toch niet @:molloot200?
Ik denk dat die zich op zijn vroegst kan concentreren op het veldrijdenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze Groenewegen bannen voor langere tijd zo?
Zijn er ergens beelden van?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Voor de niet wielervolgers: Groenewegen en Jakobsen zijn de 2 Nederlandse topsprinters. Groenewegen lanceert Jaboksen met een elleboog bij de finish in Polen en Jakobsen land op een oude meneer. En nu dus een traumahelikopter bij de finish.
Zag de beelden ook net....quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Voor de niet wielervolgers: Groenewegen en Jakobsen zijn de 2 Nederlandse topsprinters. Groenewegen lanceert Jaboksen met een elleboog bij de finish in Polen en Jakobsen land op een oude meneer. En nu dus een traumahelikopter bij de finish.
https://www.telegraaf.nl/sport/331013101/video-vreselijke-val-nederlander-fabio-jakobsen-in-ronde-van-polenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er ergens beelden van?
Zoek maar op twitter, deel ze liever niet, als we de afloop niet weten...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er ergens beelden van?
Ach nee, wat een ellende! Traumahelikopter ook nogquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Misschien is hij een van de kinderenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Getrouwd, groot, kaal en 2 kinderen? Kweenie hoor
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien is hij een van de kinderen
Djiezesquote:
Ah thanks, dan ga ik die ook een keer proberen!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:16 schreef Em31 het volgende:
Heb eindelijk die vega gehaktballetjes van de Jumbo geprobeerd die @:Guanabana een keer had aangeraden, sowieso lekkerste vleesvervanger die ik tot nu toe heb gegeten.
Niet dat ik mega veel heb geprobeerdmaar deze zijn echt lekker.
Oh bahquote:
Vreselijkquote:
Echt he. Zelfs in slowmotion is het nog een gigantische crash.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
VreselijkDie crash ziet er ook ZO naar uit
Groenewegen gediskwalificeerd, nou dat snap ik wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:50 schreef Momo het volgende:
Damn ik zit nog steeds in de adrenaline van die crash
Dat klinkt niet best....quote:
Ja ik ook, en dan schrik je nog eens een keer...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best....
(moest wel opzoeken wat Palate was btw)
Dan denk je toch, (hoe) hebben ze hem kunnen beademen... Moet hopen dat hij heel snel geintubeerd was want anders heeft hij lang zonder zuurstof gezetenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja ik ook, en dan schrik je nog eens een keer...
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:29 schreef sportfreak het volgende:
[ twitter ]
Zelfs als ie het overleefd vraag ik me af of dat zonder blijvende schade kan.
damnquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:29 schreef sportfreak het volgende:
[ twitter ]
Dat is heftig.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:29 schreef sportfreak het volgende:
[ twitter ]
Dat is ook een schijntje voor ze.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Fwiw, Groenewegen is gediskwalificeerd en heeft een boete gekregen van ruim 450 euro. Dat is echt fantastisch.
Hoe kom je er zo bij om aquarobics te doen dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trouwens weer terug van aquarobics.
Ik heb twee vriendinnen en die deden dat en die zeiden dat ik een keer mee moest. Eerst zag ik dat niet zitten, maar toen toch een keer gegaan en sindsdien het blijven doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe kom je er zo bij om aquarobics te doen dan?
Ah oke. Je hoort dat veel mensen die een blessure hebben opgelopen via aqua aerobics trainen. Ik dacht misschien zoiets.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb twee vriendinnen en die deden dat en die zeiden dat ik een keer mee moest. Eerst zag ik dat niet zitten, maar toen toch een keer gegaan en sindsdien het blijven doen.
Kom erbijquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:58 schreef Prisha het volgende:
oh ja het is Jitsi avond daarom is het zo stil
Dat was ik eerst wel van plan maar ik stel het nog even een weekje uit denk ik. Heb net een crme masker opgedaan. Die is groen. Niet echt een first impression die ik wil makenquote:
Ik moest vanavond ook terugdenken aan Isaac Galvez en Dimitri de Fauw, hoop niet dat we daar een herhaling van krijgen...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Fwiw, Groenewegen is gediskwalificeerd en heeft een boete gekregen van ruim 450 euro. Dat is echt fantastisch.
Ja de spanning liep een beetje hoog op, sorryquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani wilde net dat ik mijn hoofd in een kussen ging drukken
why??quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
Of Fabio Casartelli, waar Jakobsen naar vernoemd isquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik moest vanavond ook terugdenken aan Isaac Galvez en Dimitri de Fauw, hoop niet dat we daar een herhaling van krijgen...
Nouja zeg. En ik maar denken dat die gesprekken zo gezellig zijn!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
Het gesprek ging over patat/friet. Dan zal je wel begrijpen dat het er even heftig aan toe ging.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja zeg. En ik maar denken dat die gesprekken zo gezellig zijn!
Ohja, terecht dan!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gesprek ging over patat/friet. Dan zal je wel begrijpen dat het er even heftig aan toe ging.
1940?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:30 schreef Em31 het volgende:
Van Dijk (Liverpool)
De Ligt (Juventus)
De Vrij (Inter)
Ak (Manchester City)
[ afbeelding ]
(Stel je toch voor dat we deze verdediging een paar jaar eerder hadden)
quote:
Gelukkig nietquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor Em is gewoon alleen Fries, geen Frans bloed.
niet?quote:
ik ben er stil vanquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
Ftfyquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gelukkig zijn we het er in dit topic inmiddels allemaal over eens dat het friet is en geen patat.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor Em is gewoon alleen Fries, geen Frans bloed.
Niet in Nederlandquote:
Alleen jammer dat we nu geen spitsen hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:30 schreef Em31 het volgende:
Van Dijk (Liverpool)
De Ligt (Juventus)
De Vrij (Inter)
Ak (Manchester City)
[ afbeelding ]
Vroeger hadden we Sneijder, Van Persie en Robben maar matige verdedigers, nu hebben we De Vrij, Van Dijk en De Ligt maar matige aanvallers...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we nu geen spitsen hebben.
Gelukkig trapte ik er niet in!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja de spanning liep een beetje hoog op, sorry
Ja, beetje jammer. Zou mooi zijn als het allemaal eens samen zou komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Sneijder, Van Persie en Robben maar matige verdedigers, nu hebben we De Vrij, Van Dijk en De Ligt maar matige aanvallers...
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gelukkig zijn we het er in dit topic inmiddels allemaal over eens dat het patat is en geen friet.
Eigenlijk zeggen we ook meestal gewoon fries. En bij fastfoodketens is het french fries als het van die dunne dingetjes zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet in NederlandHier is McDonald's zo'n beetje de enige die het over Franse frietjes heeft
Chipsquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensen met een pinda en noten allergie even de andere kant op kijken:
[ afbeelding ]
Ok nu heb ik heel veel zin hierinquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat dusquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer. Zou mooi zijn als het allemaal eens samen zou komen.
Blaasontsteking of teveel gedronken?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet alweer naar de wc.
Zo'n beetje ieder uur bijna 2 keer.
Slappe dunne dingetjes die eigenlijk geen smaak hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk zeggen we ook meestal gewoon fries. En bij fastfoodketens is het french fries als het van die dunne dingetjes zijn.
potatoe?quote:
Join the clubquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet alweer naar de wc.
Zo'n beetje ieder uur bijna 2 keer.
Ik hoop dat tweede.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Blaasontsteking of teveel gedronken?
Maar goed dat er nog geen sproeiverbod is dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Join the clubIk ben ook echt een brandkraan
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar goed dat er nog geen sproeiverbod is dan.
Die wil ik nog eens proberenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
0-0 tegen Oekrane, 1-0 tegen Oostenrijk, 3-0 tegen Wit-Rusland* en ‘we’ winnen gewoon de poule op het EKquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Sneijder, Van Persie en Robben maar matige verdedigers, nu hebben we De Vrij, Van Dijk en De Ligt maar matige aanvallers...
Misschien kunnen ze Greys assisterenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
@:Meke
Ik zie een *, maar geen uitleg.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
0-0 tegen Oekrane, 1-0 tegen Oostenrijk, 3-0 tegen Wit-Rusland* en ‘we’ winnen gewoon de poule op het EK
Dan is het gras wel dood denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Greys assisteren
Can I join?. Vandaag valt het meequote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Join the clubIk ben ook echt een brandkraan
Er komt geen gif uit hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan is het gras wel dood denk ik
Dat kan nog een ander land worden, van soortgelijk niveau.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie een *, maar geen uitleg.
Ja, maar dat stond er niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kan nog een ander land worden, van soortgelijk niveau.
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie een *, maar geen uitleg.
Ik sproei dat gazon zo volquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Greys assisteren
En dan in de kwartfinale 1-0 verliezen van Portugalquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
0-0 tegen Oekrane, 1-0 tegen Oostenrijk, 3-0 tegen Wit-Rusland* en ‘we’ winnen gewoon de poule op het EK
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan in de kwartfinale 1-0 verliezen van Portugal
Portugalquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee, maar het maakte voor het verhaal ook niet zo veel uit. Het is alsof je op het ESF San Marino of Letland in je semi krijgt, het is sowieso mooi meegenomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar dat stond er niet.
Met opgeheven hoofd het toernooi verlatenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Achtste met een gouden randjequote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met opgeheven hoofd het toernooi verlaten
Die liggen waarschijnlijk al ergens klaar in een loods.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk komen de Wuppies weer terug want m'n oude zijn allemaal foetsie
Als we nu wisten welke loods...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die liggen waarschijnlijk al ergens klaar in een loods.
Ik geef nog altijd de voorkeur aan een comeback van The Wombles.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk komen de Wuppies weer terug want m'n oude zijn allemaal foetsie
Kan het niet zo vaak meer zeggen maar... voor mijn tijdquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef nog altijd de voorkeur aan een comeback van The Wombles.
Een dag niet gewombled...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef nog altijd de voorkeur aan een comeback van The Wombles.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hebben ze niet een eigen tennistoernooi? Wombledon ofzo?
Je leert hier iedere dag iets nieuwsquote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Vernoemd naar hun mafialeider
Depay - Promesquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:30 schreef Em31 het volgende:
Van Dijk (Liverpool)
De Ligt (Juventus)
De Vrij (Inter)
Ak (Manchester City)
[ afbeelding ]
De circustent van Linda ook niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:22 schreef Cyan9 het volgende:
Geen enkele Nederlandse ESF mode statement heeft het filmpje gehaald..
En Trijn deed nog wel zo haar best.
Lijkt er niet op. #altijdtegenonsquote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De circustent van Linda ook niet?
Er is kennelijk een hele gulle gever actief sinds gisterenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:08 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb basic account gekregen voor 6 maanden. Wat zijn dit voor mysterieuze praktijken?
Het gaat wel steeds lulliger worden als er iemand straks is die het niet heeft gekregenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er is kennelijk een hele gulle gever actief sinds gisteren
Dan moet die persoon maar eens hl goed nadenken over waarom dat zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat wel steeds lulliger worden als er iemand straks is die het niet heeft gekregen
[..]
Volgens mij werkt de truc om het dan even hardop te benoemenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat wel steeds lulliger worden als er iemand straks is die het niet heeft gekregen
Nou echt hoor, helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:46 schreef Strani het volgende:
Maar serieus h, ik vind het wel echt hrstikke tof dit. Ik had de gulle gever al bedankt maar ik wil het nog even herhalen
@Redefine en ik hebben vanochtend wel meegedaan met de genoemde cursus dus voor vannacht verwacht ik dat het voor jou een veel fijnere en veiligere ervaring zal worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:48 schreef Meke het volgende:
Twee keer achter elkaar na middernacht actief, dit is echt niet verstandig![]()
Ah gelukkig, dat scheeltquote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Redefine en ik hebben vanochtend wel meegedaan met de genoemde cursus dus voor vannacht verwacht ik dat het voor jou een veel fijnere en veiligere ervaring zal worden.
Ach, na middernacht is het hier ook altijd hartstikke gezelligquote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:48 schreef Meke het volgende:
Twee keer achter elkaar na middernacht actief, dit is echt niet verstandig![]()
Dt is zeker waar, maar ik wil morgen ook wel weer gezellig aan het werk zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, na middernacht is het hier ook altijd hartstikke gezellig
Je bedoeld dat ik een kruisje achter jouw naam heb gezet. En toen jouw naam werd geroepen, riep ik heel hard SI!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Redefine en ik hebben vanochtend wel meegedaan met de genoemde cursus dus voor vannacht verwacht ik dat het voor jou een veel fijnere en veiligere ervaring zal worden.
Als dat zo was geweest hoe zou ik dan hebben geweten van dat je thee moet aanbieden aan een dame!?!?!?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ik een kruisje achter jouw naam heb gezet. En toen jouw naam werd geroepen, riep ik heel hard SI!
Als dat onder meegedaan wordt geschaard, ja dan heb jij ook meegedaan
Ik weet niet of een van jullie toevallig het NWS-topic over de PvdT heeft gelezen, maar michaelmoore in shambles nu, hoor!quote:
Dat weet je alleen omdat je mijn huiswerk hebt gekopieerdquote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat zo was geweest hoe zou ik dan hebben geweten van dat je thee moet aanbieden aan een dame!?!?!?
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ik een kruisje achter jouw naam heb gezet. En toen jouw naam werd geroepen, riep ik heel hard SI!
Als dat onder meegedaan wordt geschaard, ja dan heb jij ook meegedaan
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat zo was geweest hoe zou ik dan hebben geweten van dat je thee moet aanbieden aan een dame!?!?!?
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet je alleen omdat je mijn huiswerk hebt gekopieerd
Om die grote mok van je mee te vullenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 01:04 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Jullie hebben duidelijk niet goed opgelet, ik heb toch net een nieuw koffieapparaat, waarom zou ik nog thee willen![]()
'Goed naar ze luisteren' @Redefine, dat stond er toch ook bij!? Nou ja, morgen maar weer proberenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 01:04 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Jullie hebben duidelijk niet goed opgelet, ik heb toch net een nieuw koffieapparaat, waarom zou ik nog thee willen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |