abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:19:15 #1
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_194411897

Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, als je sowieso mensen die Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, dat je je even helemaal klote voelt, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.

*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:19:54 #2
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_194411911
Dat was een onverwachte lapo
pi_194411932
Ik was al een ster :6
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 13:21:42 #4
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_194411940
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Maar zo heb ik het dus begrepen :P
Dit is echt zo'n; ik weet dat ik gelijk heb, maar wil je niet compleet afvallen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:23:58 #5
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194411972
Trump weet al dat het om een bom ging. ^O^
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_194412056
quote:
83s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trump weet al dat het om een bom ging. ^O^
Trump :')

Maar echt erg wat er in Beiroet is gebeurd, zag de beelden ook pas gisteravond laat omdat ik 's avonds bij de buren in de tuin zat te genieten van een biertje en blokjes kaas en eerder op de dag ook weg was.

Deze is wel geniaal trouwens, leuke montage van het recente HBO interview :D
Weet niet of hij al voorbij gekomen is?

twitter
pi_194412066
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was al een ster :6
Jij bent de Maggie MacNeal van deze reeks O+

En nee, ik ben niet de Willem Duyn ervan :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_194412081
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor zover ik het begrepen heb, wordt Star een soort afgeslankte versie van Hulu. Star heeft dan basically de Disneycontent die ook op Hulu te vinden is. Hulu komt dus niet naar de rest van de wereld, Star wel.

Maar zo heb ik het dus begrepen
Ik had het van Tweakers, maar dat bericht is wat onduidelijk.

Ik bedoelde meer dat ik niet op nog meer streamingdiensten zit te wachten. Ik wil liever 1 app, dan tig verschillende. Apple heeft zoiets proberen te stroomlijnen binnen AppleTV geloof ik, maar daar dan niet alle diensten aan mee.
C’est Davie :o)
pi_194412084
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:55 schreef Dave het volgende:

Is die zo ver dat je het eerst opspaart in je eigen kliko?
Alleen restafval mag bij ons in de ondergrondse, de pmd kliko wordt eens in de 2 weken opgehaald. Gelukkig is ie nog nooit zelf naar de straat gewandeld.
Ja die ondergrondse hebben ze nu net een jaar geleden overal hier geïnstalleerd en is een straat verderop.
De restafval gaat in de ondergrondse, de plastic en het GFT wordt 1x per 2 weken opgehaald in de eigen kliko en papier 1x in de 4 weken.

Ik heb weinig restafval, heb dat ding ook nooit gebruikt. Het meest is plastic en papier. En dan GFT hoewel ik daarvan veel op de eigen compost doe. Die maden...ik denk dat ik weet waar het vandaan komt. Mijn hondenvoer zit in een soort plastic omhulsel. Die snij ik altijd doormidden en dan krijgt ze daar gedurende een paar dagen wat van. Als het op is, dan spoel ik het onder de kraan af en laat het drogen, zodat er geen vleesresten inzitten en geen geur, en dan gaat ie in de plastic kliko.

Ik weet dat ik van de week een keer haast had en dat niet gedaan aan. In het puntje van dat ding kunnen weleens resten achterblijven. Ik denk dat vliegjes dat hebben gevonden. Zou niet weten wat het anders kan zijn want de rest van het plastic is enkel verpakkingsmateriaal van groentje of andere niet-voedingsdingen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194412090
jeeee wat een verhaal.
pi_194412111
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ik zag 'm voorbij komen op twitter ja. _O-
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:35:08 #12
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194412146
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:31 schreef Prisha het volgende:
jeeee wat een verhaal.
Komt even binnen hoor, dit ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_194412150
quote:
Ik weet dat ik van de week een keer haast had en dat niet gedaan aan. In het puntje van dat ding kunnen weleens resten achterblijven. Ik denk dat vliegjes dat hebben gevonden. Zou niet weten wat het anders kan zijn want de rest van het plastic is enkel verpakkingsmateriaal van groentje of andere niet-voedingsdingen.
Hmm, weet niet of dat zo snel gaat. Ik gooi de boel meestal meteen buiten in de kliko.
pi_194412157
Ik moet natuurlijk nu wel even gebruik maken van andere posticonen dan ik normaal doe.
pi_194412198
quote:

[..]

Ja die ondergrondse hebben ze nu net een jaar geleden overal hier geïnstalleerd en is een straat verderop.
De restafval gaat in de ondergrondse, de plastic en het GFT wordt 1x per 2 weken opgehaald in de eigen kliko en papier 1x in de 4 weken.

Ik heb weinig restafval, heb dat ding ook nooit gebruikt. Het meest is plastic en papier. En dan GFT hoewel ik daarvan veel op de eigen compost doe. Die maden...ik denk dat ik weet waar het vandaan komt. Mijn hondenvoer zit in een soort plastic omhulsel. Die snij ik altijd doormidden en dan krijgt ze daar gedurende een paar dagen wat van. Als het op is, dan spoel ik het onder de kraan af en laat het drogen, zodat er geen vleesresten inzitten en geen geur, en dan gaat ie in de plastic kliko.

Ik begrijp het niet helemaal. Zou je het iets uitgebreider kunnen opschrijven?
pi_194412231
quote:

[..]

Het zijn vast nomaden, die leggen altijd veel afstand af en doen ook diverse vuilcontainers aan op hun route.

En je hebt vast wel eens gehoord van vliegreizen? Nou, dat zijn van die reizende vliegen die de maden vergezellen.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:42:41 #17
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194412236
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het zijn vast nomaden, die leggen altijd veel afstand af en doen ook diverse vuilcontainers aan op hun route.
:D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2020 @ 13:42:47 #18
163650 Greys
pi_194412238
quote:
88s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:36 schreef Dave het volgende:
Ik moet natuurlijk nu wel even gebruik maken van andere posticonen dan ik normaal doe.
Ja *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2020 @ 13:43:13 #19
163650 Greys
pi_194412241
En nogmaals aan de Anonieme Gulle Gever: echt een superleuke actie van je! _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_194412248
@Prisha : Mottenballen voorkomen grotendeels dat vliegen op de vuilnisbak afkomen. Ze kunnen in een panty aan de binnenkant van de bak worden vastgezet, bijvoorbeeld aan het deksel. Door de panty aan het handvat te knopen kunnen de mottenballen ook tijdens het ledigen van de bak gewoon blijven zitten.
pi_194412255
Zelf heb ik noch panties, noch mottenballen in huis.
pi_194412267
quote:
83s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:44 schreef Dave het volgende:
Zelf heb ik noch panties, noch mottenballen in huis.
Oh, ik dacht altijd dat je met mottenballen moest gooien naar de motten. Vandaar dat het niet werkt met mijn richtingsgevoel.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:45:12 #23
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194412275
quote:
jeeee wat een verhaal.
Fuck the EBU.
pi_194412280
Voor je het weet gaat het weer over airfryers...

edit: oh, nu dus
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2020 @ 13:46:17 #25
163650 Greys
pi_194412287
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Oh, ik dacht altijd dat je met mottenballen moest gooien naar de motten. Vandaar dat het niet werkt met mijn richtingsgevoel.
:D :')

Hoe vaak sproei jij je gras met dit komende weer? Als ik een half gazon per avond kan doen moet ik echt elke avond he? _O- Of kan ik daar tussen wel één avond overslaan denk je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_194412288
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

In Mijn Grote Hobby Boek heb ik wel eens gelezen dat als je mottenballen in een glas met spa rood of zo doet, dat je een soort van lavalampje maakt, de ballen gaan dan continu op en neer. @Dave
pi_194412294
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:46 schreef Greys het volgende:
Hoe vaak sproei jij je gras met dit komende weer? Als ik een half gazon per avond kan doen moet ik echt elke avond he? Of kan ik daar tussen wel één avond overslaan denk je?
Is het gazon net aangelegd of zo?
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:47:41 #28
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194412296
quote:
80s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
@:Prisha : Mottenballen voorkomen grotendeels dat vliegen op de vuilnisbak afkomen. Ze kunnen in een panty aan de binnenkant van de bak worden vastgezet, bijvoorbeeld aan het deksel. Door de panty aan het handvat te knopen kunnen de mottenballen ook tijdens het ledigen van de bak gewoon blijven zitten.
:o :o :o

Interessant!!
pi_194412303
quote:

[..]

Hoe vaak sproei jij je gras met dit komende weer? Als ik een half gazon per avond kan doen moet ik echt elke avond he? _O- Of kan ik daar tussen wel één avond overslaan denk je?
Weet niet, ben echt slecht in het verzorgen van m'n gras. Misschien is dat het geheim dat het zo mooi groen is :+

Nah, als het heel warm en droog is iedere avond even maar als er advies is om niet te sproeien vanwege dreigende watertekorten dan laat ik het geel worden... het herstelt zich wel weer...

Deze week nog niet gesproeid...
pi_194412311
quote:

[..]

Ik heb geen groene vingers, maar gras hoeft toch geen water? Of anders gezegd, met deze droogte is het toch niet te voorkomen dat het geel wordt tot het in de herfst weer gaat regenen?
pi_194412333
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik heb geen groene vingers, maar gras hoeft toch geen water? Of anders gezegd, met deze droogte is het toch niet te voorkomen dat het geel wordt tot het in de herfst weer gaat regenen?
Maar, maar, maar... eh... als ik het goed heb begrepen gaat het om een vrij recent ingezaaid / gelegd grasveld en is het niet dat van haarzelf :P

Dus mss wil ze het groen houden zodat het niet lijkt alsof ze er met de pet naar gezwaaid heeft :P

Heb dat ook met plantjes van de buren. Thuis wacht ik meestal tot de bladeren de rand van de pot raken maar bij de buren doe je toch iets meer je best :P
pi_194412336
Oh en @Greys : misschien is dit wat?

pi_194412337
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:51 schreef Dave het volgende:
Oh en @:Greys : misschien is dit wat?

_O-
pi_194412346
Dat die man uit het filmpje Josh Cox heet is puur toeval.
pi_194412350
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Jij bent de Maggie MacNeal van deze reeks O+

En nee, ik ben niet de Willem Duyn ervan :')
:D O+
pi_194412361
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Maar, maar, maar... eh... als ik het goed heb begrepen gaat het om een vrij recent ingezaaid / gelegd grasveld en is het niet dat van haarzelf :P

Dus mss wil ze het groen houden zodat het niet lijkt alsof ze er met de pet naar gezwaaid heeft :P

Heb dat ook met plantjes van de buren. Thuis wacht ik meestal tot de bladeren de rand van de pot raken maar bij de buren doe je toch iets meer je best :P
Ah ok, met jong gras is het waarschijnlijk wel anders.

Hier ligt ondertussen een Zuid-Franse gele grasmat, waar bijpassend sprinkhanen en krekels in rondhuppelen.
pi_194412391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Trump :')

Maar echt erg wat er in Beiroet is gebeurd, zag de beelden ook pas gisteravond laat omdat ik 's avonds bij de buren in de tuin zat te genieten van een biertje en blokjes kaas en eerder op de dag ook weg was.

[ twitter ]
Geweldig dat filmpje :D
pi_194412400
quote:

[..]

En je hebt vast wel eens gehoord van vliegreizen? Nou, dat zijn van die reizende vliegen die de maden vergezellen.
:D _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2020 @ 13:56:25 #40
163650 Greys
pi_194412403
quote:
5s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:47 schreef Dave het volgende:

[..]

Is het gazon net aangelegd of zo?
Paar maanden geleden. Dus dit wordt de eerste lange droogte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2020 @ 13:58:14 #41
163650 Greys
pi_194412422
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik zorg heel augustus voor iemands (enorme) gazon terwijl ze op vakantie zijn. Dus een geel veld afleveren na een maand is niet m'n plan. Behalve als er idd een sproeiverbod komt, dan is het niet anders. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_194412429
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon iedere avond even besproeien met deze droogte, zeker als het hun water is :P

En als het misgaat dan regel je snel wat konijnen en zeg je "het was een plaag..."....

edit: mss is iedere avond toch wat te vaak

quote:
Wanneer sproeien?
Hoe warmer het wordt, hoe vaker je gazon behoefte heeft aan water. Bij temperaturen boven de 20 graden kun je het beste drie keer per week watergeven. Het is belangrijk om pas water te geven als er geen (felle) zon is, dus voor zonsopgang of na zonsondergang. Hiermee voorkom je verbranding van het gras. Vebranding kan veel schade aanbrengen en is onherstelbaar. Daarnaast verdampt het water sneller in de felle zon waardoor het gazon er eigenlijk niks aan heeft.

Nieuw gazon
Een nieuw gazon heeft vooral de eerste twee tot zes weken weken veel water nodig. Zeker bij warm of droog weer moet je het regelmatig besproeien gedurende ongeveer 6 uur. Dit is afhankelijk van de grondsoort. Een zandgrond houdt bijvoorbeeld minder vocht vast dan een kleigrond. Zorg ervoor dat het gazon niet verbrandt door te weinig water, maar natuurlijk ook niet verdrinkt door te veel water. Zo moet je vooral de graskanten goed in de gaten houden. Als nieuw gazon erg droog wordt is de schade vaak niet meer te herstellen. Dit is hetzelfde bij het geven van te veel water. Nieuw gazon is in het begin erg kwetsbaar omdat de wortels nog moeten aangroeien.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2020 @ 13:58:37 #43
163650 Greys
pi_194412430
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:51 schreef Dave het volgende:
Oh en @:Greys : misschien is dit wat?

Oeh, even bookmarken. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:59:01 #44
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194412436
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zorg heel augustus voor iemands (enorme) gazon terwijl ze op vakantie zijn. Dus een geel veld afleveren na een maand is niet m'n plan. Behalve als er idd een sproeiverbod komt, dan is het niet anders. :P
Gewoon weer groen spuiten de dag voordat ze thuiskomen!
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:59:22 #45
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194412439
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:59 schreef Strani het volgende:

[..]

Gewoon weer groen spuiten de dag voordat ze thuiskomen!
Oh het was al gesuggereerd :D
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:59:52 #46
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194412449
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Weten ze gelijk hoe de Nederlandse zomers zijn.
Fuck the EBU.
pi_194412466
quote:
89s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:52 schreef Dave het volgende:
Dat die man uit het filmpje Josh Cox heet is puur toeval.
Ja ja ja ja, jij bent het Dave, dus dat geloven we niet :D
pi_194412495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:59 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh het was al gesuggereerd :D
Spuit 11 :P
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:07:39 #49
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_194412518
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zou vervelend zijn |:)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:10:11 #50
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_194412547
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:21 schreef Meke het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n; ik weet dat ik gelijk heb, maar wil je niet compleet afvallen :P
Ja, nee, het is allemaal sowieso nog wat onduidelijk, dus niet zo heel gek als er verschillende uitleggen zijn nu :P
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:31 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik had het van Tweakers, maar dat bericht is wat onduidelijk.

Ik bedoelde meer dat ik niet op nog meer streamingdiensten zit te wachten. Ik wil liever 1 app, dan tig verschillende. Apple heeft zoiets proberen te stroomlijnen binnen AppleTV geloof ik, maar daar dan niet alle diensten aan mee.
Zoals je vast wel weet, is het n de VS het wel mogelijk om Disney+, ESPN+ en Hulu gebundeld aan te schaffen, maar geen idee in hoeverre dat vervolgens geïntegreerd is. Zou wel erg prettig zijn als het vanaf Disney+ makkelijk te bereiken is bijvoorbeeld, ja.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:10:20 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194412552
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:07 schreef Meke het volgende:

[..]

Dat zou vervelend zijn |:)
Ik proef wat sarcasme.
Fuck the EBU.
pi_194412626
quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:38 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet helemaal. Zou je het iets uitgebreider kunnen opschrijven?
Ik ben al bij hoofdstuk 3. Als het boek uit is plaats ik het hier :P . Misschien apparte topique
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2020 @ 14:18:44 #53
163650 Greys
pi_194412638
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon iedere avond even besproeien met deze droogte, zeker als het hun water is :P

En als het misgaat dan regel je snel wat konijnen en zeg je "het was een plaag..."....

edit: mss is iedere avond toch wat te vaak
[..]

Als ik dan elke avond één helft doe (wat al twee uur duurt) dan krijgt het per helft dus drie keer per week water. En sla ik per week één avond over. Denk dat ik dat ga doen. Dank voor het meedenken!

(En hopen dat het na volgende week af en toe gaat regenen. :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_194412654
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:35 schreef Dave het volgende:

[..]

Hmm, weet niet of dat zo snel gaat. Ik gooi de boel meestal meteen buiten in de kliko.
Ja plastic niet, die bewaar ik in een inzamelzak in de bijkeuken omdat ik anders voor elk plasticje naar buiten moet. En verdorie, er is écht zoveel plastic. Pas toen het gescheiden ingezameld werd merkte ik hoeveel het eigenlijk was.

Schrok er best van eigenlijk. Plastic soep -O-
pi_194412664
quote:

Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:22:22 #56
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_194412680
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik proef wat sarcasme.
Doe ik niet aan *)
pi_194412705
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:22 schreef Meke het volgende:

[..]

Doe ik niet aan *)
True, daar hebben we je nooit op kunnen betrappen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2020 @ 14:24:07 #58
163650 Greys
pi_194412707
Als je nu bij Marseille op een camping zit ben je ook wel echt klaar met 2020.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:29:56 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194412792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja plastic niet, die bewaar ik in een inzamelzak in de bijkeuken omdat ik anders voor elk plasticje naar buiten moet. En verdorie, er is écht zoveel plastic. Pas toen het gescheiden ingezameld werd merkte ik hoeveel het eigenlijk was.

Schrok er best van eigenlijk. Plastic soep -O-
Ja, inderdaad. Er is best veel plastic. :{

Alleen bij sommige dingen snap ik niet dat het bij het restafval moet, terwijl het mijn inziens ook plastic is.
Fuck the EBU.
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:30:56 #60
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_194412804
Hai.

Het laatste nieuws (van januari):
MED / ijs_beer is mod op B&H

:')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_194412809
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Alleen bij sommige dingen snap ik niet dat het bij het restafval moet, terwijl het mijn inziens ook plastic is.
Oh is dat zo? ik gooi alle plastic bij plastic :o
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 5 augustus 2020 @ 14:31:22 #62
39237 crew  H_T
2733
pi_194412812
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Als je het spul dat in de plasticbak hoort kunt recyclen en wat bij het restafval moet (ook al lijkt het op plastic) niet, dan is het best logisch :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_194412815
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:30 schreef ijs_beer het volgende:
Hai.

Een BH subforum?
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:32:30 #64
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_194412825
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:31 schreef Prisha het volgende:

[..]

Een BH subforum?
Vooral babes en een heel klein beetje hunks. :+
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:33:19 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194412841
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:31 schreef Prisha het volgende:

[..]

Oh is dat zo? ik gooi alle plastic bij plastic :o
Ik kijk altijd wat er op de verpakking staat waar het moet.
Fuck the EBU.
pi_194412847
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:32 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Vooral babes en een heel klein beetje hunks. :+
Ohh ok.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:34:09 #67
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194412856
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Als je het spul dat in de plasticbak hoort kunt recyclen en wat bij het restafval moet (ook al lijkt het op plastic) niet, dan is het best logisch :)
chipszakken mogen wel bij het plasticafval, maar op de zak van het kroepoek staat dat het bij het restafval moet. Voor mij zijn het dezelfde soort zakken.
Fuck the EBU.
pi_194412862
quote:
11s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik kijk altijd wat er op de verpakking staat waar het moet.
Ik niet :@ . En ik zit nog steeds op mijn stoel. En het is mooi weer. Ik moet naar buiten.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:34:59 #69
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194412876
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik niet :@ . En ik zit nog steeds op mijn stoel. En het is mooi weer. Ik moet naar buiten.
Vandaag is het nog enigszins te doen buiten, vanaf morgen niet meer.
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 5 augustus 2020 @ 14:35:34 #70
39237 crew  H_T
2733
pi_194412888
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

chipszakken mogen wel bij het plasticafval, maar op de zak van het kroepoek staat dat het bij het restafval moet. Voor mij zijn het dezelfde soort zakken.
Oh da's wel gek ja
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_194412898
quote:
86s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Vandaag is het nog enigszins te doen buiten, vanaf morgen niet meer.
Ja morgen kan ik enkel onder de bomen in mijn hangmat liggen. Ik ga zo wat snoeien. Misschien. Ik geloof dat ik een beetje lui ben :D
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:37:23 #72
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_194412914
quote:
Hai.

_O-

Gefeliciteerd nog *O*
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:37:32 #73
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194412916
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:36 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja morgen kan ik enkel onder de bomen in mijn hangmat liggen. Ik ga zo wat snoeien. Misschien. Ik geloof dat ik een beetje lui ben :D
Niks mis met een beetje lui met deze temperaturen.
Fuck the EBU.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:37:45 #74
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194412921
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Oh da's wel gek ja
Ja, daarom snap ik het ook niet. ;(
Fuck the EBU.
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:38:32 #75
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_194412927
Een collega gaat getest worden en nu moet iedereen per direct thuiswerken tot we meer weten
pi_194412931
quote:
Hai.

Gefeliciteerd! :P Komt er nooit
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 5 augustus 2020 @ 14:39:28 #77
39237 crew  H_T
2733
pi_194412937
quote:
11s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:38 schreef Meke het volgende:
Een collega gaat getest worden en nu moet iedereen per direct thuiswerken tot we meer weten
Ik moest alleen zelf thuisblijven na mijn test
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:39:31 #78
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_194412938
quote:
Oei. Da's even schrikken. :o
pi_194412946
quote:
80s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Niks mis met een beetje lui met deze temperaturen.
Nee is ook wel. Alleen dan is het zo mooi weer en ik zit hier binnen en dan voel ik me net van: dat is fout, ik moet naar buiten.
pi_194412951
quote:
Oeh Meke :o En die collega hoort het in 48 uur dus tot dan moeten jullie afwachten?
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:41:07 #81
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194412954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:40 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nee is ook wel. Alleen dan is het zo mooi weer en ik zit hier binnen en dan voel ik me net van: dat is fout, ik moet naar buiten.
Ik zit ook binnen, zelfs met het rolgordijn naar beneden. :@
Fuck the EBU.
pi_194412978
quote:
Oeh :o Wel slim dat ze dat zo doen.
pi_194412985
Ik lig buiten in de hangmat *O*
pi_194412989
quote:
89s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik zit ook binnen, zelfs met het rolgordijn naar beneden. :@
Dat laatste snap ik, ik heb ook de vouwgordijnen dicht. Blijft het toch koeler binnen. Ik zie nog drie bolletjes omhoog in de Gallileo dus het is nog niet superwarm hier waar ik zit.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:44:47 #85
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194413000
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat laatste snap ik, ik heb ook de vouwgordijnen dicht. Blijft het toch koeler binnen. Ik zie nog drie bolletjes omhoog in de Gallileo dus het is nog niet superwarm hier waar ik zit.
26 graden hier nu buiten. Binnen wel wat koeler, denk ik. En dat wil ik graag zo houden.
Fuck the EBU.
pi_194413023
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lig buiten in de hangmat *O*
Ik ga ook zo de hangmat in. yeah....hangmatbuddies boks *O* *O*
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:46:55 #87
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_194413032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik moest alleen zelf thuisblijven na mijn test
Ja denk risico indammen dat iemand het per ongeluk al opgelopen heeft en nog verder besmet :o Gelukkig kunnen wij even productief thuiswerken, dus weinig verschil voor het bedrijf :s) Dat scheelt natuurlijk ook bij zo'n beslissing
pi_194413035
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

26 graden hier nu buiten. Binnen wel wat koeler, denk ik. En dat wil ik graag zo houden.
Hmmm ik ga zo kijken. Denk 22 a 23 binnen. In de serre zal het warmer zijn, daar is het altijd warmer.
Anyway...ik ga nu écht écht naar buiten. laters!!!
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:47:39 #89
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_194413039
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

Wat is Galileo?
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:47:43 #90
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194413042
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:47 schreef Prisha het volgende:

[..]

Hmmm ik ga zo kijken. Denk 22 a 23 binnen. In de serre zal het warmer zijn, daar is het altijd warmer.
Anyway...ik ga nu écht écht naar buiten. laters!!!
Veel plezier. Geniet van de zon, maar wel insmeren.
Fuck the EBU.
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:48:15 #91
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_194413049
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:40 schreef Prisha het volgende:

[..]

Oeh Meke :o En die collega hoort het in 48 uur dus tot dan moeten jullie afwachten?
Ja denk ik :Y

Heb deze hele week al thuisgewerkt, dus verwacht weinig risico
pi_194413051
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:47 schreef Meke het volgende:

[..]

Wat is Galileo?
Zo'n gallileo thermometer
pi_194413073
quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Veel plezier. Geniet van de zon, maar wel insmeren.
Ik zit nooit in de zon, en smeer me altijd in, elke dag een paar keer per dag. Zomer, winter, of ik op kantoor zit of de hele dag buiten ben. De UVA stralingen heb je altijd overal, elke dag.
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:58:03 #94
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_194413139
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:48 schreef Prisha het volgende:

[..]

Zo'n gallileo thermometer
Oh wat cool :D
  woensdag 5 augustus 2020 @ 15:09:22 #95
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194413232
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:31 schreef Prisha het volgende:

[..]

Een BH subforum?
Het komt daar in principe wel op neer.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2020 @ 15:19:34 #96
163650 Greys
pi_194413341
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:47 schreef Meke het volgende:

[..]

Wat is Galileo?
FIGAROOOOOOOOO
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2020 @ 15:20:24 #97
163650 Greys
pi_194413349
quote:
Hai.

_O- lekker vlot wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 augustus 2020 @ 15:21:12 #98
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194413353
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:19 schreef Greys het volgende:

[..]

FIGAROOOOOOOOO
Magnifico!! :o
pi_194413375
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:20 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- lekker vlot wel
Zijn er daar ook pics van hem dan?
  woensdag 5 augustus 2020 @ 15:22:42 #100
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194413379
Maar @ijs_beer je vond ons dus niet knap genoeg, dat je je heil gezocht hebt in B&H?
pi_194413401
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:46 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik ga ook zo de hangmat in. yeah....hangmatbuddies boks *O* *O*
Boks *O*

Al ben ik nu wel de hangmat uit en stap ik op de fiets :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo