SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:43 schreef Meke het volgende:
Thanks Momo, nu is het hele topic op de kop 🙃
Oh! Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar waarom was ze niet eerder getest dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zij heeft een paar weken geleden de (waarschijnlijke) diagnose ADHD gekregen. Viel wel eea op zijn plek, maar ik was ook soort van boos dat ze niet eerder getest is. Voelt een beetje als 'heb ik me toch al die tijd niet aangesteld over haar gedrag'.
/liefdagboek
Ja hebben mijn ouders blijkbaar nooit eerder nodig gevonden. 'Zo is ze nu eenmaal'. Maarja, dat houdt een keer op.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh! Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar waarom was ze niet eerder getest dan?
Ja maar dat doe ik niet om jou te pleasen hquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:46 schreef Guanabana het volgende:
Of ik heb @:Strani weggejaagd, of hij is een verhaal over mijn zusje aan het schrijven, wat ik niet hoop, want echt geen zin in![]()
Nee je zou me eens pleasenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik niet om jou te pleasen h
Maar... waarom gaan ze dan niet gewoon zo lang door met potlood tot het met een balpen kan?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:05 schreef Meke het volgende:
De oplossing is eigenlijk heel simpel; om ervoor te zorgen dat kinderen leren hoe ze een pen vast moeten houden en (vooral) om weinig druk uit te oefenen. Met een potlood/balpen/stift kun je eigenlijk heel hard drukken, en daardoor krijg je zelf last van je gewrichten, maar schrijf je ook minder leesbaar. Een vulpen geeft veel meer 'directe terugkoppeling'; je ziet het meteen als je te hard drukt want dan lek je inkt en gaat het kroontje een beetje uit elkaar staan, dus zo leer je beter schrijvenKinderen beginnen wel altijd met potlood trouwens, want anders wordt het een chaos
Maar meestal na een halfjaar ofzo mogen ze dan met vulpen gaan schrijven.
En waarom je aan elkaar leert schrijven heeft met het woordbeeld te maken: wij weten heel goed inmiddels welke woorden wel en niet aan elkaar schrijven. Maar voor kinderen is dat best wel lastig, en door aan elkaar te schrijven is het heel duidelijk waar de scheidingen tussen verschillende woorden zitten. En als leerkracht kun je dan makkelijk controleren of de leerling die woordbeelden goed in het hoofd heeft zitten. W a n t a l s e e n k i n d i n b l o k l e t t e r s s c h r i j f t is het niet altijd goed te zien waar het begin en eind van een woord is![]()
Er is inderdaad tegenwoordig best wel veel discussie over of ze nog moeten leren schrijven en zo ja, hoe dan. Best interessantMijn visie is om in groep 3 sowieso niet structureel de laptop te gebruiken, want alles prent zich zveel beter in je hoofd als je het schrijft dan typt. Alle toetsen vereisen namelijk dezelfde handeling, terwijl het schrijven van letters en cijfers ook een verschil in je hoofd maakt. Liefst in groep 4 ook nog. Ik denk wel dat digitaal onderwijs ook wel een toekomst heeft en VEEL voordelen (een hele belangrijke vind ik directe feedback; leerlingen weten meteen of ze iets goed of niet hebben gedaan, en kunnen dan ook makkelijk extra uitleg krijgen). In de bovenbouw (vanaf groep 6) nog echt streng zijn zijn op vulpen en schrijfletters vind ik een beetje overdreven
Maar geur- en kleurpennen is het andere uiterste
Gelukkig maar dan dat ze dat alsnog zelf gedaan heeft. Mijn vader wilde er met m'n broer ook niks van weten trouwens, dat hij wel eens iets zou kunnen hebben. Nou dat was dus Asperger.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja hebben mijn ouders blijkbaar nooit eerder nodig gevonden. 'Zo is ze nu eenmaal'. Maarja, dat houdt een keer op.
Nu liep ze er, op volwassen leeftijd, zelf tegenaan en heeft ze zelf aan de bel getrokken.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar... waarom gaan ze dan niet gewoon zo lang door met potlood tot het met een balpen kan?
quote:Met een potlood/balpen/stift kun je eigenlijk heel hard drukken, en daardoor krijg je zelf last van je gewrichten, maar schrijf je ook minder leesbaar. Een vulpen geeft veel meer 'directe terugkoppeling'; je ziet het meteen als je te hard drukt want dan lek je inkt en gaat het kroontje een beetje uit elkaar staan, dus zo leer je beter schrijven
Oh ja da's waar, dat stond er inderdaad.quote:
Ja en ook echt behoorlijk/obvious toch, als ik zo de verhalen weleens hoor?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:15 schreef Strani het volgende:
Mijn vader wilde er met m'n broer ook niks van weten trouwens, dat hij wel eens iets zou kunnen hebben. Nou dat was dus Asperger.
Wel fijn dan dat nu wel duidelijk is waar het aan ligtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja hebben mijn ouders blijkbaar nooit eerder nodig gevonden. 'Zo is ze nu eenmaal'. Maarja, dat houdt een keer op.
Nu liep ze er, op volwassen leeftijd, zelf tegenaan en heeft ze zelf aan de bel getrokken.
Zeker! Nou was er in dit tijd wel een stuk minder bekend over Asperger hoor dus het duurde helaas alsnog wel even. Maar m'n vader hielp bepaald niet mee.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en ook echt behoorlijk/obvious toch, als ik zo de verhalen weleens hoor?
Je ziet nu toch wel op alle fronten dat er wordt voorgesorteerd op een mondkapjesplichtquote:
Weet je wat echt een voordeel is aan die dingen? Als je ook je zonnebril ophebt (en die heb ik buiten bijna altijd op), dan kan je heerlijk emotieloos anoniem over straat lopen. Niemand die je wat maaktquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je ziet nu toch wel op alle fronten dat er wordt voorgesorteerd op een mondkapjesplicht
Waar ik op zich wel benieuwd naar ben, al zullen ze daar nog niet echt onderzoek naar kunnen doen nu, is het effect op gedrag op de langere termijn. Nu is het natuurlijk allemaal nieuw en anders, maar als we overal mondkapjes moeten dragen, gaan we er ook wel sneller aan wennen dan we nu denken, verwacht ik.
Interessant om te zien of dat dan nog steeds genoeg herinnering is om constant afstand te houden, of dat men elkaar dan toch weer meer opzoekt in de personal space.
Wel jammer als ouders zulke signalen wegwuiven. Aan de andere kant heb je ook weer ouders die continu denken dat hun kind "iets heeft" en bij alles wat niet helemaal perfect gaat gelijk een syndroom vermoeden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Nou was er in dit tijd wel een stuk minder bekend over Asperger hoor dus het duurde helaas alsnog wel even. Maar m'n vader hielp bepaald niet mee.
Ja het kan twee kanten op inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel jammer als ouders zulke signalen wegwuiven. Aan de andere kant heb je ook weer ouders die continu denken dat hun kind "iets heeft" en bij alles wat niet helemaal perfect gaat gelijk een syndroom vermoeden.
Ik denk dat het vooral een psychologisch verschil maakt, als constante reminder dat we er nog niet van af zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:29 schreef Cee het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat mondkapjes echt het verschil gaan maken. Als je de grote uitbraken wilt voorkomen moet je die feesten aanpakken en de grotere samenkomsten in priv-sfeer, wat dan ook weer niet te handhaven is.
Dat wel ja. Merk ook wel dat ik met een nog grotere boog om iemand met een mondkapje heen loop dan iemand die er niet een op heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral een psychologisch verschil maakt, als constante reminder dat we er nog niet van af zijn.
Dat heb ik na een paar dagen verplicht mondkapjes dus andersomquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel ja. Merk ook wel dat ik met een nog grotere boog om iemand met een mondkapje heen loop dan iemand die er niet een op heeft.
Ah, dat kan dan inderdaad ook meespelen. En als er dan niet bevestiging is gekomen, dan bestaat het ook gewoon niet in het hoofd van zo iemand.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het kan twee kanten op inderdaad.
Ik denk dat het bij mijn vader er een beetje in zat dat hij zelf ook geen makkelijke man was en wellicht niet kon verkroppen dat ls m'n broer iets had, hij het van m'n vader gekregen kon hebben.
Nou zitten er in mijn familie wel meer trouwens, die tegen Asperger aan lijken te schuren. Ik ben de dans zelf aardig ontsprongen.
Ik heb zelf ook wel dat ik met mondkapje op ik me veel bewuster ben van corona, en ook makkelijker afstand hou.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral een psychologisch verschil maakt, als constante reminder dat we er nog niet van af zijn.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, dat kan dan inderdaad ook meespelen. En als er dan niet bevestiging is gekomen, dan bestaat het ook gewoon niet in het hoofd van zo iemand.
Sommige docenten zeiden vroeger dat ik iets van Asperger had.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het kan twee kanten op inderdaad.
Ik denk dat het bij mijn vader er een beetje in zat dat hij zelf ook geen makkelijke man was en wellicht niet kon verkroppen dat ls m'n broer iets had, hij het van m'n vader gekregen kon hebben.
Nou zitten er in mijn familie wel meer trouwens, die tegen Asperger aan lijken te schuren. Ik ben de dans zelf aardig ontsprongen.
Maar da's dus precies het gewenste effect dan toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb ik na een paar dagen verplicht mondkapjes dus andersomAls ik nu iemand zonder kapje zie (en die zie ik helaas nog steeds) kan ik vrij zeker weten dat ik met een corona-ontkenner te maken heb en dan hou ik toch liever mee afstand.
Preciesquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar da's dus precies het gewenste effect dan toch?
Da's wel heel kort door de bocht dan ja, op basis van een aantal positieve kenmerken.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige docenten zeiden vroeger dat ik iets van Asperger had.
Waarschijnlijk omdat zulke grote nerd was en zo goed in wiskunde. Nou ja dat ben ik nog steeds wel, maar heb ik niet het idee dat ik heel problematisch ben in contact met anderen.
Om toch de vraag te beantwoorden:quote:
Soms is het ook heel erg tunnelvisie van een bepaalde persoon, of hoe iets net genterpreteerd wordt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige docenten zeiden vroeger dat ik iets van Asperger had.
Waarschijnlijk omdat zulke grote nerd was en zo goed in wiskunde. Nou ja dat ben ik nog steeds wel, maar heb ik niet het idee dat ik heel problematisch ben in contact met anderen.
Ja, ik ben ook niet zo van die labeltjes. Sommige mensen gaan zich er ook juist naar gedragen. Dan wordt "ik ben autistisch" een excuus voor ongewenst sociaal gedrag.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms is het ook heel erg tunnelvisie van een bepaalde persoon, of hoe iets net genterpreteerd wordt.
Een ander ASS kenmerk is het hebben van een grote fascinatie voor iets. Maar het wil niet zeggen dat iemand die bijv. heel erg fan is van een bepaalde artiest, daar informatie en merchandise over verzameld, gelijkgestemden uitzoekt, etc. gelijk een autistisch trekje heeft. Wie verder ook nog andere hobby's heeft en met andere mensen over uiteenlopende onderwerpen kan praten en niet alleen over dat ene, en makkelijk die hobby ook even kan laten als er andere dingen belangrijker zijn, is niet ineens autistisch omdat die persoon een grote hobby heeft.
Ja en ook wel gebaseerd op stereotypen enzo. Alsof autisten per definitie goed zijn in wiskunde enzoquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel heel kort door de bocht dan ja, op basis van een aantal positieve kenmerken.
Trots op je!quote:
Ken jij toevallig zo iemand, Jobi?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms is het ook heel erg tunnelvisie van een bepaalde persoon, of hoe iets net genterpreteerd wordt.
Een ander ASS kenmerk is het hebben van een grote fascinatie voor iets. Maar het wil niet zeggen dat iemand die bijv. heel erg fan is van een bepaalde artiest, daar informatie en merchandise over verzameld, gelijkgestemden uitzoekt, etc. gelijk een autistisch trekje heeft. Wie verder ook nog andere hobby's heeft en met andere mensen over uiteenlopende onderwerpen kan praten en niet alleen over dat ene, en makkelijk die hobby ook even kan laten als er andere dingen belangrijker zijn, is niet ineens autistisch omdat die persoon een grote hobby heeft.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:11 schreef Guanabana het volgende:
Mensen wat een genot deze juli.Door die horror van voorgaande jaren gingen we/ik al bijna denken dat het voortaan altijd zo zou zijn, maar dit is gewoon een normale zomer.
Het wordt gewoon 20 graden op mijn verjaardag, wat een enorm verschil met 2x 37, juichen![]()
Alsnog eigenlijk niksquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]En wat zijn de plannen, om zo goed mogelijk gebruik te maken van deze temperatuur?
Dat ook ja. Wat niet wil zeggen dat het heel erg kan helpen om te weten waar de problemen waar je tegenaan loopt vandaan komen en dat er een naam voor is, dat er anderen zijn zoals jij, etc. Een diagnose is voor veel mensen een opluchting. Maar het moet inderdaad geen excuus worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet zo van die labeltjes. Sommige mensen gaan zich er ook juist naar gedragen. Dan wordt "ik ben autistisch" een excuus voor ongewenst sociaal gedrag.
Misschienquote:
Ben heel blij voor je!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:11 schreef Guanabana het volgende:
Mensen wat een genot deze juli.Door die horror van voorgaande jaren gingen we/ik al bijna denken dat het voortaan altijd zo zou zijn, maar dit is gewoon een normale zomer.
Het wordt gewoon 20 graden op mijn verjaardag, wat een enorm verschil met 2x 37, juichen![]()
Wel gezellig!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alsnog eigenlijk niks
Eind van de ochtend gaan we ontbijten in een leuk tentje hier in de buurt, en dat was het denk ik wel.
BOOOOOHHHHquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:26 schreef Guanabana het volgende:
Heb mezelf al gespoilerd wat het American Breakfast daar precies is:
[ afbeelding ]
Als je dat alleen opeet, hoef je de rest van het jaar ook niet meer te eten!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit is wel voor twee personen geloof ik, maar dan nog
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks schat.
Ja ik zeg even schat, is ato er nog een beetje bij![]()
Ziet er goed uit!!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Over de temperatuur deze periode heb ik helemaal niets te klagenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:11 schreef Guanabana het volgende:
Atoquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks schat.
Ja ik zeg even schat, is ato er nog een beetje bij![]()
Omnomnomnomquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Ha, daar heb ik ook een keer gegetenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou niet verbaasd opkijken als ik deze foto binnenkort heel sneaky gebruik inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja had zo een Strani-ontbijtje kunnen zijn
Ja er zit er eentje in de binnenstad, daar ben ik een paar keer geweest, maar sinds anderhalf jaar ofzo ook hier in de buurtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ha, daar heb ik ook een keer gegetenInclusief een ultra-macho roze milkshake met slagroom, spikkels en spekkies bovenop
![]()
Ik ben alleen bij die in het centrum geweest. Volgens mij op een van die dagen dat het treinnetwerk om me heen in duigen vielquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja er zit er eentje in de binnenstad, daar ben ik een paar keer geweest, maar sinds anderhalf jaar ofzo ook hier in de buurtIs wel een leuk tentje.
- "Treinverkeersleiding Utrecht zegt u het maar?"quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben alleen bij die in het centrum geweest. Volgens mij op een van die dagen dat het treinnetwerk om me heen in duigen viel
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
- "Treinverkeersleiding Utrecht zegt u het maar?"
- "Seinhuis 2532 hier, Tim komt net langs in de trein
- "Dank, we stoppen de hele boel direct"
Geen slecht woord over Station Amersfoort hquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Binnen een maand twee keer gehad, maar niet in Utrecht! Wel in Zwolle en Amersfoort, wat ook niet echt toffe stations zijn als daar de boel stil komt te liggen. Maar goed: dat is al een hele tijd niet meer voorgekomen
Prima station, ik bedoelde voor het treinverkeer voor de rest van Nederland! Als er geen treinen meer langs Amersfoort kunnen is dat toch behoorlijk lastig voor aardig wat verbindingen, net als bij Zwolle en Utrecht. Dan kan je beter hebben dat bijvoorbeeld Zaandam uit de running is, daar hebben ze alleen in Noord-Holland last vanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen slecht woord over Station Amersfoort h![]()
Je had het midden jaren 90 moeten zien toen het een grote bouwput was. Nou is het harstikke mooi allemaal maar destijds stonden alle bussen en zo aan het einde van de andere brug en was de rest chaos.
Ik heb het volgens mij niet heel uitgebreid gekeken. Ik vroeg me wel af wat de deelnemers er aan hebben om op die manier op tv te komen, zeker als je er al flink mee zit dat je nog nooit seks hebt gehad. Dan zal het voor je zelfvertrouwen toch niet helpen als heel Nederland dat weet?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:05 schreef Guanabana het volgende:
Wat een programma was dat ook.
Ben benieuwd hoe het met Marcel is.
En hoe hoe heet die ene gast, MARC!
- 'ik ben weduwe'
- 'kijk eens aan!'
Ja maar ik denk dat ze ook hopen dat het op een of andere manier dan toch lukt. Maar ik herinner me echt heel weinig van dat hele programma verderquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij niet heel uitgebreid gekeken. Ik vroeg me wel af wat de deelnemers er aan hebben om op die manier op tv te komen, zeker als je er al flink mee zit dat je nog nooit seks hebt gehad. Dan zal het voor je zelfvertrouwen toch niet helpen als heel Nederland dat weet?
Ik weet zelfs ongeveer in welk gebouwquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:47 schreef Guanabana het volgende:
Heel de wereld en zijn moeder weet inmiddels waar ik woon, maar goed.
Echt geweldig programma was datquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:05 schreef Guanabana het volgende:
Wat een programma was dat ook.
Ben benieuwd hoe het met Marcel is.
En hoe hoe heet die ene gast, MARC!
- 'ik ben weduwe'
- 'kijk eens aan!'
Marc had later nog in een interview gezegd dat hij zich wel te kakken voelde gezet door het programma. Dat hij zich had aangemeld om zijn verhaal te vertellen, maar dat hij heel anders werd neergezet.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij niet heel uitgebreid gekeken. Ik vroeg me wel af wat de deelnemers er aan hebben om op die manier op tv te komen, zeker als je er al flink mee zit dat je nog nooit seks hebt gehad. Dan zal het voor je zelfvertrouwen toch niet helpen als heel Nederland dat weet?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:21 schreef Dave het volgende:
Iemand heeft het nog niet helemaal begrepen (maar zie ik in dit geval even door de vingers).
[ afbeelding ]
Het is net niet op fietsafstand anders kon je even langsgaanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet zelfs ongeveer in welk gebouw
Was het niet Alex die op FOK! zat?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Marc had later nog in een interview gezegd dat hij zich wel te kakken voelde gezet door het programma. Dat hij zich had aangemeld om zijn verhaal te vertellen, maar dat hij heel anders werd neergezet.
Marcel zat nog een tijdje op Fok in dat topic, maar hij zei dat hij er schijt aan had aan hoe hij werd neergezet.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:11 schreef Guanabana het volgende:
Een van onze Spaanse managers had het toch goed gezien. Hij was nu al naar Madrid gereden om dit te voorkomen. Nog even een paar dagen vanuit daar werken en dan vakantie.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:24 schreef Dave het volgende:
Iemand nog autovakantieplannen richting Spanje?
Frankrijk overweegt de grens weer te sluiten.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:21 schreef Dave het volgende:
Iemand heeft het nog niet helemaal begrepen (maar zie ik in dit geval even door de vingers).
[ afbeelding ]
Oh ja Alex ook ja, klopt! Maar Marcel ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was het niet Alex die op FOK! zat?
Echt? Mijn baas vertrekt woensdag met de auto naar hun huis daar.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:24 schreef Dave het volgende:
Zoals ik net nu lees wordt dat overwogen ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:33 schreef Greys het volgende:
Alleen de grens tussen Frankrijk en Spanje dan dus?
Ok! Zolang ze de andere grenzen maar open houden dan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Zoals ik net nu lees wordt dat overwogen ja.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb ontdekt hoe we terug kunnen naar het oude normaal maar dan hebben we wel een relatietherapeut nodig jongens.
[ twitter ]
Beetje typisch was dat bijna 90% doorging nasr de halve finale. Waarom hou je dan de selecties?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb n aflevering van We Want More gezien. Vond het wel aardig, maar blijkbaar niet aardig genoeg om ook echt vaker te gaan kijken
Wauw wauwquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen ze uiteindelijk midgetgolfen voor een auto of huwelijksreis?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef Dave het volgende:
En er zijn stoelen waar deelnemers tijdelijk op komen te zitten.
De unieke kenmerken zijn dus grondig de das om gedaan.
Na het schapendrijven met BNers.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mogen ze uiteindelijk midgetgolfen voor een auto of huwelijksreis?
H, een ESF referentie dus zo te lezen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:56 schreef Dave het volgende:
Dame zingt “You’ll know my name before I go”
Ali: “Hoe heet je ook alweer?”
quote:
Houdt die videowall dat welquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:02 schreef Dave het volgende:
Nu een koor van 30 man, met 2 op het podium en de rest op de videowall.
Die gozer die op de bank ligt zegt met z'n mond heel wat anders dan je hoortquote:
Op zich kan ie zingen, maar hij heeft wel iets vervelends ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind die Boaz wel goed die er nu zit. Bijzondere stem. Die Franse vind ik ook wel leuk, en Mel die straks komt is ook goedSilver vind ik helemaal niks
Ja ik heb altijd het idee dat hij zich 20 jaar ouder gedraagt dan dat hij eigenlijk is. Qua dingen die hij zegt en maniertjes en zo. Maar goed, dat is ook hoe hij is. Vind ook zijn muziek gewoon niet zoquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Op zich kan ie zingen, maar hij heeft wel iets vervelends ja.
Dat gaat ook snel tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:32 schreef Dave het volgende:
“Gefeliciteerd jongen, de allerlaatste 3 seconden ging je over Anna heen”
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:32 schreef Dave het volgende:
Ah, dan weet ze nog niet beterquote:
Anna van K-otic? Die vond ik altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:32 schreef Dave het volgende:
Hij vond het niet fijn om hem te spreken. Dat terwijl Tim eigenlijk nog vrij mild was. Maar gewoon een vraag over hoe hij het dan ziet, is al te moeilijk. Denk dat hij dan beter met Doutzen Kroes kan praten, dan wordt het wel een makkelijk gesprek.quote:
Eens. Maar ze bedoelen iemand anders.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Anna van K-otic? Die vond ik altijd wel leuk.
Hoi!
Heeft zen een boot?quote:
Ik ga even teruglezen danquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Maar ze bedoelen iemand anders.
Tsja die kon samen met Marco over het water lopen h. Daar kon niemand tegenop.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga even teruglezen dan![]()
Ik vond haar altijd de leukste. Die hele heisa om die Sita snapte ik nooit.
Geen idee wat die nu doet trouwens. Daar hoorde je al vrij snel niets meer van. Zelfs al kon ze over water lopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tsja die kon samen met Marco over het water lopen h. Daar kon niemand tegenop.
Heb je de renie docu gezien? Ik vond dat echt wel interessantquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga even teruglezen dan![]()
Ik vond haar altijd de leukste. Die hele heisa om die Sita snapte ik nooit.
WAT???? wanneer waar hoe? VERTEL!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je de renie docu gezien? Ik vond dat echt wel interessant
Die influencer waar Tim mee beltquote:
Hoe lang woon je al in Nederland eigenlijk? K-Otic is toch echt wel een tijdje geledenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
WAT???? wanneer waar hoe? VERTEL!!!
(ik vond dat echt zo leuk toen).
Ja best wel een tijdje geleden. 2000 of 2001? Ik weet dat ik een CD had gehaald in 2001.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe lang woon je al in Nederland eigenlijk? K-Otic is toch echt wel een tijdje geleden
"Influencer" lekker overal tegen aan schoppen, alles stom vinden en een complot, maar geen idee hebben hoe wel zitquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die influencer waar Tim mee belt![]()
Tim vind ik wel een goede presentator en ook journalist trouwensBij Boos is hij ook altijd top (op een enkele aflevering na)
Sorry als ik er eerder overheen heb gekeken, waar heb je eerder gewoond en kom je ook daar vandaan oorspronkelijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja best wel een tijdje geleden. 2000 of 2001? Ik weet dat ik een CD had gehaald in 2001.
De VS. Uit Boston. .quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry als ik er eerder overheen heb gekeken, waar heb je eerder gewoond en kom je ook daar vandaan oorspronkelijk?
Hoe heerlijk inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]
"Influencer" lekker overal tegen aan schoppen, alles stom vinden en een complot, maar geen idee hebben hoe wel zit
Zijn jouw ouders Nederlands of wat is de reden dat je naar Nederland bent gekomen? Of wil je dit niet delen, dat mag natuurlijk ookquote:
Ja ik luister er nog steeds naar. Idols kwam daarna maar K-otic vond ik leuker eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:59 schreef Momo het volgende:
K-Otic muziek is trouwens echt goed als ik af en toe terug luister nu.
En je bent nog steeds niet gillend vertrokkenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja best wel een tijdje geleden. 2000 of 2001? Ik weet dat ik een CD had gehaald in 2001.
Ik woon hier al best een hele tijd wel bedenk ik me nu![]()
Neuh is niet erg, is niet zo spannend. Mijn moeder was Nederlands en mijn vader was Amerikaans. Toen ze uit elkaar gingen wilde mijn moeder terug naar Nederland en nam ons (broertje, zusje en ik) mee. We hadden daarin geen keus.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zijn jouw ouders Nederlands of wat is de reden dat je naar Nederland bent gekomen? Of wil je dit niet delen, dat mag natuurlijk ook
Ah duidelijk. Maar je kon van thuis uit dus al wel Nederlands spreken toen je hier kwam wonen?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Neuh is niet erg, is niet zo spannend. Mijn moeder was Nederlands en mijn vader was Amerikaans. Toen ze uit elkaar gingen wilde mijn moeder terug naar Nederland en nam ons (broertje, zusje en ik) mee. We hadden daarin geen keus.
Mijn broer is later na zijn HBO studie teruggaan en mijn zusje en ik zijn hier gebleven.
Jaaaaaaa daar deed ze ook mee. En daarna vond ik haar gewoon nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:02 schreef molloot200 het volgende:
Aaaah ik weet nu pas over welke Anna jullie het hebben
Anna Speller![]()
Die zat een paar jaar geleden in Robinson
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:03 schreef Momo het volgende:
Ah leuk, dat wist ik niet. Moest je Nederlands leren toen je hier kwam?
nee ik kende geen woord Nederlands. Dat was wat lastig. Toch binnen een jaar geleerd. Af en toe gaat het nog mis.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
Ah duidelijk. Maar je kon van thuis uit dus al wel Nederlands spreken toen je hier kwam wonen?
Ik had het niet door dus je doet het goedquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
nee ik kende geen woord Nederlands. Dat was wat lastig. Toch binnen een jaar geleerd. Af en toe gaat het nog mis.
Disclaimer: ik wordt graag verbeterd
Het was een heel matig liedje, waar haar stem totaal niet prettig was.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee wat die nu doet trouwens. Daar hoorde je al vrij snel niets meer van. Zelfs al kon ze over water lopen.
Ik vond dat ook geen leuk liedje.
Ik vind dat je echt goed Nederlands typt hoor! Er was me echt nooit wat opgevallen toen je ineens zei dat Nederlands je moedertaal niet isquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
nee ik kende geen woord Nederlands. Dat was wat lastig. Toch binnen een jaar geleerd. Af en toe gaat het nog mis.
shit is die foutquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dat je echt goed Nederlands typt hoor! Er was me echt nooit wat opgevallen toen je ineens zei dat Nederlands je moedertaal niet is![]()
Die disclaimer dt-fout was expres toch?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Disclaimer: ik wordt graag gecorrigeerd
Nou, dan maak ik daar maar meteen gebruik vanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
en dat moet jij net weer zienquote:
Het stomme is dat daar een regel voor is en makkelijk te onthouden. En dan gaat ie foutquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, dan maak ik daar maar meteen gebruik van
Ja met 'ik' als onderwerp volgt er geen t na het werkwoordquote:
Bij iedereen gaat het wel eens misquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het stomme is dat daar een regel voor is en makkelijk te onthouden. En dan gaat ie fout
Ja tuurlijk..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij iedereen gaat het wel eens misDat meerdere mensen hier al hebben aangegeven dat ze geen idee hadden dat Nederlands niet je moedertaal is geeft al aan dat je het uitstekend doet
Nog nooit geweestquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja tuurlijk..
... voor iemand uit Hawaii....
Ja, maar vooralsnog doen ze dat niet. Juist vandaag heeft Frankrijk haar inwoners aangeraden niet naar Cataloni af te reizen maar van het sluiten van de grens is dus (nog) geen sprake.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:24 schreef Dave het volgende:
Ik ook niet ! Lijkt me wel mooi.quote:
Ik doe altijd met lopen. Als er een t achter moet dan is het dt en anders niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja met 'ik' als onderwerp volgt er geen t na het werkwoord
Zo doe ik het ook hoor, en afhankelijk van mijn bui gooi ik er een fokschip of een kofschaap bij in.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik doe altijd met lopen. Als er een t achter moet dan is het dt en anders niet.
En dat gaat echt altijd goedBijna altijd.
truequote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft niets met zien te maken
thanksquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij iedereen gaat het wel eens misDat meerdere mensen hier al hebben aangegeven dat ze geen idee hadden dat Nederlands niet je moedertaal is geeft al aan dat je het uitstekend doet
Niks om voor te schamen. Het zat gewoon prima in elkaar (ok briljant was het dan ook weer niet).quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:15 schreef Prisha het volgende:
Van K-otic vond ik I can't explain ook altijd zo mooi.Ik schaam me echt niet voor mijn K-otic fangirlism
die snapte ik nooit...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook hoor, en afhankelijk van mijn bui gooi ik er een fokschip of een kofschaap bij in.
Ik dacht vanwege je naam dat je daar was geweest. Aanname, ik weet het...quote:
Zolang het woord in de stam op een medenlinker van een die woorden woorden eingigdt komt er ergens een T.. zoiets .. denk ik.quote:
ahhhh dat is lastig, dan moet ik weer denkenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang het woord in de stam op een medenlinker van een die woorden woorden eingigdt komt er ergens een T.. zoiets .. denk ik.
Gooi -en van het infinitief van het hele werkwoord af. Dus doden wordt dod, verhuizen wordt verhuiz en en lachen wordt lach. Als de laatste medeklinker in 't kofschip (of 't fokschaap, of xtc-koffieshop) zit krijgt de verleden tijd een T mee, en anders een D. En dus is het doodde, verhuisde en lachtequote:
Hmmmm ja okquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gooi -en van het infinitief van het hele werkwoord af. Dus doden wordt dod, verhuizen wordt verhuiz en en lachen wordt lach. Als de laatste medeklinker in 't kofschip (of 't fokschaap, of xtc-koffieshop) zit krijgt de verleden tijd een T mee, en anders een D. En dus is het doodde, verhuisde en lachte
Die regel gaat natuurlijk niet op voor sterke/onregelmatige werkwoorden, want het zou ook maar eens volkomen logisch zijn
wtf heb je latijn gedaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zei altijd maar tegen de leraar:
Met latijn ( een dode taal) mag je me fout rekenen.
Maar met de gewone talen, die leven, loop ik voor. Zonder mij zou hij niet meer leven.
En kreeg ik overal een 9.
LOl.. ik snap dad je hed goet bedoeltd... Maar did snapd zelf een neterlanter niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gooi -en van het infinitief van het hele werkwoord af. Dus doden wordt dod, verhuizen wordt verhuiz en en lachen wordt lach. Als de laatste medeklinker in 't kofschip (of 't fokschaap, of xtc-koffieshop) zit krijgt de verleden tijd een T mee, en anders een D. En dus is het doodde, verhuisde en lachte
Die regel gaat natuurlijk niet op voor sterke/onregelmatige werkwoorden, want het zou ook maar eens volkomen logisch zijn
Nahquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege je naam dat je daar was geweest. Aanname, ik weet het...
Latijn wordt overal op gymnasium verplicht gegeven, net als Grieks.quote:
Jaaaa echt een van mijn favorieten van de afgelopen jaren ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:20 schreef molloot200 het volgende:
Goodbye to Yesterday komt weer voorbij in m'n SpotifylijstjeThanks @:Aoibhin dankzij jou jam ik nu keer op keer op dit nummertje
Ik vind hem echt goed al dan niet een van de beste van de afgelopen ESFs. Gewoon helemaal mijn stijl ook
Zeker, maar de lopen-truc gaat je niet helpen bij of de verleden tijd van verhuizen met een D of een T isquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmmm ja ok. Ik snap het. Mijn lopen-trucje is makkelijker denk ik
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
WAT???? wanneer waar hoe? VERTEL!!!
(ik vond dat echt zo leuk toen).
quote:
Niet interessant? Jungles, varens, moss, kokosnoten, Uitbarstende vulcanenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NahVoorlopig hoef ik er ook niet heen, ik denk dat het voor mij niet interessant genoeg is.
Toen ik dit account aanmaakte in 2002 (bijna 18 jaar geleden) droeg ik wel eens hawaii-shirts. Vandaar
Zo benieuwd ook of het nog hoger had kunnen eindigen als het niet de vierde startplek had gehad.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa echt een van mijn favorieten van de afgelopen jaren ook![]()
![]()
NL is sowieso lastig vind ik..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker, maar de lopen-truc gaat je niet helpen bij of de verleden tijd van verhuizen met een D of een T is
euhm. damnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker, maar de lopen-truc gaat je niet helpen bij of de verleden tijd van verhuizen met een D of een T is
Inderdaad. Maar de juries hadden ze ook echt genaaid hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo benieuwd ook of het nog hoger had kunnen eindigen als het niet de vierde startplek had gehad.
Ik heb er twee. En een singeltje van Damn I think I love youquote:
Rachel - Amazedquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:15 schreef Prisha het volgende:
Van K-otic vond ik I can't explain ook altijd zo mooi.Ik schaam me echt niet voor mijn K-otic fangirlism
thanks!!!!! Bookmark. Oehhh 1/6....dus 6 afleveringen? Topquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:27 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
Sorry moest even m'n was ophangen maar het is het wachten waard, je gaat dit sowieso dan fantastisch vinden![]()
![]()
![]()
Anna en Rachelquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rachel - Amazed
Had sowieso een zwak voor Rachel
Ja die puntentelling moet ik nog wel even terugkijken. Heb het al wel door zitten kijken, maar niet precies wie wat gaf en zo.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar de juries hadden ze ook echt genaaid hoor
Ja, vond het ook leuk om terug te zienquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks!!!!! Bookmark. Oehhh 1/6....dus 6 afleveringen? Top![]()
Ik heb de CD opstaan weer klinkt echt wel lekker. Past wel in de zomer. Zomers muziek.
Yesss 6 afleveringen! Ze werken toe naar dat reunieconcert, maar de leukste stukjes gaan over vroeger natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks!!!!! Bookmark. Oehhh 1/6....dus 6 afleveringen? Top![]()
Ik heb de CD opstaan weer klinkt echt wel lekker. Past wel in de zomer. Zomers muziek.
Klopt, herinner me "Lovechild" nog, team Angela.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Anna en Rachel![]()
Rachel deed later mee met X-factor. Was leuk toen.
je bent er geweestquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh ja, en ik had m'n camera naar binnen gesmokkeld (maar dit heb ik vast al eens gepost)
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Deon Leonquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Anna en Rachel![]()
Rachel deed later mee met X-factor. Was leuk toen.
Ja, was kerstconcert in Oosterpoort, Groningen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
je bent er geweest![]()
![]()
Jee die jonge koppies ah gut Dat kerstjurkje![]()
oeh nu Sorry opstaan, die was ook gaaf.
Ik weet dat Bart toen verliefd was op Sita was zo schattig toen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Yesss 6 afleveringen! Ze werken toe naar dat reunieconcert, maar de leukste stukjes gaan over vroeger natuurlijk![]()
Ja, en uiteindelijk al verkering met Anna terwijl wij dat niet doorhaddenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet dat Bart toen verliefd was op Sita was zo schattig toen.
Ik moet die docu gaan kijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk al verkering met Anna terwijl wij dat niet doorhadden
Dat jaar was de puntentelling nog wel jury/televote opeen gegooid, dus niet apart. Dus voor de aparte juryvote moet je op Wikipedia kijken. Maar die gaven echt bizar weinig aan Estlandquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die puntentelling moet ik nog wel even terugkijken. Heb het al wel door zitten kijken, maar niet precies wie wat gaf en zo.
Jaa dat soort dingen komen ook allemaal langsquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet dat Bart toen verliefd was op Sita was zo schattig toen.
Ben je nu die docu aan het kijkenquote:
Jaquote:
Ik heb hem gebookmarked. Beetje te moe maar morgen gaat ie aan! Nu lekker K-otic muziekjes aan het luisteren.quote:
waahhhhh wat leukquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit is nog een fragment van het concert in Groningen, vond een filmpje tussen de foto's![]()
Weel heel kort en gefilmd met een aardappel.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem gebookmarked. Beetje te moe maar morgen gaat ie aan! Nu lekker K-otic muziekjes aan het luisteren.
Wat heerlijk weer eigenlijk.
Ik weet nog dat ik toen ook in K-otic wilde. Fantaseerde dat ik er ook bij zat
I thought I did the right thingquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:36 schreef Prisha het volgende:
I said I'm sorry for the times that I turned around
I said I'm sorryquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
I thought I did the right thing
now I regret that I said goodbye
ohh ieuw Glennis Grace??quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:45 schreef Meke het volgende:
Ook nog een ESF link: Glennis deed blijkbaar ook auditie
lol!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik was 12/13 en helemaal idolaat van Starmaker en later K-Otic. Had mijn kamer volhangen met posters.
Was verliefd op Martijn. Nu achteraf denk ik gatverdamme.
Jazeker!quote:
Dit is erg interessant ja. Hoe dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik trouwens een zip bestandje met alle albums en singles van K-Otic.
Grotendeels zelf geript van CD's back in the days![]()
Het album van Lieke (Attacks when provoked) staat er ook bij!
Heb ooit nog met Lieke gemaild, kwam er achter dat ze zangles gaf, kreeg nog berichtje terug
Was toen zo sneu dat ze als laatst nog afviel. Leuk dat ze terugmaildeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb je zangles genomen dan?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Nee, was meer benieuwd hoe het ging na al die jarenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was toen zo sneu dat ze als laatst nog afviel. Leuk dat ze terugmailde. Heb je zangles genomen dan?
quote:Hoi Andre,
Wat een leuk je berichtje! Het gaat inderdaad erg goed, lesgeven en optreden... Na Starmaker nog de rockacademie gedaan en nu veel zingen!!
Bedankt voor je berichtje en misschien tot ooit bij een optreden.
Groetjes,
Lieke
Owj ja dat kan ook natuurlijk. Leuk dat je een berichtje kreegquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, was meer benieuwd hoe het ging na al die jaren
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:01 schreef Guanabana het volgende:
Had ooit brieven gestuurd naar... ik geloof Martijn en Sita en toen kreeg ik een gesigneerde foto terug.
Wat is de juiste leeftijdscategorie dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga slapen
Jullie hebben het toch over een onderwerp wat niet bij mijn leeftijdscategorie past![]()
De Bus! Met Seki weet ik nogquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vond het wel leuk om te volgen, leuker dan Big Brother, al was dat natuurlijk nog iets heel nieuws toen.
Later had je nog "De Bus" op SBS (?)
Trustequote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga slapen
Jullie hebben het toch over een onderwerp wat niet bij mijn leeftijdscategorie past![]()
Jij was toen 1quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga slapen
Nou, dat programma Starmaker kwam op tv toen ik pas net een jaar oud wasquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat is de juiste leeftijdscategorie dan?Ik ben van bouwjaar '76 ..............
Scheel ook maar 5 jaar met Rachel Kramer
Jopquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En een bossie, een bossie, een bossie rode rozen!
Oh ja, er zijn ook gewoon mensen hier die het niet eens (bewust) hebben meegemaaktquote:
Nog leuker, dan is het allemaal nieuw!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou, dat programma Starmaker kwam op tv toen ik pas net een jaar oud was
owjjjjjjquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou, dat programma Starmaker kwam op tv toen ik pas net een jaar oud was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is echt veelquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Inhoud van het K-Otic zip-bestand:
Dan moet je 'm downloadenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is echt veelAh zelfs live concert. Die heb ik niet eens.
ja ik zit te kijken 453 MB...gaat dat passen op deze laptop...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan moet je 'm downloaden
Link staat er bij
Is maar 500MB is maar 0,5GBquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik zit te kijken 453 MB...gaat dat passen op deze laptop...
ja..ik als IT'er zou dat moeten wetenquote:
Als IT'er weet ik dat jij dat zou moeten wetenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja..ik als IT'er zou dat moeten weten![]()
Hij is al aan het downloaden
ook dat nogquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als IT'er weet ik dat jij dat zou moeten weten
Nah, ben begin 2018 gestopt bij de baas, ben nu ZZP'er in van alles en nog wat en een beetje met pensioen.quote:
Als je er nu op terugkijkt, is t een goede keuze geweest? Ik had juist in februari de knoop doorgehakt om als ZZP'er te beginnen en toen kwam Corona. Nu wacht ik nog maar even.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nah, ben begin 2018 gestopt, ben nu ZZP'er in van alles en nog wat en een beetje met pensioen.
Ik zat toen in de luxe positie dat ik een goede buffer had na wat meevallers, dus dan kan je het risico nemen om je baas uit te zwaaien. Nog wel goed contact met hem en oud-collega's, prima bedrijf verder.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je er nu op terugkijkt, is t een goede keuze geweest? Ik had juist in februari de knoop doorgehakt om als ZZP'er te beginnen en toen kwam Corona. Nu wacht ik nog maar even.
quote:
Groetjes uit Utrechtquote:
Dacht het wel, maar ik kan ook in de war zijn met Valkenburgquote:
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar ik kan ook in de war zijn met Valkenburg
Dat scheelt dan inderdaad wel. Goed contact is altijd wel handig. Krijg je via via misschien werk dan ook? Tenminste, zou kunnen. En ja, je hebt wel gelijk, altijd wel werk.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zat toen in de luxe positie dat ik een goede buffer had na wat meevallers, dus dan kan je het risico nemen om je baas uit te zwaaien. Nog wel goed contact met hem en oud-collega's, prima bedrijf verder.
Maar op zich is er altijd wel werk in dit beroep... net als installatietechniek...
Groetjes uit de Betuwequote:
De keren dat ik in Valkenswaard ben geweest viel er wat te beleven op het Eurocircuit daarquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Voor je het weet sta je bij "never ending" Soldaat van Oranje terwijl je naar Limburg wilde...
Ik doe eigenlijk veel te weinig op het moment.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat scheelt dan inderdaad wel. Goed contact is altijd wel handig. Krijg je via via misschien werk dan ook? Tenminste, zou kunnen. En ja, je hebt wel gelijk, altijd wel werk.
Maar wel fijn dus zo voor jezelf? Kom je makkelijk aan werk? Of moet je echt netwerken?
Ik heb daar zo'n hekel aan, ben er ook niet goed in.
Klopt reed ik nog doorheen vanmiddagquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:41 schreef Prisha het volgende:
Valkenswaard, ik moest even kijken waar dat was. Maar daar was ik dus in de buurt vorige week met mijn badkuip. In Waalre, dat ligt er zowat naast
ah ok. Dat klinkt niet verkeerd. Geen hypotheek al helemaal niet, dan heb je inderdaad hele lage lasten. Dat is wel lekker. Genieten dus, dat is wel heel fijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk veel te weinig op het moment.
Had wel wat klusjes dit jaar bij wat sportevenementen maar die zijn allemaal afgelast...
Doe deels ook veel in eigen opdracht, dus YouTube filmpjes maken enzo. Dan heb je geen druk, geen deadline en wat inkomsten uit de advertenties.
Heb ook nog een 2e woning die ik verhuur en sowieso geen hypotheek op beide woningen, dat scheelt ook.
M'n vaste lasten zijn daardoor erg laag.
Why not,?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:45 schreef Prisha het volgende:
Ik zou morgen paintballen maar dat gaat helaas niet door. Jammer. Nooit eerder gedaan, leek me wel leuk.
Ja, dat helpt echt wel...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ok. Dat klinkt niet verkeerd. Geen hypotheek al helemaal niet, dan heb je inderdaad hele lage lasten. Dat is wel lekker. Genieten dus, dat is wel heel fijn.
Er waren te weinig aanmeldingen. Moesten minstens 10 zijn en we waren met 6. Grrrr.quote:
ERP pakket. SAP. Programmeren en functioneel de logistieke modules.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat helpt echt wel...
Wat zijn je specialismen?
Ok, dus je zou als ZZP'er veel vanuit huis kunnen doen, scheelt reistijd en filesquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
ERP pakket. SAP. Programmeren en functioneel de logistieke modules.
ja klopt. Hoewel de klant graag heeft dat je onsite bent. Nu 4 maanden thuis aan het werk inmiddels en dat gaat op zich wel prima.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ok, dus je zou als ZZP'er veel vanuit huis kunnen doen, scheelt reistijd en files
Ik werkte onsite, servers plaatsen, WiFi installeren, storingen verhelpen, etc.
Het werd wel steeds meer remote werk maar een groot deel moest toch echt onsite gebeuren.
Ah jammer! Wil dat ook nog wel eens doenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er waren te weinig aanmeldingen. Moesten minstens 10 zijn en we waren met 6. Grrrr.
Ja, klopt... ben ook meer "praktisch" dan "theoretisch". Heb vroeger voor de hobby wel wat geprogrammeerd maar dan loop ik op een gegeven moment toch tegen m'n limieten aanquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja klopt. Hoewel de klant graag heeft dat je onsite bent. Nu 4 maanden thuis aan het werk inmiddels en dat gaat op zich wel prima.
Wat jij doet moet je wel onsite zijn inderdaad. Misschien voor storingen niet, maar hardware plaatsen sowieso lijkt me.
PAINTBALLEN IS NIET LEUKquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:45 schreef Prisha het volgende:
Ik zou morgen paintballen maar dat gaat helaas niet door. Jammer. Nooit eerder gedaan, leek me wel leuk.
Al die anderen hadden het vast al een keer gedaan, dat ze het lekker laten zitten deze keerquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er waren te weinig aanmeldingen. Moesten minstens 10 zijn en we waren met 6. Grrrr.
Kan ook gewoon een heel slechte paintball venue zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
PAINTBALLEN IS NIET LEUK
Ik heb het n keer gedaan en heb weken last gehad van diepblauwe plekken. Nou was dit wel in Colombia en de enige bescherming was een te kleine overall en een masker, maar de top van m'n hoofd was wel 'exposed'. Wat een kutspel zeg
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
PAINTBALLEN IS NIET LEUK
Ik heb het n keer gedaan en heb weken last gehad van diepblauwe plekken. Nou was dit wel in Colombia en de enige bescherming was een te kleine overall en een masker, maar de top van m'n hoofd was wel 'exposed'. Wat een kutspel zeg
Ik kan dat niet uitsluiten inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een heel slechte paintball venue zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |