SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngenteresseerd maar toch aanwezig.
quote:
Ligt eraan naar wie het woordje 'hem' verwijstquote:
@Davequote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt eraan naar wie het woordje 'hem' verwijst
Oh is het Dave? Laat dan maarquote:
@Momo was me voor :pquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt eraan naar wie het woordje 'hem' verwijst
Tssk, mannen ook altijd, het is geen strijd hequote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Sta ik nou ongeveer gelijk met je neefje?
Oh ja!quote:
Ik wilde hier wat op zeggen, maar ik twijfel of het een goed idee is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja!Ik gok maar zo dat Dave blijer wordt van Cyan dan van mij
Daar doe ik het voor!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tssk, mannen ook altijd, het is geen strijd he![]()
Maar niets kan op tegen zijn spontane versieringen![]()
Maar je afbeelding is erg mooi en ik waardeer je inspanning: je mag een achterneefje zijn
Je 4-jarige neefje een man noemenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tssk, mannen ook altijd, het is geen strijd he![]()
Maar niets kan op tegen zijn spontane versieringen![]()
Maar je afbeelding is erg mooi en ik waardeer je inspanning: je mag een achterneefje zijn
Vertelquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wilde hier wat op zeggen, maar ik twijfel of het een goed idee is.
Nee, ik bedoelde Strani, want hij maakt er een strijd vanquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je 4-jarige neefje een man noemenMet versieringen en al
Watjequote:
Nou vergis je niet hoor, je neefje was me gewoon voor, hij wist precies waar hij mee bezig was!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde Strani, want hij maakt er een strijd vanen dat vind ik typisch iets voor mannen.
Ik negeer Kylie Minogue niet, ik ben met andere dingen bezigquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met Kylie Minogue negeerders.
Mijn neefje is wel een enorm pienter jochquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vergis je niet hoor, je neefje was me gewoon voor, hij wist precies waar hij mee bezig was!
Je hoort alles te laten vallen als Kylie Minogue nieuwe muziek uitbrengt!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik negeer Kylie Minogue niet, ik ben met andere dingen bezig
Wast hij ook auto's?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn neefje is wel een enorm pienter joch![]()
Hij heeft me een DM gestuurd op Twitter met 'loserquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
*laat laptop vallen*quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hoort alles te laten vallen als Kylie Minogue nieuwe muziek uitbrengt!
Misschien kan hij vanavond nog voor @Cyan9 kokenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft al wel een goed inzicht in wat gezonde maaltijden zijn en wat niet (nokidding). Hij kan ongetwijfeld tips gevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien kan hij vanavond nog voor @:Cyan9 koken
UUH@$&(^##YRG#YG(QYDH)*&@H)*^G@*)6gquote:
*Laat oogleden dichtvallenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hoort alles te laten vallen als Kylie Minogue nieuwe muziek uitbrengt!
6G gekkie gespot.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
UUH@$&(^##YRG#YG(QYDH)*&@:H)*^G@*)6g
Je zei ALLESquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het ging zo goed met onse relaaaasie Arisoona.
Nee dat was die persoon die ik tagdequote:
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat was die persoon die ik tagde
Ik ook niet, maar mijn kapotte laptop welquote:
Watskebeurt met je lappie?quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn kapotte laptop wel
Ze liet hem vallen omdat ze naar het nieuwe nummer van Kylie Minogue moest luisteren.quote:
quote:
Lekkarrrquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende: In dit specifieke geval vond ik naar mezelf verwijzen in de TT wel toegestaan
Vreugde!
Ik moest dit eerst vier keer lezenquote:
Ik las dit als posti-con en ik was een beetje in de war maar het gaat nu wel weer.quote:
Vrouwen kunnen me ook blij maken hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja!Ik gok maar zo dat Dave blijer wordt van Cyan dan van mij
Jij doet het toch nog gewoon?quote:
Oeh nou dan kom ik je kant op!quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen me ook blij maken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:TIFU by telling a black lady the carriers are only for the whites.
On mobile so sorry for formatting and such.
This happened last week and I still wince when I think about it..
I run a smoothie truck in a smallish southern city in the US. I was fairly busy making several drinks with my back to my service window. Next to my machine I have several drink carriers with handles. The lady sees them and asks if she can have the carrier with handles for her drinks, I tell her I’m sorry but those carriers are only for the Whites.
As soon as the words left my mouth I could have died. I dropped the smoothie I was working on and did an about face so fast the truck rocked.
I looked at the lady, the black lady, and just started apologizing, trying to explain.
The Whites are a family of 7. The father comes by twice a week gets drinks for the family and at some point he bought and gave me X amount of carriers for him to use to make his trips easier. Turns out she knows the Whites, she goes to church with them. Thank you, Jesus.
She couldn’t have been nicer over the ordeal and I still feel horrible about the whole thing.
I have since put the carriers out of view.
TL;DR I told a black lady the drink carriers are only for the White family, but made it sound like they were only for the white families.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:26 schreef Dave het volgende:
Nog een reclame ergernis:
Die van Stella.
In beeld verschijnt aan het eind het logo en slogan: “Stella, makes my day”
Ondertussen hoor je Bastian Ragas zingen: “Stella, ma...”De beste fiets dat is de Stellaaaaaa, de fiets van't jaarrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Stella.
Ondertussen hoor je Bastian Ragas zingen: “Stella, ma...”Is dat die Stella van de fietsen? Die vorige vond ik nog veel ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e_a_horrible_racist/
[..]![]()
![]()
HOU OOOOPPPPquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
De beste fiets dat is de Stellaaaaaa, de fiets van't jaarrrr.
Die van Stella.
Ondertussen hoor je Bastian Ragas zingen: “Stella, ma...”Lekker bijbeunenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik wil echt verschrikkelijke dingen doen bij het horen van die ellendequote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil echt verschrikkelijke dingen doen bij het horen van die ellende
Moorden willen we, moorden!quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil echt verschrikkelijke dingen doen bij het horen van die ellende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Moorden willen we, moorden!Gelukkig maar dat niemand hier Stella heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik weet danOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
En als het wl zo was, dan kan ze er maar beter over blijven liegen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat niemand hier Stella heet
Voor zover ik weet dan
Huh is dit een ESF forum dan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:21 schreef Greys het volgende:
Niet schrikken dat het ff over esf gaat maar ik denk dat we een Nederlands Spaanse samenwerking krijgen voor esf 2021 misschien wel, Strani! Blas Cant had gisteren een sessie met oa Duncan.
Hoop niet dat er Arcade kloon uitkomt. Blas kan ook heel goed hoog zingen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:21 schreef Greys het volgende:
Niet schrikken dat het ff over esf gaat maar ik denk dat we een Nederlands Spaanse samenwerking krijgen voor esf 2021 misschien wel, Strani! Blas Cant had gisteren een sessie met oa Duncan.
Dan verwacht ik wel onderdeel te zijn van de delegatie natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:21 schreef Greys het volgende:
En goed bezigquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gesport. Nu nog even wat water drinken voordat ik naar bed ga.
Ben benieuwd wie er straks bij een meet door de mand gaat vallenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
En als het wl zo was, dan kan ze er maar beter over blijven liegen.
Oh en ik gun Spanje ook weer echt een keer een hoge noteringquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:21 schreef Greys het volgende:
Fijn dat het leuk is geweest!quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:09 schreef molloot200 het volgende:
Ha ben ik weerPrima dag gehad op het water, maar uiteraard weer verbrand
Duncan z'n stijl past wel goed bij de stem van Blas! Een echte kloon zullen ze wel voor waken. Vond Duncan z'n nieuwere liedjes ook niet echt kloons van Arcade.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoop niet dat er Arcade kloon uitkomt. Blas kan ook heel goed hoog zingen.
Fijnquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gesport. Nu nog even wat water drinken voordat ik naar bed ga.
Jaaaaquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel onderdeel te zijn van de delegatie natuurlijk
Ik schrik, wist helemaal niet dat jullie hier ESF kijkenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:21 schreef Greys het volgende:
Yes net gebruikt. Waarom smeer ik elke keer heel goed maar verfik ik alsnog intensquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk is geweest!Wel jammer dat je bent verbrand
Heb je goede after-sun?
SORRY, GAAT HET WEER EEN BEETJE??quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik schrik, wist helemaal niet dat jullie hier ESF kijkenDaar heb ik echt niks mee
Dan wordt het een pattattensongquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, er wint altijd een Oost-Europees landquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik schrik, wist helemaal niet dat jullie hier ESF kijkenDaar heb ik echt niks mee
Nee ik kijk liever WIDM. Tssssk ESF, wordt daar echt naar gekeken? Dat circus met De Toppers en Sieneke? Die indiaan? Vinden mensen dat luk?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat zij goed bij elkaar gaan passen qua stemquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Duncan z'n stijl past wel goed bij de stem van Blas! Een echte kloon zullen ze wel voor waken. Vond Duncan z'n nieuwere liedjes ook niet echt kloons van Arcade.
Ik zie gewoon alles normaalquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:25 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ] Hebben jullie ook geen post iconen? Zie nog niks in BUG staan.
Nou ja, ik ga wel slapen in de hoop dat het morgen is opgelost.
Ik heb ze welquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:25 schreef Dave het volgende:
Jammerquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Yes net gebruikt. Waarom smeer ik elke keer heel goed maar verfik ik alsnog intensDit was vorig jaar echt precies zo
Moet nog wel een beetje bijkomen hier hoorquote:
Ja hoe kan dat nou weer dan. Nt nadat ik gepost heb verschijnt het goed, ook posts die erbij komen via de autorefresh gaan goed, maar als ik een F5 doen zijn alle PI's weg.quote:
Ja hequote:Op donderdag 23 juli 2020 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, er wint altijd een Oost-Europees land
Ja inderdaad, ik kleur ook wel weer bij uiteindelijk hoor. Maar nu eerst twee dagen een tomaatquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JammerSommige mensen zijn daar wat gevoeliger voor. En zeker op het water met felle zon kan het snel gaan, want water versterkt het allemaal.
Ik snap het ook echt niet Mollquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik kijk liever WIDM. Tssssk ESF, wordt daar echt naar gekeken? Dat circus met De Toppers en Sieneke? Die indiaan? Vinden mensen dat luk?
Uiteindelijk twee uur bezig geweest. Dat voel ik nu wel in mijn voeten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En goed bezigIk ga zaterdag ook weer beginnen met een vriend
Ik heb gewoon post iconenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:25 schreef Dave het volgende:
Samen op zoek naar een nieuwe SCquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt niet MollRare mensen. Misschien maar een andere SC zoeken?
Ik was me laatst bij een fietstocht vergeten in te smerenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik kleur ook wel weer bij uiteindelijk hoor. Maar nu eerst twee dagen een tomaat
Ja, maar ik kwam verder alleen maar hier, dus ik weet niet waar te beginnen!quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Samen op zoek naar een nieuwe SC
Si siquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dit. Ouders gaan ook altijd redelijk vroeg naar bed in verband met werk en dan ga ik gewoon lekker vroeg met laptop al in bed liggenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit echt ALTIJD op laptop, tenzij ik onderweg ben (en dat ben ik nu niet)
Oostblokfeessiequote:Op donderdag 23 juli 2020 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet nog wel een beetje bijkomen hier hoorDat is toch allemaal slechte muziek enzo? Waarom luisteren jullie daarnaar? Alsof Nederland berhaupt een keer kan winnen...
Laptop in bedquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit. Ouders gaan ook altijd redelijk vroeg naar bed in verband met werk en dan ga ik gewoon lekker vroeg met laptop al in bed liggen
Ik zie gewoon twee keer hetzelfde plaatjequote:Op donderdag 23 juli 2020 22:37 schreef Dave het volgende:
En dat die posticonen balk flipt van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
als je er met je muis over beweegt ergert jullie zeker ook niet?
Had ik laatst ook toen ik rond 2:00 of zo hier nog in de slowchat aan het hangen wasquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laptop in bed![]()
Ik val er soms zelfs mee in slaap
Dat heb ik wel maar vind ik verder niet storend of zoquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:37 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
Het plaatje wordt hoger en er verschijnt rechtsonderin een setting voor het standaard posticoon.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie gewoon twee keer hetzelfde plaatje
Dat is best wel irritant inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:37 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
Ik heb het echt heel vaakquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had ik laatst ook toen ik rond 2:00 of zo hier nog in de slowchat aan het hangen was
Oh dat heb ik nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Het plaatje wordt hoger en er verschijnt rechtsonderin een setting voor het standaard posticoon.
Zien ze jou dan slapen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel vaakZelfs op Jitsi
Ik eigenlijk ook niet, maar omdat m'n Last FM problemen heeft wilde ik even kijken of er algemene problemen met die website zijn. Ik mis m'n scrobbles van de afgelopen paar uurquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, daar kijk ik zelden op.
Digitale science fictionquote:
Kennelijkquote:
Weer wel dat Garmin Connect (Platform voor het uploaden van logs van sporthologes ) plat ligt vanwege ransomware.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar omdat m'n Last FM problemen heeft wilde ik even kijken of er algemene problemen met die website zijn. Ik mis m'n scrobbles van de afgelopen paar uur
Zou dat iets met elkaar te maken kunnen hebben?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Weer wel dat Garmin Connect (Platform voor het uploaden van logs van sporthologes ) plat ligt vanwege ransomware.
Blijkbaar zit Dave bij Op1quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
Dave Roelvink en wat andere influencers zonder herseninhoud zijn trending op Twitter.
En daarom mijdt ik twitter dus zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
Dave Roelvink en wat andere influencers zonder herseninhoud zijn trending op Twitter.
Ugh.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat het dezelfde naam isquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:Dave blij wordt van een assossiassie met Dave Roelvink.
Wie weet s het stiekem wel Dave Roelvinkquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:Dave blij wordt van een assossiassie met Dave Roelvink.
Ugh.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
Geen idee, maar dat Twitter onlangs ook lekken heeft gehad zal niet helpen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou dat iets met elkaar te maken kunnen hebben?
Ik heb nog nooit in dat subforum gekeken. Geen aanrader dus?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:59 schreef Momo het volgende:
COR gaat ook weer lekker nu. Iemand post een nepgrafiek waardoor het lijkt dat de toename echt enorm is nu in Nederland. Zeg ik dat hij moet oprotten met zijn nepgrafieken. Worden alleen die posts van mij weggehaald![]()
Misschien moet ik ook een paar grafieken gaan painten...
Dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie weet s het stiekem wel Dave Roelvink
Geef dit even aan daar in hun feedbacktopic.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:59 schreef Momo het volgende:
COR gaat ook weer lekker nu. Iemand post een nepgrafiek waardoor het lijkt dat de toename echt enorm is nu in Nederland. Zeg ik dat hij moet oprotten met zijn nepgrafieken. Worden alleen die posts van mij weggehaald![]()
Misschien moet ik ook een paar grafieken gaan painten...
Ik lees op de Support website van Last dat ze de hele dag al problemen hebben met Spotify scrobblen en dat na een paar uur alles erin zou moeten staanquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ugh.
[..]
Geen idee, maar dat Twitter onlangs ook lekken heeft gehad zal niet helpen.
Twee keer een quote met ugh is gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ugh.
[..]
Geen idee, maar dat Twitter onlangs ook lekken heeft gehad zal niet helpen.
Zo te zien zijn inmiddels die posts ook al weg.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geef dit even aan daar in hun feedbacktopic.
Nee, niet als je niet gefrustreerd wilt raken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in dat subforum gekeken. Geen aanrader dus?
Kijk eens aan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien zijn inmiddels die posts ook al weg.
Dan blijf ik lekker hierquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, niet als je niet gefrustreerd wilt raken.
Of als je wat vertrouwen in de mensheid wil houden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Dacht ik nou ook.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Twee keer een quote met ugh is gerechtvaardigd.
Volgens mij zitten sommigen van hun ook puur te trollen om reacties.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of als je wat vertrouwen in de mensheid wil houden.
Dit is precies de reden waarom ik daar weg gegaan ben.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Da's helaas altijd. Maar maak maar eens rond dat iemand chte trollt en niet daadwerkelijk een totaalidioot is natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij zitten sommigen van hun ook puur te trollen om reacties.
Ah mooi.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik lees op de Support website van Last dat ze de hele dag al problemen hebben met Spotify scrobblen en dat na een paar uur alles erin zou moeten staan
Nee Tweeten doe ik dat niet automatisch. Maar scrobblen via Last FM wel. Hier best wel een statistiekjes gekquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah mooi.maar heb dus geautomatiseerd dat je tweet wat je op Spotify luistert?
![]()
Is dat ironisch?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:05 schreef Momo het volgende:
Ook ironisch hoe sommige mensen zo overtuigd zijn van hun gelijk dat echt nergens op gebaseerd (wetenschap/goede bron)is.
Wetenschap is ook maar een mening.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:05 schreef Momo het volgende:
Ook ironisch hoe sommige mensen zo overtuigd zijn van hun gelijk dat echt nergens op gebaseerd (wetenschap/goede bron)is.
quote:
Omdat ze zelf zo overtuigd zijn dat hun gelijk hebben maar het zelf niet eens goed kunnen onderbouwen of dat er tegenstellingen in zitten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wetenschap is ook maar een mening.
Net meegekregen van influencer tisjeboyJay.
Daarom komt hij niet naar meetsquote:
Wat heeft-ie laten doenquote:
Zijn eigen gezonde tanden weg laten slijpen om er vervolgens een parelwit, waterpas recht gebit in te zetten in Turkijequote:Op donderdag 23 juli 2020 23:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat heeft-ie laten doenik herkende m bijna niet. #tebbienougedaaan
Dat gebeurt altijd pas als ik er niet meer ben maar ik mag nog wel de geeuwsessie meemaken die er aan vooraf gaatquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat heeft-ie laten doenik herkende m bijna niet. #tebbienougedaaan
En z’n hersencelletjes daar gelaten?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zijn eigen gezonde tanden weg laten slijpen om er vervolgens een parelwit, waterpas recht gebit in te zetten in Turkije
Ik weet nog niet of ik dit ga kijkenquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Geen fan van de Telegraaf maar dit filmpje legt wel even goed uit wat hij en broertje Donny hebben gedaan.
Snap ik hoor. Ik heb het alleen even gekeken om te beseffen hoe dom de influencers van deze tijd zijn. Is toch geen goede benvloeding dit. Mij lok je er in elk geval niet mee, al val ik ook totaal buiten de doelgroep denk ikquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik dit ga kijken
Ik keek naar z'n Instagram post, in de eerste seconde voelde ik m'n hersencellen al afsterven. Heb het maar niet uitgekeken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik dit ga kijken
Hou ooopppquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd pas als ik er niet meer ben maar ik mag nog wel de geeuwsessie meemaken die er aan vooraf gaat
Brrrrquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Geen fan van de Telegraaf maar dit filmpje legt wel even goed uit wat hij en broertje Donny hebben gedaan.
Ik gok van nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En z’n hersencelletjes daar gelaten?
Of hattie die al nie?
Waarom zijn er zo veel jongeren die dit cool vinden?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:29 schreef Momo het volgende:
Waarom maken we stomme mensen zonder enig talent beroemd
Wanneer word ik nou beroemd?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:29 schreef Momo het volgende:
Waarom maken we stomme mensen zonder enig talent beroemd
Ik snap tiktoks filmpjes ook al niet. Van die video met zoveel views en pubers helemaal enthousiast en dan denk ik "Ja ok?""quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom zijn er zo veel jongeren die dit cool vinden?
Ja ik klink oud nu.
Waarom voel ik me aangesproken?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja ik klink oud nu.
Je kan er heel rijk mee worden zonder dat je er echt wat voor hoeft te kunnenquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja ik klink oud nu.
Laat je tanden weg veilen, dat lijkt te helpen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer word ik nou beroemd?
Dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik snap tiktoks filmpjes ook al niet. Van die video met zoveel views en pubers helemaal enthousiast en dan denk ik "Ja ok?""
Ook oud dus
Zit jij op TikTok en Snapchat?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom voel ik me aangesproken?
Ik val onder jongeren maar ik vind Dave en Donny zeker niet cool
Kunnen we gezellig samen oud zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik snap tiktoks filmpjes ook al niet. Van die video met zoveel views en pubers helemaal enthousiast en dan denk ik "Ja ok?""
Ook oud dus
Ja dat snap ik nog en klinkt ook niet als een hele heftige ingreep. Maar je hele tanden weg laten slijten? Ja doei dat doe je toch niet met een beetje gezond verstandquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brrrr
Ik heb zelf ook facings, maar dan heeft mijn tandarts het gedaan. Composietlaag over mijn eigen tanden heen gelakt, en op kleur van mijn eigen tanden dus niet ineens spierwit ofzo. En doordat het over mijn eigen tanden heen gaat is de boel ook niet ineens kunstmatig kaarsrecht en blijft de natuurlijke vorm van mijn tanden behouden. Ben er heel blij mee
Ik weet niet waarom je je aangesproken voelt, maar blij om te horen dat je de Roelvinkjes niet cool vindt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom voel ik me aangesproken?
Ik val onder jongeren maar ik vind Dave en Donny zeker niet cool
Tiktok, nee.quote:
Mwah opzich omdat ik 20 ben en het woord jongeren lees gok ikquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je je aangesproken voelt, maar blij om te horen dat je de Roelvinkjes niet cool vindt.
Ik voel mij al hip nu ik een instagram account hebquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tiktok, nee.
Snapchat, ja.Alleen ik ben niet heel fanatiek of zo. Het is voor mij meer plaatjes delen met alleen mijn dichtbijstaande vrienden van leuke activiteiten en zo.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
Over de intelligentie van Donny Roelvink gesproken:
"Een tandarts, die ook aan tafel zat, waarschuwde Donny dat uiteindelijk vijftien procent van zijn tanden afsterft door de ingreep. De realityster moest toegeven dat hij dat niet wist, maar zelfs met die kennis op zak had hij het waarschijnlijk gedaan."
Bron: https://www.ad.nl/show/do(...)tps://www.google.nl/
Waarom krijgen deze mensen een platform..
Dat is hartstikke oud. Ik bedoel jongere jongeren. De hopeloze verloren generatie zeg maar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mwah opzich omdat ik 20 ben en het woord jongeren lees gok ik
Dat heb ik ook! Nu zijn we beide hippe ouderen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik voel mij al hip nu ik een instagram account heb
Jij bent geen stom mens en hebt talentquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap dat hele tiktok nog niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook oud dus
Dadiquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nietBehalve die van Dadi heb ik gezien en die vind ik wel heel leuk. Maar Dadi
Ja nee dat snap ik ook niet meer hoor. Vlogs, influencers, de hele mikmak.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is hartstikke oud. Ik bedoel jongere jongeren. De hopeloze verloren generatie zeg maar.
Als het door kan gaanquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dadi![]()
Heb je ook kaartje voor het concert later dit jaar?
Hahahaquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou ooopppIk doe dat onbewust, maar heb inmiddels meegekregen dat het er nogal boers uitziet allemaal
Nee precies, dat zou ik noooooooit laten doen en ook niet eens durven. Het keert gewoon nooit meer terug ookquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nog en klinkt ook niet als een hele heftige ingreep. Maar je hele tanden weg laten slijten? Ja doei dat doe je toch niet met een beetje gezond verstand
Heb je uiteindelijk nog avondeten gehad? En wat was het dan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is hartstikke oud. Ik bedoel jongere jongeren. De hopeloze verloren generatie zeg maar.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uhquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk nog avondeten gehad? En wat was het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Nee dit wat jij hebt laten doen zou ik oprecht ook nog wel durven denk ik iddquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, dat zou ik noooooooit laten doen en ook niet eens durven. Het keert gewoon nooit meer terug ook![]()
Die composietfacings van mij zijn ook al 200 euro per tand, maar ik heb alleen de voorste vier van de bovenkaak laten doen. En het was ook omdat mijn glazuur op die tanden zo goed als weg is, dus het composietlaagje is ook gewoon naast esthetisch mooier een extra bescherming. En ik heb afgelopen voorjaar pas vernieuwd en de vorige facings hebben er tien jaar gezeten.
En inderdaad over mijn natuurlijke tanden gelakt en in mijn natuurlijke kleur, dus helemaal niet kunstmatig wit of overmatig recht, juist een natuurlijk effect.
Ik moet wel een nieuwe tandarts hebben, dus....quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laat je tanden weg veilen, dat lijkt te helpen.
Ik moet er nog altijd aan beginnenquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik voel mij al hip nu ik een instagram account heb
Ik heb geen idee wat beide dingen zijn.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
UhEn niets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, als je er maar geen gewoonte van maakt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik vergeet telkens een afspraak te maken met de tandarts. Het is inmiddels al behoorlijk lang geleden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet wel een nieuwe tandarts hebben, dus....
In mijn beleving ben ik daar al z laat mee dat ik beter kan wachten op de volgende.quote:
Uhm nee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En niets anders?
Nou ja, als je er maar geen gewoonte van maakt
Jaaa gezelligquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als het door kan gaan
En daarna hoop ik nog steeds net zo hard dat hij mee mag doen op ESF 2021De IJslandse omroep is zo dom als ze hem geen vrijkaartje geven. Dan doen ze maar een Songvakeppnin met alleen maar Dadi liedjes
Die moet ik alleen nog ontdekken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent geen stom mens en hebt talent
Daarom maak ik tegenwoordig meteen een afspraak voor over een half jaar als ik daar ben geweestquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens een afspraak te maken met de tandarts. Het is inmiddels al behoorlijk lang geleden.
Gisteren werden er al weddenschappen gesloten over wie denkt dat ik wel of niet mijn amandelen heb laten knippenquote:
Voor een keertje kan het bestquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uhm nee.
I know, heel slecht, maar ik kon het niet opbrengen vandaag.
Ik ga voor... nee!quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren werden er al weddenschappen gesloten over wie denkt dat ik wel of niet mijn amandelen heb laten knippen
Waarschijnlijk als er had gestaan Ede koopt voetbalclub, dat men dan ging steigeren waarom een gemeente/plaats een voetbalclub zou kopen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moest lachen.
[ twitter ]
Het is natuurlijk belachelijk om zo'n kop te gebruiken. Aan de andere kant is het wel fascinerend wat Vrouw allemaal uitspookt.
Ik heb tot aan een jaar geleden een beugel gehad. Bijna elke maand controle daar heeft er ook voor gezorgd dat ik niet meer bij m'n normale tandarts kwam. Het is misschien dus al wel 3 jaar geleden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarom maak ik tegenwoordig meteen een afspraak voor over een half jaar als ik daar ben geweestEerder deed ik dat niet, met het idee 'ja jemig, weet ik veel wat ik over een half jaar doe?!? Ik bel dan wel weer
' om vervolgens weer veel te lang niet te bellen voor een afspraak
Ik heb verder ook echt noooooooit gaatjes, dus wat dat betreft hoef ik ook echt niet vaak op tandarts controlequote:Op donderdag 23 juli 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee dit wat jij hebt laten doen zou ik oprecht ook nog wel durven denk ik iddMaar wat mijn gebit betreft heb ik ontzettend veel geluk en kom ik n keer per jaar 5 minuten op de tandartsstoel terecht voor controle waarin hij gewoon weer zegt “ziet er netjes uit, tot volgend jaar!”
Ja dit dusquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In mijn beleving ben ik daar al z laat mee dat ik beter kan wachten op de volgende.
Aan de andere kant denk ik dat al een paar jaar
Je hebt er vast wel eentjequote:Op donderdag 23 juli 2020 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die moet ik alleen nog ontdekken.
Was wel een interessante wending geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als er had gestaan Ede koopt voetbalclub, dat men dan ging steigeren waarom een gemeente/plaats een voetbalclub zou kopen.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik creer nu wel lekker een positief beeld over m'n zelfzorg.
Oh ja, ik sport ook al niet meer sinds maart door corona. Gaat goed zo.quote:
Ik wacht nog even meerdere suggesties afquote:
Holbewonerquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik creer nu wel lekker een positief beeld over m'n zelfzorg.
quote:
Dan heb je recenter gesport dan ikquote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh ja, ik sport ook al niet meer sinds maart door corona. Gaat goed zo.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Was wel een interessante wending geweest.
Durf je wel om dit tegen een homoseksuele jongen te zeggen?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Durf je wel om dit tegen een homoseksuele jongen te zeggen?
Twijfelachtig, kan eigenlijk niet.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dit dusIk kwam ook pas op Facebook toen amper iemand er meer wat mee deed
Die meldingen krijg ik nu ook regelmatig, extra pijnlijk in deze tijd dat je allemaal oude vakantiekiekjes als herinnering krijgt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:12 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg nog wel eens van die herinneringen “vandaag op deze dag ... jaar geleden” op Facebook. De cringe die ik erop zette in 2011 en 2012 was wel echt heel ergHalf dagboek had ik er toen af en toe op staan hoor
Ik bedoelde het in eerste instantie niet zo, maar later viel het kwartjequote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Durf je wel om dit tegen een homoseksuele jongen te zeggen?
Twijfelachtig, kan eigenlijk niet.
Had jij verwacht dat je ooit zwanger kon worden danquote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zit eigenlijk vooral op feesboek om oude kennissen en klasgenoten nog een beetje te volgen. Zo is er een oud klasgenootje die twee jaar jonger is dan ik, en al vijf (!) keer zwanger is geweest. Fascinerend.
Hahaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:12 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg nog wel eens van die herinneringen “vandaag op deze dag ... jaar geleden” op Facebook. De cringe die ik erop zette in 2011 en 2012 was wel echt heel ergHalf dagboek had ik er toen af en toe op staan hoor
Wowquote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zit eigenlijk vooral op feesboek om oude kennissen en klasgenoten nog een beetje te volgen. Zo is er een oud klasgenootje die twee jaar jonger is dan ik, en al vijf (!) keer zwanger is geweest. Fascinerend.
Ik kan hier een foute opmerking over maken, maar laat ik dat niet doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat je ooit zwanger kon worden dan
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat je ooit zwanger kon worden dan
En ik quote, letterlijk uit mijn Facebook:quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha![]()
Ben ik even blij dat ik in die tijd niks met Facebook deed
Het is wel heel treurig, want ze heeft drie kinderen (dus twee keer fout gegaan). Dat gun je natuurlijk niemand. Maar ik had wel zoiets van "krijgt het lichaam ook nog een beetje rust?"quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik heb ook meerdere oud-klasgenoten - zowel basis als middelbaar - met (meerdere) kinderen. Echt bizar idee wel die zijn in mijn hoofd gewoon nog steeds zo oud als toen ik ze voor het laatst zag.
Ik vrees dat ik al snap welke richting die opmerking op gaatquote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan hier een foute opmerking over maken, maar laat ik dat niet doen.
Een nieuwe zwembroek is natuurlijk wel een "Yeah!" waard.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En ik quote, letterlijk uit mijn Facebook:
“Morgen naar school en daarna zwemmen met *****. Yeah! Voor het eerst mijn nieuwe zwembroek aan. Zin in!”
Waarom was ik zo![]()
![]()
Die Yeah ook
Yeahquote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En ik quote, letterlijk uit mijn Facebook:
“Morgen naar school en daarna zwemmen met *****. Yeah! Voor het eerst mijn nieuwe zwembroek aan. Zin in!”
Waarom was ik zo![]()
![]()
Die Yeah ook
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
00:29 en ik ga al vrijwillig naar bed. Dat ik dat nog voor m'n 70ste mag/moet meemaken.
Nou, truste allen!
Ah dat is wel zielig jaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is wel heel treurig, want ze heeft drie kinderen (dus twee keer fout gegaan). Dat gun je natuurlijk niemand. Maar ik had wel zoiets van "krijgt het lichaam ook nog een beetje rust?"
trustequote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
00:29 en ik ga al vrijwillig naar bed. Dat ik dat nog voor m'n 70ste mag/moet meemaken.
Nou, truste allen!
Trusten krakkemikkie!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
Nou, truste allen!
Hahaha nee precies maar die Yeah en dat Zin in kan echt niet. Echt alles wat ik ging doen plaatste ik op Facebook, extreem enthousiast ook nog eens erover.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yeah![]()
![]()
![]()
Al klinkt dit wel iets als wat ik in de SC zou kunnen posten![]()
Daar hadden we het gisteren op Jitsi ook nog over. Dat je soms ineens van die hersenscheten hebt die je niet aan vrienden/familie gaat delen of op social media gaat zetten, maar die je dan wel in de SC wil plaatsen
Ik heb eigenlijk geen idee, ik ken haar niet zo goed, ik was 13/14 toen ik bij haar in de klas zat. Maar ik zie nooit wat voorbij komen op FB waaruit blijkt dat ze heel gelovig is, dus ik denk gewoon de wens voor een groot gezin.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is wel zielig jaMaar ze willen graag een heel groot gezin? Of gelovig en willen geen voorbehoedsmiddelen?
Slaapse!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
Nou, truste allen!
Wacht maar tot je weer een keer ziek bent!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
Nou, truste allen!
Dat verklaart het wel!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 07:33 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen die zich zorgen maakte over Amber Brantsen, haar omvallen heeft een bijzondere reden![]()
[ instagram ]
Ja super leuk!!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 07:33 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen die zich zorgen maakte over Amber Brantsen, haar omvallen heeft een bijzondere reden![]()
[ instagram ]
Februariquote:Op vrijdag 24 juli 2020 07:33 schreef Meke het volgende:
[ instagram ]
quote:
Zodat je met de 3 D’s aan tafel kunt in een talkshow?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fixedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |