SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:
Ligt eraan naar wie het woordje 'hem' verwijstquote:
@Davequote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt eraan naar wie het woordje 'hem' verwijst
Oh is het Dave? Laat dan maarquote:
@Momo was me voor :pquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt eraan naar wie het woordje 'hem' verwijst
Tssk, mannen ook altijd, het is geen strijd hequote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Sta ik nou ongeveer gelijk met je neefje?
Oh ja!quote:
Ik wilde hier wat op zeggen, maar ik twijfel of het een goed idee is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja!Ik gok maar zo dat Dave blijer wordt van Cyan dan van mij
Daar doe ik het voor!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tssk, mannen ook altijd, het is geen strijd he![]()
Maar niets kan op tegen zijn spontane versieringen![]()
Maar je afbeelding is erg mooi en ik waardeer je inspanning: je mag een achterneefje zijn
Je 4-jarige neefje een man noemenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tssk, mannen ook altijd, het is geen strijd he![]()
Maar niets kan op tegen zijn spontane versieringen![]()
Maar je afbeelding is erg mooi en ik waardeer je inspanning: je mag een achterneefje zijn
Vertelquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wilde hier wat op zeggen, maar ik twijfel of het een goed idee is.
Nee, ik bedoelde Strani, want hij maakt er een strijd vanquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je 4-jarige neefje een man noemenMet versieringen en al
Watjequote:
Nou vergis je niet hoor, je neefje was me gewoon voor, hij wist precies waar hij mee bezig was!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde Strani, want hij maakt er een strijd vanen dat vind ik typisch iets voor mannen.
Ik negeer Kylie Minogue niet, ik ben met andere dingen bezigquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met Kylie Minogue negeerders.
Mijn neefje is wel een enorm pienter jochquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vergis je niet hoor, je neefje was me gewoon voor, hij wist precies waar hij mee bezig was!
Je hoort alles te laten vallen als Kylie Minogue nieuwe muziek uitbrengt!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik negeer Kylie Minogue niet, ik ben met andere dingen bezig
Wast hij ook auto's?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn neefje is wel een enorm pienter joch![]()
Hij heeft me een DM gestuurd op Twitter met 'loserquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
*laat laptop vallen*quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hoort alles te laten vallen als Kylie Minogue nieuwe muziek uitbrengt!
Misschien kan hij vanavond nog voor @Cyan9 kokenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft al wel een goed inzicht in wat gezonde maaltijden zijn en wat niet (nokidding). Hij kan ongetwijfeld tips gevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien kan hij vanavond nog voor @:Cyan9 koken
UUH@$&(^##YRG#YG(QYDH)*&@H)*^G@*)6gquote:
*Laat oogleden dichtvallenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hoort alles te laten vallen als Kylie Minogue nieuwe muziek uitbrengt!
6G gekkie gespot.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
UUH@$&(^##YRG#YG(QYDH)*&@:H)*^G@*)6g
Je zei ALLESquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het ging zo goed met onse relaaaasie Arisoona.
Nee dat was die persoon die ik tagdequote:
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat was die persoon die ik tagde
Ik ook niet, maar mijn kapotte laptop welquote:
Watskebeurt met je lappie?quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn kapotte laptop wel
Ze liet hem vallen omdat ze naar het nieuwe nummer van Kylie Minogue moest luisteren.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |