SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat ik deed was op de rechterbovenhoek van de pagina een percentage noteren, dat was hoe verliefd ik was. Vanaf 20% was verliefd, daaronder niet, ofzo.
Echt jaaaren volgehouden ook.![]()
Of in een laatje leggenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:23 schreef Cee het volgende:
In mijn tijd 👵🏻 werden nog briefjes onder tafel uitgewisseld.!
Volgens mij was er in "mijn tijd" nog geen WhatsAppquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik kom uit de generatie met de allereerste grote Whatsappruzie van m'n hele middelbare school*insert mol is jong joke here*
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik vertelde dat zo aan mijn vriend over al die verliefdheden en verkeringen van vroeger als kind.
Hij: 'sletje was je ook'.
![]()
Jajaquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Er gebeurde echt helemaal niks met die jongens uiteraard.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:25 schreef molloot200 het volgende:
Was niet de bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je ooit bij een meet iemand met sjoelstenen bekogeld "dat was niet de bedoeling", daar trappen we niet in
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
In mijn tijd was dat nog niet aan de orde. Terwijl ik net voorbij de 30 benquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij was er in "mijn tijd" nog geen WhatsAppWij sms'ten altijd nog
Ik ook, maar vanaf 2002/2003 zo ongeveer had iedereen wel een mobiele telefoon en werd sms'en wel een ding.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat nog niet aan de orde. Terwijl ik net voorbij de 30 ben![]()
Tijd gaat snel
Omg, gross.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef Cee het volgende:
Ik werd in de brugklas naast een jongen gezet die voor de gein zomaar ineens met een passer (zacht) in mijn hand prikte.
Oh en we zaten ook helemaal achterin en soms ging ie zich vaak, uhm, “wrijven”, ik wist gewoon niet hoe ik daar op moest reageren. Ik hield het bureautje maar goed vast want het trilde soms en ik schaamde me voor wat ie aan het doen was.
Nooit iets van gezegd want ik durfde toen ook al niks.
Eigenlijk nu pas voor het eerst gezegd.
NOU, LIEF DAGBOEK.
Mensen waren kut en zijn dat nog steeds.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, maar vanaf 2002 zo ongeveer had iedereen wel een mobiele telefoon en werd sms'en wel een ding.
Wait, whut?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef Cee het volgende:
Ik werd in de brugklas naast een jongen gezet die voor de gein zomaar ineens met een passer (zacht) in mijn hand prikte.
Oh en we zaten ook helemaal achterin en soms ging ie zich vaak, uhm, “wrijven”, ik wist gewoon niet hoe ik daar op moest reageren. Ik hield het bureautje maar goed vast want het trilde soms en ik schaamde me voor wat ie aan het doen was.
NOU, LIEF DAGBOEK.
Ja het is wel echt bizar snel gegaan allemaal.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat nog niet aan de orde. Terwijl ik net voorbij de 30 ben![]()
Tijd gaat snel
Bij het indelen van de brugklassen was de grote klacht (bij ons en de ouders) ook dat de grote groep kinderen uit het zelfde dorp allemaal ik dezelfde klas werden gezet, behalve drie, waaronder ik. Wij werden in B1E gezet, samen met de grote groep uit Broekhoven, een ~speciale~ buurt in de stad. Leraren spraken jaren later nog over B1E.quote:
Huuuuquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef Cee het volgende:
NOU, LIEF DAGBOEK.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling![]()
Als je ooit bij een meet iemand met sjoelstenen bekogeld "dat was niet de bedoeling", daar trappen we niet in
Oeh mensen van vroeger Googelen, dat is leukquote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh mensen van vroeger Googelen, dat is leukAlleen bij één megacrush durf ik dat niet
Ik vind dit zo lief en zielig en alles tegelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef Cee het volgende:
Er zijn er bij mij ook een aantal bij wie ik het niet wil/durf (niet per se crushes overigens).quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh mensen van vroeger Googelen, dat is leukAlleen bij één megacrush durf ik dat niet
Ja zoiets had ik ongeveer ookquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was denk mijn eerste telefoon
Tja, heen lukt vast wel. Stel dat Kroatië Nederland op rood zet, ben benieuwd wat er dan gebeurtquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Ik zat te kijken waarom Kroatie trending was op twitter, dat land is op code oranje gezet. Zie je meerdere mensen "Ik ga toch wel, ik heb al betaald". Ben benieuwd of ze gewoon kunnen gaan dan...
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:00 schreef Dave het volgende:
Volgens mij speelde ik in de brugklas nog met Lego. Wrijven kwam later pas.
Ja ik weet niet. Het is niet dat ik ooit nog aan die gozer denk ofzo. Maar toch een soort vervelend "wat als"-gevoel ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hoezo niet??
Ik doe dat wel eens. Maar dan lijkt het alsof iedereen het veel beter doet dan ik. Maar goed, uiterlijke schijn dit dat.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:01 schreef Cee het volgende:
Dit artikel, hardop lachen.![]()
https://www.retecool.com/(...)ck-om-andere-mensen/
Misschien zoekt hij nog wel naar een prinses op zijn witte paardquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Het is niet dat ik ooit nog aan die gozer denk ofzo. Maar toch een soort vervelend "wat als"-gevoel ofzo
Haha, nou ik kan het me in zijn geval niet voorstellenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Misschien zoekt hij nog wel naar een prinses op zijn witte paard
Lego is dan ook wel echt voor bazen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:00 schreef Dave het volgende:
Volgens mij speelde ik in de brugklas nog met Lego. Wrijven kwam later pas.
Ja precies, het is soms beter om bepaalde mensen gewoon een herinnering te laten. De hele tijd weer van alles oprakelen heeft ook amper zin. En aan bepaald tijden word ik liever ook niet herinnerdquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:16 schreef Meridiaan het volgende:
Soms is de herinnering beter om intact te houden, dat is waar. Ik word zelf ook liever niet herinnerd aan vroeger. Rare, nare tijd was het soms. Vooral omdat ik er vaak niks van begreep
Wow dat is best kutquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef Cee het volgende:
NOU, LIEF DAGBOEK.
Oja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even lekker gedoucht. Stoot ik bij het afdrogen mijn elleboog keihard tegen de deurklink.![]()
So, dat deed eens een beetje gruwelijk veel pijn.
Oeh chocola, goed ideequote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja!
Ik ga nu douchen en dan zo kijken. Met misschien wel een lekker stukje chocola.
Ja, echt wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AuSterkte! De elleboog kan echt pijn doen ja
Oeh, dat is niet echt smakelijk neequote:
Douchen jij! Dan ben je op tijd schoon voor Sietsequote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben nog niet douchen, ben te lui en moe om op te staan.
Zeker!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet te veel spoilen hèIk kijk het altijd pas later terug
Wij hebben omgeboekt, naar het Gardameer. Ik ga niet opzettelijk naar een code-oranje-land.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Ik zat te kijken waarom Kroatie trending was op twitter, dat land is op code oranje gezet. Zie je meerdere mensen "Ik ga toch wel, ik heb al betaald". Ben benieuwd of ze gewoon kunnen gaan dan...
Ok dat was dus een enorme creep.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef Cee het volgende:
NOU, LIEF DAGBOEK.
Daarna kan je meteen zappen naar NPO 1, want Jeangu Macrooy doet mee aan de S.P.E.L.-showquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Douchen jij! Dan ben je op tijd schoon voor Sietse
Ik had al maanden geen chocola meer op, en vorige week wel, en nu heb ik weer iedere dag keiveel zin in chocolaquote:
Oh thanks!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daarna kan je meteen zappen naar NPO 1, want Jeangu Macrooy doet mee aan de S.P.E.L.-show
Verstandig, Arizonaquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben omgeboekt, naar het Gardameer. Ik ga niet opzettelijk naar een code-oranje-land.
[..]
Ok dat was dus een enorme creep.
Verstandige keuze inderdaad en fijn dat jullie alsnog weg kunnen gaan! Wanneer gaan juliequote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben omgeboekt, naar het Gardameer. Ik ga niet opzettelijk naar een code-oranje-land.
[..]
Ok dat was dus een enorme creep.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:49 schreef MMF93 het volgende:
Goedenavond lieve beste mensen. Morgen eindelijk weer een dag vrij, ik heb flink wat sociale activiteiten gehad in het weekend vanwege het afstuderen (allemaal kleinschalig en op afstand hoor) en nu weer 2 dagen gewerkt. Even de boel moeten missen hier dus. Hopelijk is iedereen nog gezond en happy
!
Ah ik weet het zelf ook niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zoek het uit voor morgenavond
![]()
Oke ben er klaar voor!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Douchen jij! Dan ben je op tijd schoon voor Sietse
Ik heb ook dit jaar geen uitnodiging gekregen. Het begint opvallend te wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Mwa niemand waar ik direct enthousiast van word.
Zondagquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:11 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Verstandige keuze inderdaad en fijn dat jullie alsnog weg kunnen gaan! Wanneer gaan julie?
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook dit jaar geen uitnodiging gekregen. Het begint opvallend te worden
Ik vind die Inez Weski wel zo engquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Mwa niemand waar ik direct enthousiast van word.
LIjkt me wel leuk, en dan hem dan zo uit het niets gevraagd wordt naar Heuvels en dat hij zich dan in allerlei bochten gaat wringen om zich er maar uit te pratenquote:
Dat noemen we eerder beruchtquote:
Oké nu wil ik ditquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
LIjkt me wel leuk, en dan hem dan zo uit het niets gevraagd wordt naar Heuvels en dat hij zich dan in allerlei bochten gaat wringen om zich er maar uit te praten![]()
Het valt me nog mee dat je niet zegt, je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij is dát hoe een vrouw er uit hoort te zien Arizona
Dat zou inderdaad wel eens kunnen gebeuren als ik 'Aan de andere kant van de heuvels' aanvraag. En die kans is groot.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
LIjkt me wel leuk, en dan hem dan zo uit het niets gevraagd wordt naar Heuvels en dat hij zich dan in allerlei bochten gaat wringen om zich er maar uit te praten![]()
Oh, ik dacht dat gothic een tienerding was.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij is dát hoe een vrouw er uit hoort te zien Arizona
Wat zou je kiezen? Valencia-Barcelona? Indurain in de Tour? Die spast op het ESF?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook dit jaar geen uitnodiging gekregen. Het begint opvallend te worden
Nee, zóiets onwaarschijnlijks zou zelfs ik niet kunnen posten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je niet zegt, je bent gewoon jaloers
Nee hoor, niet al te veel Spaanse dingen maar wel Spaanse muziekquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat zou je kiezen? Valencia-Barcelona? Indurain in de Tour? Die spast op het ESF?
Welke krumper bedoel je?quote:
Die doet niet aan krumpenquote:
Dat is pas anderhalve week zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Oh zie nu pas dat er schermen tussen zitten.
Ja, serieus, ik kan haar ook wel waarderenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
Ik vind Inez Weski wel een toffe vrouwNiet mijn smaak, maar wel stoer dat ze zich niets van anderen aantrekt. En ik vind haar - voor zover ik dat natuurlijk van de zijlijn kan beoordelen - echt een vakvrouw. Ze heeft echt passie en kan dingen goed uitleggen
Is de eerste keer dat ik kijk dit seizoen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is pas anderhalve week zo.
Er zit ook geen publiek.
Ook zo gemeen wat ze bij Ariël probeerde!quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook zo gemeen wat ze bij Ariël probeerde!
Ik zit nog in de fase dat ik haar erg intimiderend vind. Toch zou ik een Zomergasten met haar wel willen zien. Lijkt mij wel een type dat ook teveel met de onderwereld verweven is.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, serieus, ik kan haar ook wel waarderen
Ja precies!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook zo gemeen wat ze bij Ariël probeerde!
Dat denk ik ook wel ja! Maar ze is ook wel intimiderend, dat zal ongetwijfeld de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zit nog in de fase dat ik haar erg intimiderend vind. Toch zou ik een Zomergasten met haar wel willen zien. Lijkt mij wel een type dat ook teveel met de onderwereld verweven is.
Enquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:50 schreef Arizona het volgende:
Sietse ziet er goed uit
(Sorry voor deze spoiler)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:51 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:54 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:51 schreef Dave het volgende:
[..]
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Dat is ook de bedoeling geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Vind Philip altijd zo out of touch met alles.
Dat is nooit een spoilerquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:50 schreef Arizona het volgende:
Sietse ziet er goed uit
(Sorry voor deze spoiler)
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:56 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:51 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ook luisteren niet, soms buiten adem. Dat had ie bij het journaal niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het niet prettig kijken die man.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het niet prettig kijken die man.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]Ik wel hoor, juist grappig, zo'n licht verwarde oudere heer
Toch fijn dat het geïnstalleerd is, weer zo'n zorg minderquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:59 schreef Arizona het volgende:
Onze airco is zojuist geinstalleerd
Nou ziet het er niet naar uit dat we die de komende weken kunnen gebruikenmaar ja
Zaten de pootjes er wel bij?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:59 schreef Arizona het volgende:
Onze airco is zojuist geinstalleerd
Nou ziet het er niet naar uit dat we die de komende weken kunnen gebruikenmaar ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
@Greys en ik appten net tegelijkertijd het zelfde naar elkaarquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:02 schreef Dave het volgende:
Weten we ook waar we Sietse voor wakker kunnen maken.
Volgende keer meenemen @:cee !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn broertje zet hem altijd op pauze totdat hij ze allemaal heeft, zo schattigquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Ben altijd best slecht in die puzzelronde.
Die barman?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:05 schreef Dave het volgende:
Ik vind degene die ik gisteren leuk vond nog steeds leuk.
Als ik toch hetero was geweest....
Zal ik je wat vertellen? De beugels van de buitenunit was hij vergetenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zoquote:
Ik wist er 5quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:45 schreef Dave het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:17 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:21 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:23 schreef Dave het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:19 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)![]()
Oh modjes, als ik net een TR heb gedaan was dat per ongeluk
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Wie heb je erbij gelapt?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:24 schreef Arizona het volgende:
Oh modjes, als ik net een TR heb gedaan was dat per ongelukIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Nu Jeangu bij S.P.E.L show!Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Jammer, het is een heel leuk programma. De finale is vaak wel wat eenzijdig, maar voor de rest kijk ik het graag.quote:![]()
Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer, het is een heel leuk programma. De finale is vaak wel wat eenzijdig, maar voor de rest kijk ik het graag.Maar ik bedoelde meer, ik hoef niet per se te kijken alleen omdat Jeangu meedoet.
Koel en donker bewaren![]()
Ja nee Guana het is al te laat, dit valt niet meer uit te leggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoordMaar ik bedoelde meer, ik hoef niet per se te kijken alleen omdat Jeangu meedoet.
![]()
Ik heb er wel van gehoord, maar nog nooit gezienquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoordMaar ik bedoelde meer, ik hoef niet per se te kijken alleen omdat Jeangu meedoet.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik kijk weinig tv omdat ik niet weet welke dagen er wat leuks op is, en daardoor weet ik niet op welke dagen er wat leuks op isquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken echt beduidend minder tv-programma's dan een paar jaar geleden.Ik ben de kleur MAGENTA
Ga maar even rustig liggen Tim.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk weinig tv omdat ik niet weet welke dagen er wat leuks op is, en daardoor weet ik niet op welke dagen er wat leuks op is![]()
Nee, ik zie nu bijvoorbeeld ook dat ik een heel seizoen 'Krabbé zoekt...' heb gemistquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk weinig tv omdat ik niet weet welke dagen er wat leuks op is, en daardoor weet ik niet op welke dagen er wat leuks op isKan ik nog bingewatchen, genot.
De vorige seizoenen over o.a. Picasso vond ik echt geweldig.Koel en donker bewaren![]()
Hij klopt wel gewoonquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Als ik het gedaan heb, @Aoibhinquote:![]()
Ik klikte verkeerd en toen heel snel nog eens verkeerd, zag het niet goed maar het KAN zijn dat ik een foutje heb gemaakt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Mja, het kan nog steeds doorgaan, maar de risico's worden natuurlijk wel wat groter.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Geloof jij eigenlijk nog in het wielerseizoen?![]()
Oh over haar stuur ik elke dag zéker drie TR's hoor. Expres.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik het gedaan heb, @:aoibhin![]()
Ik klikte verkeerd en toen heel snel nog eens verkeerd, zag het niet goed maar het KAN zijn dat ik een foutje heb gemaakt.
![]()
België ziet er niet zo goed uit eigenlijk. Die hebben een fase plan waar ze in bepaalde fase zitten op een moment en ze zijn nu naar fase 4 gegaan, in fase 5 zou er eigenlijk ook geen wielrennen mogen zijn. Tenminste dat is wat ik zo snel even las net.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, het kan nog steeds doorgaan, maar de risico's worden natuurlijk wel wat groter.![]()
![]()
Bij vlagen gaat het iets beter, dank jequote:En daarna klink ik weer als een walvis met een ochtendhumeur. Ik wacht wel af tot morgen
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Geloof jij eigenlijk nog in het wielerseizoen?
Gelukkig gaat de Tour in september gewoon door![]()
![]()
Volgende week de Strade Bianchi naar het immer charmante Siena.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, het kan nog steeds doorgaan, maar de risico's worden natuurlijk wel wat groter.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Was jij datquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh over haar stuur ik elke dag zéker drie TR's hoor. Expres.
Ja, ben benieuwd wat de test eventueel morgen zegt. Je hebt wel de symptomen maar het kan ook zo maar iets anders zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij vlagen gaat het iets beter, dank jeEn daarna klink ik weer als een walvis met een ochtendhumeur. Ik wacht wel af tot morgen
![]()
Iedereen gaat hele los zeker als verdere wedstrijden nu steeds meer een vraagteken wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgende week de Strade Bianchi naar het immer charmante Siena.![]()
![]()
Die kans lijkt me gelukkig groter dan “zo maar”quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd wat de test eventueel morgen zegt. Je hebt wel de symptomen maar het kan ook zo maar iets anders zijn natuurlijk.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja, de symptomen matchen ook zeer goed met een gewone griep. Voor het lichamelijke gevoel maakt het nu ook weinig uit welke van die twee het zou zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd wat de test eventueel morgen zegt. Je hebt wel de symptomen maar het kan ook zo maar iets anders zijn natuurlijk.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de Tour in september gewoon door![]()
Hmm okay nou ja, eerlijk gezegd, sinds maart laat ik alles maar op me afkomen. We zien het allemaal wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
België ziet er niet zo goed uit eigenlijk. Die hebben een fase plan waar ze in bepaalde fase zitten op een moment en ze zijn nu naar fase 4 gegaan, in fase 5 zou er eigenlijk ook geen wielrennen mogen zijn. Tenminste dat is wat ik zo snel even las net.![]()
Dat blijf ik wel echt een hele mooie race vindenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgende week de Strade Bianchi naar het immer charmante Siena.![]()
![]()
Zeker, de mooiweer-versie van Parijs-Roubaixquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat blijf ik wel echt een hele mooie race vinden
Die mag dit jaar ook wel weer eens in de regen verreden worden trouwens. Gisteren heb ik toevallig naar die Touretappe gekeken, waarin Lars Boom won op een PR-achtig parcours (en Froome uit de Tour ging) bij Sporza, en dat smaakte naar meer.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik wilde net zeggen, Parijs-Roubaix is zelf een beetje de mooiweer-versie van zichzelf gewordenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker, de mooiweer-versie van Parijs-Roubaix
Die mag dit jaar ook wel weer eens in de regen verreden worden trouwens. Gisteren heb ik toevallig naar die Touretappe gekeken, waarin Lars Boom won op een PR-achtig parcours (en Froome uit de Tour ging) bij Sporza, en dat smaakte naar meer.![]()
![]()
Strade Bianchi is een mooie koers ja![]()
Maar het gaat allemaal afwachten worden wat er allemaal door gaat. We zien het wel.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik weet i.i.g. dat ik vanaf volgende week gewoon zoals ik zelf had gepland had op maandag naar kantoor ga en niet op dinsdag. Was vandaag een beetje rustig, vooral op mijn kamer. Dan kan ik net zo goed thuiswerken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Wat is jullie mening over Oreo?Ik ben de kleur MAGENTA
Goedenavond, en welkom bij 'random grappen uit Guana's grappen.doc'. Vanavond een grap van onze @Hawaii_Tim, altijd lachen gieren brullen geblazen met deze user.
Wij wensen Tim vanaf hier allemaal beterschap en hopelijk-geen-corona toe!
Daar komtie!Dit was, 'random grappen uit Guana's grappen.doc'. Tot volgende keer!quote:- Porno kijk ik niet incognito hoor.
Ik wel. Vermoeiend hoor, elke keer een regenjas aan, hoed op en stemvervormer erbij.Koel en donker bewaren![]()
De koek?quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:29 schreef Guanabana het volgende:
Goedenavond, en welkom bij 'random grappen uit Guana's grappen.doc'. Vanavond een grap van onze @:Hawaii_Tim, altijd lachen gieren brullen geblazen met deze user.
Daar komtie!
[..]
Dit was, 'random grappen uit Guana's grappen.doc'. Tot volgende keer!
Ik ben de kleur MAGENTA
Lekkerquote:
Jaja, de Frans van Dusschoten van de SC slaat weer toe!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:29 schreef Guanabana het volgende:
Goedenavond, en welkom bij 'random grappen uit Guana's grappen.doc'. Vanavond een grap van onze @:Hawaii_Tim, altijd lachen gieren brullen geblazen met deze user.
Daar komtie!
[..]
Dit was, 'random grappen uit Guana's grappen.doc'. Tot volgende keer!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:De normale variant vind ik helemaal niet zo boeiend, maar de double stuff of bijvoorbeeld de blondies wel. Buiten dat is het mij een raadsel waarom ze het zo hard proberen te promoten in Nederlandquote:Ik ben de kleur MAGENTA
Ok, ik ken alleen het origineel. Omdat ik dat niet zo boeiend vind, heb ik me nooit aan alternatieven gewaagd.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
De normale variant vind ik helemaal niet zo boeiend, maar de double stuff of bijvoorbeeld de blondies wel. Buiten dat is het mij een raadsel waarom ze het zo hard proberen te promoten in NederlandDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik vind het gewone koekje zelf ook totaal niet bijzonder. Maar i.c.m. andere dingen dan wel lekker. In de Milka reep bijvoorbeeld of i.c.m. ijs. En de variant met de bruine of witte chocolade eromheen vind ik dan wel erg lekker. Al heb je daar wel extra het gevoel dat je een bok suiker zit te eten (in andere dingen zit net zoveel suiker, maar qua idee is het toch anders).quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
De normale variant vind ik helemaal niet zo boeiend, maar de double stuff of bijvoorbeeld de blondies wel. Buiten dat is het mij een raadsel waarom ze het zo hard proberen te promoten in NederlandBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Trusten!quote:
Moet nog wel even een korte rant melden, ook al heeft niemand er wat aan![]()
Vandaag is maar weer bewezen dat Apple een kutbedrijf is. Einde rant.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Trustenquote:
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Welterusten!quote:Lekker! Vind ik van bijna alle koekjesquote:
We kunnen ze inderdaad beter niet lekker vinden. Dat scheelt weer heel wat ellendequote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welterusten!
[..]
Lekker! Vind ik van bijna alle koekjes
Eeuwige strijd tussen verstand en gevoelquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
We kunnen ze inderdaad beter niet lekker vinden. Dat scheelt weer heel wat ellende
Ik ga ook naar bed. Trusten!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eeuwige strijd tussen verstand en gevoel
Trustenquote:
2020 begint hier naast Corona het jaar van de 7 plagen te worden. Een maand of twee terug, tijdens de droogte, wemelde het van de muizen, op zoek naar water en voedsel. Ook velen die het niet overleefd hadden trouwens. Vorige week zaten er ineens een miljoenmiljard vliegende mieren in en rond het huis. Met vergif hebben we ze ondertussen weer weggewerkt. En vandaag zat de tuin vol sprinkhanen. Na het maaien van het gras lijken ze weer weg te zijn.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Have fun en succes!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik wacht tot het donker genoeg is om weer op pad te gaan met de camera
Nog een uurtje.Koel en donker bewaren![]()
Trusten!quote:
Succes!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik wacht tot het donker genoeg is om weer op pad te gaan met de camera
Nog een uurtje.Ben benieuwd naar de plaatjes!
Het lekt in mijn keukenOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes!Ben benieuwd naar de plaatjes!
Zie nu een paar grote wolken richting het noorden, mss wordt het niets.![]()
quote:Is het inmiddels al gestopt? Al kunnen ontdekken waar het vandaan komt?
Ik heb me dat altijd afgevraagd of dat zin zou hebben hier maar ik besloot dan dat mensen minder reacties zouden postenBen wel benieuwd.
![]()
Ik ben benieuwd. Op een ander forum waar ik meelees werkt het prima (na een beginperiode waarin mensen wel schijtlollige dingen postten voor de likes).quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:32 schreef Strani het volgende:
Ik heb me dat altijd afgevraagd of dat zin zou hebben hier maar ik besloot dan dat mensen minder reacties zouden postenBen wel benieuwd.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Heel soms heb ik weleens de neiging om een post te up-voten maar dan kan dat niet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:32 schreef Strani het volgende:
Maar voor de rest weet ik het niet... het is hier geen wedstrijd, hoop eigenlijk dat ik er niet teveel waarde aan ga hechten.
Koel en donker bewaren![]()
Ja we zullen zien! Bij jou kwam de like button niet automatisch tevoorschijn trouwens, daarvoor moest ik eerst echt de pagina verversen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Op een ander forum waar ik meelees werkt het prima (na een beginperiode waarin mensen wel schijtlollige dingen postten voor de likes).![]()
Je kunt de like ook weer intrekken.quote:
Zo van, Strani, dat vind ik eigenlijk toch niet zo’n sympathieke user. Ik trek mijn like weer in.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hmm okay je kan dus geloof ik niet zien wie geliket heeft. Dat vermindert toch de waarde ervan een beetje.quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel soms heb ik weleens de neiging om een post te up-voten maar dan kan dat niet.
Maar voor de rest weet ik het niet... het is hier geen wedstrijd, hoop eigenlijk dat ik er niet teveel waarde aan ga hechten.![]()
Zou ik ook doen hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kunt de like ook weer intrekken.
Zo van, Strani, dat vind ik eigenlijk toch niet zo’n sympathieke user. Ik trek mijn like weer in.![]()
Dat is dan wederzijdsquote:Op woensdag 22 juli 2020 00:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, maar mijn eerste like heb ik uitgedeeld aan jou.![]()
![]()
Ik bespeur een charme-offensiefjequote:Op woensdag 22 juli 2020 00:39 schreef Fred_B het volgende:
FB / Posts liken vanaf nu mogelijk
Nog geen stormlooptopic.![]()
![]()
Ja, we kunnen iemand nou vermoorden met likesquote:Op woensdag 22 juli 2020 01:16 schreef molloot200 het volgende:
Oh je kan nu ook lijken? Naast de balk upgrade komt Fok nu dan toch met wat goede upgrades![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2020 02:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we kunnen iemand nou vermoorden met likes
Nou eens even kijken aan wie ik mijn eerste uit ga delen
quote:![]()
Ik ben gewoon gaan slapenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]Is het inmiddels al gestopt? Al kunnen ontdekken waar het vandaan komt?
Kwam echt maar drie druppels per minuut uit, dus heb er een emmer onder gezet. Komt uit mijn plafond, denk dat er iets met de waterleiding van de bovenbuurman was... Ga het nu melden bij de huisbaas, maar zowel emmer als plafond waren droog vanmorgen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Morning!
Wat een veranderingen allemaal met balken en likes en een andere opmaak, ik kan dat toch niet aan joh![]()
.
Verder wel goed dat ze upgrades uitvoeren hoor![]()
![]()
Hopelijk wordt het gauw opgelost! En gelukkig zit het lek niet boven je bedquote:Op woensdag 22 juli 2020 06:51 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ben gewoon gaan slapenKwam echt maar drie druppels per minuut uit, dus heb er een emmer onder gezet. Komt uit mijn plafond, denk dat er iets met de waterleiding van de bovenbuurman was... Ga het nu melden bij de huisbaas, maar zowel emmer als plafond waren droog vanmorgen
![]()
![]()
Aangezien ik mezelf niet kan liken, maar even met deze PI.quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:31 schreef Dave het volgende:
Morning!
Als je nou ook nog kon downvoten was het helemaal top.C’est Davie :o)![]()
Ja, die ontbreekt inderdaad wel. Maar die hebben ze natuurlijk op de FP ook weggehaald, dus ik verwacht niet dat die er gaat komen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:31 schreef Dave het volgende:
Morning!
Als je nou ook nog kon downvoten was het helemaal top.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
De like knop is wel redelijk into your face. Dit in tegenstelling tot het ieniemienie-quote-linkje.C’est Davie :o)![]()
Kun je ook posts downvoten?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:21 schreef Momo het volgende:
Goedemorgen.
Het lijkt hier steeds meer op feesboek![]()
C’est Davie :o)![]()
Ik ben weer terug van de supermarkt, dat ook weer overleefd. Het was nog lekker rustig in de winkel. Ik zag één mevrouw met een mondkapje en de caissière moest af en toe kuchen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Was zij de enige klant naast jou, of waren er ook nog 13 vrouwen en 12 mannen zonder mondkap?quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer terug van de supermarkt, dat ook weer overleefd. Het was nog lekker rustig in de winkel. Ik zag één mevrouw met een mondkapje en de caissière moest af en toe kuchenC’est Davie :o)![]()
Er waren nog zo'n vijf tot tien andere klanten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Was zij de enige klant naast jou, of waren er ook nog 13 vrouwen en 12 mannen zonder mondkap?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Misschien maar beter ook. Zo'n downvote kan natuurlijk enorm misbruikt worden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die ontbreekt inderdaad wel. Maar die hebben ze natuurlijk op de FP ook weggehaald, dus ik verwacht niet dat die er gaat komen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Dat wel, maar dat kunnen upvotes ook. Zeker met al die kloons die bepaalde users hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook. Zo'n downvote kan natuurlijk enorm misbruikt worden.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Mja. Iig kun je zo niet in de min.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat kunnen upvotes ook. Zeker met al die kloons die bepaalde users hebben.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat kunnen upvotes ook. Zeker met al die kloons die bepaalde users hebben.
Ook weer zo inderdaad. Al zou dat bij bepaalde posts niet eens verkeerd zijn.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
En dat je dan ook steeds een melding krijgt door wiequote:Op woensdag 22 juli 2020 08:41 schreef Dave het volgende:
Gelukkig krijg je geen alert van elke like die je krijgt.
Fuck the EBU.![]()
Het lijkt in ieder geval wel afgeschermd dat ik je uit naam van een ander een like kan geven.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat je dan ook steeds een melding krijgt door wieC’est Davie :o)![]()
In de conference call via een app vragen of de conference call verplaatst kan worden.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:50 schreef Dave het volgende:
In de conference call via een app vragen of de conference call verplaatst kan worden.
Fuck the EBU.![]()
Ik begon zo goed vandaag, maar de zin is echt helemaal weg nu.![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik heb ook enigszins opstartproblemen vandaag. Ik ga er zo nog maar eens even een koffie in gieten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik begon zo goed vandaag, maar de zin is echt helemaal weg nu.
Het opstarten ging goed, maar toen ik naar de winkel ging even tussendoor, is het mis gegaan.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb ook enigszins opstartproblemen vandaag. Ik ga er zo nog maar eens even een koffie in gieten.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Misschien heb je je zin in de boodschappenkar laten liggen?quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het opstarten ging goed, maar toen ik naar de winkel ging even tussendoor, is het mis gegaan.C’est Davie :o)![]()
Dat heb ik al een aantal dagen. Misschien toch binnenkort mijn vakantiedagen op maken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik begon zo goed vandaag, maar de zin is echt helemaal weg nu.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ja, dat denk ik nu ook.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien heb je je zin in de boodschappenkar laten liggen?
Fuck the EBU.![]()
Ik ben ook echt aan het aftellen richting mijn vakantie. Nog anderhalve week.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat heb ik al een aantal dagen. Misschien toch binnenkort mijn vakantiedagen op maken.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Waar ga je heen? Kroatië?quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook echt aan het aftellen richting mijn vakantie. Nog anderhalve week.C’est Davie :o)![]()
Ik geef bij een like "vaak" ook nog een reactie, terwijl je in dat misschien juist beter de thumbs up pi kunt gebruiken?C’est Davie :o)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: