SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat ik deed was op de rechterbovenhoek van de pagina een percentage noteren, dat was hoe verliefd ik was. Vanaf 20% was verliefd, daaronder niet, ofzo.
Echt jaaaren volgehouden ook.![]()
Of in een laatje leggenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:23 schreef Cee het volgende:
In mijn tijd 👵🏻 werden nog briefjes onder tafel uitgewisseld.!
Volgens mij was er in "mijn tijd" nog geen WhatsAppquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik kom uit de generatie met de allereerste grote Whatsappruzie van m'n hele middelbare school*insert mol is jong joke here*
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik vertelde dat zo aan mijn vriend over al die verliefdheden en verkeringen van vroeger als kind.
Hij: 'sletje was je ook'.
![]()
Jajaquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Er gebeurde echt helemaal niks met die jongens uiteraard.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:25 schreef molloot200 het volgende:
Was niet de bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je ooit bij een meet iemand met sjoelstenen bekogeld "dat was niet de bedoeling", daar trappen we niet in
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
In mijn tijd was dat nog niet aan de orde. Terwijl ik net voorbij de 30 benquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij was er in "mijn tijd" nog geen WhatsAppWij sms'ten altijd nog
Ik ook, maar vanaf 2002/2003 zo ongeveer had iedereen wel een mobiele telefoon en werd sms'en wel een ding.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat nog niet aan de orde. Terwijl ik net voorbij de 30 ben![]()
Tijd gaat snel
Omg, gross.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef Cee het volgende:
Ik werd in de brugklas naast een jongen gezet die voor de gein zomaar ineens met een passer (zacht) in mijn hand prikte.
Oh en we zaten ook helemaal achterin en soms ging ie zich vaak, uhm, “wrijven”, ik wist gewoon niet hoe ik daar op moest reageren. Ik hield het bureautje maar goed vast want het trilde soms en ik schaamde me voor wat ie aan het doen was.
Nooit iets van gezegd want ik durfde toen ook al niks.
Eigenlijk nu pas voor het eerst gezegd.
NOU, LIEF DAGBOEK.
Mensen waren kut en zijn dat nog steeds.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, maar vanaf 2002 zo ongeveer had iedereen wel een mobiele telefoon en werd sms'en wel een ding.
Wait, whut?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef Cee het volgende:
Ik werd in de brugklas naast een jongen gezet die voor de gein zomaar ineens met een passer (zacht) in mijn hand prikte.
Oh en we zaten ook helemaal achterin en soms ging ie zich vaak, uhm, “wrijven”, ik wist gewoon niet hoe ik daar op moest reageren. Ik hield het bureautje maar goed vast want het trilde soms en ik schaamde me voor wat ie aan het doen was.
NOU, LIEF DAGBOEK.
Ja het is wel echt bizar snel gegaan allemaal.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat nog niet aan de orde. Terwijl ik net voorbij de 30 ben![]()
Tijd gaat snel
Bij het indelen van de brugklassen was de grote klacht (bij ons en de ouders) ook dat de grote groep kinderen uit het zelfde dorp allemaal ik dezelfde klas werden gezet, behalve drie, waaronder ik. Wij werden in B1E gezet, samen met de grote groep uit Broekhoven, een ~speciale~ buurt in de stad. Leraren spraken jaren later nog over B1E.quote:
Huuuuquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef Cee het volgende:
NOU, LIEF DAGBOEK.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling![]()
Als je ooit bij een meet iemand met sjoelstenen bekogeld "dat was niet de bedoeling", daar trappen we niet in
Oeh mensen van vroeger Googelen, dat is leukquote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh mensen van vroeger Googelen, dat is leukAlleen bij één megacrush durf ik dat niet
Ik vind dit zo lief en zielig en alles tegelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef Cee het volgende:
Er zijn er bij mij ook een aantal bij wie ik het niet wil/durf (niet per se crushes overigens).quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh mensen van vroeger Googelen, dat is leukAlleen bij één megacrush durf ik dat niet
Ja zoiets had ik ongeveer ookquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was denk mijn eerste telefoon
Tja, heen lukt vast wel. Stel dat Kroatië Nederland op rood zet, ben benieuwd wat er dan gebeurtquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Ik zat te kijken waarom Kroatie trending was op twitter, dat land is op code oranje gezet. Zie je meerdere mensen "Ik ga toch wel, ik heb al betaald". Ben benieuwd of ze gewoon kunnen gaan dan...
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:00 schreef Dave het volgende:
Volgens mij speelde ik in de brugklas nog met Lego. Wrijven kwam later pas.
Ja ik weet niet. Het is niet dat ik ooit nog aan die gozer denk ofzo. Maar toch een soort vervelend "wat als"-gevoel ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hoezo niet??
Ik doe dat wel eens. Maar dan lijkt het alsof iedereen het veel beter doet dan ik. Maar goed, uiterlijke schijn dit dat.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:01 schreef Cee het volgende:
Dit artikel, hardop lachen.![]()
https://www.retecool.com/(...)ck-om-andere-mensen/
Misschien zoekt hij nog wel naar een prinses op zijn witte paardquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Het is niet dat ik ooit nog aan die gozer denk ofzo. Maar toch een soort vervelend "wat als"-gevoel ofzo
Haha, nou ik kan het me in zijn geval niet voorstellenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Misschien zoekt hij nog wel naar een prinses op zijn witte paard
Lego is dan ook wel echt voor bazen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:00 schreef Dave het volgende:
Volgens mij speelde ik in de brugklas nog met Lego. Wrijven kwam later pas.
Ja precies, het is soms beter om bepaalde mensen gewoon een herinnering te laten. De hele tijd weer van alles oprakelen heeft ook amper zin. En aan bepaald tijden word ik liever ook niet herinnerdquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:16 schreef Meridiaan het volgende:
Soms is de herinnering beter om intact te houden, dat is waar. Ik word zelf ook liever niet herinnerd aan vroeger. Rare, nare tijd was het soms. Vooral omdat ik er vaak niks van begreep
Wow dat is best kutquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef Cee het volgende:
NOU, LIEF DAGBOEK.
Oja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even lekker gedoucht. Stoot ik bij het afdrogen mijn elleboog keihard tegen de deurklink.![]()
So, dat deed eens een beetje gruwelijk veel pijn.
Oeh chocola, goed ideequote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja!
Ik ga nu douchen en dan zo kijken. Met misschien wel een lekker stukje chocola.
Ja, echt wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AuSterkte! De elleboog kan echt pijn doen ja
Oeh, dat is niet echt smakelijk neequote:
Douchen jij! Dan ben je op tijd schoon voor Sietsequote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben nog niet douchen, ben te lui en moe om op te staan.
Zeker!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet te veel spoilen hèIk kijk het altijd pas later terug
Wij hebben omgeboekt, naar het Gardameer. Ik ga niet opzettelijk naar een code-oranje-land.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Ik zat te kijken waarom Kroatie trending was op twitter, dat land is op code oranje gezet. Zie je meerdere mensen "Ik ga toch wel, ik heb al betaald". Ben benieuwd of ze gewoon kunnen gaan dan...
Ok dat was dus een enorme creep.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef Cee het volgende:
NOU, LIEF DAGBOEK.
Daarna kan je meteen zappen naar NPO 1, want Jeangu Macrooy doet mee aan de S.P.E.L.-showquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Douchen jij! Dan ben je op tijd schoon voor Sietse
Ik had al maanden geen chocola meer op, en vorige week wel, en nu heb ik weer iedere dag keiveel zin in chocolaquote:
Oh thanks!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daarna kan je meteen zappen naar NPO 1, want Jeangu Macrooy doet mee aan de S.P.E.L.-show
Verstandig, Arizonaquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben omgeboekt, naar het Gardameer. Ik ga niet opzettelijk naar een code-oranje-land.
[..]
Ok dat was dus een enorme creep.
Verstandige keuze inderdaad en fijn dat jullie alsnog weg kunnen gaan! Wanneer gaan juliequote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben omgeboekt, naar het Gardameer. Ik ga niet opzettelijk naar een code-oranje-land.
[..]
Ok dat was dus een enorme creep.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:49 schreef MMF93 het volgende:
Goedenavond lieve beste mensen. Morgen eindelijk weer een dag vrij, ik heb flink wat sociale activiteiten gehad in het weekend vanwege het afstuderen (allemaal kleinschalig en op afstand hoor) en nu weer 2 dagen gewerkt. Even de boel moeten missen hier dus. Hopelijk is iedereen nog gezond en happy
!
Ah ik weet het zelf ook niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zoek het uit voor morgenavond
![]()
Oke ben er klaar voor!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Douchen jij! Dan ben je op tijd schoon voor Sietse
Ik heb ook dit jaar geen uitnodiging gekregen. Het begint opvallend te wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Mwa niemand waar ik direct enthousiast van word.
Zondagquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:11 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Verstandige keuze inderdaad en fijn dat jullie alsnog weg kunnen gaan! Wanneer gaan julie?
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook dit jaar geen uitnodiging gekregen. Het begint opvallend te worden
Ik vind die Inez Weski wel zo engquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Mwa niemand waar ik direct enthousiast van word.
LIjkt me wel leuk, en dan hem dan zo uit het niets gevraagd wordt naar Heuvels en dat hij zich dan in allerlei bochten gaat wringen om zich er maar uit te pratenquote:
Dat noemen we eerder beruchtquote:
Oké nu wil ik ditquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
LIjkt me wel leuk, en dan hem dan zo uit het niets gevraagd wordt naar Heuvels en dat hij zich dan in allerlei bochten gaat wringen om zich er maar uit te praten![]()
Het valt me nog mee dat je niet zegt, je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij is dát hoe een vrouw er uit hoort te zien Arizona
Dat zou inderdaad wel eens kunnen gebeuren als ik 'Aan de andere kant van de heuvels' aanvraag. En die kans is groot.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
LIjkt me wel leuk, en dan hem dan zo uit het niets gevraagd wordt naar Heuvels en dat hij zich dan in allerlei bochten gaat wringen om zich er maar uit te praten![]()
Oh, ik dacht dat gothic een tienerding was.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij is dát hoe een vrouw er uit hoort te zien Arizona
Wat zou je kiezen? Valencia-Barcelona? Indurain in de Tour? Die spast op het ESF?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook dit jaar geen uitnodiging gekregen. Het begint opvallend te worden
Nee, zóiets onwaarschijnlijks zou zelfs ik niet kunnen posten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je niet zegt, je bent gewoon jaloers
Nee hoor, niet al te veel Spaanse dingen maar wel Spaanse muziekquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat zou je kiezen? Valencia-Barcelona? Indurain in de Tour? Die spast op het ESF?
Welke krumper bedoel je?quote:
Die doet niet aan krumpenquote:
Dat is pas anderhalve week zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Oh zie nu pas dat er schermen tussen zitten.
Ja, serieus, ik kan haar ook wel waarderenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
Ik vind Inez Weski wel een toffe vrouwNiet mijn smaak, maar wel stoer dat ze zich niets van anderen aantrekt. En ik vind haar - voor zover ik dat natuurlijk van de zijlijn kan beoordelen - echt een vakvrouw. Ze heeft echt passie en kan dingen goed uitleggen
Is de eerste keer dat ik kijk dit seizoen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is pas anderhalve week zo.
Er zit ook geen publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |