SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
Haha, ja ik dacht ik houd het even algemeenquote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:03 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik ook eens gehad (op een spijkerbroek, dus minder opvallend)
Ja, het moest nogal snel allemaalquote:Op maandag 20 juli 2020 18:36 schreef molloot200 het volgende: [..] Hahahah beetje bewogen maar leuke foto, leuke hond
![]()
Ja wat een mazzel hadden ze zeg.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, ja ik dacht ik houd het even algemeen![]()
Ben inmiddels bij de aflevering 13, biiijnaaa klaar joh![]()
(Het is de aflevering dat ze net zijn geweest![]()
![]()
)
Zou mij kunnen overkomen.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:03 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik ook eens gehad (op een spijkerbroek, dus minder opvallend)
Ja ik denk dat ik ook ergens een podcast over ga beginnenquote:Op maandag 20 juli 2020 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja wat een mazzel hadden ze zeg.Ben nu bij aflevering 34, ik race er doorheen, luister amper iets anders.
Ik kijk uit naar de momenten waarop ze de Grote Namen te spreken krijgen! Oh en je komt binnenkort een verhaal tegen van een van de vriendinnen van Gina, over hoe ze last minute tickets wist te kopen, echt zo grappig en stressvol.
Zo ver ligt Delft toch niet van Den Haag af?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Dave het volgende:
Armin van Buren is verre familie van de koning.
Daarom noemde Wim-Lex zich zo tijdens de Elfstedentochtquote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Dave het volgende:
Scherp!quote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daarom noemde Wim-Lex zich zo tijdens de Elfstedentocht
Dat zijn we uiteindelijk allemaalquote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Dave het volgende:
Ik zal je alvast een teleurstelling besparen; er zitten helemaal geen parels inquote:
quote:
Klopt, die zat vast in een ander bombardement.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Nog een teleurstelling: Jan Smit heeft ook geen Pearle, pearle, pearle cameo.
Jaaa die aflevering van Verborgen Verleden is net herhaaldquote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Dave het volgende:
niet?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zal je alvast een teleurstelling besparen; er zitten helemaal geen parels in
Oh ja, Gillian.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ben benieuwd! Wie is Gina? Bedoel je Gillian of is dat weer een nieuwe?![]()
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, die zat vast in een ander bombardement.
Je bedoelt dat het uiteindelijk 1 grote inteelt-zooi is?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
Al komt er uiteindelijk een punt dat iedereen uiteindelijk wel van royalty afstamt. Deze video legt dat heel goed uit (sowieso een heel tof kanaal):
Knez en Blanchequote:Op maandag 20 juli 2020 20:38 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Mans is m’n “vader”. “Moeder” herkende ik niet.
Dat nog niet eens (hoewel dat bij royalty vroeger zeker vaak voorkwam), maar uiteindelijk bereik je een punt in de geschiedenis (en recenter dan je zou denken) dat vrijwel iedereen die toen in leven was je voorouder is.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het uiteindelijk 1 grote inteelt-zooi is?
Wow dat is wel een lange tijdquote:Op maandag 20 juli 2020 20:42 schreef Momo het volgende:
Morgen zie ik voor eerst weer wat collega's fysiek sinds begin maart
Geen idee. Ik herken al die mensen niet.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:38 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Mans is m’n “vader”. “Moeder” herkende ik niet.
Oh, en ik was al bang dat ìk uit ESF verbannen zou worden.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik herken al die mensen niet.
Nouja het sociale praatje is ook altijd wel leuk, over werk communiceren lukt wel over zoom/whatsapp.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow dat is wel een lange tijdHeb je ze nog gemist?
Ik vind het maar een hoop gedoequote:Op maandag 20 juli 2020 20:41 schreef Momo het volgende:
Haha klopt idd dat je een paar uur over een gebouw kan doen in planet coaster, heeft iets therapeutisch.
Ik ben gewoon heel slecht met namen.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, en ik was al bang dat ìk uit ESF verbannen zou worden.
Ze voelt zich in haar poepertje genomen?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
Headlines van het Spaanse nieuws nu met enorm de foto van Rutte achter de presentatrice
Ik zal het even vragen!quote:Op maandag 20 juli 2020 21:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze voelt zich in haar poepertje genomen?
Ik zal Google Translate even bellen.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei Dave, die Spaanse lessen... ik zou m'n geld terugvragen hoor!
Philip Freriks' Dinges?quote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze voelt zich in haar poepertje genomen?
JAAAAAAquote:
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar 4 keer is scheepsrecht? gefeliciteerd!quote:
Heel apart ja. Ongelofelijk dat het alweer zo lang isquote:Op maandag 20 juli 2020 20:42 schreef Momo het volgende:
Morgen zie ik voor eerst weer wat collega's fysiek sinds begin maart
Wat. Is. Gelukt?quote:
Oh dan mogen we weer met z'n allen samen een paar stapjes achteruit.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:21 schreef Dave het volgende:
Aantal coronabesmettingen met 31% gestegen?
Kom er maar in Nieuwsuur.
Hij is nu driekwart al op, dus je moet snel zijn.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAAAAAA![]()
![]()
![]()
Nu nog hopen dat het smaakt, maar dat zal vast wel lukken
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar 4 keer is scheepsrecht? gefeliciteerd!
Mijn taart.quote:
We testen nu meer.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:21 schreef Dave het volgende:
Aantal coronabesmettingen met 31% gestegen?
Kom er maar in Nieuwsuur.
Ik denk dat het een beetje van beiden is. Er wordt meer getest en er wordt ook dommer gedaan. Maar belangrijker is misschien om te kijken naar het aantal nieuwe ziekenhuisopnames. Zolang daar niet al te veel verandering in komt moet je je afvragen of we niet alsnog vrij goed zitten.quote:
* Aoibhin grist nog net een stuk wegquote:Op maandag 20 juli 2020 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is nu driekwart al op, dus je moet snel zijn.![]()
![]()
We want to cee some evidencequote:
Ja, dit vind ik ook wel het belangrijkste idd.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje van beiden is. Er wordt meer getest en er wordt ook dommer gedaan. Maar belangrijker is misschien om te kijken naar het aantal nieuwe ziekenhuisopnames. Zolang daar niet al te veel verandering in komt moet je je afvragen of we niet alsnog vrij goed zitten.
Doe eens een stukjequote:Op maandag 20 juli 2020 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is nu driekwart al op, dus je moet snel zijn.![]()
![]()
Dat is toch altijd het excuus van die mensen die vinden dat het maar een griepje is.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Sinds vorige week zaterdag. We testen toch al langer meer?
Dat is wel zo duidelijk te zienquote:Op maandag 20 juli 2020 21:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die stijging is al een tijdje bezig in Nederland...
Die eerste grafiek vind ik onhandig geruststellend. Als mensen zien dat er in de buurt weer weinig coronagevallen bijgekomen zijn, dan doen ze misschien wel minder voorzichtig.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die stijging is al een tijdje bezig in Nederland...
Het is ook zo dat veel mensen zich nu laten testen om op vakantie te kunnen gaan denk ik, zoals @MMF93 ook al aangaf.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik vandaag ergens las, was dat er de laatste tijd vooral (eindelijk) meer mensen zijn die zich ook laten testen. Dus dat zal al een deel van de stijging kunnen verklaren. Daarbij wordt nu dan ook grondig bron- en contactonderzoek gedaan, dus uitbraakjes op feestjes of iets dergelijks zullen snel terug te zien zijn hierin. Het percentage positieve testen in het rapport morgen zal al een iets betere indicatie geven.
Ik maak mij eigenlijk nog niet direct zorgen hierom. Zolang het lokaal blijft en dit helpt om mensen eraan te herinneren dat het echt nodig is om de regels zo veel mogelijk te volgen, hoeven we niet per se stappen terug te zetten.
Jep, denk ik ook wel. Maar dat kan toch ook weer iets helpen om het laten testen te normaliserenquote:Op maandag 20 juli 2020 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook zo dat veel mensen zich nu laten testen om op vakantie te kunnen gaan denk ik, zoals @:MMF93 ook al aangaf.
Het zal nooit zo snel stijgen als in maart met die besmettingen, grote evenementen gaan niet door, veel mensen houden nog in sociaal gezien zeker als ze klachten hebben. Hopelijk stijgt het niet te hard dat we alsnog een trap terug moeten zetten.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik vandaag ergens las, was dat er de laatste tijd vooral (eindelijk) meer mensen zijn die zich ook laten testen. Dus dat zal al een deel van de stijging kunnen verklaren. Daarbij wordt nu dan ook grondig bron- en contactonderzoek gedaan, dus uitbraakjes op feestjes of iets dergelijks zullen snel terug te zien zijn hierin. Het percentage positieve testen in het rapport morgen zal al een iets betere indicatie geven.
Ik maak mij eigenlijk nog niet direct zorgen hierom. Zolang het lokaal blijft en dit helpt om mensen eraan te herinneren dat het echt nodig is om de regels zo veel mogelijk te volgen, hoeven we niet per se stappen terug te zetten.
Dat ook nog eens, ja!quote:Op maandag 20 juli 2020 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Het zal nooit zo snel stijgen als in maart met die besmettingen, grote evenementen gaan niet door, veel mensen houden nog in sociaal gezien zeker als ze klachten hebben. Hopelijk stijgt het niet te hard dat we alsnog een trap terug moeten zetten.
Hopelijk gedraagt iedereen zich een beetje op de Tilburgse kermis.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Het zal nooit zo snel stijgen als in maart met die besmettingen, grote evenementen gaan niet door, veel mensen houden nog in sociaal gezien zeker als ze klachten hebben. Hopelijk stijgt het niet te hard dat we alsnog een trap terug moeten zetten.
Planten ze dan zo’n vlag, omdat ze Nieuw-Buinen of Klazienaveen ontdekt hebben?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hopelijk gedraagt iedereen zich een beetje op de Tilburgse kermis.
En al die binnenlandse toeristen die er dit jaar maar eens voor kiezen om Drenthe te ontdekken. Bah toeristen.
Ik hoop dat die man op het balkon binnen is geblevenquote:Op maandag 20 juli 2020 21:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hopelijk gedraagt iedereen zich een beetje op de Tilburgse kermis.
En al die binnenlandse toeristen die er dit jaar maar eens voor kiezen om Drenthe te ontdekken. Bah toeristen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |