SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Okequote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana ik vind helemaal niet dat jij een kinderstemmetje hebt. Wel hoog, maar gewoon volwassen.
Wist ik natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag is Plural Pride Day, dus is deze topictitel lekker actueel
Je hebt je stem hier toch een keer gepost? Ik vind ook dat jij een mooie stem hebtquote:
Dat was echt maar een heel kort stukje toch? Weet niet meer goedquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt je stem hier toch een keer gepost? Ik vind ook dat jij een mooie stem hebt
Agreed.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana ik vind helemaal niet dat jij een kinderstemmetje hebt. Wel hoog, maar gewoon volwassen.
Ja klopt!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat was echt maar een heel kort stukje toch? Weet niet meer goed
Ik vind alle Magnums maar matig. Ze zijn zo vreselijk massief. Ik heb liever een waterijsjequote:
Mijn zusje en ik hadden vooral vroeger heel erg dezelfde stem.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Mijn stem lijkt trouwens steeds meer op die van mijn moeder, als ik mijn stem terug hoor dan moet ik echt goed luisteren of het mijn stem wel is
Hmmquote:
Ja ik koop ook eigenlijk alleen maar mini magnumsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind alle Magnums maar matig. Ze zijn zo vreselijk massief. Ik heb liever een waterijsje
Dit was zo’n minipack van 6, dus moet er nog 5.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind alle Magnums maar matig. Ze zijn zo vreselijk massief. Ik heb liever een waterijsje
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik hadden vooral vroeger heel erg dezelfde stem.
En keer belde mijn zusje mijn moeder op om haar ergens op te halen, en ze dacht dat ik het was (weet niet hoe ze dat kon denken, want dat zie je toch, maar oke). Toen kwam mijn zusje naar buiten in plaats van ik en toen dacht ze, huh?!![]()
Thanks, nu crave ik weer naar zo'n Magnum-in-bak.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En keer belde mijn zusje mijn moeder op om haar ergens op te halen, en ze dacht dat ik het was (weet niet hoe ze dat kon denken, want dat zie je toch, maar oke). Toen kwam mijn zusje naar buiten in plaats van ik en toen dacht ze, huh?!![]()
Het viel me bij de Slimste mens op hoeveel de stem en manier van praten van Selma van Dijk lijkt op dat van haar vader. Denk dat ik ook wel praat zoals mijn vader deed.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Mijn stem lijkt trouwens steeds meer op die van mijn moeder, als ik mijn stem terug hoor dan moet ik echt goed luisteren of het mijn stem wel is
Ik heb mini waterijsjesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was zo’n minipack van 6, dus moet er nog 5.
Oh ja, dat heb ik nog overwogen. Is dat wat? Is dat voor 1 persoon of kun je het makkelijk delen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks, nu crave ik weer naar zo'n Magnum-in-bak.
Wie is haar vader?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het viel me bij de Slimste mens op hoeveel de stem en manier van praten van Selma van Dijk lijkt op dat van haar vader. Denk dat ik ook wel praat zoals mijn vader deed.
Ik deed er zelf 2 3 keer over, dus is prima voor twee personenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik nog overwogen. Is dat wat? Is dat voor 1 persoon of kun je het makkelijk delen?
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Die is al geweest en lag er na 1aflevering uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik deed er zelf 2 3 keer over, dus is prima voor twee personen
Het is lekker ja, wel vrij duur.
Hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke, voortaan in ieder geval even goed quoten als je spoilert.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Die is al geweest en lag er na 1aflevering uit.
Even doortrainen danquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was zo’n minipack van 6, dus moet er nog 5.
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Oja jullie zeggen het wel als Sietse aan de beurt is bij De Slimste Mens h? Want bij nader inzien heb ik geen zin om heel het seizoen te kijken
He pestkop jijquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Die is al geweest en lag er na 1aflevering uit.
Nee is nog niet geweestquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Is Monica Geuze ook al geweest?
Ja ik kijk haar vlogs, nou en.
Okequote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee is nog niet geweestEn Sietse ook nog niet
Ken ik nietquote:
Is een "duh, het is Dave" hier op zijn plaats?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke
Ik dacht al wel dat Dave niet serieus was hoor
Ik zag net een reclame van Like Monica op Videoland voorbij komen, kijk je dat ook?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Haha ja ik dacht al wel dat je het door had, maar wilde het toch nog even bevestigenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke
Ik dacht al wel dat Dave niet serieus was hoor
Ik luister de Monica Geuze fan podcastquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden twee weken gratis Videoland genomen om te kijken jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zag net een reclame van Like Monica op Videoland voorbij komen, kijk je dat ook?
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden twee weken gratis Videoland genomen om te kijken ja![]()
![]()
Nu zijn er weer nieuwe afleveringen, maar nu geloof ik het wel
Ja maar nu moet ik betalen denk ik toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Kun je ook de bachelorette kijken
Nou @Cee pak je stok maarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:03 schreef Dave het volgende:
Dat Journaal-item over de Kalverstraat in Amsterdam.
“Ja, we veroorzaken wel een tweede golf, maar het is lastig als je andere mensen alles ziet doen, dus dan doe je maar mee”.
Neejoh gewoon met een nieuw e-mailadres weer voor twee weken registrerenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik betalen denk ik toch?
Dat gaat me dan weer te ver.
Ik ben al niet zo'n ijs eter maar Magnums vind ik echt alsof je een pakje boter aan het wegwerken bentquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt leukquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom een keer met ons meeten als het weer kan!
Je vindt het niet leuk genoeg om voor te betalen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik betalen denk ik toch?
Dat gaat me dan weer te ver.
Nee.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Je vindt het niet leuk genoeg om voor te betalen?
Oeh, interessant, thanks!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:04 schreef usagi414 het volgende:
@:Meke
https://nos.nl/artikel/23(...)alle-kampen-vol.html
Ik ben zoberso al een knoeier.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je knoeit ook overal met die dingen.
Volgens de digitale gids is ie dinsdag de uitdager.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Oja jullie zeggen het wel als Sietse aan de beurt is bij De Slimste Mens h? Want bij nader inzien heb ik geen zin om heel het seizoen te kijken
Welneequote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:20 schreef Cee het volgende:
In het echt ben ik net zo vermoeiend als mijn posts.
Als je ze kan stompen, staan ze te dichtbijquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dt schijnt dan weer inherent te zijn aan de anderhalve meter ofzo
Gewoon het spoor volgen en we vinden Davequote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:12 schreef Dave het volgende:
Na een etentje zie je zo waar ik gezeten heb.
Wat wil je in mootjes gaan hakken?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
Ik twijfel nog even of dit handig is
[ afbeelding ]
Zo te zien kom je met die manier niet tot op de bodem van de sla en moet je die alsnog uit elkaar trekkenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt eraan voor welk huisdier je het wil gebruiken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, nu vraag ik me af of je een komkommer in mootjes kunt hakken.quote:
Zouden de worteltjes niet gewoon wegspringen onder het mes, omdat die harder zijn dan de komkommer?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welk huisdier je het wil gebruiken.
Hij heeft daar gezeten waar je de restjes van die slecht gesneden salade nog zit liggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon het spoor volgen en we vinden Dave
Nee nu zeker niet meerquote:
Ik denk ook dat ik hier door juist in m’n vingers zou snijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zouden de worteltjes niet gewoon wegspringen onder het mes, omdat die harder zijn dan de komkommer?
Ik ookquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik hier door juist in m’n vingers zou snijden.
En koop m’n sla meestal al gesneden.
Ja inderdaad, of de vlekken van de tiramisu of willekeurig ander toetje.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft daar gezeten waar je de restjes van die slecht gesneden salade nog zit liggen.
Stokje van de magnumquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of de vlekken van de tiramisu of willekeurig ander toetje.
ja dit zou mij waarschijnlijk steeds gebeuren met zo'n dingquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zouden de worteltjes niet gewoon wegspringen onder het mes, omdat die harder zijn dan de komkommer?
Ik denk JUIST omdat je koken niet leuk vindt. Dat FB je tch wil verleiden tot enige mate van keukenarbeidquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:23 schreef Dave het volgende:
Ik snap ook niet wat dat Sla-ding op m’n Facebook deed, ik vind koken helegaar niet leuk.
Dave kan vast wel trekkenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo te zien kom je met die manier niet tot op de bodem van de sla en moet je die alsnog uit elkaar trekken
Hehequote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft daar gezeten waar je de restjes van die slecht gesneden salade nog zit liggen.
Ik ook. Is toch gewoon makkelijkerquote:
Ja en betere porties, als ik in m'n eentje een krop koop is 'ie vergaan voordat 'ie op isquote:
Oh ja dat ook, en dan zijn we hier met wel meerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en betere porties, als ik in m'n eentje een krop koop is 'ie vergaan voordat 'ie op is
Haha ja!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat ook, en dan zijn we hier met wel meerDie kroppen zijn vaak zo groot!
Over een kwartiertje toch?quote:
Ja, een van de weinigen die als hostland gewonnen heeftquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:51 schreef F1gamer het volgende:
Ik wist niet dat 1979 Isral het ESF georganiseerd heeft
Dat verklaart wel waarom ze in 1980 van afzagen om te organiseren.
samen met Spanje (1969), Luxemburg (1973), en Ierland (1993, 1994) natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, een van de weinigen die als hostland gewonnen heeft
En Nederland (2019, 2021) natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
samen met Spanje (1969), Luxemburg (1973), en Ierland (1993, 1994) natuurlijk
De EBU kwam voor 1980 uiteindelijk bij Nederlands uit als organisator, maar het kon alleen maar op een feestdag in Isral. Daarom was Isral er niet bij in 1980.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:51 schreef F1gamer het volgende:
Ik wist niet dat 1979 Isral het ESF georganiseerd heeft
Dat verklaart wel waarom ze in 1980 van afzagen om te organiseren.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Nederland (2019, 2021) natuurlijk.
Je bedoelt 2020, 2021.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Nederland (2019, 2021) natuurlijk.
Halleluja, meh, nummer van 1978 was een stuk sterker (vond ik)quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, een van de weinigen die als hostland gewonnen heeft
ESF-winnaar ben je voor het levenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je bedoelt 2020, 2021.
Duncan mag met Arcade zich als enige 2 jaar lang winnaar noemen van ESF.
Nee Fred bedoelt dat we volgend jaar weer gaan winnen, dus ook winnaar in eigen land zullen zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je bedoelt 2020, 2021.
Duncan mag met Arcade zich als enige 2 jaar lang winnaar noemen van ESF.
Gothsm wil ik ook gaan kijken! Is leuk dus?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:49 schreef F1gamer het volgende:
Ik was eurovision again bijna vergeten.
Ik ben nu verslaafd aan de serie Gotham
Seizoen 1 moet je even doorheen, maar daarna wordt het beter.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gothsm wil ik ook gaan kijken! Is leuk dus?
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:16 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Seizoen 1 moet je even doorheen, maar daarna wordt het beter.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
@:momo
https://9gag.com/gag/aP7ZDEq
![]()
![]()
![]()
Maskers voor mensen die een statement willen maken dat ze eigenlijk geen masker willen dragen![]()
![]()
Dit is de ergste;
[ afbeelding ]
Ja die is ook ergquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldus Mary die vooral de hele dag op de bank zit
Wow inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De cases in Nederland lopen ook wel echt op...
Roze! Ik wil er ook zo'n eentjequote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maskers voor mensen die een statement willen maken dat ze eigenlijk geen masker willen dragen![]()
![]()
Dit is de ergste;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn witte t-shirt zit nu onder het meloensap.
Had niks anders van je verwachtquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:56 schreef Dave het volgende:
[..]
En uit elkaar trekken lukt me ook nog wel.
1999, valt nog meequote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, jullie kijken natuurlijk weer een oud jaar.
Alsof het nog niet idioter konquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is de ergste;
[ afbeelding ]
quote:duckduckjo
2 points 1h
Now I can see the idiots better thanks
Ik had sowieso nooit iets met spiderman eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]\
Je kunt zo nooit meer normaal kijken naar Spiderman
quote:
Dan heet je sowieso geen Gwen Stacy of Mary-Jane Watsonquote:Op zondag 19 juli 2020 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had sowieso nooit iets met spiderman eigenlijk.
Klopt.quote:Op zondag 19 juli 2020 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan heet je sowieso geen Gwen Stacy of Mary-Jane Watson
Ja ik sta ervan te kijkenquote:
Die zullen wel in de zevende hemel zijn.quote:
Laat Petra Mede het niet horenquote:Op zondag 19 juli 2020 00:32 schreef Koen66 het volgende:
nog steeds een rare outfit die Zweedse dame
De zangeres van het illustere duo Petra en Mans die samen Love, Love, Peace, Peace zongen.quote:
die had ook zo'n outfit aanquote:Op zondag 19 juli 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
De zangeres van illustere duo Petra en Mans die samen Love, Love, Peace, Peace zongen.
quote:
Ik was toen helemaal boos dat er zo'n bimbo had gewonnen en onze Marlayne niet.quote:
Zonder context is dat een bijzonder vrij interpreteerbare zin...quote:Op zondag 19 juli 2020 00:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben bang dat ik 'm niet ga zien vannacht.
Ik laat je fantasien graag de vrije loop, maar het gaat om neowise.quote:Op zondag 19 juli 2020 01:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zonder context is dat een bijzonder vrij interpreteerbare zin...
Blijft voor mij n van de poverste winnaars ooit.quote:Op zondag 19 juli 2020 01:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was toen helemaal boos dat er zo'n bimbo had gewonnen en onze Marlayne niet.
De drie er jaar waren nou ook niet heel geweldig.quote:Op zondag 19 juli 2020 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft voor mij n van de poverste winnaars ooit.
Ach het is wel een leuk liedje maar niet heel bijzonder nee.quote:Op zondag 19 juli 2020 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahquote:Op zondag 19 juli 2020 01:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik laat je fantasien graag de vrije loop, maar het gaat om neowise.
Ik vind het een prima liedjequote:Op zondag 19 juli 2020 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je dat hier dan nog komt melden, alsof het niet allang bekend is.quote:
Ik zie ook nog wel genoeg winnaars die een stuk minder waren.quote:
Herbeleven heeft watquote:Op zondag 19 juli 2020 01:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je dat hier dan nog komt melden, alsof het niet allang bekend is.![]()
Ik heb er ook niet veel meequote:Op zondag 19 juli 2020 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met Running Scared en Believe. Er zijn er overigens wel meer, maar van die twee weet ik dat ik meerdere liedjes van die edities echt veel leuker vondquote:
Ja die vind ik ook helemaal niks.quote:Op zondag 19 juli 2020 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met Running Scared en Believe. Er zijn er overigens wel meer, maar van die twee weet ik dat ik meerdere liedjes van die edities echt veel leuker vond
Huh echt, waarom?quote:Op zondag 19 juli 2020 01:20 schreef Redefine het volgende:
Het zou mij in het buitenland dan weer niet verbazen dat ze hetzelfde over tien jaar gaan zeggen over Arcade. Gewaagde uitspraak, ik weet het
Nipt gewonnen. En zo opvallend is het nummer ook niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 01:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Huh echt, waarom?
Dat is toch niet echt een niemendalletje?
Die performance zou wereldwijd gebruikt moeten worden als officile gaydar-training.quote:Op zondag 19 juli 2020 01:22 schreef Redefine het volgende:
Running Scared is niet eens zo'n heel slecht nummer. Maar er klopte zoveel niet aan het geheel, dat voorstellen dat het gewonnen heeft, nog altijd lastig is. Het was vals gezongen, maar ook weer niet zo vals dat het in die zin opviel. Ze hadden totaal geen chemie met elkaar. Zij keek alleen maar heel chagrijnig en hij was echt zo'n foute glijer. En dan was het ook nog eens een heel sterk jaar met veel liedjes. Maar dat is denk ik juist een van de redenen dat het won.
quote:Op zondag 19 juli 2020 01:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nipt gewonnen. En zo opvallend is het nummer ook niet.
Vergelijkbaar met Only Teardrops en Running Scared.
Ik vind het bij oudere edities erg lastig. Ik heb ze niet (bewust) meegemaakt. Maar meer ook dat het een andere tijd is, dus niet altijd te zeggen of het in die jaren wel een opvallend liedje was.quote:Op zondag 19 juli 2020 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van Estland wist ik te weinig over het nummer om daar echt wat over te zeggenLa det swinge hoeft voor mij ook niet zo nodig, maar ik heb die editie nooit gezien dus ik weet niet of er dat jaar een ander lied was dat bij mij meer in de smaak zou vallen.
Precies. En dan presenteerde die een jaar later ook nog eens het festival. Toen sloeg die gaydar nog verder door.quote:Op zondag 19 juli 2020 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Die performance zou wereldwijd gebruikt moeten worden als officile gaydar-training.
Precies, daarom noemde ik ook Believe en Running Scared. Die jaren heb ik vrij goed meegekregenquote:Op zondag 19 juli 2020 01:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het bij oudere edities erg lastig. Ik heb ze niet (bewust) meegemaakt. Maar meer ook dat het een andere tijd is, dus niet altijd te zeggen of het in die jaren wel een opvallend liedje was.
Ik kan dat ook niet aanhoren. En zo'n onprettige stem ookquote:Op zondag 19 juli 2020 01:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Diva ook echt niks. Zo heet dat nummer toch.
Haha jaquote:Op zondag 19 juli 2020 01:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. En dan presenteerde die een jaar later ook nog eens het festival. Toen sloeg die gaydar nog verder door.
Het gaat niet over de kwaliteit van het nummer he, dat is een andere discussie.quote:
Ja snap ik. Het hangt daarnaast ook er wel vanaf wat de concurrentie is. Als die er niet echt was, dan is het alweer anders. Bij Believe was de nummer twee heel erg veel beter. En bij Running Scared zo'n beetje alles wat er in de finale kwam.quote:Op zondag 19 juli 2020 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, daarom noemde ik ook Believe en Running Scared. Die jaren heb ik vrij goed meegekregenOok buiten het ESF om
Diva was een vrij catchy nummer, dus in die zien wel begrijpelijk. Al hadden de nummers twee t/m vier net zo makkelijk kunnen winnen.quote:Op zondag 19 juli 2020 01:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Diva ook echt niks. Zo heet dat nummer toch.
ik was destijds serieus pissed dat de UK niet won, vond ik een stuk beterquote:Op zondag 19 juli 2020 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Diva was een vrij catchy nummer, dus in die zien wel begrijpelijk. Al hadden de nummers twee t/m vier net zo makkelijk kunnen winnen.
Wat dat betreft kwam Hemel & Aarde ook net in een verkeerd jaar.
Dat was ook een beter nummer.quote:Op zondag 19 juli 2020 02:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was destijds serieus pissed dat de UK niet won, vond ik een stuk beter
Ik ook, ik ging al laat slapen en toen ik bijna in slaap viel hoorde ik buiten telkens knallen van vuurwerk (quote:Op zondag 19 juli 2020 09:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Later in slaap en eerder wakker dan gewenst, maar daar is niets meer aan te doen.
Hallo allemaal!
En even flink hard tegen de plinten geragd hoop ik.quote:Op zondag 19 juli 2020 09:51 schreef Cee het volgende:
Ik sliep slecht vannacht, want was weer wat in paniek en de onderbuurman had besloten zijn vrienden weer eens uit te nodigen en tot diep in de nacht lawaai te maken.
Gast zal nu wel moe en aan het slapen zijn. Dus ik heb net maar even mijn hele appartement gestofzuigd.![]()
Keihard ESF muziek aanzettenquote:Op zondag 19 juli 2020 09:51 schreef Cee het volgende:
Ik sliep slecht vannacht, want was weer wat in paniek en de onderbuurman had besloten zijn vrienden weer eens uit te nodigen en tot diep in de nacht lawaai te maken.
Gast zal nu wel moe en aan het slapen zijn. Dus ik heb net maar even mijn hele appartement gestofzuigd.
Yep.quote:Op zondag 19 juli 2020 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En even flink hard tegen de plinten geragd hoop ik.
Also: @Davequote:Op zondag 19 juli 2020 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En even flink hard tegen de plinten geragd hoop ik.
Wat leuk zegquote:Op zondag 19 juli 2020 01:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben ook weer bovengedokenSuper toffe dag gehad. M’n beste vriend van de middelbare was dus vandaag bij mij. Hij zit alleen aan de andere kant van het land op de uni dus ik zie hem veel te weinig eigenlijk. Nu dus vakantie dus het was heel tof en gewoon weer als vanouds
En nu in de vakantie gaan we elkaar ook weer wat meer zien want ik heb beloofd met hem te gaan sporten (wat ik whatsoever meer moet gaan doen, maar als we het samen doen net als in de middelbare schooltijd heb ik toch weer wel motivatie omdat het “moet”).
Ja en ik had ook eindelijk weer vakantiegevoel: vakantieweer, heb nu cht al m’n studiepunten gehaald, en gewoon gezelligquote:Op zondag 19 juli 2020 10:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat leuk zegAltijd tof om goede vrienden weer vaker te zien, en dat het gewoon gelijk weer als vanouds is
Jaaaa revengequote:Op zondag 19 juli 2020 09:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep.
Ik hoor dat onderbuurman nu wakker is.
Mooi.
Daarom alle hoeken van de kamerquote:
Oh ja wat was het ook alweerquote:
Ik drukte op de notificatie, maar ik kwam niet bij de juiste post terecht, dus ik heb geen idee.quote:
Wat tof.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:00 schreef Prisha het volgende:
Hoi! Badkuipavontuur overleefdNa wat gepruts het ding drijvende gekregen. Er sijpelde heel ietsjes water maar minimaal. Dan op het randje zitten en jezelf mee laten voeren door de stroming. Af en toe wat bijsturen met de peddel.
Was wel erg leuk en een prachtige dag zo op het water. Veel muggen maar had Deet opgedaan en niet zoveel last van.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh wat fantastisch lijkt me ditquote:Op zondag 19 juli 2020 11:00 schreef Prisha het volgende:
Hoi! Badkuipavontuur overleefdNa wat gepruts het ding drijvende gekregen. Er sijpelde heel ietsjes water maar minimaal. Dan op het randje zitten en jezelf mee laten voeren door de stroming. Af en toe wat bijsturen met de peddel.
Was wel erg leuk en een prachtige dag zo op het water. Veel muggen maar had Deet opgedaan en niet zoveel last van.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik had jou en @grazz getagd, want het ging over de eerste meets waar we bij warenquote:Op zondag 19 juli 2020 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik drukte op de notificatie, maar ik kwam niet bij de juiste post terecht, dus ik heb geen idee.
Ah, the one and only meet waar ik bij ben geweest. Good times, good times.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had jou en @:grazz getagd, want het ging over de eerste meets waar we bij warenToen kon ik de grote Rotterdam CS ontmoeting ook niet onvermeld laten!
Er komt vast nog een keer een tweede bijquote:Op zondag 19 juli 2020 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ah, the one and only meet waar ik bij ben geweest. Good times, good times.
Mooi dat het gelukt isquote:Op zondag 19 juli 2020 11:00 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gaaf! Gelukkig geen alligators hier!quote:Op zondag 19 juli 2020 11:00 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou inderdaad zegquote:Op zondag 19 juli 2020 11:38 schreef Greys het volgende:
Weet je wat ik oprecht niet snap? De bereidheid van mensen om zichbte laten testen bij klachten is superlaag. Maar 12 procent van mensen met klachten laten zich testen.
Nou zag ik gister dat als je bij de arbo bent aangesloten je je kunt laten testen op een andere manier, ook goedgekeurd door het RIVM. Dan krijg je niet die stok in je neus maar gorgel je dertig seconden met een zoutig goedje, spuug je het in een bekertje en dat testen ze dan. Werkt kennelijk net zo goed.
Waarom is DIE manier dan niet de standaard manier? Denk echt dat mensen zich dan sneller zouden laten testen. Want die filmpjes van de test die ik langs zag komen hebben mij bv best afgeschrikt. (Afgeschrokken?)
Ik zou bij echt verdachte klachten alsnog die akelige test wel laten doen, maar zou er wel echt wakker van liggen.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou inderdaad zegWant zoiets kan inderdaad behoorlijk afschrikken. Dat mensen sneller denken "ach ja, het is maar een kuchje".
@MMF93 werkt nu bij de testafname en zei dat het best naar was, maar op zich ook wel meevielquote:Op zondag 19 juli 2020 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou bij echt verdachte klachten alsnog die akelige test wel laten doen, maar zou er wel echt wakker van liggen.Vooral door de filmpjes. Als het een gorgeltest wordt dan zou ik puur om de test zelf nul zenuwen meer hebben. Denk dat dat percentage testers dan echt best omhoog gaat. Het is zo zonde dat de capaciteit er nu is maar bijna niemand gaat. Nou ligt hier toch een kans om dat te wijzigen zou je zeggen.. Maar misschien is die test veel duurder. Kan me haast niet voorstellen.
Ik vroeg me al af wanneer je aan zou slaan op het gorgelen met het zoute goedje.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:14 schreef Dave het volgende:
Goed, ik zal hem wel even maken, is @:aoibhin ook weer blij:
Liever een zout goedje in m’n mond, dan een stok achter in m’n neus.
Ja dat zal ook meetellen. Je zult alleen maar net die ene zijn die het wl heeft en het niet weet en zo de hele boel in de supermarkt besmet en die mensen thuis weer etc. Brrrrr.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
Wat misschien ook niet helpt is dat van alle geteste personen, sinds je je zo makkelijk kan laten testen, slechts 1,7% corona blijkt te hebben. Van alle geteste mensen heeft een aanzienlijk deel klachten en die blijken geen corona te hebben. Dat geeft mij in ieder geval het gevoel dat de kans groot is dat je geen corona hebt, ook al heb je klachten.
Ik zat te twijfelen.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je aan zou slaan op het gorgelen met het zoute goedje.![]()
Ja, ik ben benieuwd hoeveel mensen met klachten gewoon alles doet. Supermarkt, bij ouders op bezoek etc. Ik zie mensen in de winkel en op straat ook wel hoesten en niezen soms. Maar die kunnen natuurlijk ook allergien hebben.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zal ook meetellen. Je zult alleen maar net die ene zijn die het wl heeft en het niet weet en zo de hele boel in de supermarkt besmet en die mensen thuis weer etc. Brrrrr.
Iedereen woont in het westen dichter op elkaar. Meer flats, drukker op straat, ov.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:20 schreef Dave het volgende:
Waarom zou het aantal besmettingen in de westelijke provincies oplopen? Toerisme?
Grote kans.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:20 schreef Dave het volgende:
Waarom zou het aantal besmettingen in de westelijke provincies oplopen? Toerisme?
ik ben z blij dat je dat nu pas postquote:
Dave je wil niet weten hoe intens blij ik nu benquote:Op zondag 19 juli 2020 12:14 schreef Dave het volgende:
Goed, ik zal hem wel even maken, is @:aoibhin ook weer blij:
Liever een zout goedje in m’n mond, dan een stok achter in m’n neus.
quote:Op zondag 19 juli 2020 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je aan zou slaan op het gorgelen met het zoute goedje.![]()
Dit soort kreekjes zie je in de national parks in Florida ook vaak, maar daar zou ik het sowieso niet durven.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben z blij dat je dat nu pas postWant nu zit dat in mijn hoofd. Ik weet dat er logischerwijs hier geen alligators of crocs zitten maar toch....you never know.
Er zitten ook geen haaien in zwembaden en meren hier maar toch heb ik daar altijd een volledig irrationele angst voor
Ja kan goed inderdaad. Maar die longarts de Hosson had laatst op Twitter nog een reactie van een jongen die zei 'bedankt dat je zo gedramd hebt over dat testen want ik had alleen maar een kuchje en ging toch maar testen en bleek het dus wl te hebben en voelde me verder totaal niet ziek'.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd hoeveel mensen met klachten gewoon alles doet. Supermarkt, bij ouders op bezoek etc. Ik zie mensen in de winkel en op straat ook wel hoesten en niezen soms. Maar die kunnen natuurlijk ook allergien hebben.
Dat wat in de koelkast ligt en het minst lang houdbaar is.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:50 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk eten vanavond want ik heb nul inspiraaaaasie.
Het is zondag, dus friet.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:50 schreef Greys het volgende:
Er ligt hier weinig qua avondeten meer in de koelkast dus moet zo boodschappen doen maar ik weet niet wt.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat wat in de koelkast ligt en het minst lang houdbaar is.
http://gerechtengenerator.be/quote:Op zondag 19 juli 2020 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Er ligt hier weinig qua avondeten meer in de koelkast dus moet zo boodschappen doen maar ik weet niet wt.
quote:Op zondag 19 juli 2020 13:05 schreef Cee het volgende:
[tweet="1284799687820816384","20374908","benjhunt","http://pbs.twimg.com/profile_images/848069431234363392/mNODQBaN_normal.jpg","Sun Jul 19 10:38:10 +0000 2020"]Would encourage all those who love #Eurovision to watch the opening ceremony of the Hungarian GP today. You are in for a real treat.[/tweet]
Werkt wel op de laptop/pc maar nog niet mobielquote:Op zondag 19 juli 2020 13:07 schreef Cee het volgende:
Ja die tweet button werkt voor geen meter, laat maar.
quote:
OH EM GEEE FRIET MET NACHO'Squote:Op zondag 19 juli 2020 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkerrr! Maar dat at ik eergisteren al.Want toen was het vrijdag, dus patat.
Met nacho's!
[ afbeelding ]
Ik las dit eerder en: Prachtigquote:Op zondag 19 juli 2020 09:51 schreef Cee het volgende:
Gast zal nu wel moe en aan het slapen zijn. Dus ik heb net maar even mijn hele appartement gestofzuigd.
Ik ga zo even kant-en-klare pizzabodems halen bij de appie en dan zelf beleggen.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:50 schreef Greys het volgende:
Oeh ben benieuwd!quote:Op zondag 19 juli 2020 13:05 schreef Cee het volgende:
[tweet="1284799687820816384","20374908","benjhunt","http://pbs.twimg.com/profile_images/848069431234363392/mNODQBaN_normal.jpg","Sun Jul 19 10:38:10 +0000 2020"]Would encourage all those who love #Eurovision to watch the opening ceremony of the Hungarian GP today. You are in for a real treat.[/tweet]
quote:Op zondag 19 juli 2020 09:51 schreef Cee het volgende:
Vernieuwingen die geen verbetering zijn.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:07 schreef Cee het volgende:
Ja die tweet button werkt voor geen meter, laat maar.
Is de opening wel op Ziggo te zien ? (kijk normaal geen F1)quote:Op zondag 19 juli 2020 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]Zal mij benieuwen! Om Verstappen hoeven we vandaag niet excited te zijn dus we kunnen wel wat anders gebruiken
Dat zou tof zijnquote:
Dit ja.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:38 schreef Greys het volgende:
Weet je wat ik oprecht niet snap? De bereidheid van mensen om zichbte laten testen bij klachten is superlaag. Maar 12 procent van mensen met klachten laten zich testen.
Nou zag ik gister dat als je bij de arbo bent aangesloten je je kunt laten testen op een andere manier, ook goedgekeurd door het RIVM. Dan krijg je niet die stok in je neus maar gorgel je dertig seconden met een zoutig goedje, spuug je het in een bekertje en dat testen ze dan. Werkt kennelijk net zo goed.
Waarom is DIE manier dan niet de standaard manier? Denk echt dat mensen zich dan sneller zouden laten testen. Want die filmpjes van de test die ik langs zag komen hebben mij bv best afgeschrikt. (Afgeschrokken?)
Accepteren lukt hier niet eens, er gebeurt niets als ik op de knop klik...quote:Op zondag 19 juli 2020 13:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Vernieuwingen die geen verbetering zijn.
Ik heb de privacy police opnieuw geaccepteerd en nu zie ik sommige tweets wel weer.
My feelings.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:50 schreef Greys het volgende:
Eerder werkte het wel op mobiel.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Werkt wel op de laptop/pc maar nog niet mobiel
quote:Op zondag 19 juli 2020 09:51 schreef Cee het volgende:
Gaaf!quote:Op zondag 19 juli 2020 11:00 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Cookies verwijderen werkt. En in Edge moet je op meerdere plekken weghalen.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Accepteren lukt hier niet eens, er gebeurt niets als ik op de knop klik...
En veel studenten. Ik denk dat vooral de percentages jongeren die besmet zijn hoog zijn, maar dat baseer ik op een paar berichten die ik voorbij zag komen, ik wil er niet te veel over lezen want dan schiet ik weer in een constante staat van Paniek.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Iedereen woont in het westen dichter op elkaar. Meer flats, drukker op straat, ov.
Ik kijk altijd RTL Duitsland, maar geen idee of die het laten zien.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is de opening wel op Ziggo te zien ? (kijk normaal geen F1)
[ twitter ]
Ik heb het gedaan via privacy instellingen linkje helemaal onderin de pagina.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja dit vat mijn gevoelens wel samen.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het was echt goddelijkquote:Op zondag 19 juli 2020 13:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH EM GEEE FRIET MET NACHO'S![]()
Nu wil ik dat
Veequote:Op zondag 19 juli 2020 13:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan via privacy instellingen linkje helemaal onderin de pagina.
Toen werkten de nieuwe tweets wel, maar de oude niet meer (die Vee gebruikte)
Lijkt me echt goddelijk jaquote:Op zondag 19 juli 2020 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt goddelijk
Een zomerspecial van de snackbar. Met soit cream en guac.
quote:Op zondag 19 juli 2020 13:27 schreef Dave het volgende:
Al blijft ie als je het php knopje gebruikt hangen. ( @:Aoibhin )
quote:Op zondag 19 juli 2020 13:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan via privacy instellingen linkje helemaal onderin de pagina.
Toen werkten de nieuwe tweets wel, maar de oude niet meer (die Vee gebruikte)
Ook de privacy instellingen link onderin en dan opnieuw accepteren? Dat werkte bij mijquote:Op zondag 19 juli 2020 13:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Inmiddels alle trucs geprobeerd (ook koekjes gewist) maar kan nog steeds niet accepteren
[ afbeelding ]
Op de website?quote:Op zondag 19 juli 2020 13:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Ook de privacy instellingen link onderin en dan opnieuw accepteren? Dat werkte bij mij
Nou, dat is het hem... ik zie die link niet...quote:Op zondag 19 juli 2020 13:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, die fok privacy instellingen link, onderaan de pagina
Leuk.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:00 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juli 2020 13:38 schreef Cee het volgende:
Oh hij komt alweer tevoorschijn uit een kamer die ik grondig heb doorzocht, nu zal ik het nooit weten.
quote:Op zondag 19 juli 2020 13:37 schreef Cee het volgende:
Ik kan de kat niet vinden en aangezien de kans dat ie door het enige half-open raampje is geglipt klein is ben ik benieuwd wat voor ingenieuze plek hij nu heeft gevonden om te gaan liggen.
Echt h, dan denk je “ja nu is ie echt weg want ik heb op alle mogelijke plaatsen gezocht” en dan hebben die pannenkoeken toch weer een ingenieus plekje gevonden.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Katten kunnen echt de raarste plekken verzinnen om te gaan liggen. Ik was mijn oudste laatst ook lang kwijt, bleek ze te zijn gekropen in de holte van een kastje waar eerst een la in zat
Achter de tv?quote:
ik zie twee pootjes uitsteken onder de tv.quote:
En dan mensen in de reacties die over de muis rechts onderin beginnen.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:43 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG hahahahaIk moest even inzoomen en goed speuren.
Pannenkoekenquote:Op zondag 19 juli 2020 13:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt h, dan denk je “ja nu is ie echt weg want ik heb op alle mogelijke plaatsen gezocht” en dan hebben die pannenkoeken toch weer een ingenieus plekje gevonden.![]()
Computer maar een keer herstart, nu kan ik 'm wel accepterenquote:Op zondag 19 juli 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
Oh, hij zet de tweet in een quote gemakshalve ook maar boven de quote
Haha jaquote:Op zondag 19 juli 2020 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was ook eens de hele dag onze kat kwijt, lag ie onder de dekens van mijn opengeslagen bed. Pas toen ik aan het einde van de middag mijn bed op ging maken, lag ie daar. En toen ik het deken van hem had afgeslagen, toen keek hij me echt zo aan van, "h, leg dat deken weer eens terug."
Ja, precies.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha jaZo van 'hoe drf je me te storen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2020 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
Een van onze katten was ook een keertje in de fietstas in slaap gevallen. Paps was 's ochtends al halverwege de straat op weg naar werk toen hij door had dat ze erin zat
vlokkenquote:Op zondag 19 juli 2020 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had zin in vlokken, en die heb ik nu
Dan kan ik deze adviseren:quote:Op zondag 19 juli 2020 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had zin in vlokken, en die heb ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |