SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Okequote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana ik vind helemaal niet dat jij een kinderstemmetje hebt. Wel hoog, maar gewoon volwassen.
Wist ik natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag is Plural Pride Day, dus is deze topictitel lekker actueel
Je hebt je stem hier toch een keer gepost? Ik vind ook dat jij een mooie stem hebtquote:
Dat was echt maar een heel kort stukje toch? Weet niet meer goedquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt je stem hier toch een keer gepost? Ik vind ook dat jij een mooie stem hebt
Agreed.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana ik vind helemaal niet dat jij een kinderstemmetje hebt. Wel hoog, maar gewoon volwassen.
Ja klopt!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat was echt maar een heel kort stukje toch? Weet niet meer goed
Ik vind alle Magnums maar matig. Ze zijn zo vreselijk massief. Ik heb liever een waterijsjequote:
Mijn zusje en ik hadden vooral vroeger heel erg dezelfde stem.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Mijn stem lijkt trouwens steeds meer op die van mijn moeder, als ik mijn stem terug hoor dan moet ik echt goed luisteren of het mijn stem wel is
Hmmquote:
Ja ik koop ook eigenlijk alleen maar mini magnumsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind alle Magnums maar matig. Ze zijn zo vreselijk massief. Ik heb liever een waterijsje
Dit was zo’n minipack van 6, dus moet er nog 5.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind alle Magnums maar matig. Ze zijn zo vreselijk massief. Ik heb liever een waterijsje
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik hadden vooral vroeger heel erg dezelfde stem.
Eén keer belde mijn zusje mijn moeder op om haar ergens op te halen, en ze dacht dat ik het was (weet niet hoe ze dat kon denken, want dat zie je toch, maar oke). Toen kwam mijn zusje naar buiten in plaats van ik en toen dacht ze, huh?!![]()
Thanks, nu crave ik weer naar zo'n Magnum-in-bak.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eén keer belde mijn zusje mijn moeder op om haar ergens op te halen, en ze dacht dat ik het was (weet niet hoe ze dat kon denken, want dat zie je toch, maar oke). Toen kwam mijn zusje naar buiten in plaats van ik en toen dacht ze, huh?!![]()
Het viel me bij de Slimste mens op hoeveel de stem en manier van praten van Selma van Dijk lijkt op dat van haar vader. Denk dat ik ook wel praat zoals mijn vader deed.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Mijn stem lijkt trouwens steeds meer op die van mijn moeder, als ik mijn stem terug hoor dan moet ik echt goed luisteren of het mijn stem wel is
Ik heb mini waterijsjesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was zo’n minipack van 6, dus moet er nog 5.
Oh ja, dat heb ik nog overwogen. Is dat wat? Is dat voor 1 persoon of kun je het makkelijk delen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks, nu crave ik weer naar zo'n Magnum-in-bak.
Wie is haar vader?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het viel me bij de Slimste mens op hoeveel de stem en manier van praten van Selma van Dijk lijkt op dat van haar vader. Denk dat ik ook wel praat zoals mijn vader deed.
Ik deed er zelf 2 à 3 keer over, dus is prima voor twee personenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik nog overwogen. Is dat wat? Is dat voor 1 persoon of kun je het makkelijk delen?
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Die is al geweest en lag er na 1aflevering uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik deed er zelf 2 à 3 keer over, dus is prima voor twee personen
Het is lekker ja, wel vrij duur.
Hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke, voortaan in ieder geval even goed quoten als je spoilert.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Die is al geweest en lag er na 1aflevering uit.
Even doortrainen danquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was zo’n minipack van 6, dus moet er nog 5.
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Oja jullie zeggen het wel als Sietse aan de beurt is bij De Slimste Mens hè? Want bij nader inzien heb ik geen zin om heel het seizoen te kijken
He pestkop jijquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Die is al geweest en lag er na 1aflevering uit.
Nee is nog niet geweestquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Is Monica Geuze ook al geweest?
Ja ik kijk haar vlogs, nou en.
Okequote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee is nog niet geweestEn Sietse ook nog niet
Ken ik nietquote:
Is een "duh, het is Dave" hier op zijn plaats?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke
Ik dacht al wel dat Dave niet serieus was hoor
Ik zag net een reclame van Like Monica op Videoland voorbij komen, kijk je dat ook?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Haha ja ik dacht al wel dat je het door had, maar wilde het toch nog even bevestigenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke
Ik dacht al wel dat Dave niet serieus was hoor
Ik luister de Monica Geuze fan podcastquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden twee weken gratis Videoland genomen om te kijken jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zag net een reclame van Like Monica op Videoland voorbij komen, kijk je dat ook?
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden twee weken gratis Videoland genomen om te kijken ja![]()
![]()
Nu zijn er weer nieuwe afleveringen, maar nu geloof ik het wel
Ja maar nu moet ik betalen denk ik toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Kun je ook de bachelorette kijken
Nou @Cee pak je stok maarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:03 schreef Dave het volgende:
Dat Journaal-item over de Kalverstraat in Amsterdam.
“Ja, we veroorzaken wel een tweede golf, maar het is lastig als je andere mensen alles ziet doen, dus dan doe je maar mee”.
Neejoh gewoon met een nieuw e-mailadres weer voor twee weken registrerenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik betalen denk ik toch?
Dat gaat me dan weer te ver.
Ik ben al niet zo'n ijs eter maar Magnums vind ik echt alsof je een pakje boter aan het wegwerken bentquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt leukquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom een keer met ons meeten als het weer kan!
Je vindt het niet leuk genoeg om voor te betalen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik betalen denk ik toch?
Dat gaat me dan weer te ver.
Nee.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Je vindt het niet leuk genoeg om voor te betalen?
Oeh, interessant, thanks!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:04 schreef usagi414 het volgende:
@:Meke
https://nos.nl/artikel/23(...)alle-kampen-vol.html
Ik ben zoberso al een knoeier.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je knoeit ook overal met die dingen.
Volgens de digitale gids is ie dinsdag de uitdager.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Oja jullie zeggen het wel als Sietse aan de beurt is bij De Slimste Mens hè? Want bij nader inzien heb ik geen zin om heel het seizoen te kijken
Welneequote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:20 schreef Cee het volgende:
In het echt ben ik net zo vermoeiend als mijn posts.
Als je ze kan stompen, staan ze te dichtbijquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dát schijnt dan weer inherent te zijn aan de anderhalve meter ofzo
Gewoon het spoor volgen en we vinden Davequote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:12 schreef Dave het volgende:
Na een etentje zie je zo waar ik gezeten heb.
Wat wil je in mootjes gaan hakken?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
Ik twijfel nog even of dit handig is
[ afbeelding ]
Zo te zien kom je met die manier niet tot op de bodem van de sla en moet je die alsnog uit elkaar trekkenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt eraan voor welk huisdier je het wil gebruiken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, nu vraag ik me af of je een komkommer in mootjes kunt hakken.quote:
Zouden de worteltjes niet gewoon wegspringen onder het mes, omdat die harder zijn dan de komkommer?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welk huisdier je het wil gebruiken.
Hij heeft daar gezeten waar je de restjes van die slecht gesneden salade nog zit liggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon het spoor volgen en we vinden Dave
Nee nu zeker niet meerquote:
Ik denk ook dat ik hier door juist in m’n vingers zou snijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zouden de worteltjes niet gewoon wegspringen onder het mes, omdat die harder zijn dan de komkommer?
Ik ookquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik hier door juist in m’n vingers zou snijden.
En koop m’n sla meestal al gesneden.
Ja inderdaad, of de vlekken van de tiramisu of willekeurig ander toetje.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft daar gezeten waar je de restjes van die slecht gesneden salade nog zit liggen.
Stokje van de magnumquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of de vlekken van de tiramisu of willekeurig ander toetje.
ja dit zou mij waarschijnlijk steeds gebeuren met zo'n dingquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zouden de worteltjes niet gewoon wegspringen onder het mes, omdat die harder zijn dan de komkommer?
Ik denk JUIST omdat je koken niet leuk vindt. Dat FB je tóch wil verleiden tot enige mate van keukenarbeidquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:23 schreef Dave het volgende:
Ik snap ook niet wat dat Sla-ding op m’n Facebook deed, ik vind koken helegaar niet leuk.
Dave kan vast wel trekkenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo te zien kom je met die manier niet tot op de bodem van de sla en moet je die alsnog uit elkaar trekken
Hehequote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft daar gezeten waar je de restjes van die slecht gesneden salade nog zit liggen.
Ik ook. Is toch gewoon makkelijkerquote:
Ja en betere porties, als ik in m'n eentje een krop koop is 'ie vergaan voordat 'ie op isquote:
Oh ja dat ook, en dan zijn we hier met wel meerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en betere porties, als ik in m'n eentje een krop koop is 'ie vergaan voordat 'ie op is
Haha ja!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat ook, en dan zijn we hier met wel meerDie kroppen zijn vaak zo groot!
Over een kwartiertje toch?quote:
Ja, een van de weinigen die als hostland gewonnen heeftquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:51 schreef F1gamer het volgende:
Ik wist niet dat 1979 Israël het ESF georganiseerd heeft
Dat verklaart wel waarom ze in 1980 van afzagen om te organiseren.
samen met Spanje (1969), Luxemburg (1973), en Ierland (1993, 1994) natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, een van de weinigen die als hostland gewonnen heeft
En Nederland (2019, 2021) natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
samen met Spanje (1969), Luxemburg (1973), en Ierland (1993, 1994) natuurlijk
De EBU kwam voor 1980 uiteindelijk bij Nederlands uit als organisator, maar het kon alleen maar op een feestdag in Israël. Daarom was Israël er niet bij in 1980.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:51 schreef F1gamer het volgende:
Ik wist niet dat 1979 Israël het ESF georganiseerd heeft
Dat verklaart wel waarom ze in 1980 van afzagen om te organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |