SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Multiquotequote:
Na mijn voorlaatste post in het vorige topic was het een half uur stil, dan durf ik de gok wel aanquote:
Een molloot die niet multiquote, is als een eend die niet in een sloot.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat multiquote dat lukt mij dus voor geen ene meterMaar goed jullie zijn de ervarene hier
Wat lukt er niet aan dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat multiquote dat lukt mij dus voor geen ene meterMaar goed jullie zijn de ervarene hier
Op PC kan je gewoon op quote klikken, een reactie typen en dan bij een volgend berichtquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
weer op quote klikken. Komt er gewoon onder te staanquote:
Ik vind het gewoon onoverzichtelijk, vooral mobielquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe het heel soms maar eigenlijk vind ik multiquotes ook niet zo geweldig!
Omdat ik dacht dat je elke quote apart moest copy pasten???? Als ik eerst deze post quote en dan de volgende dan zie ik alleen de volgende zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe het heel soms maar eigenlijk vind ik multiquotes ook niet zo geweldig!
Niet met multiquote om kunnen gaanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onoverzichtelijk, vooral mobiel
Ik kan er prima mee omgaan, het komt gewoon de leesbaarheid van een topic niet ten goedequote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Niet met multiquote om kunnen gaan
Nou vooruitquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee omgaan, het komt gewoon de leesbaarheid van een topic niet ten goede
Was het gezellig daar?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic![]()
En kan niet eens de balk de schuld geven
Tuurlijk wel! Gewoon één lange lijst oude koeien die uit de sloot gehaald worden, in plaats van eerst Bertha, dan Clazina, dan Geertruida enzovoortsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee omgaan, het komt gewoon de leesbaarheid van een topic niet ten goede
Zoveel mensen zoveel meningenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Gewoon één lange lijst oude koeien die uit de sloot gehaald worden, in plaats van eerst Bertha, dan Clazina, dan Geertruida enzovoorts
Vast wel, maar niet van mensen uit deze reeks. Voor zover ik weet danquote:
Ik zat al te denken, wie is een echte Berthaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet van mensen uit deze reeks. Voor zover ik weet dan
Ik voelde me nogal alleenquote:
Ik heet voluit Bertha Clazina Geertruidaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, wie is een echte Bertha
Mooie naam wel hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heet voluit Bertha Clazina Geertruida![]()
Men noemt mij hier alleen Jobi
Mopjes?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voelde me nogal alleenZonder mopjes die door slotjes heen posten!
Het is groen en het springt door een bosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het is blauw en het woont op de noordpoolquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is groen en het springt door een bosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
????quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is blauw en het woont op de noordpool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Trusten!quote:
drie!!!quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jullie hebben OOK al een piano?!!
Grapje hoor![]()
![]()
Same.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 06:39 schreef Redefine het volgende:
Ah handig. De tweede dag dat ik weer met de trein moet. En zie daar er nu alweer vertragingen zijn
Ja. What else is new.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 06:49 schreef Arizona het volgende:
Moguh!
[..]
drie!!!
Haha nee, gewoon een keyboard. Maar dat is ook nodig omdat dochter muziek als keuzevak heeft op school.
Zingen is ze iets minder goed inmaar ze speelde de akkoorden van Arcade en zong daarbij, het klonk wel herl mooi
[..]
Same.
[..]sommige dingen veranderen nooit
![]()
Hier ook een kantoordagje, maar ik ga zoals altijd met de auto. Mijn werk is heel slecht bereikbaar met het ov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |