SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Multiquotequote:
Na mijn voorlaatste post in het vorige topic was het een half uur stil, dan durf ik de gok wel aanquote:
Een molloot die niet multiquote, is als een eend die niet in een sloot.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat multiquote dat lukt mij dus voor geen ene meterMaar goed jullie zijn de ervarene hier
Wat lukt er niet aan dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat multiquote dat lukt mij dus voor geen ene meterMaar goed jullie zijn de ervarene hier
Op PC kan je gewoon op quote klikken, een reactie typen en dan bij een volgend berichtquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
weer op quote klikken. Komt er gewoon onder te staanquote:
Ik vind het gewoon onoverzichtelijk, vooral mobielquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe het heel soms maar eigenlijk vind ik multiquotes ook niet zo geweldig!
Omdat ik dacht dat je elke quote apart moest copy pasten???? Als ik eerst deze post quote en dan de volgende dan zie ik alleen de volgende zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe het heel soms maar eigenlijk vind ik multiquotes ook niet zo geweldig!
Niet met multiquote om kunnen gaanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onoverzichtelijk, vooral mobiel
Ik kan er prima mee omgaan, het komt gewoon de leesbaarheid van een topic niet ten goedequote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Niet met multiquote om kunnen gaan
Nou vooruitquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee omgaan, het komt gewoon de leesbaarheid van een topic niet ten goede
Was het gezellig daar?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic![]()
En kan niet eens de balk de schuld geven
Tuurlijk wel! Gewoon één lange lijst oude koeien die uit de sloot gehaald worden, in plaats van eerst Bertha, dan Clazina, dan Geertruida enzovoortsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee omgaan, het komt gewoon de leesbaarheid van een topic niet ten goede
Zoveel mensen zoveel meningenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Gewoon één lange lijst oude koeien die uit de sloot gehaald worden, in plaats van eerst Bertha, dan Clazina, dan Geertruida enzovoorts
Vast wel, maar niet van mensen uit deze reeks. Voor zover ik weet danquote:
Ik zat al te denken, wie is een echte Berthaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet van mensen uit deze reeks. Voor zover ik weet dan
Ik voelde me nogal alleenquote:
Ik heet voluit Bertha Clazina Geertruidaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, wie is een echte Bertha
Mooie naam wel hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heet voluit Bertha Clazina Geertruida![]()
Men noemt mij hier alleen Jobi
Mopjes?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voelde me nogal alleenZonder mopjes die door slotjes heen posten!
Het is groen en het springt door een bosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het is blauw en het woont op de noordpoolquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is groen en het springt door een bosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
????quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is blauw en het woont op de noordpool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Trusten!quote:
drie!!!quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jullie hebben OOK al een piano?!!
Grapje hoor![]()
![]()
Same.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 06:39 schreef Redefine het volgende:
Ah handig. De tweede dag dat ik weer met de trein moet. En zie daar er nu alweer vertragingen zijn
Ja. What else is new.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 06:49 schreef Arizona het volgende:
Moguh!
[..]
drie!!!
Haha nee, gewoon een keyboard. Maar dat is ook nodig omdat dochter muziek als keuzevak heeft op school.
Zingen is ze iets minder goed inmaar ze speelde de akkoorden van Arcade en zong daarbij, het klonk wel herl mooi
[..]
Same.
[..]sommige dingen veranderen nooit
![]()
Hier ook een kantoordagje, maar ik ga zoals altijd met de auto. Mijn werk is heel slecht bereikbaar met het ov.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 06:39 schreef Redefine het volgende:
Ah handig. De tweede dag dat ik weer met de trein moet. En zie daar er nu alweer vertragingen zijn
Nature is healing.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 06:39 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig dat je nu binnen loop/fietsafstand van je werk woontquote:Op vrijdag 17 juli 2020 07:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Goedemorgen
Bij mijn vorige baan had ik altijd vertraging op de terugreis. Dat kwam meestal door werkzaamheden, die ze naast het spoor deden.
Ik ben nu wel blij dat ik sinds vorig jaar werk in mijn eigen woonplaats.
Bij mij is mondkapje veel te groot voor mijn gezicht.
Terug naar het nieuwe normaal.quote:
Ja. Ben benieuwd of de terugweg normaal is. Al rij ik dan iets anders terug. Omdat we een borrel hebben van werk.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 07:42 schreef MMF93 het volgende:
Mogguh! Ik zou nog wel een hele dag kunnen slapen.
@:Redefine Werkze! Ik ging vorige week voor het eerst in 3 maanden weer met de trein en er was gelijk weer storing richting Rotterdam. Wat @:cee zegt, alles is gewoon weer terug bij normaal.
Ik ging laat op bed en werd te vroeg wakker. Dus laat op bed werkt ook niet altijdquote:Op vrijdag 17 juli 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ging ik gisteren redelijk op tijd naar bed, werd ik om 5 uur wakker.
Laat naar bed gaan, werkt sowieso niet voor mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 08:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ging laat op bed en werd te vroeg wakker. Dus laat op bed werkt ook niet altijd
ik ging slapen om 0:45, wekker ging weer om 6:00quote:Op vrijdag 17 juli 2020 08:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ging laat op bed en werd te vroeg wakker. Dus laat op bed werkt ook niet altijd
Met de auto doe ik er een kleine 40 minuten over, met het OV ruim 1,5 uur van deur tot deurquote:Op vrijdag 17 juli 2020 07:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. What else is new.
Als het slecht bereikbaar is, dan kun je inderdaad niet met het OV.
ik sliep heerlijk, maar te kort.quote:
Ik hoop het wel voor je! Dat kan je werkdag anders een stuk langer maken dan leuk isquote:Op vrijdag 17 juli 2020 07:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ben benieuwd of de terugweg normaal is. Al rij ik dan iets anders terug. Omdat we een borrel hebben van werk.
Heeft die auto al die tijd stil gestaan?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:26 schreef MMF93 het volgende:
Ik ga straks weer auto rijden sinds lange tijd, is weer een half jaar geleden denk ik. Gelukkig is dat binnen 1 minuut altijd weer alsof je gisteren nog gereden hebt.
Slordigquote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:45 schreef F1gamer het volgende:
Ik zie dat ik mail voor arbeidsvoorwaarden gesprek er spelfouten erin staan. Zoals naam verkeerd gespeld. Ik ben nu zo nerveus wanneer dat gesprek wordt ingepland.
Ik hoop het ook voor je, F1Kamer (quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:51 schreef F1gamer het volgende:
Ik weet dat het slordig is. Ik hoop vandaag een afspraak binnen te krijgen of hopelijk maandag.
In het hele land is er een enorm probleem met stijgende covid-19 besmettingen, waar begin je over te praten tijdens een persconferentie?twitter:Acyn twitterde op donderdag 16-07-2020 om 22:36:42Trump: So shower heads, you take a shower, the water doesn’t come out. You wanna wash your hands, the water doesn’t come out... Dishwashers you didn’t have any water... In most places of the country, water is not a problem. They don’t know what do with it. It’s called rain https://t.co/rx96mCFsae reageer retweet
Oh dat is wel sufquote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:45 schreef F1gamer het volgende:
Ik zie dat ik mail voor arbeidsvoorwaarden gesprek er spelfouten erin staan. Zoals naam verkeerd gespeld. Ik ben nu zo nerveus wanneer dat gesprek wordt ingepland.
Ik heb zelf die spelfouten gemaakt toen ik de mail beantwoordde. Ik denk omdat het vrijdag is dat ik maandag wel iets hoort.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is wel sufVanuit het bedrijf? Ik hoop dat je snel hoort wanneer je het gesprek hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom goed! Hier is vandaag ook bijna niemand op kantoor dus maandag zou wel begrjipelijk zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb zelf die spelfouten gemaakt toen ik de mail beantwoordde. Ik denk omdat het vrijdag is dat ik maandag wel iets hoort.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:21 schreef Arizona het volgende:
En ik kwam hier nog wel voor de gezelligheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kom goed! Hier is vandaag ook bijna niemand op kantoor dus maandag zou wel begrjipelijk zijn.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kom goed! Hier is vandaag ook bijna niemand op kantoor dus maandag zou wel begrjipelijk zijn.Dat is een mooi eerste bericht toch!
En nog even trots melden dat hij de "ban op gloeilampen" ongedaan heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:11 schreef Momo het volgende:
In het hele land is er een enorm probleem met stijgende covid-19 besmettingen, waar begin je over te praten tijdens een persconferentie?twitter:Acyn twitterde op donderdag 16-07-2020 om 22:36:42Trump: So shower heads, you take a shower, the water doesn’t come out. You wanna wash your hands, the water doesn’t come out... Dishwashers you didn’t have any water... In most places of the country, water is not a problem. They don’t know what do with it. It’s called rain https://t.co/rx96mCFsae reageer retweet
Vt1 begint zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kom goed! Hier is vandaag ook bijna niemand op kantoor dus maandag zou wel begrjipelijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik hoop voor je vriend dat het goed komt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]Dat is een mooi eerste bericht toch!
Ook al zo jong.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
R.I.P. Helena![]()
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/showbizz/celebrities/-fresh-prince-of-bel-air-actrice-galyn-gorg-op-55-jarige-leeftijd-overleden~a1298f4e/
Ja ik las het, ook nog te jongquote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
R.I.P. Helena![]()
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/showbizz/celebrities/-fresh-prince-of-bel-air-actrice-galyn-gorg-op-55-jarige-leeftijd-overleden~a1298f4e/
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Hoe is het bij jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wat een baas is het toch die Trumpquote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En nog even trots melden dat hij de "ban op gloeilampen" ongedaan heeft gemaakt.
Wat een vooruitgang.
Nee hoor, m'n vriend rijdt er altijd mee! Ik ben vaak te moe om te rijden, dan vind ik het niet veiligquote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft die auto al die tijd stil gestaan?
Kom goed! Hier is vandaag ook bijna niemand op kantoor dus maandag zou wel begrjipelijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstandig.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:58 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Nee hoor, m'n vriend rijdt er altijd mee! Ik ben vaak te moe om te rijden, dan vind ik het niet veilig. Maar over 9 dagen moeten we samen zo'n 850 km rijden dus ik ga de komende week maar alvast een paar keer weer rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oe, dan is het wel fijn om weer wat te oefenen! Waar gaat de reis naartoe?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:58 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Nee hoor, m'n vriend rijdt er altijd mee! Ik ben vaak te moe om te rijden, dan vind ik het niet veilig. Maar over 9 dagen moeten we samen zo'n 850 km rijden dus ik ga de komende week maar alvast een paar keer weer rijden
Snap ik! Ik vind wel dat dat opnieuw installeren wel makkelijker gaat dan vroeger gelukkigquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:59 schreef Guanabana het volgende:
Om 15u wordt mijn laptop bezorgd als het goed is
Ben gewoon zenuwachtig,vind het best een ding om alles over te moeten zetten en weer te installeren, e.d. Zal daar best wel even mee bezig zijn.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |