SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
quote:Vol goede moed en met karrenvrachten aan verwachtingen liep ik op een snikhete middag door straten met namen als Hof der Reflectie en met pijn in het hart moet ik zeggen: het viel me allemaal niet mee.
quote:Misschien kwam die weerzin ook wel, omdat ik deze zogeheten Gesloten Stad dan door Het Hof der Gedachten moest betreden. Op de een of andere manier word ik ietwat onpasselijk van dergelijke namen die het resultaat lijken van een avondje stevig blowen door een stelletje overjarige antroposofen.
Ah zo zie je die wijk wel echt goed. Wel veel afwisseling. In mijn dorp wordt er een nieuwe wijk gebouwd waarvan de straten wel verdacht veel lijken op twee andere straten, een stuk of 5 jaar geleden gebouwd. Daar kan je wel echt zien dat ze nieuwe dingen proberen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:48 schreef Guanabana het volgende:
Artikel + filmpje erover!
Iets te negatief naar mijn smaak, want er zijn echt leuke stukjes, maar toch:
De glans is eraf in de moeder aller Vinex-wijken
Fijn!quote:
Lekker! Maar moet je wel werken in het weekend dan?quote:
Nee, dus eigenlijk 5 dagenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lekker! Maar moet je wel werken in het weekend dan?
Lekkahquote:
Leuk vooruitzicht. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Waar ergens aan de kust?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:25 schreef Momo het volgende:
Morgen met mijn ouders naar de kust een dagje voor mijn verjaardag
Noordwijk, kans op een buitje maar volgens mij valt het mee in vergelijking met vandaag.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Waar ergens aan de kust?
Volgens de geruchten moet je binnenkort ook op kantoor mondkapjes gaan dragen in het bedrijf waar ik werk (in elk geval van 1 vestiging gehoord). Maakt het wel makkelijker om mensen op kortere afstand te zetten, want dat is op die vestiging nu een probleem.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:48 schreef Em31 het volgende:
Ben benieuwd of het nog lang duurt voordat we hier toch ook overal mondkapjes moeten dragen. Je ziet in steeds meer landen dat het verplicht wordt of dat er allemaal discussies ontstaan, maar ondertussen in Nederland bijna nietof ze wachten tot er toch meer besmettingen bijkomen.
Best ok toch, geen regenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:28 schreef molloot200 het volgende:
Heeft iemand de weersvooruitzichten voor aanstaand weekend al gezien?
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik verbaas me er over dat het niemand hier is opgevallen dat de leuke, lollige, gekke, spannende, interessante en sexy balk nu een kruisje heeft.
Jongens toch.
BOOOOH, genot dit!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik verbaas me er over dat het niemand hier is opgevallen dat de leuke, lollige, gekke, spannende, interessante en sexy balk nu een kruisje heeft.
Jongens toch.
Als ik daar op klik word ik naar instellingen doorgestuurd. Wat moet ik daar dan verder aanklikken?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:31 schreef Cyan9 het volgende:
Jongens toch.
Dat met Verwijzingen naar frontpagequote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik daar op klik word ik naar instellingen doorgestuurd. Wat moet ik daar dan verder aanklikken?
Geruchten binnen jullie bedrijf of heel Nederland?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens de geruchten moet je binnenkort ook op kantoor mondkapjes gaan dragen in het bedrijf waar ik werk (in elk geval van 1 vestiging gehoord). Maakt het wel makkelijker om mensen op kortere afstand te zetten, want dat is op die vestiging nu een probleem.
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:28 schreef molloot200 het volgende:
Heeft iemand de weersvooruitzichten voor aanstaand weekend al gezien?
Hier willen ze ook dat we teruggaan naar 1 dag per week thuiswerken. Maar qua bezetting op de kantoren ga je dan niet uitkomen, er zijn niet genoeg werkplekken met 1,5 meter afstandquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens de geruchten moet je binnenkort ook op kantoor mondkapjes gaan dragen in het bedrijf waar ik werk (in elk geval van 1 vestiging gehoord). Maakt het wel makkelijker om mensen op kortere afstand te zetten, want dat is op die vestiging nu een probleem.
Geruchten binnen het bedrijfquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geruchten binnen jullie bedrijf of heel Nederland?
En het is nog gratis ook. Ik kan wel janken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat met Verwijzingen naar frontpage
Om precies te zijn deze:
Verberg blok met frontpageitems
Geen zin in updates over items van de frontpage? Hier zet je het uit.
GEEN BALK MEER
Ah okquote:
Ik zie het ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik daar op klik word ik naar instellingen doorgestuurd. Wat moet ik daar dan verder aanklikken?
Tabje Overig, daar zit je al goed. en danquote:
Jaaaa ik heb hem gevonden, tweede optie!quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:50 schreef Dave het volgende:
[..]
En het is nog gratis ook. Ik kan wel janken.
Waar moeten we het nu over hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
En toch ga ik het stiekem een btje missen
Jaaaa optionele zeikmogelijkhedenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:56 schreef Dave het volgende:
Als we zin hebben om weer es lekker te zeiken zetten we het even met z’n allen weer aan.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:57 schreef Dave het volgende:
Ik heb wel zin in een grafiekje van die setting over de loop van de tijd.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Tweede of derde optie, iets met frontpage berichten.
Yess dankjequote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tabje Overig, daar zit je al goed. en dan
[] Verberg blok met frontpageitems
Geen zin in updates over items van de frontpage? Hier zet je het uit.
Precies. En op die vestiging zit ook nog een gedeelte van de telesales afdeling. Lijkt me niet dat je de hele kan bellen met zo`n ding voor.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah okdat lijkt me dan weer wel aardig vervelend, de hele dag binnen zo'n mondkapje op. Alleen in winkels enzo zou het toch niet zo'n probleem hoeven te zijn.
Van wie? Balkenende?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien kan @:Kreator (sorry voor de tag) nog een Kreview van De Balk doen.
Nee, Balkellendequote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van wie? Balkenende?
@:dave het is ok @:dave
Die balk met kittige poesjes die onderin staat.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van wie? Balkenende?
@:dave het is ok @:dave
LIjkt me de beste instelling. Waarom onnodig lange tijd (8 uur) met veel mensen binnen bij elkaar gaan zitten. De ventilatie is daarnaast bij de meeste kantoren ook niet echt denderend.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:00 schreef Dave het volgende:
Bij ons is op kantoor werken vooralsnog alleen op afspraak, en alleen als het niet anders kan.
Eerste comment bij de originele versie.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
Dan luister je als ESF-fan natuurlijk wel eens video’s die met “Ding Dong” te maken hebben, en ben je ook nog eens een Harry Potter fan, en dan krijg je dus zoiets als dit in je recommended video’s:
quote:let's be honest..
this was not in your recommendations.
you searched for this.
quote:
OMGquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eerste comment bij de originele versie.
[..]
Wat een heerlijke luxequote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
Ik ben echt lui geworden, ik vind het een beetje koud in de kamer en nu kijk ik op de app hoe warm het hier in huis is en ik gooi er een half graadje bij, in plaats van helemaal 4 meter naar de thermostaat te moeten lopen![]()
(Wij hadden nog een oude thermostaat zonder enig programma, gewoon zo'n draaiknop, dus ik ben echt in de verwarmingshemel terechtgekomen)
Dit stond serieus bij de recommende video's!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Dit is dezelfde gast die een paar jaar geleden nog aan UMK heeft meegedaanquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Wat een held ben jij! Onze verkennerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik laat de balk nog even aan. Ben wel benieuwd of daar nog iets in gaat veranderen
Ik weet het. Jobi is onschuldig.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit stond serieus bij de recommende video's!Jobi liegt nooit!
Aaww sterktequote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:27 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kannie posten omdat ik steeds naar kantoor moet, gisteren migraine had en zodadelijk diploma-uitreiking![]()
#ikbensielug
14 juli en de verwarming moet aan, waar hebben we dit genot aan verdiendquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
Ik ben echt lui geworden, ik vind het een beetje koud in de kamer en nu kijk ik op de app hoe warm het hier in huis is en ik gooi er een half graadje bij, in plaats van helemaal 4 meter naar de thermostaat te moeten lopen![]()
(Wij hadden nog een oude thermostaat zonder enig programma, gewoon zo'n draaiknop, dus ik ben echt in de verwarmingshemel terechtgekomen)
Ik heb echt het idee dat heel veel mensen onderschatten hoe lang we er (waarschijnlijk) nog last van gaan hebben. In de kerk hier ook merk je dat ze al praten over kunnen zingen over een tijdje, dominee had het zondag alweer over God die ervoor zorgt dat we weer met z'n allen in de kerk kunnen en dat er echt niet iets langdurig gaat veranderen, DOE EENS KALM AAN MENSEN!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
LIjkt me de beste instelling. Waarom onnodig lange tijd (8 uur) met veel mensen binnen bij elkaar gaan zitten. De ventilatie is daarnaast bij de meeste kantoren ook niet echt denderend.
Voorlopig mag je bij ons kiezen maar ze willen na de vakantie terug naar 1 dag in de week thuis en de rest op kantoor. Ik denk alleen niet dat we dan al af zijn van de 1,5 meter samenleving en het advies zoveel mogelijk thuis te werken, en dat dit dus in de praktijk niet haalbaar gaat zijn
Dan ben jij vanaf nu onze balk-correspondent!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik laat de balk nog even aan. Ben wel benieuwd of daar nog iets in gaat veranderen
WHUT!?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit is dezelfde gast die een paar jaar geleden nog aan UMK heeft meegedaan
Sterkte en beterschap Sjors!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:27 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kannie posten omdat ik steeds naar kantoor moet, gisteren migraine had en zodadelijk diploma-uitreiking![]()
#ikbensielug
Zijn eigen column: Over de balk!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ben jij vanaf nu onze balk-correspondent!
awww sterktequote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:27 schreef GeorgeM het volgende:
#ikbensielug
Ik hoop dat je nog een beetje van de uitreiking kan geneieten!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:27 schreef GeorgeM het volgende:
#ikbensielug
quote:
Ik denk ook dat we er nog wel even mee te maken hebben, met die 1,5 meter samenleving.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat heel veel mensen onderschatten hoe lang we er (waarschijnlijk) nog last van gaan hebben. In de kerk hier ook merk je dat ze al praten over kunnen zingen over een tijdje, dominee had het zondag alweer over God die ervoor zorgt dat we weer met z'n allen in de kerk kunnen en dat er echt niet iets langdurig gaat veranderen, DOE EENS KALM AAN MENSEN!
In mijn ervaring is de airco in het kantoor de ultieme verspreider van ziektekiemen door de ruimte.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we er nog wel even mee te maken hebben, met die 1,5 meter samenleving.
Zeker als we straks in het najaar weer meer binnen leven zou wel eens kunnen blijken dat er toch weer meer besmettingen komen. De cijfers zijn nu prachtig laag gelukkig. Maar dat komt mede dr de 1,5 meter samenleving die we binnen nog behoorlijk goed hanteren.
En men kijkt nog naar de rol van de aerosolen, als blijkt dat daardoor ook echt besmettingen ontstaan word je kantoorleven sowieso anders. Dan is met meerdere mensen langere tijd dichtbij elkaar in een binnenruimte doorbrengen, een nog groter risico dan dat we nu denken. Ventilatie helpt dan mogelijk, maar veel kantoren zullen niet denderend geventileerd zijn (wij hbben op kantoor niet eens een ventilatiesysteem, alleen een airco uit het vorige mlilennium.
Succesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:27 schreef GeorgeM het volgende:
#ikbensielug
Ik heb ook niet het idee dat daar gezonde lucht uit komt neequote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In mijn ervaring is de airco in het kantoor de ultieme verspreider van ziektekiemen door de ruimte.
Sterkte en beterschap!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:27 schreef GeorgeM het volgende:
#ikbensielug
Zolang we die maatregelen goed hanteren blijven de cijfers hopelijk laag. Maar we moeten niet laks worden en denken dat alles meteen weer kan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we er nog wel even mee te maken hebben, met die 1,5 meter samenleving.
Zeker als we straks in het najaar weer meer binnen leven zou wel eens kunnen blijken dat er toch weer meer besmettingen komen. De cijfers zijn nu prachtig laag gelukkig. Maar dat komt mede dr de 1,5 meter samenleving die we binnen nog behoorlijk goed hanteren.
.
quote:Na een lange periode waarin het aantal nieuwe coronagevallen bleef dalen, is die afname nu tot stilstand gekomen. Het aantal positief geteste mensen steeg licht, vooral in Zuid-Holland
quote:Uit cijfers van Google over gebruikers van smartphones die hun locatie met de zoekgigant delen, blijkt dat zij minder vaak thuisblijven, weer vaker van het ov gebruikmaken en vaker supermarkten en andere winkels bezoeken.
Staat dit ook op de kaart bij Shabu Shabu?quote:TOKIO - Een Japanse vrouw (25) met keelklachten bleek een worm van zo’n 4 centimeter lang in haar amandelen te hebben. Medici in het ziekenhuis in Tokio stuitten op het - toen nog levende - beestje. De worm was een milimeter breed en bijna veertig millimeter lang.
De vrouw at vijf dagen voor de vondst van de worm sashimi, een Japans visgerecht. Ze kreeg vervolgens last van gezondheidsklachten zoals keelpijn.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:08 schreef Dave het volgende:
Bij de Telegraaf werkt denk ik een Fokker, 1 bij 40 millimeter, en de kop is “Enorme worm uit vrouw verwijderd na eten visgerecht”
Bij de Telegraaf werkt denk ik een Fokker, 1 bij 40 millimeter, en de kop is “Enorme worm uit vrouw verwijderd na eten visgerecht”
quote:
Het waren nog nt geen glitterplaatjesquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het waren nog nt geen glitterplaatjes
Ja he! Hoe was je werkdag?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:35 schreef MMF93 het volgende:
Goeienavond lieve mensen! Van werken word je wel moe zeg.
Meteen weggehaald zonder hem te beleven? Je zou hem eerst even moeten beleven hoor...minstens 24 uurquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:36 schreef MMF93 het volgende:
Ik heb de hele hype over de balk een beetje gemist, maar heb hem wel gelijk weggehaald want ik vond hem maar gek
quote:
hoewast?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:35 schreef MMF93 het volgende:
Goeienavond lieve mensen! Van werken word je wel moe zeg.
Krabbelenquote:
jaquote:
quote:
Wel super leuk! Het ging echt goed, ik was super snelquote:
Echt wel! Want dan denk je: zie je wel, het kan ng slechterquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
Zit je leven in een neerwaartse spiraal
Dan is hier een paard in een sandaal
Ja, dan voel je je echt geholpen
Ik vond 3 minuten anders al beleving genoegquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Meteen weggehaald zonder hem te beleven? Je zou hem eerst even moeten beleven hoor...minstens 24 uur
jamaar 24 uur is de beleving vl intenser. Trust mequote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:40 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik vond 3 minuten anders al beleving genoeg.
Oe, dus wel even rekening houden met het weer de volgende keerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:39 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]
Wel super leuk! Het ging echt goed, ik was super snel. Ik heb zo'n 150 mensen geholpen denk ik. Het was wel ijskoud vanwege wind en regen dus ik ben van alle collega's jassen gaan stelen, goeie indruk op m'n 2e dag
Wat fijn dat het zo goed ging en dat je het leuk vindt!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:39 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]
Wel super leuk! Het ging echt goed, ik was super snel. Ik heb zo'n 150 mensen geholpen denk ik. Het was wel ijskoud vanwege wind en regen dus ik ben van alle collega's jassen gaan stelen, goeie indruk op m'n 2e dag
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt wel! Want dan denk je: zie je wel, het kan ng slechter
Lekker bezig! In ieder geval weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:39 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]
Het was wel echt een bonding momentje hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
jamaar 24 uur is de beleving vl intenser. Trust me
Fok!United....zie je wel dat het kanquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was wel echt een bonding momentje hoorAllemaal ergeren aan hetzelfde ding
gevallen weer? In je slaap?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb ineens een supergrote blauwe plek met een schaaf op mijn linkerkuit en geen ideeee hoe die daar gekomen is
Kennelijk, want ik kan me niet herinneren dat ik ben gevallen of me gestoten hebquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, dus wel even rekening houden met het weer de volgende keer
Mooi dat het zo goed ging!
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat fijn dat het zo goed ging en dat je het leuk vindt!
Ja!! Ik vind het zo leuk dat ik het leuk vind. Vond het stiekem toch best wel spannend na zo lang niet gewerkt te hebben. Nou is het echt extreem simpel werk hoor, maar ik was bang dat ik de uren niet vol zou kunnen houden. Dat gaat dus helemaal primaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Lekker bezig! In ieder geval weer wat geleerd vandaag
Het registreert ook vaak niet als dat gebeurt en dan vergeet je het snel. Tot je ineens die plek ziet. Of voelt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kennelijk, want ik kan me niet herinneren dat ik ben gevallen of me gestoten heb
Ik heb al met jullie gebond hoor, balk of geen balkquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was wel echt een bonding momentje hoorAllemaal ergeren aan hetzelfde ding
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:51 schreef MMF93 het volgende:
Ja!! Ik vind het zo leuk dat ik het leuk vind. Vond het stiekem toch best wel spannend na zo lang niet gewerkt te hebben. Nou is het echt extreem simpel werk hoor, maar ik was bang dat ik de uren niet vol zou kunnen houden. Dat gaat dus helemaal prima
Ik moest wel lachen toen iemand het hier vergeleek met het moment dat die krumpers op de proppen kwamenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:52 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb al met jullie gebond hoor, balk of geen balk. Maar het teruglezen was wel hilarisch ja, dus ik snap het wel
Je hebt je waarschijnlijk aan De Balk gestoten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb ineens een supergrote blauwe plek met een schaaf op mijn linkerkuit en geen ideeee hoe die daar gekomen is
Daar gaat het toch omquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:51 schreef MMF93 het volgende:
Ja!! Ik vind het zo leuk dat ik het leuk vind
quote:
Onderin wat? Ik dacht dat esf niet doorging. Ik ben zo iemand die er geen seconde over nadenkt. Mijn hoofd is al druk met insignificante zaken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Die balk met kittige poesjes die onderin staat.
Nou ja, simpel... het is wel heel belangrijk werk natuurlijk, en het blijft belangrijk om alert te zijn en rekening te houden met hygine enzo. En het is ook zeker waardevol om te doen!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:51 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja!! Ik vind het zo leuk dat ik het leuk vind. Vond het stiekem toch best wel spannend na zo lang niet gewerkt te hebben. Nou is het echt extreem simpel werk hoor, maar ik was bang dat ik de uren niet vol zou kunnen houden. Dat gaat dus helemaal prima
Ja want ik ging verzitten en ineens had ik iets van "au!" en toen zag ik die plekquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het registreert ook vaak niet als dat gebeurt en dan vergeet je het snel. Tot je ineens die plek ziet. Of voelt.
Oh ja we bonden sowiesoquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:52 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb al met jullie gebond hoor, balk of geen balk. Maar het teruglezen was wel hilarisch ja, dus ik snap het wel
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen iemand het hier vergeleek met het moment dat die krumpers op de proppen kwamen
Hou oooooopppquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Je hebt je waarschijnlijk aan De Balk gestoten.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zeker. @:Meke is tot nu toe de enige die kan zeggen dat Aoibhin haar nige post in een hele maand aan haar heeft gewijd
Ik bedoelde de balk met “geile” sletjes onderin het scherm:quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet snapte. Het was iets niet bestaands.
Dave/Krea renie, en het stelt niet teleurquote:
Oeh jaaaaaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoewel ik juist niet moet zeggen dat het de enige was. Met jouw postaantal klinkt het veel imposanter dat ik zeg dat je ALLE posts in n maand aan mij gewijd hebt
Wat is die hond aan het doen joh?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde de balk met “geile” sletjes onderin het scherm:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Je hebt je waarschijnlijk aan De Balk gestoten.
Dave op dreef, heerlijk weer ditquote:
Dat is wel hl bijzonder jaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoewel ik juist niet moet zeggen dat het de enige was. Met jouw postaantal klinkt het veel imposanter dat ik zeg dat je ALLE posts in n maand aan mij gewijd hebt
Ik heb betaald om van het reclame-terrotisme af te zijn. Sorry.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde de balk met “geile” sletjes onderin het scherm:
[ afbeelding ]
Jaa oke dat klopt, dat is ook zeker zo. Ik vind het vooral gewoon heel bijzonder om weer aan het werk te zijn als ''normale burger''quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, simpel... het is wel heel belangrijk werk natuurlijk, en het blijft belangrijk om alert te zijn en rekening te houden met hygine enzo. En het is ook zeker waardevol om te doen!
Jeez, wat ben jij soms makkelijk over te halen!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb betaald om van het reclame-terrotisme af te zijn. Sorry.
ineens kwam daar die ingevingquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ik schijn me ineens te kunnen herinneren dat ik inderdaad mijn kuit aan de balk in Dave zijn broek heb gestoten
Dat zei mijn vriendin ook vannacht toen ze mijn balk zag.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Jeez, wat ben jij soms makkelijk over te halen!
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh jaaaaaNou dan zeggen we het voortaan zo!
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:18 schreef Kreator het volgende:
Ik was net bij ikea om een voetenbank je bij mijn stoel te kopen. Hele fucking winkel door, medewerker aanspreken (want dat stond op het kaartje), meelopen, formulier krijgen , naar de zelfscankassa, wachten omdat er maar twee vd vier kassa's open zijn, naar de balie om ding op te halen, naar de parkeergarage gestuurd worden omdat corona en verdelen van mensen, naar de auto, naar de garage, naar de balie in de garage, tien minuten wachten, nummer wordt ingeroepen, klein pakketje in auto laden.
En het dan godverdomme nog zelf in elkaar moeten zetten..
Ja snap dat je dat dan bijzonder vindt, omdat je ook echt iets bijdraagt inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:15 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaa oke dat klopt, dat is ook zeker zo. Ik vind het vooral gewoon heel bijzonder om weer aan het werk te zijn als ''normale burger''. Dat het dan ook iets bijdraagt in deze hele crisistijd vind ik dan ook wel weer tof ja.
leby ofzoietsquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Heb je ook de Strandmon?Ik twijfel nog steeds over het voetenbankje
Volgende keer online bestellen, en afhalen, voor maar 7,50 extra.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:18 schreef Kreator het volgende:
Ik was net bij ikea om een voetenbank je bij mijn stoel te kopen. Hele fucking winkel door, medewerker aanspreken (want dat stond op het kaartje), meelopen, formulier krijgen , naar de zelfscankassa, wachten omdat er maar twee vd vier kassa's open zijn, naar de balie om ding op te halen, naar de parkeergarage gestuurd worden omdat corona en verdelen van mensen, naar de auto, naar de garage, naar de balie in de garage, tien minuten wachten, nummer wordt ingeroepen, klein pakketje in auto laden.
Oh die ziet er ook chill uit, dan kun je je zo dramatisch omdraaien als er iemand binnenkomtquote:
Ja. Het is awesome. En ik heb mijn woonkamer verbouwd dus het is el handig nu.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh die ziet er ook chill uit, dan kun je je zo dramatisch omdraaien als er iemand binnenkomt![]()
[ afbeelding ]
Op Twitter wel!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
Is @:Greys alweer gespot na haar dagje sauna? Ik hoop dat haar haar nog blond is![]()
is dit echtquote:
Neee wat stomquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:33 schreef koffieleuk het volgende:
Yes, nog een studentenkamer die aan m'n neus voorbijgaat
Beide.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
Hospiteer je trouwens op de campus of in de stad?
Ja, vond het met de bewoners wel klikken, dus het is wel een domper.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Neee wat stom![]()
En je had er wel een goed gevoel over, toch?
Spannend! Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Beide.
[..]
Ja, vond het met de bewoners wel klikken, dus het is wel een domper.
Maar deze week nog twee kansen
Die wordt ook steeds weer gerecycledquote:
Neee wat stom zeg. Zeker als je wel een klik met hen voelde. Maarrr, op naar de volgende twee kansenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:33 schreef koffieleuk het volgende:
Dat hospiteren lijkt mij echt niks, blij dat ik gewoon boven aan de lijst stond bij een verhuurderquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Beide.
[..]
Wat balen zegquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:33 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een voorkeur voor de campus, maar een stukje fietsen is ook niet het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Spannend! Ik ga voor je duimen![]()
En grappig dat je voor beide gaat, meestal hebben mensen wel een duidelijke voorkeur![]()
Pff gedoe zegquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:18 schreef Kreator het volgende:
Welke sauna gaat ze altijd naartoe eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
Is @:Greys alweer gespot na haar dagje sauna? Ik hoop dat haar haar nog blond is![]()
Ja het kwam allemaal weer boven!quote:
In Delft heb je tegenwoordig de HUGO app (huisgenoten). Maar daar heb jij niets aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:33 schreef koffieleuk het volgende:
Nee is ook zo. Campus lijkt me ook best leukquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel een voorkeur voor de campus, maar een stukje fietsen is ook niet het einde van de wereld.
Houd ik me aanquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:37 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Neee wat stom zeg. Zeker als je wel een klik met hen voelde. Maarrr, op naar de volgende twee kansen. Gewoon volhouden
!
Was het maar zoquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat balen zeg
Kun je niet "gewoon" een kamer op de UT huren, ik dacht dat er zat plek was in Enschede...
Hier wordt meestal gekozen door de bewoners zelf, en voor de zelfstandige studio's wordt geloot. Maar die laatste zijn me te duur.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat hospiteren lijkt mij echt niks, blij dat ik gewoon boven aan de lijst stond bij een verhuurder
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
ahhh eindelijk goed nieuwsquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:39 schreef Arizona het volgende:
Vandaag is hier trouwens de vloer gelegd en het is heel mooi geworden
Morgen komt dan de keuken... Ik heb al een hele planning zodat ik de hele dag niet thuis ben, kan het niet aanzien, al die stress, er kan zoveel misgaan
Dochter is blij, we gaan morgenmiddag high teaen
Goeie tactiek wel! Ik hoop dat je door de high tea de rest een beetje kan vergetenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:39 schreef Arizona het volgende:
Morgen komt dan de keuken... Ik heb al een hele planning zodat ik de hele dag niet thuis ben, kan het niet aanzien, al die stress, er kan zoveel misgaan
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welke sauna gaat ze altijd naartoe eigenlijk?
Vraag het voor een vriend.
Ja dan doop je je ook wel echt helemaal onderquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:41 schreef Arizona het volgende:
Die campus van de UT is zo mooi, ik zou ook het liefst op de campus zitten.
Adaquote:
Helaas niet neequote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Delft heb je tegenwoordig de HUGO app (huisgenoten). Maar daar heb jij niets aan.
Ah balenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:33 schreef koffieleuk het volgende:
Het theehuis ligt wel in een bosrijke omgevingquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ahhh eindelijk goed nieuwsen lekker high tea! Nu de vogelpoep nog ontwijken en alles komt goed
Het zijn ook altijd Greda's en Ada's enzoquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ada![]()
![]()
![]()
Spenaazie![]()
Die reactie van Albert Heijn
Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Beide.
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welke sauna gaat ze altijd naartoe eigenlijk?
Vraag het voor een vriend.
Noujaa de coop heeft toch ook wel een beetje watquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:44 schreef koffieleuk het volgende:
@:Meke @:Arizona die campus is zo mooi groen
Ook alle sportaccomodaties dichtbij, alleen voor de supermarkt en de Enschede hoef je de campus af.
Applied Mathematics!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:43 schreef Arizona het volgende:
Welke studie ga je trouwens doen @:koffieleuk? Of heb je dat al een keer gepost en heb ik het gemist, of vind je dat te priv
Mijn dochter is vorig jaar ook op de UT geweest voor wat open dagen, maar DE studie zat er nog niet bij.
Oh wat fijn dat de vloer mooi is gewordenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:39 schreef Arizona het volgende:
Ja, daarom vind ik het ook wel een tegenvaller.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah balen![]()
![]()
Klikte het ook wel met die mensen?
Dankjequote:
Het aanbod blijft ook wel komen hoor! Maar tot nu toe is het nog niet raak.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, ga je naar Enschede @:koffieleuk? Dat is mooi in de buurt
Dacht dat het daar ook wel goed te doen was om een kamer te kunnen vinden
Ik ken niet echt studenten die daar studeren nu, maar ik zal m'n ogen en oren wel open houden om te kijken of er ergens nog eens wat interessants langskomt voor jou, mocht dat nodig zijn
Er is zelfs een Starbucksquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dan doop je je ook wel echt helemaal onderJe hoeft volgens mij echt nooit van de campus af
Jaaa, zo mooi he! Qua sport: wij hebben wel eens tenniscompetitie gespeeld tegen een studententeam van de UT. Laat ik het zo zeggen: ze waren niet op hun best op zaterdagochtendquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:44 schreef koffieleuk het volgende:
@:Meke @:Arizona die campus is zo mooi groen
Ook alle sportaccomodaties dichtbij, alleen voor de supermarkt en de Enschede hoef je de campus af.
Ja en een hotel en een restaurantquote:
Belangrijkste argumentquote:
Oe, lijkt me een pittige opleiding maar ook een hele mooie als je goed bent in wiskundequote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Applied Mathematics!
Ik was er ook al eerder met de bachelor open dagen, maar toen zat de goede er voor mij er ook niet tussen. Maar nu dus wel
Is dat hetzelfde als Toegepaste Wiskunde maar dan WO niveau?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Applied Mathematics!
Ik was er ook al eerder met de bachelor open dagen, maar toen zat de goede er voor mij er ook niet tussen. Maar nu dus wel
Ook een Subway!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is zelfs een Starbucks
[..]
Jaaa, zo mooi he! Qua sport: wij hebben wel eens tenniscompetitie gespeeld tegen een studententeam van de UT. Laat ik het zo zeggen: ze waren niet op hun best op zaterdagochtend
Jaaaaa! Kunst met een hoofdletter K!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en een hotel en een restaurant![]()
En natuurlijk DE KERKTOREN
Onbewust wist ik dat al natuurlijk.quote:
Jaaaa, dan spelen we misschien over 2 jaar wel tegen elkaarquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ook een Subway!
Ik wilde juist daar een beginnetje maken met tennissen, dus denk niet dat ik het veel beter had gedaan
Ik woonde in Canterbury ook een paar maanden op de campus. En hoewel ik het campusleven echt wel tof vond, klikte het niet met huisgenoten en vond ik het ook na een tijdje wel te druk worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dan doop je je ook wel echt helemaal onderJe hoeft volgens mij echt nooit van de campus af
Niet een natuurtalent, maar vind het vooral leuk om te doenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, lijkt me een pittige opleiding maar ook een hele mooie als je goed bent in wiskunde
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Toegepaste Wiskunde maar dan WO niveau?
Nooit gedacht dat huurders bij jou in geld af zouden moeten rekenenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tevens kamer te huur. Inclusief gebruik van het zwembad en thuisbioscoop. 450 euro.
Jaquote:
De hele buurt hier zit vol met studenten. (Centrum). Geen idee of er wel eens iets te huur is. Volgens mij is het een populaire buurt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Onbewust wist ik dat al natuurlijk.
Maar als je nog iets studentikoos weet, graag
Ja dat is wel lastig, jaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik woonde in Canterbury ook een paar maanden op de campus. En hoewel ik het campusleven echt wel tof vond, klikte het niet met huisgenoten en vond ik het ook na een tijdje wel te druk worden.
Gelukkig toen binnen een half jaar al een studiootje voor mezelf gevonden in de stad zelf. En het campusleven maakte ik toen alsnog mee door clubjes enzo.
Ik bedank je vriendelijk, niet helemaal in mijn budgetquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tevens kamer te huur. Inclusief gebruik van het zwembad en thuisbioscoop. 450 euro.
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa, dan spelen we misschien over 2 jaar wel tegen elkaar
Noem je me nu een vieze oude man?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat huurders bij jou in geld af zouden moeten rekenen
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het theehuis ligt wel in een bosrijke omgeving
Ja wat is dat met die da'tjes johquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:43 schreef Arizona het volgende:
Het zijn ook altijd Greda's en Ada's enzo
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem je me nu een vieze oude man?.
(De kale huur is 1250)
Kan het artikel niet meer terugvinden. Maar die jongens in Delft dachten dan de eerste te zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Helaas niet nee
Voor de UT heb je ook een aantal apps daarvoor, maar die gebruik ik al wel.
Zie je, die prijs is al beter.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem je me nu een vieze oude man?.
(De kale huur is 1250)
Ik vind van wel jaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt toch al genoeg vogelpoel gehad, ja toch?
Ik heb Toegepaste Wiskunde (hbo) gestudeerd. Dus als ik voor een master wil gaan dan zal ik naar Enschede moeten gaan. Ik heb op dit moment geen ambitie om een master te halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet een natuurtalent, maar vind het vooral leuk om te doen
[..]
Leuk!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa, dan spelen we misschien over 2 jaar wel tegen elkaar
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat huurders bij jou in geld af zouden moeten rekenen
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:40 schreef Meke het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen dan Lin-Manuel Miranda het een beetje awkward vond dat Harry en Meghan naar Hamilton kwamen en dat George III natuurlijk zijn overgrootvader is![]()
![]()
@:Cee @:Guanabana
Ik wil je altijd wel een gratis bijlesje geven hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb Toegepaste Wiskunde (hbo) gestudeerd. Dus als ik voor een master wil gaan dan zal ik naar Enschede moeten gaan. Ik heb op dit moment geen ambitie om een master te halen.
Nou ze staan nu in m'n wachtrij van 2500+ afleveringenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Verrek ja.
Ben je al begonnen aan de Hamilcast? Ik ben nu bij aflevering 21 (van de 225). Echt heel leuk! Gestart in 2016 door een fan die de show nog niet live had gezien en al helemaal onder de indruk was als een andere fan haar vertelde dat Lin Manuel haar eens geretweet had en anno 2020 heeft ze hem (en zowat alle andere cast en creatives) al een paar keer in haar podcast te gast gehad.
Schiet op dan Meekquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ze staan nu in m'n wachtrij van 2500+ afleveringen![]()
Dus over een halfjaar ofzo heb ik ze wel geluisterd
Ja ik werd geplaatst bij campus-accommodatie. Wat aan de ene kant een voordeel is, want je bent gegarandeerd van een plek, maar ook weer een nadeel, want je weet totaal niet bij wie je komt, en je ontmoet elkaar pas op het moment van intrekkenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig, jaMaar jij was ook geplaatst, toch? Dat scheelt natuurlijk al met hospiteren, daar heb je als huurder ook nog iets over te zeggen
Het gaat de goede kant op!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Vandaag niet ondergepoept, het was een mooie dag
Jaaaaaaaa ik luister al bijna altijd podcastsquote:
Ja, dat boek lijkt me echt taai! In de podcast behandelen ze (bijna) iedere aflevering een hoofdstuk uit het boek.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik luister al bijna altijd podcasts. Behalve als ik de Hamilton soundtrack luister
![]()
Het boek waar de musical op gebaseerd is zit trouwens ook bij Kobo PlusMaar ik heb even gekeken en volgens mij is dat heel saai haha
Oja dat zag ik!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat boek lijkt me echt taai! In de podcast behandelen ze (bijna) iedere aflevering een hoofdstuk uit het boek.
Ik heb niet gekeken, maar van Twitter krijg ik het idee dat Shirma Rouse gister ook niet bepaald een helder licht wasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Bij De Slimste Mens weet iemand niet wie Harvey Weinstein is![]()
Onder wat voor steen lig je dan al jaren
Onder de #metoo-steen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Misschien onder Harvey zelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk eerder de #BLM-steenquote:
Daar zou ik graag niks van mee krijgen.quote:
Niet weten wie Charles Dickens is vond ik schokkender...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Oliver Twist, Scrooge, Christmas Carolquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Niet weten wie Charles Dickens is vond ik schokkender...
Ik vond haar al irritant maar sinds gisteren vind ik haar bloedirritant.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar van Twitter krijg ik het idee dat Shirma Rouse gister ook niet bepaald een helder licht was
Zal voor mij een vergelijkbaar proces zijn, maar ik ga het maar niet uittesten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond haar al irritant maar sinds gisteren vind ik haar bloedirritant.
quote:
Deze zijn toch niet zo gek?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
Oh er is ook nog een Duitse Mark en een Belgische Frank
Die was ook niet heel goed nee, maar vergeleken met die persoon waar ik het net over had, wat zij echt een heel helder lichtquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar van Twitter krijg ik het idee dat Shirma Rouse gister ook niet bepaald een helder licht was
Podver wat foutquote:
Dat was ook echt heel erg jaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Niet weten wie Charles Dickens is vond ik schokkender...
Nou nee niet gek ofzo, maar meer gewoon dat het ook namen zijn enzoquote:
Ja maar dat was ook toen het nog hun munten waren voor de euroquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou nee niet gek ofzo, maar meer gewoon dat het ook namen zijn enzo
Weet ikquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook toen het nog hun munten waren voor de euro
Iedereen is er nog van aan het bijkomen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet ikHet klinkt gewoon zo grappig bij elkaar
Ik merk hetquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen is er nog van aan het bijkomen.
Is dit een ooievaar aan het ijsberen?quote:
Heb je die uit de balk opgedoken?quote:
Nee het is @ijs_beer aan het ooievarenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is dit een ooievaar aan het ijsberen?
Bij Graham Norton was dat toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:40 schreef Meke het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen dan Lin-Manuel Miranda het een beetje awkward vond dat Harry en Meghan naar Hamilton kwamen en dat George III natuurlijk zijn overgrootvader is![]()
![]()
@:Cee @:Guanabana
Jaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij Graham Norton was dat toch?
*heeft alles op YT gezien*
Uit die balk van @Dave viel niet veel te halenquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uit die balk van @:Dave viel niet veel te halen
Slaap lekkerquote:
slaap fijn!quote:
Wat is dit voor dubbelzinnigheid in dit verder altijd keurige topicquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uit die balk van @:Dave viel niet veel te halen
Slaap lekker!quote:
Truesten Luctorquote:
Dave kwam er zelf mee!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is dit voor dubbelzinnigheid in dit verder altijd keurige topic
Ik ben zelf een voorbeelduserquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaja, geef een voorbeelduser als Dave de schuld
Dankquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aaww sterkte
Vervelend dat je net in zo'n drukke week waarin je extra moet werken migraine hebt! Maar ook wel weer logisch![]()
Veel plezier met de diplomauitreiking!
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww sterktehoewel diplomauitreiking is wel mooi natuurlijk
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog een beetje van de uitreiking kan geneieten!
quote:
Dank allenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap!
En hopelijk ook veel plezier bij de uitreiking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |