SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
quote:Vol goede moed en met karrenvrachten aan verwachtingen liep ik op een snikhete middag door straten met namen als Hof der Reflectie en met pijn in het hart moet ik zeggen: het viel me allemaal niet mee.
quote:Misschien kwam die weerzin ook wel, omdat ik deze zogeheten Gesloten Stad dan door Het Hof der Gedachten moest betreden. Op de een of andere manier word ik ietwat onpasselijk van dergelijke namen die het resultaat lijken van een avondje stevig blowen door een stelletje overjarige antroposofen.
Ah zo zie je die wijk wel echt goed. Wel veel afwisseling. In mijn dorp wordt er een nieuwe wijk gebouwd waarvan de straten wel verdacht veel lijken op twee andere straten, een stuk of 5 jaar geleden gebouwd. Daar kan je wel echt zien dat ze nieuwe dingen proberen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:48 schreef Guanabana het volgende:
Artikel + filmpje erover!
Iets te negatief naar mijn smaak, want er zijn echt leuke stukjes, maar toch:
De glans is eraf in de moeder aller Vinex-wijken
Fijn!quote:
Lekker! Maar moet je wel werken in het weekend dan?quote:
Nee, dus eigenlijk 5 dagenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lekker! Maar moet je wel werken in het weekend dan?
Lekkahquote:
Leuk vooruitzicht. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Waar ergens aan de kust?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:25 schreef Momo het volgende:
Morgen met mijn ouders naar de kust een dagje voor mijn verjaardag
Noordwijk, kans op een buitje maar volgens mij valt het mee in vergelijking met vandaag.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Waar ergens aan de kust?
Volgens de geruchten moet je binnenkort ook op kantoor mondkapjes gaan dragen in het bedrijf waar ik werk (in elk geval van 1 vestiging gehoord). Maakt het wel makkelijker om mensen op kortere afstand te zetten, want dat is op die vestiging nu een probleem.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:48 schreef Em31 het volgende:
Ben benieuwd of het nog lang duurt voordat we hier toch ook overal mondkapjes moeten dragen. Je ziet in steeds meer landen dat het verplicht wordt of dat er allemaal discussies ontstaan, maar ondertussen in Nederland bijna nietof ze wachten tot er toch meer besmettingen bijkomen.
Best ok toch, geen regenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:28 schreef molloot200 het volgende:
Heeft iemand de weersvooruitzichten voor aanstaand weekend al gezien?
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik verbaas me er over dat het niemand hier is opgevallen dat de leuke, lollige, gekke, spannende, interessante en sexy balk nu een kruisje heeft.
Jongens toch.
BOOOOH, genot dit!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik verbaas me er over dat het niemand hier is opgevallen dat de leuke, lollige, gekke, spannende, interessante en sexy balk nu een kruisje heeft.
Jongens toch.
Als ik daar op klik word ik naar instellingen doorgestuurd. Wat moet ik daar dan verder aanklikken?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:31 schreef Cyan9 het volgende:
Jongens toch.
Dat met Verwijzingen naar frontpagequote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik daar op klik word ik naar instellingen doorgestuurd. Wat moet ik daar dan verder aanklikken?
Geruchten binnen jullie bedrijf of heel Nederland?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens de geruchten moet je binnenkort ook op kantoor mondkapjes gaan dragen in het bedrijf waar ik werk (in elk geval van 1 vestiging gehoord). Maakt het wel makkelijker om mensen op kortere afstand te zetten, want dat is op die vestiging nu een probleem.
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:28 schreef molloot200 het volgende:
Heeft iemand de weersvooruitzichten voor aanstaand weekend al gezien?
Hier willen ze ook dat we teruggaan naar 1 dag per week thuiswerken. Maar qua bezetting op de kantoren ga je dan niet uitkomen, er zijn niet genoeg werkplekken met 1,5 meter afstandquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens de geruchten moet je binnenkort ook op kantoor mondkapjes gaan dragen in het bedrijf waar ik werk (in elk geval van 1 vestiging gehoord). Maakt het wel makkelijker om mensen op kortere afstand te zetten, want dat is op die vestiging nu een probleem.
Geruchten binnen het bedrijfquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geruchten binnen jullie bedrijf of heel Nederland?
En het is nog gratis ook. Ik kan wel janken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat met Verwijzingen naar frontpage
Om precies te zijn deze:
Verberg blok met frontpageitems
Geen zin in updates over items van de frontpage? Hier zet je het uit.
GEEN BALK MEER
Ah okquote:
Ik zie het ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik daar op klik word ik naar instellingen doorgestuurd. Wat moet ik daar dan verder aanklikken?
Tabje Overig, daar zit je al goed. en danquote:
Jaaaa ik heb hem gevonden, tweede optie!quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:50 schreef Dave het volgende:
[..]
En het is nog gratis ook. Ik kan wel janken.
Waar moeten we het nu over hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
En toch ga ik het stiekem een béétje missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |