Fail.quote:
Wil jij mij aub niet een rijtje zetten met dit soort plebs?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Je gaat even weg hier, en de boel staat weer in brand omdat @:aTypisch en @:maxi-mus weer eens de verheven idioten moeten uithangen.
Jij zet jezelf ertussen met dit soort gedrag jongeman!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wil jij mij aub niet een rijtje zetten met dit soort plebs?
Alvast bedankt
Je kan de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Post #17 is de nieuwe TT
(@:GGMM wil jij dat straks even aanpassen? Dank je wel alvast)
welk gedrag?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij zet jezelf ertussen met dit soort gedrag jongeman!!!!!!!
Wil je mij niet in één zin noemen met die stapelgekke idioot? Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Je gaat even weg hier, en de boel staat weer in brand omdat @:aTypisch en @:maxi-mus weer eens de verheven idioten moeten uithangen.
Sorry maat.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je mij niet in één zin noemen met die stapelgekke idioot? Bij voorbaat dank.
als je het 1 keer probeert wil je nooit plain mozzarella meerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik moest dat googlen
ziet er goed uit
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je mij niet in één zin noemen met die stapelgekke idioot? Bij voorbaat dank.
hopelijk heb je een goede brandverzekering afgeslotenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:05 schreef JanCees het volgende:
kwam net een pool een nieuwe meterkast installeren
Dit was juist een een-tweetje.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
Er heerst spanning tussen @:atypisch en @:maxi-mus
dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hopelijk heb je een goede brandverzekering afgesloten
Ik heb geen frituurquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die frituurwalmen trekken naar je hersenen
Hoe bevalt de plaat van de dag?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die frituurwalmen trekken naar je hersenen
Zeer goed maatquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe bevalt de plaat van de dag?
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt die plaat voor z’n hoofd misschien proberen.
Hier is iemand jaloers op mijn plaat.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt die plaat voor z’n hoofd misschien proberen.
Oh ik dacht dat dat een 1-2tje wasquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Er heerst spanning tussen @:fetx en @:Muskusboktor57
Ik ben benieuwd in hoeverre deze ook seksueel wordt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Er heerst spanning tussen @:fetx en @:Muskusboktor57
het @Lenny_Leonard syndroomquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het hopen, hij is erg vervelend nu hij zich zo verveelt de hele dag.
poah lekker maandag nog vrijquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dinsdag. Twee weken werken en dan heb ik nog een week. @:ggmm
Ik ben tegen racismequote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
In dat geval. Ja, ik neuk hem. Ik neuk hem goed. Fijn weekend
Nee, dagje weg met nichtje maar verder niets. Wil ook niet ver weg door dat gedoe met mijn pa (niet dat ik anders op wereldreis was gegaan, maar toch).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker maat, hopelijk krijg je wat beter weer. Nog plannen?
Doe de groetjes aan @GGMMquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dagje weg met nichtje maar verder niets.
Als je mentions toevoegt in je edit (omdat het de eerste keer totaal mislukt) krijgt de persoon niet alsnog een mention.quote:
hoe gaat het met hem?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dagje weg met nichtje maar verder niets. Wil ook niet ver weg door dat gedoe met mijn pa (niet dat ik anders op wereldreis was gegaan, maar toch).
Ik vind dat je een retourtje Lublin moet boeken, effe weg, even het hoofd leeg (al zit er bij jou sowieso niet veel in).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dagje weg met nichtje maar verder niets. Wil ook niet ver weg door dat gedoe met mijn pa (niet dat ik anders op wereldreis was gegaan, maar toch).
We gaan eens even goed de tijd nemen dit uit te zoeken!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre deze ook seksueel wordt.
zijn bordelen al open in polen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een retourtje Lublin moet boeken, effe weg, even het hoofd leeg (al zit er bij jou sowieso niet veel in).
Pics van je nichtje?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hang net de telefoon op, dus vers van de pers; maandag toch naar revalidatie centrum. Sinds ie thuis is nog paar keer weer naar ziekenhuis gegaan, hij knapte maar niet op. Uiteindelijk bleek dat ze 'm medicijnen hadden gegeven waar ie allergisch voor is (stond gewoon in het dossier...). Dus daarna weer naar huis, en vanaf die tijd gaat het wel redelijk. Praten gaat beter, lopen matig, maar hij kan zich wel verplaatsen in elk geval. Maar hij is te eigenwijs, hij kan geen nee tegen bezoek zeggen, en dat is kut voor herstel dus hebben ze besloten hem alsnog naar een echt revalidatie centrum te sturen vanaf maandag.quote:
Ziet er eigenlijk wel leuk uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een retourtje Lublin moet boeken, effe weg, even het hoofd leeg (al zit er bij jou sowieso niet veel in).
en dat is dan voor hoelang of onbepaald?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hang net de telefoon op, dus vers van de pers; maandag toch naar revalidatie centrum. Sinds ie thuis is nog paar keer weer naar ziekenhuis gegaan, hij knapte maar niet op. Uiteindelijk bleek dat ze 'm medicijnen hadden gegeven waar ie allergisch voor is (stond gewoon in het dossier...). Dus daarna weer naar huis, en vanaf die tijd gaat het wel redelijk. Praten gaat beter, lopen matig, maar hij kan zich wel verplaatsen in elk geval. Maar hij is te eigenwijs, hij kan geen nee tegen bezoek zeggen, en dat is kut voor herstel dus hebben ze besloten hem alsnog naar een echt revalidatie centrum te sturen vanaf maandag.
Wat een debielen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Uiteindelijk bleek dat ze 'm medicijnen hadden gegeven waar ie allergisch voor is (stond gewoon in het dossier...)
Ik zou het doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk wel leuk uit.
Polengoden
Horen ze maandag pas als ze erheen gaan, maar volgens mij is het standaard 8 weken. Wel in het weekend thuis gelukkig.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat is dan voor hoelang of onbepaald?
Ik was des duivels toen ik het hoorde. En jullie weten hoe moeilijk ik boos te krijgen ben!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een debielen.
Sterkte maat. Hopelijk gaat het wat beter als hij in dat revalidatiecentrum zit.
Van De Zonnebloem?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
Flesje cava, speciaalbier, kaasstengels, nootjes en een bioscoopbon ontvangen
Genot
Wat voor speciaalbier?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
Flesje cava, speciaalbier, kaasstengels, nootjes en een bioscoopbon ontvangen
Genot
Grand cru nieuw ligt uit 2014quote:
Ik word uitgenodigd voor een podcast en dat is interessantdoenerij. Werkelijk prachtig hoe je de vreemdste conclusies of aannames op basis daarvan doet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met een verheven toontje in een podcast gaan uitleggen hoe het allemaal zit is natuurlijk alles behalve interessantdoenerij. Nee, jij bent echt bescheidenheid gegoten in een persoon, Stijn.
Waarom ga je daar serieus op in?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word uitgenodigd voor een podcast en dat is interessantdoenerij. Werkelijk prachtig hoe je de vreemdste conclusies of aannames op basis daarvan doet.
Ik heb een slechte sarcasme-op-internet-meter.quote:
Wat vind jij van Rotterdamse bieren?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Grand cru nieuw ligt uit 2014
Volgens mij is dat een Nijmeegs biertje.
Oh ik weet niet of het sarcasme is. Het is in elk geval user @Buitendam maar.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb een slechte sarcasme-op-internet-meter.
Het spijt me, Scrummiequote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh ik weet niet of het sarcasme is. Het is in elk geval user @:buitendam maar.
Ik heb met die strengere lockdown een paar weken lang zo’n Rotterdams bierpakket opgestuurd gekregenquote:
Manchesterquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb met die strengere lockdown een paar weken lang zo’n Rotterdams bierpakket opgestuurd gekregen
Ik ben te weinig fan van speciaalbieren om er een mening over te hebben. Geef mij maar gewoon koud getapte pils. Kun je tenminste lekker stationair mee doortanken.
Oei.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg nu een uitnodiging voor de vrijdagmiddagborrel
Dit is karma voor mijn eerdere opmerking godverdomme
hahahaha lekker voor je!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
's ochtends 10 tot 's nachts 5. Dat was een beste prestatie.quote:
Jezelf van te voren stevig indrinken op de parkeerplaats.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
Eens hoor, niets is lekkerder dan een koud getapt pilsje (bij voorkeur Hertog Jan).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb met die strengere lockdown een paar weken lang zo’n Rotterdams bierpakket opgestuurd gekregen
Ik ben te weinig fan van speciaalbieren om er een mening over te hebben. Geef mij maar gewoon koud getapte pils. Kun je tenminste lekker stationair mee doortanken.
Ja als ik melief ben haal ik altijd die biertjes van Noordt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens hoor, niets is lekkerder dan een koud getapt pilsje (bij voorkeur Hertog Jan).
Probeer de bieren van Kaapse Brouwers of Brouwerij Noordt, die worden (althans hier in R’dam) alom geprezen.
Gewoon gaan en op kosten van de zaak zuipen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
eens ja, ik heb er ook niks mee en ik drink het gewoon te snelquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is melief?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als ik melief ben haal ik altijd die biertjes van Noordt.
met speciaalbier doortanken maatquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is virtueelquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon gaan en op kosten van de zaak zuipen.
Volgens mij gaat dit om zo'n digitale borrel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon gaan en op kosten van de zaak zuipen.
Ja dat heb ik wel eens met tripeltjes geprobeerd op een warm terras. Ging met opstaan opeens heel moeizaam.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
met speciaalbier doortanken maat
dat is lekker hoor
Aha. Zo leer je nog eens wat op vrijdag.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste kroeg van Rotterdam en omstreken.
Melief bender.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Aha. Zo leer je nog eens wat op vrijdag.
Melief Benderquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als ik melief ben haal ik altijd die biertjes van Noordt.
jep en daarna als een zombie in feestcafe staanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel eens met tripeltjes geprobeerd op een warm terras. Ging met opstaan opeens heel moeizaam.
quote:
Oh.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit om zo'n digitale borrel.
Als ik echt goed naar de klote ben helpt dat bij mij vaak niet meer.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:30 schreef JanCees het volgende:
of je moet snowseal mee hebben dan ff het richeltje opzoeken
Goedgekeurd.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Doe alsof je internet er toevallig uit ligt dan
Waar is @yvonne eigenlijk? Ik heb haar al lang niet gezien. Ook niet op Twitter.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
Waarom mag je als mod eigenlijk 40-45 keer van username veranderen
wat is dit voor vriendjespolitiek @:yvonne ????
@yvonne gaf mij vandeweek nog een ban van een kwartier omdat ik zei dat ik the sinner S3 wel goed vond.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar is @:yvonne eigenlijk? Ik heb haar al lang niet gezien. Ook niet op Twitter.
Moeten we ons zorgen maken?
@:breuls
Ik weet niet wat the sinner is, maar die ban had best wat langer mogen zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:Yvonne gaf mij vandeweek nog een ban van een kwartier omdat ik zei dat ik the sinner S3 wel goed vond.
Wtfquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat the sinner is, maar die ban had best wat langer mogen zijn.
Dank je wel, enige Willem II supporter die ik ken!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ken ik niet. Welkom dan maar.
Ah, dus dat afkoelbans van een kwartier/uur/2 uur technisch niet kunnen is ook alweer een fabeltje.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:Yvonne gaf mij vandeweek nog een ban van een kwartier omdat ik zei dat ik the sinner S3 wel goed vond.
Het was een dolletje scrummie.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, dus dat afkoelbans van een kwartier/uur/2 uur technisch niet kunnen is ook alweer een fabeltje.
Dus je kreeg geen ban van een kwartier?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was een dolletje scrummie.
Erg hard moeten lachen om dit dolletje.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken je die ene bekende Willem II supporter niet die eigenlijk voor Feyenoord is?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dank je wel, enige Willem II supporter die ik ken!
Goeiedag zegquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus je kreeg geen ban van een kwartier?
Ik las drolletje, komt omdat ik net uitstekend heb zitten schijten.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel plezier op de borrel zo!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeiedag zeg
Wat ben jij traag van begrip
Het was een grapje. En het was wel een ban. Overigens iets korter zag ik. Lolquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus je kreeg geen ban van een kwartier?
Ik ook!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Post geplaatst in het Twente-topic
@:drizzt_dourden
Mijn mobiel maakt er ook drolletje vanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik las drolletje, komt omdat ik net uitstekend heb zitten schijten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Post geplaatst in het Twente-topic
@:drizzt_dourden
Nu wil ik het weten ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken je die ene bekende Willem II supporter niet die eigenlijk voor Feyenoord is?
Hoe heet die kanjermongool ook alweer @:lenny_leonard
Dan keek je vast in het verkeerde topicquote:
Ja hij?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
Oja Leo Alkemade (aangezien ik aan @:lenny_leonard toch niks heb)
Wat een teringmongool is dat zeg
Klopt helemaal ouwe reus.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Knipperlicht relaties duren niet eeuwig.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
@:coco. en @:lenny_leonard proberen wanhopig grappig te doen
Ja fox ofzo maakte zo'n hele special rondom hem toen hij naar de bekerfinale ging van Willem II.quote:
Ze falen keihard.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
@:coco. en @:lenny_leonard proberen wanhopig grappig te doen
Je mention kwam niet door, post niet gezien. @Bannyquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
Oja Leo Alkemade (aangezien ik aan @:lenny_leonard toch niks heb)
Wat een teringmongool is dat zeg
20:30quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet niet tot hoe laat @:GGMM gaat "sporten"
Tyfus, da's echt klein.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-me-gediscrimineerd
Sandra is 1 meter 47 en kan geen auto vinden: 'Ik voel me gediscrimineerd'
Gelachen.
En dan:quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:09 schreef aTypisch het volgende:
"Drie jaar geleden kon ik gewoon nog een auto kopen. Omdat we onlangs een caravan hebben gekocht, willen we nu een iets grotere auto met wat meer power", vertelt Sandra aan Editie NL. "Ik ben bij verschillende dealers geweest, maar ik kan niks vinden."
pfff meid, gaat het?
oh ben daar gestopt met lezenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En dan:
Maar er zijn oplossingen. "Je kunt de auto op allerlei manieren laten aanpassen. Zo kun je verstelbare pedalen krijgen die je ook weer uit de auto kunt halen en kan de stoel versteld worden."
Daar wil Sandra niet aan beginnen.
Krijg de pleuris dan ook maar Sandra!
Met zo'n lengte vragen ze bij de entree naar haar leeftijd. Kan ze misschien nog gratis naar binnen.quote:
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met zo'n lengte vragen ze bij de entree naar haar leeftijd. Kan ze misschien nog gratis naar binnen.
Echt he.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En dan:
Maar er zijn oplossingen. "Je kunt de auto op allerlei manieren laten aanpassen. Zo kun je verstelbare pedalen krijgen die je ook weer uit de auto kunt halen en kan de stoel versteld worden."
Daar wil Sandra niet aan beginnen.
Krijg de pleuris dan ook maar Sandra!
Zeker lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens hoor, niets is lekkerder dan een koud getapt pilsje (bij voorkeur Hertog Jan).
Probeer de bieren van Kaapse Brouwers of Brouwerij Noordt, die worden (althans hier in R’dam) alom geprezen.
Doorgezet naar het F1 topic.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
voor wie wil lachen @:GGMM @:onlogisch
F1 / [Live] Formula 1 Styrian Grand Prix 2020 #2
Ramen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Muziek luisteren.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Oh ik heb blijkbaar gratis apple music
Wat moet ik daar nou weer mee
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Muziek luisteren.
Beter dan spotify.
Ik luister te weinig om echt verschil te merken tussen die 2 denk ikquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Muziek luisteren.
Beter dan spotify.
Vrijdag patatdag ( @GGMM )quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Je moet wel ontzettend droevig zijn als je dat gaat zitten kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:27 schreef onlogisch het volgende:
@:Drizzt_Dourden
@:Coco.
Halve finales WS live.
chakchoukaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik weet nog niet wat ik met het avondeten ga doen. Ik sta wel open voor suggesties.
Koop zo' n pizzapakket met kant en klare deeg en tomatesaus. Koop je zelf ingredienten die je lekker vind en doe je erop.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik weet nog niet wat ik met het avondeten ga doen. Ik sta wel open voor suggesties.
@JanCees @Treinhoer @trein2000 @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
Boys
Uurtje gesport (onderlichaam)
@:el-stinho @:onlogisch @:ggmm @:kyran @:degoey
Bedankt voor de mentionquote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:JanCees @:treinhoer @:trein2000 @:lenny_leonard
(lol)twitter:NUnl twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 19:50:32Viroloog Ab Osterhaus doet mee aan nieuw seizoen Ranking the Stars: https://t.co/SO4I459X7R reageer retweet
Doet Ab het voor Ab?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:56 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:NUnl twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 19:50:32Viroloog Ab Osterhaus doet mee aan nieuw seizoen Ranking the Stars: https://t.co/SO4I459X7R reageer retweet
Had jij die docu van Epstein nou gezien die op Netflix staat? Als dat zo is; moeite waard?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:59 schreef Caland het volgende:
Ik vind die nieuwe show van Jim Jefferies een beetje tegenvallen
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat niet
Hier is de url
https://twitter.com/fr1908mark/status/1281641949842206720?s=21
Ja. Die is wel de moeite waard ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Had jij die docu van Epstein nou gezien die op Netflix staat? Als dat zo is; moeite waard?
Tnx. Gaan we kijken dusquote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Die is wel de moeite waard ja.
Ik kende het verhaal heel globaal
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/andere-(...)utm_campaign=stdc_ad
Bah.
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Bah.
Heftig zo opeens immuunsysteemgedoe en dan even later ben je er niet meerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Bah.
Heftig wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Bah.
Je bent er nog welquote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heftig zo opeens immuunsysteemgedoe en dan even later ben je er niet meer
Obv de reviews ga ik hem niet kijken. Is Jim soft geworden?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:59 schreef Caland het volgende:
Ik vind die nieuwe show van Jim Jefferies een beetje tegenvallen
SADquote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Bah.
Het trucje is een beetje uitgewerktquote:Op zaterdag 11 juli 2020 01:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Obv de reviews ga ik hem niet kijken. Is Jim soft geworden?
Ik ook. Waar is de tijd gebleven dat je je kop eraf zoop en om 11.00 uur wakker werd.quote:
Vanavond weerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook. Waar is de tijd gebleven dat je je kop eraf zoop en om 11.00 uur wakker werd.
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:33 schreef Tjacka het volgende:
heb een house warming
ze hebben denk ik geen geld om een kachel te kopen hahahaha
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:33 schreef Tjacka het volgende:
heb een house warming
Ik pak hier een TR voor mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:33 schreef Tjacka het volgende:
heb een house warming
Regio15Goden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:21 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...).co/5egPmxEQG2?amp=1
(lol)
Het ziet er ook bijzonder kinderachtig uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat hele lachgas niet, hoe kan dat in godsnaam verslavend zijn. Ook wel eens gedaan maar totaal niet bijzonder ofzo
@ifranequote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een allochtoon bij: @:GGMM
Brabant drugsprovinciequote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:38 schreef Zipportal het volgende:
83 flessen met lachgas gevonden in auto en garagebox: 'Gevaarlijke situatie'
https://www.omroepbrabant(...)gevaarlijke-situatie
BOABANTED.
@Mastermindedquote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:o.us
Hoe heet die debiel tegenwoordig?
@VUAmsterdamquote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel toevallig dat ze dan alle 16 tegelijk jarig zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:40 schreef Buitendam het volgende:
Lachgas is toch voor 16 jarigen in Lloret?
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel toevallig dat ze dan alle 16 tegelijk jarig zijn.
@:ggmm check deze grap
@vuileklootzakquote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |