Ja dat heb ik wel eens met tripeltjes geprobeerd op een warm terras. Ging met opstaan opeens heel moeizaam.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
met speciaalbier doortanken maat
dat is lekker hoor
Aha. Zo leer je nog eens wat op vrijdag.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste kroeg van Rotterdam en omstreken.
Melief bender.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Aha. Zo leer je nog eens wat op vrijdag.
Melief Benderquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als ik melief ben haal ik altijd die biertjes van Noordt.
jep en daarna als een zombie in feestcafe staanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel eens met tripeltjes geprobeerd op een warm terras. Ging met opstaan opeens heel moeizaam.
quote:
Oh.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit om zo'n digitale borrel.
Als ik echt goed naar de klote ben helpt dat bij mij vaak niet meer.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:30 schreef JanCees het volgende:
of je moet snowseal mee hebben dan ff het richeltje opzoeken
Goedgekeurd.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Doe alsof je internet er toevallig uit ligt dan
Waar is @yvonne eigenlijk? Ik heb haar al lang niet gezien. Ook niet op Twitter.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
Waarom mag je als mod eigenlijk 40-45 keer van username veranderen
wat is dit voor vriendjespolitiek @:yvonne ????
@yvonne gaf mij vandeweek nog een ban van een kwartier omdat ik zei dat ik the sinner S3 wel goed vond.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar is @:yvonne eigenlijk? Ik heb haar al lang niet gezien. Ook niet op Twitter.
Moeten we ons zorgen maken?
@:breuls
Ik weet niet wat the sinner is, maar die ban had best wat langer mogen zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:Yvonne gaf mij vandeweek nog een ban van een kwartier omdat ik zei dat ik the sinner S3 wel goed vond.
Wtfquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat the sinner is, maar die ban had best wat langer mogen zijn.
Dank je wel, enige Willem II supporter die ik ken!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ken ik niet. Welkom dan maar.
Ah, dus dat afkoelbans van een kwartier/uur/2 uur technisch niet kunnen is ook alweer een fabeltje.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:Yvonne gaf mij vandeweek nog een ban van een kwartier omdat ik zei dat ik the sinner S3 wel goed vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |