Wat vind jij van Rotterdamse bieren?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Grand cru nieuw ligt uit 2014
Volgens mij is dat een Nijmeegs biertje.
Oh ik weet niet of het sarcasme is. Het is in elk geval user @Buitendam maar.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb een slechte sarcasme-op-internet-meter.
Het spijt me, Scrummiequote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh ik weet niet of het sarcasme is. Het is in elk geval user @:buitendam maar.
Ik heb met die strengere lockdown een paar weken lang zo’n Rotterdams bierpakket opgestuurd gekregenquote:
Manchesterquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb met die strengere lockdown een paar weken lang zo’n Rotterdams bierpakket opgestuurd gekregen
Ik ben te weinig fan van speciaalbieren om er een mening over te hebben. Geef mij maar gewoon koud getapte pils. Kun je tenminste lekker stationair mee doortanken.
Oei.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg nu een uitnodiging voor de vrijdagmiddagborrel
Dit is karma voor mijn eerdere opmerking godverdomme
hahahaha lekker voor je!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
's ochtends 10 tot 's nachts 5. Dat was een beste prestatie.quote:
wtfquote:
Jezelf van te voren stevig indrinken op de parkeerplaats.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
Eens hoor, niets is lekkerder dan een koud getapt pilsje (bij voorkeur Hertog Jan).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb met die strengere lockdown een paar weken lang zo’n Rotterdams bierpakket opgestuurd gekregen
Ik ben te weinig fan van speciaalbieren om er een mening over te hebben. Geef mij maar gewoon koud getapte pils. Kun je tenminste lekker stationair mee doortanken.
Ja als ik melief ben haal ik altijd die biertjes van Noordt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens hoor, niets is lekkerder dan een koud getapt pilsje (bij voorkeur Hertog Jan).
Probeer de bieren van Kaapse Brouwers of Brouwerij Noordt, die worden (althans hier in R’dam) alom geprezen.
Gewoon gaan en op kosten van de zaak zuipen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
eens ja, ik heb er ook niks mee en ik drink het gewoon te snelquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is melief?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als ik melief ben haal ik altijd die biertjes van Noordt.
met speciaalbier doortanken maatquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is virtueelquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon gaan en op kosten van de zaak zuipen.
Volgens mij gaat dit om zo'n digitale borrel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon gaan en op kosten van de zaak zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |