Fail.quote:
Wil jij mij aub niet een rijtje zetten met dit soort plebs?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Je gaat even weg hier, en de boel staat weer in brand omdat @:aTypisch en @:maxi-mus weer eens de verheven idioten moeten uithangen.
Jij zet jezelf ertussen met dit soort gedrag jongeman!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wil jij mij aub niet een rijtje zetten met dit soort plebs?
Alvast bedankt
Je kan de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Post #17 is de nieuwe TT
(@:GGMM wil jij dat straks even aanpassen? Dank je wel alvast)
welk gedrag?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij zet jezelf ertussen met dit soort gedrag jongeman!!!!!!!
Wil je mij niet in één zin noemen met die stapelgekke idioot? Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Je gaat even weg hier, en de boel staat weer in brand omdat @:aTypisch en @:maxi-mus weer eens de verheven idioten moeten uithangen.
Sorry maat.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je mij niet in één zin noemen met die stapelgekke idioot? Bij voorbaat dank.
als je het 1 keer probeert wil je nooit plain mozzarella meerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik moest dat googlen
ziet er goed uit
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je mij niet in één zin noemen met die stapelgekke idioot? Bij voorbaat dank.
hopelijk heb je een goede brandverzekering afgeslotenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:05 schreef JanCees het volgende:
kwam net een pool een nieuwe meterkast installeren
Dit was juist een een-tweetje.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
Er heerst spanning tussen @:atypisch en @:maxi-mus
dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hopelijk heb je een goede brandverzekering afgesloten
Ik heb geen frituurquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die frituurwalmen trekken naar je hersenen
Hoe bevalt de plaat van de dag?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die frituurwalmen trekken naar je hersenen
Zeer goed maatquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe bevalt de plaat van de dag?
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt die plaat voor z’n hoofd misschien proberen.
Hier is iemand jaloers op mijn plaat.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt die plaat voor z’n hoofd misschien proberen.
Oh ik dacht dat dat een 1-2tje wasquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Er heerst spanning tussen @:fetx en @:Muskusboktor57
Ik ben benieuwd in hoeverre deze ook seksueel wordt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Er heerst spanning tussen @:fetx en @:Muskusboktor57
het @Lenny_Leonard syndroomquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het hopen, hij is erg vervelend nu hij zich zo verveelt de hele dag.
poah lekker maandag nog vrijquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dinsdag. Twee weken werken en dan heb ik nog een week. @:ggmm
Ik ben tegen racismequote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
In dat geval. Ja, ik neuk hem. Ik neuk hem goed. Fijn weekend
Nee, dagje weg met nichtje maar verder niets. Wil ook niet ver weg door dat gedoe met mijn pa (niet dat ik anders op wereldreis was gegaan, maar toch).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker maat, hopelijk krijg je wat beter weer. Nog plannen?
Doe de groetjes aan @GGMMquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dagje weg met nichtje maar verder niets.
Als je mentions toevoegt in je edit (omdat het de eerste keer totaal mislukt) krijgt de persoon niet alsnog een mention.quote:
hoe gaat het met hem?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dagje weg met nichtje maar verder niets. Wil ook niet ver weg door dat gedoe met mijn pa (niet dat ik anders op wereldreis was gegaan, maar toch).
Ik vind dat je een retourtje Lublin moet boeken, effe weg, even het hoofd leeg (al zit er bij jou sowieso niet veel in).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dagje weg met nichtje maar verder niets. Wil ook niet ver weg door dat gedoe met mijn pa (niet dat ik anders op wereldreis was gegaan, maar toch).
We gaan eens even goed de tijd nemen dit uit te zoeken!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre deze ook seksueel wordt.
zijn bordelen al open in polen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een retourtje Lublin moet boeken, effe weg, even het hoofd leeg (al zit er bij jou sowieso niet veel in).
Pics van je nichtje?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hang net de telefoon op, dus vers van de pers; maandag toch naar revalidatie centrum. Sinds ie thuis is nog paar keer weer naar ziekenhuis gegaan, hij knapte maar niet op. Uiteindelijk bleek dat ze 'm medicijnen hadden gegeven waar ie allergisch voor is (stond gewoon in het dossier...). Dus daarna weer naar huis, en vanaf die tijd gaat het wel redelijk. Praten gaat beter, lopen matig, maar hij kan zich wel verplaatsen in elk geval. Maar hij is te eigenwijs, hij kan geen nee tegen bezoek zeggen, en dat is kut voor herstel dus hebben ze besloten hem alsnog naar een echt revalidatie centrum te sturen vanaf maandag.quote:
Ziet er eigenlijk wel leuk uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een retourtje Lublin moet boeken, effe weg, even het hoofd leeg (al zit er bij jou sowieso niet veel in).
en dat is dan voor hoelang of onbepaald?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hang net de telefoon op, dus vers van de pers; maandag toch naar revalidatie centrum. Sinds ie thuis is nog paar keer weer naar ziekenhuis gegaan, hij knapte maar niet op. Uiteindelijk bleek dat ze 'm medicijnen hadden gegeven waar ie allergisch voor is (stond gewoon in het dossier...). Dus daarna weer naar huis, en vanaf die tijd gaat het wel redelijk. Praten gaat beter, lopen matig, maar hij kan zich wel verplaatsen in elk geval. Maar hij is te eigenwijs, hij kan geen nee tegen bezoek zeggen, en dat is kut voor herstel dus hebben ze besloten hem alsnog naar een echt revalidatie centrum te sturen vanaf maandag.
Wat een debielen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Uiteindelijk bleek dat ze 'm medicijnen hadden gegeven waar ie allergisch voor is (stond gewoon in het dossier...)
Ik zou het doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk wel leuk uit.
Polengoden
Horen ze maandag pas als ze erheen gaan, maar volgens mij is het standaard 8 weken. Wel in het weekend thuis gelukkig.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat is dan voor hoelang of onbepaald?
Ik was des duivels toen ik het hoorde. En jullie weten hoe moeilijk ik boos te krijgen ben!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een debielen.
Sterkte maat. Hopelijk gaat het wat beter als hij in dat revalidatiecentrum zit.
Van De Zonnebloem?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
Flesje cava, speciaalbier, kaasstengels, nootjes en een bioscoopbon ontvangen
Genot
Wat voor speciaalbier?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
Flesje cava, speciaalbier, kaasstengels, nootjes en een bioscoopbon ontvangen
Genot
Grand cru nieuw ligt uit 2014quote:
Ik word uitgenodigd voor een podcast en dat is interessantdoenerij. Werkelijk prachtig hoe je de vreemdste conclusies of aannames op basis daarvan doet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met een verheven toontje in een podcast gaan uitleggen hoe het allemaal zit is natuurlijk alles behalve interessantdoenerij. Nee, jij bent echt bescheidenheid gegoten in een persoon, Stijn.
Waarom ga je daar serieus op in?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word uitgenodigd voor een podcast en dat is interessantdoenerij. Werkelijk prachtig hoe je de vreemdste conclusies of aannames op basis daarvan doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |