Fail.quote:
Wil jij mij aub niet een rijtje zetten met dit soort plebs?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Je gaat even weg hier, en de boel staat weer in brand omdat @:aTypisch en @:maxi-mus weer eens de verheven idioten moeten uithangen.
Jij zet jezelf ertussen met dit soort gedrag jongeman!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wil jij mij aub niet een rijtje zetten met dit soort plebs?
Alvast bedankt
Je kan de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Post #17 is de nieuwe TT
(@:GGMM wil jij dat straks even aanpassen? Dank je wel alvast)
welk gedrag?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij zet jezelf ertussen met dit soort gedrag jongeman!!!!!!!
Wil je mij niet in één zin noemen met die stapelgekke idioot? Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Je gaat even weg hier, en de boel staat weer in brand omdat @:aTypisch en @:maxi-mus weer eens de verheven idioten moeten uithangen.
Sorry maat.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je mij niet in één zin noemen met die stapelgekke idioot? Bij voorbaat dank.
als je het 1 keer probeert wil je nooit plain mozzarella meerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik moest dat googlen
ziet er goed uit
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je mij niet in één zin noemen met die stapelgekke idioot? Bij voorbaat dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |