SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teveel suiker gehad vandaagquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
Laat hem maar even gaan, anders blijft hij bezig.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:16 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt hansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering sta top 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ik sta ingeklemd tussen twee mongolen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmm...
Krijg herpesquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik sta ingeklemd tussen twee mongolen.
Hmmmm...
Drie op een rijquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hmmmm...
Ik sta er tussen 99quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hmmmm...
Prima lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@scrupuleus op 34. Die post dus niet voor niks constant alsof hij permanente hersenschade heeft opgelopen.blablablabla
Ik zie de link niet zo maat.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima lijst.
@:scrupuleus op 34. Die post dus niet voor niks constant alsof hij permanente hersenschade heeft opgelopen.
Ideaal als je toch al nooit in een uitvak plaatsneemt, wel meer concurrentie dus.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:08 schreef Tarado het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op donderdag 09-07-2020 om 14:07:55Om de in- en uitstroom van het publiek beheersbaar te houden, hebben de burgemeesters en de politie aangegeven dat supporters van de uitspelende club in de opstartfase niet welkom zijn #knvb #eredivisie https://t.co/wZMaJZRTjl reageer retweet
Voor @yats zal er niet zoveel veranderen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideaal als je toch al nooit in een uitvak plaatsneemt, wel meer concurrentie dus.
Lekker gegeten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor @:Yats zal er niet zoveel veranderen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat in Volendam gewoon het hele stadion open mag, familie mag bij elkaar zitten.
Leuk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat in Volendam gewoon het hele stadion open mag, familie mag bij elkaar zitten.
Lol.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Leuk Caland.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Lmaonade.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Gelachen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Onderliggend lijden genotquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Nog niet gelezen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoe bevalt American Psycho, @:maxi-mus?
Stephen Kingquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoe bevalt American Psycho, @:maxi-mus?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nog steeds niet begonnen aan 22-11-1963.
[..]
Waarom is alles bij jou toch een 10-jaren plan?
[..]
Nog steeds niet begonnen aan 22-11-1963.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat einde is ook gewoon echt superkut, ik zou het boek op marktplaats zetten als ik jou was
28e, niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Aldus iemand die überhaupt nooit in een stadion geweest lijkt te zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor @:Yats zal er niet zoveel veranderen.
Ziedend.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:39 schreef yats het volgende:
[..]
Aldus iemand die überhaupt nooit in een stadion geweest lijkt te zijn.
Ik bezoek ergens tussen de 5 en de 10 uitwedstrijden per jaar. Ik vrees dat ik op de 'feyenoordtour' moet gaan en in een thuisvak moet gaan zitten.
Lekker maatquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mooi geweest. Ik ga zo een pilsje door m'n strot heen gieten.
ONLO OP JOU MAN, OP JOU.
Beter ga je een paar uur aan American Pyscho en laat je dat bier voor vanavond.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo ook aan het bier. Laatste daagjes vakantie.
Dan had ik naar de bieb moeten gaan van de week.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Beter ga je een paar uur aan American Pyscho en laat je dat bier voor vanavond.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had ik naar de bieb moeten gaan van de week.
met de film ben je sneller klaar, lang geleden gezien maar was best goed geloof ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had ik naar de bieb moeten gaan van de week.
Waarom doe je niks in je vakantie? (behalve FOKken en bier drinken)quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo ook aan het bier. Laatste daagjes vakantie.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doe je niks in je vakantie? (behalve FOKken en bier drinken)
Het boek American Psycho lezenquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb best veel gedaan in de vakantie. Wat ga jij allemaal doen in je vakantie?
Wie ben jij?quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:27 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb vanaf eind juli een paar weken vakantie. Mag hopen dat het beter weer wordt dan de afgelopen dagen, de tyfus.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
o.us / Ifrane met een nieuwe username.
Hoe moet ik dat nu al wetenquote:
Past deze man wel een vliegtuigstoel vraag ik mij afquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gadverdamme
Ik vraag me af of deze man in de achterbak van een auto zou passen
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Past deze man wel een vliegtuigstoel vraag ik mij af
Of hij moet nooit gevlogen hebben (wat ik realistisch acht)
Jij leek mij wel iemand van de planning.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nu al weten
Vraag het achteraf maar wat ik allemaal gedaan heb. (als het je écht interesseert tenminste en je het niet slechts gebruikt om het antwoord op mijn vraag te ontwijken)
Dat denk ik ook, maar ik reken erop dat je het vergeet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij leek mij wel iemand van de planning.![]()
Ik ga het zeker nog een keer vragen al zal je wel met een ontwijkend antwoord komen.
Ik heb, indien het mij uitkomt, een vrij goed geheugen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik reken erop dat je het vergeet.
Kip, bonen, krieltjes.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nasi met saté.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik duw zometeen een heerlijke vooraf gemarineerde zalmfilet in de oven. Staat al klaar in zijn aluminiumfolie.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Black power rice?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Burrito besteld
Dit even ter info
Burrito zonder corn, blasphemyquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Burrito besteld
Dit even ter info
Ik vind mais echt minderwaardig voedsel, nergens lekker bij.quote:
Zou mooi zijn. Kun je direct je excuses aanbiedenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ‘ie zwart zijn, denken jullie?
Juist in dat soort mengels wel zou je zeggen. Hoewel een goede maiskolf knabbelen ook niet verkeerd is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind mais echt minderwaardig voedsel, nergens lekker bij.
KingRoland geeft een teken van leven via Godquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
IK VIND HET GEWOON NIET LEKKER OKEquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Juist in dat soort mengels wel zou je zeggen. Hoewel een goede maiskolf knabbelen ook niet verkeerd is.
Náást de foodtruck of op een houten bankje?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoewel een goede maiskolf knabbelen ook niet verkeerd is.
Hebben ze dat in Nederland ook, van die mais bij een foodtruck? Heb het zo wel eens in Costa Rica en de VS gehad maar hier nooit. Alleen zelf icm BBQ.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Náást de foodtruck of op een houten bankje?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Kun je direct je excuses aanbieden
Ik vind mensen die zeggen je moet dit zus en zo eten, hoe kun je dat nou eten etc altijd erg vermoeiend. Zoveel mensen, zoveel smaken.quote:
En mensen die plakken kaas over hun pasta leggen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zeggen je moet dit zus en zo eten, hoe kun je dat nou eten etc altijd erg vermoeiend. Zoveel mensen, zoveel smaken.
Die mogen weg, zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
En mensen die plakken kaas over hun pasta leggen?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Nederland ook, van die mais bij een foodtruck? Heb het zo wel eens in Costa Rica en de VS gehad maar hier nooit. Alleen zelf icm BBQ.
Weet ik veel. Ik kom nooit bij Nederlandse foodtrucks.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Nederland ook, van die mais bij een foodtruck? Heb het zo wel eens in Costa Rica en de VS gehad maar hier nooit. Alleen zelf icm BBQ.
ik zeg toch altijd meteen als ik iets niet lekker vind, zeker als ik betaal of er de kans is dat ik nog bij die mensen terug kom, je zou het nog een keer krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zeggen je moet dit zus en zo eten, hoe kun je dat nou eten etc altijd erg vermoeiend. Zoveel mensen, zoveel smaken.
Ik ook, soms ook voor de tijd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zeg toch altijd meteen als ik iets niet lekker vind, zeker als ik betaal of er de kans is dat ik nog bij die mensen terug kom, je zou het nog een keer krijgen.
Houd ons op de hoogte!!!quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
denk het ook, sowieso moeilijk met een foodtruck, collega van m'n broer deed erbij, een beetje festivals en rollende keukens dat soort dingen maar is moeilijk om er wat aan over te houden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Leuk. Denk dat het hier alleen niet zo makkelijk is om daarmee een beetje omzet te draaien.
Zijn er nog genoeg dus kennelijk lukt het sommigen wel, of het is steeds nieuwe aanwas die vol goede moed er aan begint. Op festivals had ik het idee dat die tent met 'ambachtelijke friet' de meeste omzet pakte. Maar kan ook zijn omdat de rest prijziger was.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook, sowieso moeilijk met een foodtruck, collega van m'n broer deed erbij, een beetje festivals en rollende keukens dat soort dingen maar is moeilijk om er wat aan over te houden.
Ik zag vorig jaar zelfs een ‘foodtruck’ met eiwitshakes voor de anabolenboysquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn er nog genoeg dus kennelijk lukt het sommigen wel, of het is steeds nieuwe aanwas die vol goede moed er aan begint. Op festivals had ik het idee dat die tent met 'ambachtelijke friet' de meeste omzet pakte. Maar kan ook zijn omdat de rest prijziger was.
Echt poeder uit een pot of 'eiwitrijke shakes' gemaakt met verse ingredienten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag vorig jaar zelfs een ‘foodtruck’ met eiwitshakes voor de anabolenboys
Nee echt wheyshakes.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Echt poeder uit een pot of 'eiwitrijke shakes' gemaakt met verse ingredienten?
wat zou je anders met je tijd doen?quote:
Pupillen als ufoschijven maar wel aan de eiwitjes blijven denkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Willen niet in een catabole status terechtkomen tijdens al dat dansen
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat zou je anders met je tijd doen?
aan mn pik trekkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat zou je anders met je tijd doen?
Neequote:
Deze stichting verkoopt ze voor 10 pondtwitter:Bradleysfight twitterde op woensdag 01-07-2020 om 22:00:03Still some sizes avilable in our Sunderland shirts!!!
You can get the shirts with sponsor here: https://t.co/1jrCzeKkR7
And ones without the sponsor here: https://t.co/XdCYs7Pt6O https://t.co/QzNxBu9X5A reageer retweet
waarom zou je een verzameling aan voetbalshirtjes willenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
NeeDeze stichting verkoopt ze voor 10 pondtwitter:Bradleysfight twitterde op woensdag 01-07-2020 om 22:00:03Still some sizes avilable in our Sunderland shirts!!!
You can get the shirts with sponsor here: https://t.co/1jrCzeKkR7
And ones without the sponsor here: https://t.co/XdCYs7Pt6O https://t.co/QzNxBu9X5A reageer retweet
Geen geld en je steunt er een goed doel mee, leuk voor de verzameling.
om nooit aan te trekkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:01 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom zou je een verzameling aan voetbalshirtjes willen
Vind ik gewoon leuk om te hebben. Wel 90% van clubs die ik ook bezocht heb.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik gewoon leuk om te hebben. Wel 90% van clubs die ik ook bezocht heb.
Een aandenken. De één neemt een koelkastmagneet mee, ik een voetbalshirt.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
En mensen die plakken kaas over hun pasta leggen?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mogen weg, zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.
Nee, wel kinder kanker.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
10 pond voor een adidas shirt is wel een goede deal helemaal als je er een goed doel mee steunt. Staat er wel forbradley op, staat dat er bij de spelers ook op?
Zijn de shirts uit 2017, toen hij ook overleed. Ze speelden daarin jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
10 pond voor een adidas shirt is wel een goede deal helemaal als je er een goed doel mee steunt. Staat er wel forbradley op, staat dat er bij de spelers ook op?
In betere tijden ging jouw trein nog gewoon rechtstreeks richting de gulag.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Over prijzen gesproken. Ik moet maandag naar Wenen. 129 euro met de trein.
Enkeltje Amsterdam twee weken terug was 39.
Volksverlakkerij.
Gelukkig krijg ik de kosten terug.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In betere tijden ging jouw trein nog gewoon rechtstreeks richting de gulag.
Il Duce met z'n incestkopquote:
Had niet het idee dat de rest het ook allemaal zo opnam.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
Net even het laatste deel van die Srebrenicadocu gezien
Gelachen om die kerel die er ogenschijnlijk niks aan over had gehouden
En ik geloofde het bij hem ook wel. Gok dat hij wat hoger in rang was/beter opgeleid.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had niet het idee dat de rest het ook allemaal zo opnam.
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
Kapot lopen ergeren aan dat instabiele wijf ook. Kon je je vrijwillig aanmelden voor die ‘reis’ ofzo?
Ik zou heel wat users covid gunnen maar Mr. baldgod nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Komt wel weer, zag op insta vandaag dat ie amper 100 meter kon lopen
@onlogischquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou heel wat users covid gunnen maar Mr. baldgod niet
Ja dat wist ik maar dat sommigen bij defensie zaten verbaasde me al.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.
Deed o.a. onderstaande man ook:
https://www.ad.nl/binnenl(...)orlogsbuit~a1794110/
ik heb het uit en thuisshirt van watford gekochtquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet iedereen dacht ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat wist ik maar dat sommigen bij defensie zaten verbaasde me al.
Pauper.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb het uit en thuisshirt van watford gekocht
@scrupuleus is Nouri.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SAD.
Wist niet dat die hier ook postequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou heel wat users covid gunnen maar Mr. baldgod niet
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef Tjacka het volgende:
Mini-mus weet alles beter. Een soort Stijn on steroids.
Sorry maatquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch @:GGMM Ik dacht dat er niet geroddeld werd
[..]
@Tjacka zal zo wel weer in je dm hangen om te zeggen dat hij het niet zo bedoelde maar dat hij even stoer deed voor de boys.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is nog UREN licht. Dan zeg ik gewoon middag. Tevens 18:10 is @haags_kwartiertje nog niet af, dus gewoon nog 17:55quote:
Over 1 of 2 uurtjes reageert @GGMM weer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is 'sporten', inderdaad. Altijd die algemeenheden of die geforceerde interessantdoenerij.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over 1 of 2 uurtjes reageert @:GGMM weer.
Hij is nu druk bezig met zijn "sport" act.
Check dit: @:lenny_leonard
En dan zegt @Lenny_Leonard dat het geen sport is, want geen spelregels en dan reageert @GGMM weer dat tennis ook geen sport is maar een wijvenbezigheid. Ik teken de situatie tot in detail uit voor ie is begonnen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over 1 of 2 uurtjes reageert @:GGMM weer.
Hij is nu druk bezig met zijn "sport" act.
Check dit: @:lenny_leonard
Met een verheven toontje in een podcast gaan uitleggen hoe het allemaal zit is natuurlijk alles behalve interessantdoenerij. Nee, jij bent echt bescheidenheid gegoten in een persoon, Stijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is 'sporten', inderdaad. Altijd die algemeenheden of die geforceerde interessantdoenerij.
Kijk mij
Kijk mij!!!!!
KIJK MIJ!!!!!
Eten en afwassen. Dat is zijn sport act.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is 'sporten', inderdaad. Altijd die algemeenheden of die geforceerde interessantdoenerij.
Kijk mij
Kijk mij!!!!!
KIJK MIJ!!!!!
Nee alsof jij iets nuttigs doet met je leven.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eten en afwassen. Dat is zijn sport act.
Wat heeft dit met tennis te maken?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Over tennis gesproken, @:Wereldgozer vertelde mij zojuist in DM dat @:Anneloos haar tepels op dezelfde breedtegraad zitten als haar clit, maar misschien had ik dit niet moeten/mogen openbaren.
Pics.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat heeft dit met tennis te maken?
En @:anneloos heeft prima tieten
Pics.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat heeft dit met tennis te maken?
En @:anneloos heeft prima tieten
TRIGGERED.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee alsof jij iets nuttigs doet met je leven.
Wordt tijd dat hij met Braddie gaat vloggen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eten en afwassen. Dat is zijn sport act.
Zo voorspelbaar zijn die twee toch niet?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan zegt @:lenny_leonard dat het geen sport is, want geen spelregels en dan reageert @:GGMM weer dat tennis ook geen sport is maar een wijvenbezigheid. Ik teken de situatie tot in detail uit voor ie is begonnen.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar zijn die twee toch niet?
Nee toch?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Misschien voor een rituals pakketje?
@:scrummie2.1 check deze grap
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Haha lolquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
haha geinigquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Hier roddelen we niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijk mij
Kijk mij!!!!!
KIJK MIJ!!!!!
TEAMSTIJNquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijk mij
Kijk mij!!!!!
KIJK MIJ!!!!!
twitter:LokaalGeld twitterde op donderdag 09-07-2020 om 09:36:49Burgers en boeren, bescherm uzelf tegen het misdaadsyndicaat dat Nederland nu in handen heeft.
Begin eigen rechtbanken op basis van onze mensenrechten en zet een BurgerBescherming op! https://t.co/ImhIPn9Mco reageer retweet
sow koekoekquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met een verheven toontje in een podcast gaan uitleggen hoe het allemaal zit is natuurlijk alles behalve interessantdoenerij. Nee, jij bent echt bescheidenheid gegoten in een persoon, Stijn.
Wel vervelend als je van die pubers hebt die je bestelling komen opnemen. De helft snapt het niet en ik weiger het Amsterdammertje te noemen.quote:
Barbaarquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:15 schreef Coco. het volgende:
Een vaasjeDaar doe je godverdomme bloemen in, geen bier.
En een fluitje?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
Zo nu en dan komen ze zelfs met een halve liter aanzetten dan
Kan er dan nooit heel boos om worden
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:15 schreef Coco. het volgende:
Een vaasjeDaar doe je godverdomme bloemen in, geen bier.
Vaasjes drinken het lekkerst.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
Drinken wel het lekkerst, fluitjes. Je moet alleen zo vaak bestellen dan
Slaat zo snel dood altijd in pullenquote:
Ja die zijn ook goed.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter die halve literglazen van Heineken
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef JanCees het volgende:
beste is gewoon uit blik zoals een echte pauper
Oh ben jij een neger?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:27 schreef Mansjester het volgende:
Beter gewoon geen bier toch
Tering smerig
"Aldus de man die twee zoetjes in zn koffie doet", ik maak hem zelf maar
Nee.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oh ben jij een neger?
Wil je dan als de wiedeweerga optyfen hier?
De eerste keer dat ik ging stappen bestelde ik besser voor mezelf (of hoe je dat ook schrijft). Had echt geen ideequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
User @:mansjester drinkt liever een razz 7-up
Maar ik veroordeel hem daar verder niet op ofzo
Bessen bedoel je? Jenever?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ging stappen bestelde ik besser voor mezelf (of hoe je dat ook schrijft). Had echt geen idee
watquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:27 schreef Mansjester het volgende:
Beter gewoon geen bier toch
Tering smerig
"Aldus de man die twee zoetjes in zn koffie doet", ik maak hem zelf maar
Bessen ja. Dat dronken de meisjes altijd terwijl de 16-jarige jongens deden alsof ze bier lusten maar na elke slok een kokhalsreflex maaktenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ging stappen bestelde ik besser voor mezelf (of hoe je dat ook schrijft). Had echt geen idee
@Jojoortjequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bessen ja. Dat dronken de meisjes altijd terwijl de 16-jarige jongens deden alsof ze bier lusten maar na elke slok een kokhalsreflex maakten
Ja en je had ook nog van die vieze boerinnen die ook bier dronken en uit hun kut stonken jaquote:
@Jojoortjequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en je had ook nog van die vieze boerinnen die ook bier dronken en uit hun kut stonken ja
Wat was ik pissig op de barman die mij 5 glazen 7-up gaf toen ik 5 Goldstrike bestelde op mijn 15e in de kroeg. Ik zou hem er nu met terugwerkende kracht een welgemeende schouderklop voor willen geven.quote:
Prima nummertje. Smash was trouwens m'n allereerste bandalbum. Dit even ter info.quote:
Ja stel je voor zeg. Maar wel iemand uit Amsterdam neuken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel vervelend als je van die pubers hebt die je bestelling komen opnemen. De helft snapt het niet en ik weiger het Amsterdammertje te noemen.
Heb je mijn drum 'n bass-mention nog gezien, vanmiddag?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima nummertje. Smash was trouwens m'n allereerste bandalbum. Dit even ter info.
Ja zeker, heb m ff opgeslagen was wat blues aan het luisteren dus niet zo in de stemming.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je mijn drum 'n bass-mention nog gezien, vanmiddag?
Die is een petititie gestart om al haar pornhub videos verwijderd te krijgen.quote:
Juist die plaat doet je stemming doen omslaan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zeker, heb m ff opgeslagen was wat blues aan het luisteren dus niet zo in de stemming.
Waarom?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die is een petititie gestart om al haar pornhub videos verwijderd te krijgen.
Waarom zou je die video's niet kunnen verwijderen? Die sites kunnen toch gewoon alles offline halen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pijpen is pijpen.
Daar valt weinig aan te veranderen, laat staan te verwijderen.
Als het maar een hartslag heeft.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja stel je voor zeg. Maar wel iemand uit Amsterdam neuken.
Ze wil niet gezien worden als een pornosletje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou je die video's niet kunnen verwijderen? Die sites kunnen toch gewoon alles offline halen?
Hoewel, als het eenmaal op internet staat is het nooit helemaal weg natuurlijk.
Pittige opgave als je zo op internet staat.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze wil niet gezien worden als een pornosletje.
Wat een inzicht, user @Buitendamquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou je die video's niet kunnen verwijderen? Die sites kunnen toch gewoon alles offline halen?
Hoewel, als het eenmaal op internet staat is het nooit helemaal weg natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |