SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teveel suiker gehad vandaagquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
Laat hem maar even gaan, anders blijft hij bezig.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:16 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt hansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering sta top 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ik sta ingeklemd tussen twee mongolen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmm...
Krijg herpesquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik sta ingeklemd tussen twee mongolen.
Hmmmm...
Drie op een rijquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hmmmm...
Ik sta er tussen 99quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hmmmm...
Prima lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@scrupuleus op 34. Die post dus niet voor niks constant alsof hij permanente hersenschade heeft opgelopen.blablablabla
Ik zie de link niet zo maat.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima lijst.
@:scrupuleus op 34. Die post dus niet voor niks constant alsof hij permanente hersenschade heeft opgelopen.
Ideaal als je toch al nooit in een uitvak plaatsneemt, wel meer concurrentie dus.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:08 schreef Tarado het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op donderdag 09-07-2020 om 14:07:55Om de in- en uitstroom van het publiek beheersbaar te houden, hebben de burgemeesters en de politie aangegeven dat supporters van de uitspelende club in de opstartfase niet welkom zijn #knvb #eredivisie https://t.co/wZMaJZRTjl reageer retweet
Voor @yats zal er niet zoveel veranderen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideaal als je toch al nooit in een uitvak plaatsneemt, wel meer concurrentie dus.
Lekker gegeten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor @:Yats zal er niet zoveel veranderen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat in Volendam gewoon het hele stadion open mag, familie mag bij elkaar zitten.
Leuk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat in Volendam gewoon het hele stadion open mag, familie mag bij elkaar zitten.
Lol.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Leuk Caland.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Lmaonade.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Gelachen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Onderliggend lijden genotquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Nog niet gelezen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoe bevalt American Psycho, @:maxi-mus?
Stephen Kingquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoe bevalt American Psycho, @:maxi-mus?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nog steeds niet begonnen aan 22-11-1963.
[..]
Waarom is alles bij jou toch een 10-jaren plan?
[..]
Nog steeds niet begonnen aan 22-11-1963.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat einde is ook gewoon echt superkut, ik zou het boek op marktplaats zetten als ik jou was
28e, niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Aldus iemand die überhaupt nooit in een stadion geweest lijkt te zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor @:Yats zal er niet zoveel veranderen.
Ziedend.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:39 schreef yats het volgende:
[..]
Aldus iemand die überhaupt nooit in een stadion geweest lijkt te zijn.
Ik bezoek ergens tussen de 5 en de 10 uitwedstrijden per jaar. Ik vrees dat ik op de 'feyenoordtour' moet gaan en in een thuisvak moet gaan zitten.
Lekker maatquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mooi geweest. Ik ga zo een pilsje door m'n strot heen gieten.
ONLO OP JOU MAN, OP JOU.
Beter ga je een paar uur aan American Pyscho en laat je dat bier voor vanavond.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo ook aan het bier. Laatste daagjes vakantie.
Dan had ik naar de bieb moeten gaan van de week.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Beter ga je een paar uur aan American Pyscho en laat je dat bier voor vanavond.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had ik naar de bieb moeten gaan van de week.
met de film ben je sneller klaar, lang geleden gezien maar was best goed geloof ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had ik naar de bieb moeten gaan van de week.
Waarom doe je niks in je vakantie? (behalve FOKken en bier drinken)quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo ook aan het bier. Laatste daagjes vakantie.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doe je niks in je vakantie? (behalve FOKken en bier drinken)
Het boek American Psycho lezenquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb best veel gedaan in de vakantie. Wat ga jij allemaal doen in je vakantie?
Wie ben jij?quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:27 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb vanaf eind juli een paar weken vakantie. Mag hopen dat het beter weer wordt dan de afgelopen dagen, de tyfus.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
o.us / Ifrane met een nieuwe username.
Hoe moet ik dat nu al wetenquote:
Past deze man wel een vliegtuigstoel vraag ik mij afquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gadverdamme
Ik vraag me af of deze man in de achterbak van een auto zou passen
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Past deze man wel een vliegtuigstoel vraag ik mij af
Of hij moet nooit gevlogen hebben (wat ik realistisch acht)
Jij leek mij wel iemand van de planning.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nu al weten
Vraag het achteraf maar wat ik allemaal gedaan heb. (als het je écht interesseert tenminste en je het niet slechts gebruikt om het antwoord op mijn vraag te ontwijken)
Dat denk ik ook, maar ik reken erop dat je het vergeet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij leek mij wel iemand van de planning.![]()
Ik ga het zeker nog een keer vragen al zal je wel met een ontwijkend antwoord komen.
Ik heb, indien het mij uitkomt, een vrij goed geheugen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik reken erop dat je het vergeet.
Kip, bonen, krieltjes.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nasi met saté.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik duw zometeen een heerlijke vooraf gemarineerde zalmfilet in de oven. Staat al klaar in zijn aluminiumfolie.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Black power rice?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Burrito besteld
Dit even ter info
Burrito zonder corn, blasphemyquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Burrito besteld
Dit even ter info
Ik vind mais echt minderwaardig voedsel, nergens lekker bij.quote:
Zou mooi zijn. Kun je direct je excuses aanbiedenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ‘ie zwart zijn, denken jullie?
Juist in dat soort mengels wel zou je zeggen. Hoewel een goede maiskolf knabbelen ook niet verkeerd is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind mais echt minderwaardig voedsel, nergens lekker bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |